پندارتابان


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
فرهنگ توصیفی انجمن روانشناسی امریکا ای پی ای 2 (2 جلدی) ویراست 2
  • همراه با تخفیف
فرهنگ توصیفی انجمن روانشناسی امریکا ای پی ای 1 (2 جلدی) ویراست 2
  • همراه با تخفیف
گفتارهایی در باب روانکاوی لاکان (بازبینی مفاهیم دال ، میل ، سوپرویژن و ..)
  • همراه با تخفیف
نگاهی روانکاوانه به توجه‌طلبی (جستارهایی در باب توجه و جلب توجه)
  • همراه با تخفیف
اسپینوزای بالینی (تلقین فلسفه اسپینوزا با روش‌های درمانی معاصر)
  • همراه با تخفیف
مغز عاطفی (زیربنای مرموز زندگی هیجانی)
  • همراه با تخفیف
  • 289,000 تومان
  • با تخفیف: 245,650 تومان
رهبری از دیدگاه راهبی که فراری‌اش را فروخت (8 راه و رسم بهترین مدیرها)
  • همراه با تخفیف
آگاهی (رویکرد علمی بر خودشناسی)
  • 299,000 تومان
  • با تخفیف: 299,000 تومان
روان‌شناسی تمامیت‌خواهی (توتالیتاریسم در خلا شکل نمی‌گیرد)
  • همراه با تخفیف
نجات فرزندان از اضطراب و وسواس (برنامه عملی برای والدین)
  • همراه با تخفیف
در جستجوی هوش اخلاقی (مهارت شناختی مبتنی بر عقل سلیم)

فرهنگ توصیفی انجمن روانشناسی امریکا ای پی ای 2 (2 جلدی) ویراست 2

  • 975,000 تومان

این کتاب ترجمه دومین ویرایش فرهنگ روانشناسی انجمن روانشناسی امریکا (Psychology APA Dictionary of) است که در 2015 به چاپ رسیده و مشتمل بر حدود بیست‌وشش هزار مدخل است. از آن‌جایی که اسامی خاص از این کتاب حذف شده است، شاهد غنای بیشتر واژگان در آن هستیم که حوزه‌های روان‌شناسی، فیزیولوژی، زیست‌شناسی، داروشناسی روانی، فیزیک، آمار، حقوق و فلسفه را در برمی‌گیرد. هر مدخل بنا به میزان اهمیتی که در روان‌شناسی و حوزه‌های وابسته به آن دارد، دارای توضیحی گویا و سودمند است. چاپ این کتاب مدیون کوشش گروه مترجمین و ویراستاران است که علاوه بر ترجمۀ مدخل‌های جدید، به مقابلۀ مدخل‌های قدیمی با ویرایش جدید کتاب نیز اهتمام ورزیده‌اند. امید داریم با بهره‌مندی از رهنمودهای اساتید در حوزه‌های علمیِ ذکر شده، کیفیت و قابلیت کاربرد کتاب را ارتقا دهیم.

فرهنگ توصیفی انجمن روانشناسی امریکا ای پی ای 1 (2 جلدی) ویراست 2

  • 975,000 تومان

این کتاب ترجمه دومین ویرایش فرهنگ روانشناسی انجمن روانشناسی امریکا (Psychology APA Dictionary of) است که در 2015 به چاپ رسیده و مشتمل بر حدود بیست‌وشش هزار مدخل است. از آن‌جایی که اسامی خاص از این کتاب حذف شده است، شاهد غنای بیشتر واژگان در آن هستیم که حوزه‌های روان‌شناسی، فیزیولوژی، زیست‌شناسی، داروشناسی روانی، فیزیک، آمار، حقوق و فلسفه را در برمی‌گیرد. هر مدخل بنا به میزان اهمیتی که در روان‌شناسی و حوزه‌های وابسته به آن دارد، دارای توضیحی گویا و سودمند است. چاپ این کتاب مدیون کوشش گروه مترجمین و ویراستاران است که علاوه بر ترجمۀ مدخل‌های جدید، به مقابلۀ مدخل‌های قدیمی با ویرایش جدید کتاب نیز اهتمام ورزیده‌اند. امید داریم با بهره‌مندی از رهنمودهای اساتید در حوزه‌های علمیِ ذکر شده، کیفیت و قابلیت کاربرد کتاب را ارتقا دهیم.

