باب سولو


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
دانش‌آموز با انگیزه
  • 85,000 تومان
  • با تخفیف: 85,000 تومان
معلم الهام‌بخش (چگونه الهام‌بخش تغییرات مثبت در زندگی دانش‌آموزان باشیم)
مدیریت الهام‌بخش (شکوفا کردن بهترین‌ها در افرادی که بر کارشان سرپرستی دارید)
برانگیختن شوق یادگیری (براساس تئوری انتخاب و انگیزه درونی)
الهام بخشی به کیفیت در مدرسه (از تئوری تا عمل)
  • 95,000 تومان
  • با تخفیف: 95,000 تومان
پرورش کودکان شاد (آموزش شادمانی به کودکان بر اساس تئوری انتخاب)

دانش‌آموز با انگیزه

  • 85,000 تومان

پژوهش‌ها به ‌کرات نشان داده‌اند که مدل سنتی پاداش/تنبیه در حوزه آموزش، کمکی به موفقیت تحصیلی دانش‌آموزان نمی‌کند. در کتاب دانش‌آموز باانگیزه نویسنده رویکردی متفاوت را پیشنهاد می‌‌کند: پرورش انگیزه درونی دانش‌آموزان برای یادگیری از طریق توجه به نیازهای اساسی روان‌شناختی آنها. باب سولو بر اساس مصاحبه‌های عمیق با معلمان و مشاوران و مدیران موفق، و تحلیلی دقیق از نتایج پژوهش‌ها درباره انگیزه دانش‌آموزان در کلاس درس، طرحی کلی ارائه می‌دهد تا مشارکت و موفقیت دانش‌آموزان پایه‌های چهارم دبستان تا چهارم دبیرستان در کلاس‌های درس تضمین شود. او راهکارهایی عملی و دقیق برای حفظ تمرکز دانش‌آموزان بر فرایند یادگیری ارائه می‌دهد که از آن جمله‌اند: حذف پاداش بیرونی در ازای یادگیری، ایجاد روابط مثبت با دانش‌آموزان، خلق انتظارات واقع‌بینانه برای دانش‌آموزان، تهیه طرح درس‌های مرتبط با زندگی دانش‌آموزان و برنامه‌ریزی برای کلاس درس بر اساس نیازهای روان‌شناختی دانش‌آموزان. همان‌طور که هر معلمی می‌داند، زمانی دانش‌آموزان بهتر می‌آموزند که واقعاً بخواهند یاد بگیرند. چه در مقطع ابتدایی مشغول باشید چه در دبیرستان، این کتاب سبب خواهد شد به این موضوع فکر کنید که دانش‌آموزان‌تان واقعاً که هستند و به شما کمک خواهد کرد فضایی سرشار از کنجکاوی، اعتماد و مشارکت در کلاس خود ایجاد کنید که اشتیاق هر بچه‌ای به یادگیری را آزاد خواهد کرد.

معلم الهام‌بخش (چگونه الهام‌بخش تغییرات مثبت در زندگی دانش‌آموزان باشیم)

  • 38,000 تومان

کتاب معلم الهام‌بخش برای هر معلم و دانشجو معلمی است که چیزی بیش از یک شغل می‌خواهد. این کتاب برای آنهایی است که می‌خواهند هویت حرفه‌ای غنی و معناداری برای خودشان خلق کنند، می‌خواهند تاثیر مثبتی بر زندگی دانش‌آموزان بگذارند و مصمم هستند تغییر مثبتی بر زندگی دانش‌آموزان ایجاد کنند. کتاب معلم‌ الهام‌بخش همچنین برای هر والدی است که می خواهد بچه‌هایش ارزش‌های مهم را درونی کنند و حتی زمانی که هیچ کس مراقب نیست و جایزه دانش‌آموز برگزیده ماه در کار نیست یا با پسر خوب/ دختر خوب، مورد خطاب قرار نمی‌گیرند نیز مسئولانه رفتار کنند.

