سعید عبدالملکی


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
7 مقاله درباره روانشناسی و توسعه
  • 32,000 تومان
  • با تخفیف: 32,000 تومان
بنیادهای تئوریک نوسازی روانی (روانشناسی چگونه می‌تواند به توسعه ملی کمک کند)
مبانی روانشناسی (مختصر و مفید)
  • 75,000 تومان
  • با تخفیف: 75,000 تومان

7 مقاله درباره روانشناسی و توسعه

  • 32,000 تومان

گرایش‌های رفتاری افراد یک جامعه و ویژگی‌های روان‌شناختی آن‌ها نقش مهمی در توسعه پیدا کردن آن جامعه دارد. روان‌شناسان در جوامع توسعه‌نیافته تاکنون عمدتاً کوشش کرده‌اند تا افراد را با محدودیت‌های وضع موجود سازگار کنند و صرفاً آلام آن‌ها را تقلیل دهند. اما کار مهم‌تر آن‌ها باید در جهت ریشه‌یابی عادت‌های رفتاری نادرست افراد باشد تا مسیر توسعه هموار شود. گرایش‌هایی همچون خلاقیت، انگیزه، مثبت‌نگری، اعتمادبه‌نفس، عزت نفس، امید به آینده، خودکارآمدی، سرمایۀ اجتماعی، و سرمایۀ روانی باید با کمک روان‌شناسان یک جامعه تقویت شود. کتاب حاضر مجموعۀ 7 مقاله در باب رابطۀ روان‌شناسی و توسعه است که اهمیت آن را در توسعۀ جوامع نشان می‌دهند و نقشی که باید روان‌شناسان در جامعه ایفا کنند را روشن می‌کنند.

بنیادهای تئوریک نوسازی روانی (روانشناسی چگونه می‌تواند به توسعه ملی کمک کند)

  • 42,000 تومان

دکتر سعید عبدالملکی عضو هیئت علمی دانشگاه ، پژوهشگر و صاحب نظر در زمینه روان‌شناسی سیاسی و روان‌شناسی توسعه که تاکنون بیش از 22 عنوان کتاب از وی منتشر شده است ، در این کتاب در پی یافتن یک رابطه معنادار میان روان‌شناسی و توسعه است . ازاین‌ رو ، با ارائه یک سرفصل آکادمیک درصدد پی افکندن بنیاد‌‌های تئوریک این مفهوم جدید برآمده است . چرا که معتقد است در پس رفتار‌ها و باور‌های اقتصادی ‏، سیاسی ، اجتماعی و فرهنگی مربوط به توسعه یک عامل روانی بنیادین نهفته است که هم می‌تواند مخرب و ضد توسعه عمل کند و هم تسهیل‌کننده روند توسعه‌یافتگی باشد که این مهم نیازمند رمزگشایی است . از این چشم‌انداز ، توسعه یافتگی و توسعه نیافتگی قبل از آنکه امری اقتصادی باشند ، مقوله‌ای روان‌شناختی‌‌اند . به عبارت بهتر ، توسعه قبل از هرچیز از توسعه ذهنی ، روانی و رفتاری و همچنین ، توانمندسازی روانشناختی تک تک افراد یک جامعه سرچشمه می‌گیرد و سپس منجر به توسعه ملی می‌شود و تا این مهم صورت نگیرد توسعه‌یافتگی ملی فراگیر و متوازن بیشتر شبیه یک آرزو است تا واقعیت.

مبانی روانشناسی (مختصر و مفید)

  • 75,000 تومان

این کتاب با هدف ارائه خدمات به دو طیف گردآوری و تالیف شده است. طیف نخست، استادان و دانشجویان این رشته و رشته‌های مرتبط و غیر مرتبط هستند که باید واحدهای درسی با این عنوان تدریس و تحصیل نمایند. طیف دیگر، سایر افراد جامعه از هر قشر، جنس، و سن و سالی که باشند، را شامل می‌شود.

صفحه‌ی 1