گفتارهایی در باب روانکاوی لاکان (بازبینی مفاهیم دال ، میل ، سوپرویژن و )

  • 105,000 تومان

گفتارهایی در باب روانکاوی لاکان حاصل سخنرانی مصطفی صفوان از مهمترین شارحان و شاگردان لاکان در سانفرانسیسکو است. او در این متن از تناقضات نظریه ی فرویدی آغاز میکند و به شرح پاسخ های لاکان دراین باب می پردازد. مسیر وی در این کتاب از یکی از نخستین آثار منتشر شده از فروید یعنیمطالعاتی در باب هیستری آغاز می شود . صفوان در مسیر خویش، بازگشتلاکان به فروید را مطرح می سازد و در کنار آن نشان می دهد چگونهدرخت روانکاوی توسط لاکان و با درگیری او در فلسفه و ساختارگراییتنومندتر گشت .همچنین در این متن پیوند نظریه با امر اجتماعی و کار بالینی به شکلی بدیع مورد بحث قرار می گیرد. صفوان در این کتاب میل و علت ،میل دال و زبان میل دیگری و روانکاو ،صورت های کمبود کار بالینی و سوپرویژن روانکاوانه و بسیاری مفاهیم دیگر را بازبینی می کند و پاسخ های او برای هر جوینده ای در فضای روانکاوی رهگشا است.

نگاهی روانکاوانه به توجه‌طلبی (جستارهایی در باب توجه و جلب توجه)

  • 99,500 تومان

ما به شیوه‌های خاص و نامتعارفی توجه و جلب توجه می‌کنیم. به هر چیز و هر کسی توجه نمی‌کنیم؛ مشتاق هر کسی نیستیم؛ فقط افراد، تصاویر، چیزها، نقش و نگارها، ریتم‌ها و واژه‌های خاصی هستند که ما را تحت‌تاثیر قرار می‌دهند؛ در واقع به گفته شوستر، نکته حیرت‌انگیز رفتار گزینشی و انسجام شخصیتی ما هرچند در خفاست. گویی چنانچه امکانش را داشتیم همه چیز را درباره خود به هم متصل می‌ساختیم. به هر حال این همان رگه‌های دیوانگی ماست که از طریق چیزهایی که- چه آگاهانه و چه ناخودآگاه- به آنها توجه می‌کنیم و توجه‌مان را جلب می‌کنند سبک و شخصیتمان و این خود مرکبمان را شکل می‌دهد. ما هم با اطمینان گنجینه چیزهایی را که توجهمان را جلب می‌کنند یا همان رگه‌های اعتیادمان (همان چیزهایی که به توجه به آنها معتاد یا غرق آنها می‌شویم) را با ناآگاهی بنیادینمان درباره نحوه شکل گرفتن شخصیتمان محدود می‌کنیم. در این صورت باید بیندیشیم چرا باید کسی را به توجه‌طلبی متهم کنیم. توجه‌طلبی یکی از بهترین کارهایی است که انجام می‌دهیم، حتی اگر بدترین راه‌ها را برای انجام آن انتخاب کنیم. به بیان ساده‌تر می‌توان گفت چنین راه‌هایی به معنای خواستن چیزی هستند که نمی‌دانیم چیست. و نیز نوعی معاشرت محسوب می‌شود، نوعی درخواست کمک از دیگران برای رسیدن به خواسته خود.

اسپینوزای بالینی (تلقین فلسفه اسپینوزا با روش‌های درمانی معاصر)

