علي دلاور


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
وسواس را متوقف کنید (چگونه بر وسواس‌ها و اجبارهای خود غلبه کنیم)
راهنمای درمان اضطراب و هراس (ویراست 7)
  • 440,000 تومان
  • با تخفیف: 440,000 تومان
مقدمه‌ای بر نظریه‌های اندازه‌گیری (روان‌سنجی)
روش‌شناسی آزمایشی
  • 320,000 تومان
  • با تخفیف: 320,000 تومان
تحلیل آماری در روانشناسی و علوم تربیتی
  • 360,000 تومان
  • با تخفیف: 360,000 تومان

وسواس را متوقف کنید (چگونه بر وسواس‌ها و اجبارهای خود غلبه کنیم)

  • 185,000 تومان

آیا هر یک از این علائم برای شما آشنا به نظر می‌رسد: آیا نمی‌توانید افکار نگران‌کننده را از ذهن خود خارج کنید؟! زمانی که از خانه بیرون می‌روید، بارها و بارها برمی‌گردید تا ببینید آیا در را قفل کرده‌اید، اجاق گاز را خاموش کرده‌اید، اتو را روشن گذاشته‌اید؟! در چینش اشیا حتما باید از یک قفسه خاص و یک چیدمان خاص استفاده کنید و در غیراین‌صورت افکارتان به هم می‌ریزد؟! افکار خشونت‌آمیز، عجیب و غریب یا ترسناک دارید یا می‌ترسید به کسی که دوستش دارید، آسیب برسانید؟! این کتاب به بررسی مشکلاتی از این قبیل می‌پردازد و برای آنها راهکارها و درمان‌هایی ارائه می‌دهد.

راهنمای درمان اضطراب و هراس (ویراست 7)

  • 440,000 تومان

اضطراب و شرایط اضطرابی که ناشی از طیف گسترده‌ای از فشارها و استرس‌ها، تنش‌ها و مشکلات و معضلات عدیده زندگی انسانی‌اند، دورنمای آینده جهان را سخت و دشوار کرده است. اضطراب که گاه به شکل اختلال‌ها و بیماری‌های اضطرابی بروز می‌یابد، در صدر مشکلات سلامت روانی قرار دارد. با این همه خوشبختانه برای رفع این مشکلات و کاستن از شدت اضطراب‌ها و درمان یا حداقل تسکین آنها، روش‌های بسیاری اندیشیده شده و به کار رفته‌اند. کتاب «راهنمای درمان اضطراب و هراس» به طور جامع و تمام عیاری به فنون و شیوه‌های عملی و موثر درمان اضطراب و اختلال‌های اضطرابی می‌پردازد. کتاب که بیست و یک فصل دارد، تدابیر و اقدامات درمانی گسترده‌ای را برای مقابله و سازواری با اضطراب و بیماری‌های وابسته به آن عرضه می‌کند و فنون و تکنیک‌های متعدد جسمی و رفتاری و روان‌شناختی را به همراه تمرین‌هایی ارائه می‌دهد که با اجرای آنها همانطور که نویسنده می‌گوید قطعا غلبه بر مشکل هراس، ترس یا اضطراب کاملا امکان‌پذیر است.

مقدمه‌ای بر نظریه‌های اندازه‌گیری (روان‌سنجی)

  • 71,000 تومان

این کتاب برای افرادی که اطلاعات جبری آنها در سطح دانشگاه است و با آمار مقدماتی نیز آشنایی دارند، طرح‌ریزی شده است. برای آن دسته از افرادی که این آشنایی را ندارند یا آن عده که علاقه‌مند به مرور مطالب مورد بحث هستند، فصل جداگانه‌ای مشتمل بر واژه‌های اساسی آمار و مفاهیمی که در فصول دیگر به کار برده می‌شود، در نظر گرفته شده است.

روش‌شناسی آزمایشی

  • 320,000 تومان

هدف نویسنده از نگارش این کتاب درسی در چاپ اول، تدارک مقدمه‌ای برای اصول زیربنایی پژوهش‌های روان‌شناختی بود.

تحلیل آماری در روانشناسی و علوم تربیتی

  • 360,000 تومان

در این کتاب کوشش شده است تا بدون استفاده از روش‌های پیچیده ریاضی و فنی و تنها به کمک شیوه‌های شهودی، ماهیت اندیشه آماری توضیح داده شود. هدف عمده کتاب حاضر آشناسازی دانشجویان و پژوهشگران با اصول و روش‌های آماری و نحوه توصیف و تفسیر آنهاست. در این کتاب بر تحلیل و تفسیر داده‌های حاصل از اجرای آزمایش‌ها تاکید شده است. اگرچه عنوان کتاب تحلیل آماری در روانشناسی و علوم تربیتی است، ولی دانشجویان و پژوهشگران سایر علوم رفتاری، زیستی، پزشکی نیز مطالعه این کتاب را سودمند خواهند یافت.

صفحه‌ی 1