فيلتر‌ها

توليدكننده






























































بازه‌ي قيمت (تومان)

از

تا

ادبيات بريتانيا

مرتب‌سازي
تعداد تصاوير
كتاب شواهد
  • 95,000 تومان
  • با تخفیف: 95,000 تومان
1984 (تصويرسازي)
  • 168,000 تومان
  • با تخفیف: 168,000 تومان
يادداشت‌هاي عاشقانه (رمان عشقي فلسفي)
  • 99,000 تومان
  • با تخفیف: 99,000 تومان
روزي كه در افسانه پريان افتادم
  • 50,000 تومان
  • با تخفیف: 50,000 تومان
زنان فوق‌العاده
  • 180,000 تومان
  • با تخفیف: 180,000 تومان
خيلي نزديك خيلي دور
  • 60,000 تومان
  • با تخفیف: 60,000 تومان
دورريختني‌هاي عزيز من
  • 79,000 تومان
  • با تخفیف: 79,000 تومان
جزيره
  • 175,000 تومان
  • با تخفیف: 175,000 تومان
بعل زبوب (سالار مگس‌ها)
  • 145,000 تومان
  • با تخفیف: 145,000 تومان
دم غنيمت است
  • 85,000 تومان
  • با تخفیف: 85,000 تومان
در باب قتل
  • 170,000 تومان
  • با تخفیف: 170,000 تومان
زمين بدون مردان
  • 195,000 تومان
  • با تخفیف: 195,000 تومان

كتاب شواهد

  • 95,000 تومان

كتاب شواهد داستاني معمايي با الهام از حادثه‌اي واقعي است. رماني حيرت‌انگيز و دلهره‌آور كه راوي آن با آرامش تمام، ماجراي بي‌نظير آن را بازگو مي‌كند. مجله پابليشرزويكلي در نقد اين كتاب، بنويل را با آلبر كامو و فئودور داستايوفسكي مقايسه كرده است. كتاب شواهد در فهرست نهايي جايزه بوكر قرار گرفته و همچنين برنده جايزه جي‌پي‌اي شده است. منتقدان بنويل را استاد صاحب سبك در زمينه ادبيات انگليسي مي‌دانند و نوشته‌هايش را كارهايي استادانه، زيبا و درخشان توصيف مي‌كنند.

1984 (تصويرسازي)

  • 168,000 تومان

كتاب 1984 نوشته جورج اورول از مهم‌ترين آثار سبك پادآرمانشهر به شمار مي‌آيد. نويسنده در كتاب خود به شرح شرايط كشوري خيالي و مردمان آن مي‌پردازد كه زير سلطه حزبي تماميت‌خواه اداره مي‌شود. در اين سرزمين، حكومت در اختيار رژيمي استبدادي است و در آن آزادي‌هاي فردي به‌شدت محدود شده و هرگونه انديشه يا حركتي كه با اصول حزب حاكم در تضاد تشخيص داده شود، جرم انگاشته و به بي‌رحمانه‌ترين شكل ممكن سركوب و مجازات مي‌شود. اين شاهكار ادبيات داستاني بارها به زبان‌هاي مختلف از جمله فارسي ترجمه شده است، اما نسخه‌اي كه اكنون در دست شماست توسط فيدونستي، هنرمند برزيلي، براي ارائه به شكل كميك استريپ اقباس و تصويرسازي گرديده است. تصويرسازي‌هاي نستي مجسم كردن زمانه، شرايط جامعه و حكومتي را كه اورول در داستانش روايت مي‌كند ساده‌تر كرده و تاثيرگذاري آن را دوچندان مي‌كند.

يادداشت‌هاي عاشقانه (رمان عشقي فلسفي)

  • 99,000 تومان

براي ستايش تو همين كلمات روزمره كافي است. مي‌خواستم به شكرانه روزهايي كه كنار تو راه رفتم و پيش از آنكه واپسين نفس را برآرم بگويم دوستت دارم و اين يادداشت‌ها تنها راهي بود كه به ذهنم رسيد تا براي آخرين بار زندگي كنم و عشق بورزم.

روزي كه در افسانه پريان افتادم

  • 50,000 تومان

لانا عاشق قصه‌هاست؛ به‌خصوص قصه‌هايي كه او و هريسون، برادرش، آنها را به بازي‌هاي واقعي تبديل مي‌كنند. اما وقتي هريسون به اين نتيجه مي‌رسد كه ديگر براي بازي كردن با خواهرش بزرگ شده، لانا احساس تنهايي مي‌كند. تا وقتي كه يك اتفاق جادويي مي‌افتد... لانا دريچه‌اي به سرزمين پريان كشف مي‌كند كه آن را در فروشگاه جديد عجيبي پنهان كرده‌اند، اما قصه‌هايش از آن مدل افسانه‌هايي نيست كه پايان خوش دارند؛ آنها ناشناخته و خطرناكند و شخصيت‌هايش به كمك لانا نياز دارند تا جادوگر بدجنس را شكست بدهند. ولي لانا به تنهايي از پس اين كار برنمي‌آيد. آيا لانا مي‌تواند قبل از اينكه خيلي دير شود هريسون را متقاعد كند تا دوباره قصه‌ها را باور كند و با او هم‌سفر شود؟