  • 295,000 تومان

«اسپینوزای بالینی از آن جمله آثاری است که از آزمون زمان سربلند بیرون می‌آیند. این اثر متعلق به سنت میانه‌روی از کارهای تحقیقاتی است و گفتمانی را تقویت می‌کند که مدت‌هاست در تاریخ روان‌کاوی به دست فراموشی سپرده شده‌است - تاثیر دنیاهای فلسفی لاتین و عبری آنگونه که در اثر باروخ اسپینوزا جلوه می‌کنند. یان میلر در این اثر افسون‌گر نشان می‌دهد که اندیشه اسپینوزا تناظر گسترده‌ای با اندیشیدن روان‌کاوانه دارد. میلر فهرستی از مفاهیم روان‌شناختی را اما از پشت عینک اسپینوزا ارائه می‌دهد. وی به این مهم توجه می‌کند که قلب روان‌شناسی انسانی اسپینوزا تا چه اندازه به مفهوم وینیکاتی و مدرن تداوم هستی (وینیکات، 1960) شباهت دارد؛ یا کوناتاس روان‌شناختی اسپینوزا چه تطابقی با لیبیدوی فروید دارد. در واقع میلر بر این باور است که اخلاق را می‌توان تفسیر روشنگری از روان‌کاوی در تجلی معاصر خودش تلقی کرد. وی به نحوی درخشان نشان می‌دهد چطور تحلیلگران مختلف تفاسیر متفاوتی از اسپینوزا را مطابق با دیدگاه‌ها و ارزش‌های خودشان یافته‌اند. میلر به ما کمک می‌کند تا آشکارا ببینیم و دریابیم که ایده‌های اسپینوزا عمیقا در اندیشه روان‌کاوی جاگیر شده‌اند.»

مغز عاطفی (زیربنای مرموز زندگی هیجانی)

  • 289,000 تومان

چه اتفاقی در مغز ما می افتد که باعث می شود احساس ترس، عشق، نفرت، خشم و شادی کنیم؟ آیا ما احساسات خود را کنترل می کنیم یا آنها ما را کنترل می کنند؟ آیا حیوانات احساس دارند؟ چگونه تجربیات آسیب زا در دوران کودکی می تواند بــر رفـتـار ما در بزرگسالی تأثیر بگذارد، حتی اگر حافظه ی آگاهانه ای از آنها نداشته باشیم؟ جوزف لدو در طول بیش از 20 سال فعالیت خود به عنوان متخصص اعصاب سهم قابل توجهی در درک مناطق مغزی درگیر در تولید احساسات داشته است. او تلاش های خود را در بررسی کامل نقش عملکردی آمیگدال از طریق مشاهدات رفتاری و مطالعات تشریحی در حیوانات توسعه داده است. لدو در کتاب مغز عاطفی تجربیات و حقایق علمی خود و سایر محققین را به هم پیوند می دهد تا نظریه ای جامع درباره ی احساسات، آگاهی و هشیاری ایجاد کند. یکی از جذاب ترین جنبه های کتاب توضیح زندگی عاطفی از منظر تکامل فیلوژنتیکی است. سیستم های قدیمی تکاملی در مغز از جمله سیستمی که رفتارهای دفاعی را در حضور خطر ایجاد می کند در مغز انسان و حیوانات دیگر وجود دارد. این سیستم ها کارخانه ی هیجانات در نظر گرفته می شوند و یکی از این مناطق قدیمی از نظر فیلوژنتیکی، آمیگدال است.

رهبری از دیدگاه راهبی که فراری‌اش را فروخت (8 راه و رسم بهترین مدیرها)

  • 159,500 تومان

شارما با بینش ماهرانه و سادگی مثال‌زدنی، خرد جاودانه‌ی مدیرهای آرمان‌گرا را در هشت درس عملی خلاصه کرده است که مدیرها، راهبردها و کارآفرین‌ها می‌توانند بلافاصله آن را به کار ببندند تا در این دوران پرآشوب، روحیه‌ها را بالا ببرند، وفاداری را آشکار سازند، سطخ تولید را افزایش دهند و همچنین، زندگی شخصی خود را پرثمر کنند. کتاب خرد راهبری به صورت یک داستان ساده نوشته شده و کتابی است که شما را عمیقا تکان می‌دهد و در شما این انگیزه را ایجاد می‌کند که به مدیری تبدیل شوید که قلب‌ها را تسخیر می‌کند، ارزش واقعی را به دنیا ارزانی می‌دارد و میراثی ماندگار از خود برجای می‌گذارد.