مدیریت الهام‌بخش (شکوفا کردن بهترین‌ها در افرادی که بر کارشان سرپرستی دارید)

  • 20,000 تومان

«کتاب مدیریت الهام‌بخش هم حاوی تبیین‌های نظری است و هم با ارائه نمونه‌های عملی، اطلاعات لازم را برای افزایش کارآمدی مدیران در اختیار آنها قرار می‌دهد.» «مدیران و سرپرستان ما به توصیه‌ها و رهنمودهای ارائه‌شده در این کتاب ارج نهاده و آنها را به کار می‌گیرند. کتاب مدیریت الهام‌بخش به ما کمک کرده در راستای داشتن کارمندانی خشنود، خودگردان و کارآمد، به اهداف‌مان دست پیدا کنیم.» موفقیت شما به عنوان مدیر بستگی دارد به توانایی شما برای شکوفا کردن بهترین‌ها در افرادی که بر کارشان سرپرستی دارید. ممکن است رویکرد سنتی چماق‌ و هویج فایده اندکی برایتان داشته باشد اما هرگز الهام‌بخش کارمندان نیست تا بهترین عملکرد را از خود نشان دهند. برای ایجاد محیطی که پرورش‌دهنده بازدهی باشد، باید بدانید چه چیزی کارمندان‌تان را برمی‌انگیزد تا موفق شوند. انسان‌ها به‌ خاطر چیزی که بیش از همه برایشان اهمیت دارد، سخت تلاش می‌کنند. آنها به‌ صورت طبیعی در برابر کنترل و زور و اجبار مقاومت می‌کنند. اگر محیطی خَلق کنید که کارمندان بتوانند از طریق انجام کار كِیفی نیازهای اساسی‌شان را برآورده کنند، بازدهی به‌نحو چشمگیری افزایش خواهد یافت. این کتاب راه و رسم ایجاد چنین محیطی را به شما نشان می‌دهد. اگر راضی به داشتن کارمندانی هستید که فقط تا اندازه‌ای کار کنند که سر و ته امور را هم بیاورند، این کتاب چیزی برایتان ندارد. اما اگر می‌خواهید کارمندانی فعال، سخت‌کوش و خشنود داشته باشید که به بالندگی سازمان کمک کنند، کتاب مدیریت الهام‌بخش منبعی ارزشمند خواهد بود.

برانگیختن شوق یادگیری (براساس تئوری انتخاب و انگیزه درونی)

  • 85,000 تومان

پژوهش‌ها بی‌شک نشان می‌دهند در مدارسی که انگیزه درونی دانش‌آموزان را پرورش می‌دهند، مشکلات کمتری رخ می‌دهد. در کتاب برانگیختن شوق یادگیری، باب سولو که معلمی کارکشته است نشان می‌دهد چگونه می‌توان یافته‌های پژوهشی در زمینه انگیزه را در کلاس درس پیاده کرد. همه ما توسط پنج نیاز اساسی برانگیخته می‌شویم: عشق، قدرت، آزادی، تفریح و بقا. پژوهش‌ها نشان می‌دهند هنگامی که این نیازها در مدرسه برآورده شوند، رفتار مناسب از سوی دانش‌آموزان و پیشرفت تحصیلی به‌صورت طبیعی پدیدار می‌شوند. کتاب حاضر که مجموعه‌ای از گفت‌وگوهای صمیمانه نویسنده با دانش‌آموزانی از تمام مقاطع تحصیلی، معلمان، مشاوران مدرسه و مدیران است، دربردارنده هر چیزی است که لازم است بدانیم تا پویایی‌های یادگیری در کلاس و مدرسه را افزایش دهیم. از آن جمله است: مروری جامع بر پژوهش‌های صورت‌گرفته درخصوص انگیزه درونی؛ راهکارهایی برای فعال‌سازی انگیزه درونی در مقاطع ابتدایی و راهنمایی و دبیرستان؛ پیشنهاد‌هایی درخصوص نحوه ارزیابی شدت انگیزه دانش‌آموزان؛ راهنمایی‌هایی درباره به‌کارگرفتن اصول انگیزه درونی در آموزش مبتنی بر استانداردها. مسئله، به‌هیچ‌عنوان، انگیزه‌بخشی به دانش‌آموزان نیست. میل به یادگیری همواره وجود دارد. متأسفانه مدارس ما همچنان بر مدل سنتی پاداش-تنبیه تأکید دارند. ولی زمان تغییر فرا رسیده است. این کتاب به شما کمک خواهد کرد با تکیه بر انگیزه درونی برای موفقیت، که دانش‌آموزان به‌صورت طبیعی با خودشان به کلاس درس می‌آورند، پیش‌گام تحولی مثبت و بنیادین باشید.