زنان فوق‌العاده

  • 180,000 تومان

زنان فوق‌العاده زن‌هايي هستند كه مردها وجودشان را ناديده مي‌گيرند. در كارهاي كشيش‌نشين كمك مي‌كنند، چاي درست مي‌كنند، در كليسا گل‌آرايي مي‌كنند و با اعضاي كسالت‌آور جماعت عبادت‌كنندگان، كه خود كشيش‌ها حوصله‌شان را ندارند، هم‌صحبت مي‌شوند. در اداره‌ها، آنها باز هم چاي و قهوه درست مي‌كنند و كارهاي خسته‌كننده‌اي مثل تهيۀ نمايۀ كتاب و نمونه‌خواني و بايگاني را انجام مي‌دهند. نيازهاي جنسي‌شان را پنهان مي‌كنند و معتقدند نبايد اجازه داد چنين احساساتي خودشان را نشان بدهد. اما زن‌هايي كه آشكارا جاذبۀ جنسي دارند به نظر نمي‌رسد زنان فوق‌العاده‌اي باشند و اين‌طور زن‌ها لازم نيست ازخودگذشتگي كنند و خودشان را با كارهايي مثل شستن ظرف‌ها يا دوختن پرده به زحمت بيندازند. اثري شگفت‌انگيز كه به ما يادآوري مي‌كند انزوا ممكن است انتخاب خود فرد باشد، نيز اثري يادآور اينكه مي‌توان آفرينش رماني زنده و پرتحرك را به ‌تمامي به قلمرو آن فضيلت ارتجاعي، يعني بردباري زنانه، محدود كرد. جان آپدايك

خيلي نزديك خيلي دور

  • 60,000 تومان

داستان تلخ و شيرين دختري به نام كاليفرنيا، دوست‌هاي شبحش و خانه‌اي كه پناهگاه امنش مي‌شود. كاليفرنيا پاپي دوباره بي‌سرپرست شده و از قضا از خانه خاله مونيكا - خاله‌اي كه پيش از اين او را نديده - سردرآورده است. خاله مونيكا نمي‌داند با كاليفرنيا چه كار كند و چطور او را دست به سر كند، براي همين او را مجبور مي‌كند تا راجع به جد بزرگش، النور فانتين، تحقيق كند. النور روزگاري در ترويج آداب و رسوم شايسته شهره شهر بوده است، اما طولي نمي‌كشد كه كاليفرنيا مي‌فهمد النور چيزي به‌جز يك روح حساس نيست؛ روحي كه هر آن ممكن است خونسردي‌اش را از دست بدهد و از هم متلاشي شود. با اين حال يك موجود چهارپاي دوست‌داشتني و نوشتن يك‌سري نامه اوضاع را قابل تحمل‌تر مي‌كند، ولي به محض اينكه زندگي براي كاليفرنيا كمي بهتر مي‌شود، حوادث ديگري اتفاق مي‌افتد كه وضعيتش را دگرگون مي‌كند.

دورريختني‌هاي عزيز من

  • 79,000 تومان

خانواده، هميشه براي مگي دوازده ساله مهم بوده است. او در رشته تيراندازي به اهداف متحرك فعاليت دارد. پدرش مربي و مادرش همواره مشوق او در اين مسير بوده است. اما مادربزرگ مگي به تازگي از دنيا رفته و اين اتفاق باعث شده حفره عميقي در زندگي‌اش ايجاد شود. يكي از راه‌هايي كه او براي پر كردن اين جاي خالي انتخاب كرده، انبار كردن وسايل مختلف است. اضطراب ناشي از اين اتفاق جديد مگي را بيش‌تر از قبل به انبار كردن وسايل ترغيب مي‌كند؛ آن‌قدر كه ديگر كنترل اوضاع از دستش خارج شده و دلش نمي‌خواهد هيچ‌كس به جعبه‌هاي وسايلش نزديك شود، به آنها دست بزند يا حتي يكي از آنها را دور بيندازد... با مگي همراه شويد؛ شايد شما هم به اين باور برسيد كه گاهي دوست داشتن به معناي رها كردن است.

جزيره

  • 175,000 تومان

آخرين كتاب نويسنده خيال‏‏‏انديش، آلدوس هاكسلي (1894_1963) جزيره، تلاشي است متهورانه براي به تصوير درآوردن جامعه‎اي آرمانشهري كه دست ودل‎بازانه هر آن‎چه را كه براي نيل به نيك‎بختي ضروري است، در اختيار اعضاي خود مي گذارد. خالق دنياي قشنگ نو در اين جا بر‎آن است تا تصوري خوش‎بينانه به دست دهد از اين كه در انديشه وي آدميزاد مي‎بايد چگونه زندگي كند و چگونه شكوفا گردد... اما ظلمت تا ابد در قفاي انسان است، حتي در چنين بهشتي.