آگاهی (رویکرد علمی بر خودشناسی)

  • 299,000 تومان

وقتی اتفاقی برایمان پیش می‌آید، آسان‌ترین کار این است که مسئولیت آن را به گردن دیگران بیاندازیم، چون ظاهرا آن اتفاقات از آنها ناشی شده است. مثلا اگر رئیسم از من انتقاد می‌کند، به این علت است که متوجه کاری که انجام می‌دهم نیست. اگر از کار اخراج شوم، به این علت است که رئیسم از من خوشش نمی‌آید. اگر بیکار شوم، یا طلاق بگیرم، یا بچه‌ام از خانه فرار کند... یا هر اتفاق دیگری برایم بیفتد، علت را فورا در دیگران جستجو می‌کنم. چنین طرز تفکری، روشی است برای محافظت خود در مقابل دیگران. چنین برداشتی فریب خود محسوب می‌شود یا به عبارت بهتر توجیهی انحرافی است که به ما در یافتن راه حل یا درک علت اتفاقی که برایمان رخ داده که کمکی نمی‌کند، بلکه این تعبیر و توجیه ممکن است ما را با وضعیت دشوارتری مواجه کند. اما در حقیقت هر چیزی برای انسان اتفاق بیفتد علتش در خود انسان است، خارج از او نیست... جستجوی علت در خود به این معنی است که وقتی کسی درباره ما چیزی می‌گوید یا رفتار و افکاری دارد که خوشایندمان نیست، این امکان را در نظر بگیریم که خودمان باعث به وجود آمدن این وضعیت شده‌ایم.

روان‌شناسی تمامیت‌خواهی (توتالیتاریسم در خلا شکل نمی‌گیرد)

  • 169,000 تومان

توتالیتاریسم تصادفی نیست و در خلاء شکل نمی‌گیرد بلکه حاصل مشکل روانی جمعی است و در طول تاریخ مسیر قابل پیش‌بینی‌ای را طی کرده‌است.توتالیتاریسم هگام با پیشرفت فناوری در هر نسل سرعت و قدرت بیشتری می‌گیرد.دولت‌ها، رسانه‌های جمعی و سایر نیرو‌های مکانیزه از ترس% تنهایی و انزوا بهره می‌گیرند تا روحیه‌ی مردم را پایین بیاورند و آن‌ها را کنترل کنند. هدفشان این است که گروه‌های بزرگی از مردم متقاعد شوند علیه منافعشان اقدام کنند. ماتیاس دسمت، استاد شناخته‌شده‌ی روانشناسی بالینی،‌در کتاب روانشناسی تمامیت‌خواهی شرایط اجتماعی‌ای را ساخت‌شکنی می‌کند که زمینه شکل گرفتن بیماری روانی جمعی را فراهم می‌کند.نویسنده با بررسی وضعیت کنونی و شناسایی پدیده‌ی «تشکیل توده» نشان می‌دهد جامعه امروز فاصله‌ای با تسلیم شدن در برابر رژیم‌های تمامیت‌خواه ندارد. دسمت علاوه بر ارائه تحلیل روان‌شناسی شفاف با تکیه بر اثر مهم هانا آرنت درباره توتالیتاریسم، از «تفکر گروهی» فرهنگی انتقاد وی درباره خطرات فضای اجتماعی، رسانه‌ها و اتکا بر فناوری‌های فریبکار هشدار می‌دهد زیرا این عوامل فضای مستعدی برای رشد توتالیتاریسم به وجود می‌آورند. این کتاب همچنین راه‌حل‌های ساده فردی و جمعی برای پیشگیری از فدا شدن آزادی‌ها ارائه می‌دهد.

در جستجوی هوش اخلاقی (مهارت شناختی مبتنی بر عقل سلیم)

  • 199,500 تومان

هوش اخلاقی، مجموعه‌ای از توانایی‌ها و مهارت‌های شناختی است، که به ما توانایی توجه، پذیرش و عمل اخلاقی را می‌دهد. شناختن موقعیت‌های اخلاقی و انتخاب رفتاری متناسب با آن موقعیت و بی‌تفاوت نماندن، نمونه‌هایی از مهارت‌های شناختی در هوش اخلاقی هستند. کسی که از هوش اخلاقی خوبی برخوردار است، در مواجهه با هر پیشامدی در زندگی، با کمک گرفتن از این مهارت‌های شناختی و پردازش سریع اصول اخلاقی، می‌تواند شیوه‌ی مناسبی را در ذهنش اتخاذ کند و واکنش‌ رفتاری اخلاقی مناسبی، مبتنی بر عقل و منطق از خودش بروز بدهد. با این تعریف، هوش اخلاقی قوه و استعدادی است که هر چه بیشتر در خودمان پرورش بدهیم، واکنش‌های ما کم‌تر آنی، واکنشی، هیجانی و بیشتر مبتنی بر اخلاق اصیل و خرد و عقل سلیم خواهند بود.

1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  صفحه‌ی 1