حرفه نویسنده


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
وقفه تاریک (نامه‌هایی در باب فقدان ماتم و دگردیسی)
زمین خوکی (مجموعه داستان)
  • 82,000 تومان
  • با تخفیف: 82,000 تومان
مابین جمع (ارتباط تک به تک)
  • 53,000 تومان
  • با تخفیف: 53,000 تومان
آن‌چه ادبیات می‌نامندش (خواندن اندیشیدن نوشتن)
آموزه من
  • 24,000 تومان
  • با تخفیف: 24,000 تومان
تاریخ فرهنگی عکاسی
  • 1,570,000 تومان
  • با تخفیف: 1,570,000 تومان
فتوکپی‌ها (مجوعه داستان)
  • 32,000 تومان
  • با تخفیف: 32,000 تومان
نگاه و نقاشی (منطق نگاه خیره)
  • 65,000 تومان
  • با تخفیف: 65,000 تومان
هدیه
  • 75,000 تومان
  • با تخفیف: 75,000 تومان
پیروزی و شکست پیکاسو
  • 52,000 تومان
  • با تخفیف: 52,000 تومان
در باب مشاهده (چگونه نگاه کنیم)
  • 62,000 تومان
  • با تخفیف: 62,000 تومان

وقفه تاریک (نامه‌هایی در باب فقدان ماتم و دگردیسی)

  • 48,000 تومان

راینر ماریا ریلکه شاعر در طول زندگی خود افرادی را که به او نزدیک بودند، یا پس از خواندن آثارش با او ارتباط برقرار کرده بودند، یا ملاقات کوتاهی میان‌شان روی داده بود - هر آن کسی که ریلکه به نوعی احساس می‌کرد رابطه‌ای درونی با او دارد - در قالب نامه‌هایی مسقیم و خصوصی مخاطب قرار داد. نامه‌های ریلکه، خصوصا برای خوانندگانی که با شعر درگیر و مانوس نیستند، ایده‌های اصیل او در باب نقش عشق، مرگ، و هنر در زندگی ما را قابل دسترسی می‌کند.

زمین خوکی (مجموعه داستان)

  • 82,000 تومان

برجر، چه با پیش‌گفتار مهمی که در ابتدای کتاب نگاشته و چه در داستان‌ها و شعرهایی که در ادامه این پیش‌گفتار خواندنی می‌آورد، در تلاش است نشان دهد که چطور «دهقان» اساسا طبقه‌ای جدا از تمامی تجربیات بشری است؛ حتی بین کارگران در نظام مادی جهان و دهقان هم شباهتی وجود ندارد. زمین خوکی روایت‌هایی صادقانه از مردمی است که زندگی‌هاشان به زمین و چرخه‌های طبیعی آن وابسته است، روایت‌هایی از نوعی زندگی مبتنی بر سنت و عادت و مبارزات روزمره که به گفته برجر، آن‌ها را به طبقه‌ای از بازماندگان تبدیل می‌کند.

مابین جمع (ارتباط تک به تک)

  • 53,000 تومان

«گوش دادن به خشم کسی، پاسخگویی خلاقانه بی‌چشم‌داشت، مانند دادن هدیه به اوست.» «آن‌چه مهم است به خاطر داشته باشیم این‌که: ما با یکدیگر تفاوت داریم. در تحلیل نهایی، ارتباط خوب میان افراد، احتمالا به توانایی یک فرد در احترام به حق فرد دیگر که خودش باشد، بستگی دارد. این یکی از موضوعاتی است که در حیطه عشق می‌گنجد، و عشق راهگشایی بزرگ در برقراری ارتباط مابین نوع بشر است.»

آن‌چه ادبیات می‌نامندش (خواندن اندیشیدن نوشتن)

  • 65,000 تومان

این کتاب با نسبت دادن ادبیات به موضوعاتی هم‌چون خواب و رویا، سیاست، زندگی، مرگ، امر معمول و نامعمول، برآن است تا دلیل و چگونگی مبحثی هیجان‌انگیز و ارزشمند هم‌چون ادبیات را برجسته کند. بنت و رویل، با طبعی لطیف، عشق حیاتی به ادبیات را به چیستی و چگونگی کارکرد متونی ادبی و نیز پرسش‌ها و دیدگاه‌های برخاسته از آن پیوند می‌زنند.

آموزه من

  • 24,000 تومان

کتاب آموزه من، متن سه سخنرانی ژاک لاکان است که یک سال پس از انتشار اثر مشهورش، مکتوبات، در سال 1966، برای توضیح روانکاوی و بعضی از مطالب این کتاب ایراد شده‌اند... متن سخنرانی‌ها، مثل بسیاری از نوشته‌های لاکان، گاه پیچیده و مبهم و دشوار و گاه کاملا عامیانه و معمولی همراه با شوخ‌طبعی‌های خاص و کنایه‌ها و انتقادهای اوست.