بعل زبوب (سالار مگس‌ها)

  • 145,000 تومان

انتشار بعل زبوب يا سالار مگس‌هاي ويليام گلدينگ براي هميشه ديدگاه ما را نسبت به پسربچه‌ها دگرگون مي‌كند. گلدينگ در جنگ جهاني دوم دست به اسلحه شدء و هنگامي كه جنگ پايان گرفتء شاهد آن بود كه مردمان كماكان در مورد آن وحشت‌هاي سنگدلانه و گران‌باري كه هيتلر و رژيم‌اش بر سر مخالفان و اقليت‌ها هوار كردندء مات و مبهوت‌اند. گلدينگ خود را ناگريز از نوشتن در باب ظرفيت آدمي براي شر ديد. منتها افزون بر اين هدفء در پي آن بود كه در كتابش آشكار سازد در هر كنجي از جهان امكان وقوع چنين رفتارهايي وجود داردء حتي در مملكت علي‌الظاهر مترقي‌اي نظير انگلستان. گلدينگ در مورد بعل زبوب مي نويسد «مي‌خواستم تصوير كلي همان درس مصيبت‌باري باشد كه انگليسي‌ها مجبور بوده‌اند در طي يكصد سال گذشته فراگيرندء اين كه جماعتي از آدميان ذاتا مشابه هر جماعت ديگري از انسان‌هاستء مضافا اين‌كه يگانه دشمن آدمي در كنه وجود خودش نهفته است.»

دم غنيمت است

  • 85,000 تومان

آن مي بوري در اثر دم غنيمت است، لندني را به تحرير درآورده كه زير بمباران جنگنده هاي آلماني و جولان ستون پنجمي ها نفس مي كشد و زندگي مي كند و عشق هايي را به ثمر مي نشاند و عشق هايي را خاتمه مي دهد. عشق دختري به نام اليزابت كه در پانسيوني واقع در لندن و به تنهايي زندگي مي كند. اليزابت علاقه اي ممنوعه به پزشكي كه نزد او كار مي كند دارد و در دوراهي ترديد و غنيمت دانستن اين عشق مي سوزد.

در باب قتل

  • 170,000 تومان

مردم به ‌تدريج دريافته‌اند كه در آفرينش قتلي خوب نمي‌شود به دو ناقص‌العقل اكتفا كرد كه يكي جان ديگري را مي‌گيرد، به چاقويي و كيف زنانه‌اي و گذرگاهي تاريك. آقايان، امروزه‌روز طراحي صحنه، هماهنگي افراد، نور و سايه، شاعرانگي و شور و احساس براي اقداماتي از اين سنخ اجتناب‌ناپذير است. آقاي ويليامز موجب شده توقع ما از قتلِ ايدئال خيلي بالا برود؛ و همين‌طور، خاصه در مورد من، دشواري وظيفه‌اي را كه به عهده دارم چندچندان كرده است. او، مثل آيسخولوس و ميلتون در شعر، مثل ميكل‌آنژ در نقاشي، هنرش را به چكادي رفيع رسانده، و بنا به گفتۀ آقاي وردزورث، به تعبيري، «به سليقه‌اي شكل داده كه خودش با آن سنجيده و درك مي‌شود». اكنون، وظيفۀ تشريح تاريخ اين هنر و بررسي نقادانۀ مباني آن بر دوش خبرگان اين هنر است و نيز بر عهدۀ داوراني به‌كل متفاوت با قضات دادگاه جنايي. هيچكاك در باب قتل به‌عنوان يكي از هنرهاي زيبا را خوانده بود و قاتلان معركه و خوش‌لباسش را بر اساس توصيف دي‌كوئينسي از قاتل معركه و خوش‌لباس خلق كرده بود. داستايفسكي قتلِ جنايت و مكافات را بر مبناي توصيف دي‌كوئينسي از كوبيدن و كوبيدن و كوبيدن دوباره به در آفريد. هروقت آن عبارت شگفت‌انگيز نابوكف يادم مي‌آيد، نابوكف عاشق دي‌كوئينسي بود، جايي كه در آغازِ لوليتا مي‌گويد «وقتي پاي قاتلي در ميان باشد هميشه بايد منتظر نثري پرطمطراق و اغراق‌آميز هم بود»، به ياد قاتلي مي‌افتم كه دي‌كوئينسي از آن حرف مي‌زند.

زمين بدون مردان

  • 195,000 تومان

دنيا به جهنمي مجسم تبديل شده است. اگر شخص لوسيفر را ببينيم كه از كف خيابان برمي‌خيزد و تا جلو اين پنجره پرواز مي‌كند كه ما را با خودش پايين بكشد تعجب نمي‌كنم. همه‌چيز به آتش كشيده شده؛ ماشين‌هاي داخل خيابان، يكي از ساختمان‌هاي روبه‌رويي. شعله‌ها از هر طرف ما را محاصره كرده‌اند...

1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  صفحه‌ی 1