الهام بخشی به کیفیت در مدرسه (از تئوری تا عمل)

  • 95,000 تومان

این کتاب به‌صورت عملی به معلم‌ها کمک می‌کند مقتضیات فزاینده و متغیر کلاس‌های درس امروزی را به‌خوبی مدیریت کنند. بهترین نتایج نظری و همچنین پژوهشی موجود در قالبی بیان شده‌اند که در کلاس‌های درس واقعی موثر واقع می‌شوند. هدف این کتاب الهام‌بخشی به معلم‌ها است تا با به‌کارگیری روش‌ها، فنون و اعتمادی که به آن نیاز دارند، عملکردی مؤثر در تمام کلاس‌های درس داشته باشند. کتاب الهام‌بخشی به کیفیت در مدرسه بر این ایده بنا شده که تغییر معنادار از درون به بیرون رخ می‌دهد. بنابراین اگر می‌خواهیم کیفیت را به حرفه خودمان یعنی معلمی و نیز به زندگی شخصی‌مان بیفزاییم، باید از جایی شروع کنیم که بیشترین تأثیر را داریم: از خودمان. این کتاب بر تجربه‌های نویسنده به‌عنوان معلم مدارس دولتی و بر اعتقادی محکم به اصول تئوری انتخاب و واقعیت‌درمانی استوار است. مهم‌ترین هدف این کتاب، ارائه نظراتی درخصوص کیفیت برای معلمان کنونی و معلم‌های آتی، و همچنین ایده‌هایی درباره این موضوع است که چطور می‌توان این نظرات را هم در زندگی شخصی و هم در حرفه انتخابی خود به کار گرفت.

پرورش کودکان شاد (آموزش شادمانی به کودکان بر اساس تئوری انتخاب)

  • 45,000 تومان

کودکان شاد، دانش‌آموزان خوبی هستند و در بزرگسالی افرادی مسئولیت‌پذیر و مستقل می‌شوند. در این کتاب، باب سولو به والدین و معلمان نشان می‌دهد چگونه تئوری انتخاب را به شیوه‌ای به خردسالان آموزش دهند که مفرح باشد و در زندگی روزمره‌شان مفید واقع شود. برای آموختن این‌که انسان‌ها چگونه انگیزه‌منداند و چرا رفتار می‌کنند هیچ‌وقت زود نیست. آن‌چه در پرورش خودانگاره مثبت و روابط خوب و سالم در زندگی اهمیت دارد، برآورده کردن مسئولانه نیازهای اساسی است. کودکان می‌توانند مهارت‌هایی را فرا بگیرند که به آنها کمک می‌کند بدانند چه می‌خواهند و آن‌چه را نیاز دارند به دست آورند. کتاب پرورش کودکان شاد، پیشرفتی مهم در حوزه واقعیت‌درمانی و تئوری انتخاب محسوب می‌شود. آموزه‌های این کتاب را تعداد زیادی از معلمانی که به ایده‌های مطرح ‌شده در کتاب "مدرسه کیفی" من علاقه‌مند هستند، با موفقیت به کار گرفته‌اند. ویراست بازبینی ‌شده و بِه روز شده این کتاب، فعالیت‌های پرشماری را به والدین و معلمان پیشنهاد می‌کند تا در کار با خردسالانی که سفر خود را به سمت کیفیت آغاز می‌کنند، از آن‌ها استفاده کنند.

صفحه‌ی 1