تاریخ فرهنگی عکاسی

  • 1,570,000 تومان

"عکاسی شور و شوق خاص خود را می‌آفریند. این موضوع تا حدودی بدان سبب است که عکاسی به سرعت نسبت به مواد و مصالح جدید و ابزارهای تحلیلی نوین واکنش نشان می‌دهد تا آن‌ها را در خود بگنجاند، و از این طریق سرشت زنده و چند رشته‌ای خود را به رخ بکشد. گرچه عکاسی ابداعی غربی بوده، اما دانشجویان به حق پیرامون نمودهای آن در جهانی ورای جهان غرب کنجکاو هستند. من برای پاسخ‌گویی به این دغدغه، هم به آثار عکاسان غیرغربی توجه کرده‌ام و هم به دیدگاه عکاسان غربی نسبت به جهان غیرغربی پرداخته‌ام - دیدگاهی که معطوف به علم، انسان‌شناسی، روزنامه‌نگاری و هنر بود.

فتوکپی‌ها (مجوعه داستان)

  • 32,000 تومان

جان برجر، مثل عکاسی دوربین به دست، از کلمات برای به دام انداختن لحظات استفاده می‌کند: برای ثبت کردن‌شان و انکار ذات زودگذرشان. لحظات هر چه که باشند، برخوردی گذرا، ژستی محو و ناپیدا، مکثی کوتاه، برجر آن‌ها را می‌بیند و بعد می‌نویسد و به این ترتیب ذات غیرمعمول لحظات معمولی را برای ما هویدا می‌کند. فتوکپی‌ها، مجموعه بیست و نه روایت کوتاه است که در چشم‌اندازی بدیع، لحظات فانی را پیش چشمان‌مان زنده می‌کند.

نگاه و نقاشی (منطق نگاه خیره)

  • 65,000 تومان

ایده محوری این کتاب متضمن در نظر آوردن نقاشی به منزله یک کردار یا پراتیک مادی است که نمایانگر نقش و حضور تاریخی انسان در عرصه اجتماعی باشد، و این مستلزم نوعی تغییر نگاه در تاریخ هنر است که این حوزه را از تصویر نقاشی به منزله ادراک یا امری روبنایی به سوی فهم نقاشی به منزله نشانه سوق دهد. این در حکم مدخلیت دادن به کار و تلاشی است که بر روی ماده انجام شده و به شکل نقاشی متبلور می‌شود. نشانه‌شناسی، آن‌گونه که از سوی برایسون مطرح شده، پاسخی به معضلاتی است که سیطره فرمالیسم و جامعه‌شناسی هنر به بار آورده است.

هدیه

  • 75,000 تومان

اگر این درست باشد که ذات داد و ستد هنر این است که هدیه‌ای در قالب اثر از جانب هنرمند به مخاطب منتقل می‌شود، و اگر این حرف درست باشد که جایی که هدیه‌ای نیست، هنری هم نیست، در این صورت ممکن است با تبدیل اثر هنری به یک کالای صرف، موجبات نابودی آن فراهم آید. من قائل به عدم امکان خرید و فروش اثر هنری نیستم، اما بر این باورم که بخش هدیه اثر، محدودیت‌هایی بر داد و ستد آن اعمال می‌کند. اثر هنری می‌تواند در غیاب بازار به بقای خود ادامه دهد، اما آنجا که هدیه وجود ندارد، هنر هم وجود ندارد.

درباره عکاسی (مجموعه جستارها نقدها و یادداشت‌ها) با جستاری از پل والری و موخره‌ای از سوزان سونتاگ

  • 72,000 تومان

در روز رستاخیز، آخرین روشنفکر ـ این قهرمان سودایی فرهنگ مدرن، با ویرانه‌هایش، با دیدگاه‌های جسورانه‌اش، خیالاتش، دلتنگی و ملال تسکین‌ناپذیرش، چشمان مغموم و سربه‌زیرش ـ به روشنی شرح خواهد داد که ”مواضع“ فراوانی را اتخاذ و تا جایی که در توان داشته، شرافتمندانه و بی‌مدارا، تا پایان از حیات ذهن دفاع کرده است.

پیروزی و شکست پیکاسو

  • 52,000 تومان

مثال پیکاسو تنها مربوط به هنرمندان نیست. او هنرمندی است که سیر تجربیات‌اش را به آسانی می‌توان مشاهده کرد. تجربه او ثابت می‌کند که موفقیت و افتخار، آن‌گونه که توسط جامعه بورژوایی عرضه می‌شود، دیگر نباید کسی را اغوا کند. دیگر مسئله رد کردن بر مبنای اصول نیست بلکه رد کردن به خاطر صیانت نفس است. او امپراطور مسلم هنر مدرن است اما نگرشش به هنر و سرنوشت‌اش در مقام یک هنرمند بیشتر متعلق به اوایل قرن نوزدهم است.

در باب مشاهده (چگونه نگاه کنیم)

  • 62,000 تومان

این کتاب، کتابی است درباره دیدن هر چیزی، در مورد این که چگونه با دقت و حوصله بیشتر به اطراف خود نگاه کنیم. این کتاب به شما می‌گوید که چگونه از کارهای دیگر دست بکشید و زمانی را صرفا به نگریستن و نگریستن اختصاص دهید تا این که جزئیات جهان کم کم خود ار در برابر دیدگان‌تان نمایان کنند... . از لحظه‌ای که شروع به نگاه کردن به آن‌ها کنید، دنیا که ممکن است بسیار راکد و خالی از هر لطفی باشد، در برابر چشمان شما جلوه‌ای تازه پیدا کرده و سرشار از معنی می‌شود.

1  2  صفحه‌ی 1