ادبیات اروپایی


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
در آبادی
  • 99,000 تومان
  • با تخفیف: 99,000 تومان
چیزهای کوچکی مثل این‌ها
  • 118,000 تومان
  • با تخفیف: 118,000 تومان
سال‌های سربی
  • 195,000 تومان
  • با تخفیف: 195,000 تومان
آخرین روزهای والتر بنیامین
  • 295,000 تومان
  • با تخفیف: 295,000 تومان
دختر بد خوب
  • 259,000 تومان
  • با تخفیف: 259,000 تومان
درمانگر
  • 279,000 تومان
  • با تخفیف: 279,000 تومان
تصویر دریان گری (شومیز)
  • 380,000 تومان
  • با تخفیف: 380,000 تومان
دنیای شگفت‌انگیز نو
  • 265,000 تومان
  • با تخفیف: 265,000 تومان
راهبی که فراری‌اش را فروخت (داستانی خارق‌العاده درباره تحقق رویاها)
قلب جنگجوی خورشید
  • 290,000 تومان
  • با تخفیف: 290,000 تومان
تاراس بولبا
  • 130,000 تومان
  • با تخفیف: 130,000 تومان
مرگ به وقت بهار
  • 157,000 تومان
  • با تخفیف: 157,000 تومان

در آبادی

  • 99,000 تومان

باریبای جوان و سرکش خوابیدن روی تشکی از کاه، در طویله مرغ دزدیدن و فرار از دست صاحب‌خانه‌ها را به فرمان‌برداری از پدر و تربیت کشیش ترجیح می‌دهد. در جامعه آفت‌زده روسیه، او نه سقفی بالای سرش دارد و نه هدفی که به دنبالش برود، آنقدر خود را به دست سرنوشت و وقایع لحظه‌ای زندگی می‌سپارد تا روزگار درس تلخی به او بدهد، جایی که دیگر برای بزرگ شدن وقت مناسبی نیست...

چیزهای کوچکی مثل این‌ها

  • 118,000 تومان

می‌دانست که بدترین اتفاق‌ها هنوز در راه است. از همین حالا احساس می‌کرد دنیایی از مشکلات و گرفتاری‌ها پشت در بعدی به کمینش نشسته، اما بدترین اتفاقِ ممکن را پشت‌سر گذاشته بود؛ اینکه می‌توانست کاری بکند اما نکرده بود، احساس گناهی که مجبور می‌شد باقی عمرش را با آن سر کند. متحملِ هر درد و رنجی هم که می‌شد به درد و رنجی که دخترِ کنارِ دستش کشیده بود نمی‌رسید و حالا مانده بود تا رنجی ورای آن را حس کند.

سال‌های سربی

  • 195,000 تومان

ایتالیا در «سال‌های سربی»، زندانی واقع در جزیره‌ای که آکنده از عطر و بوی نمک، انجیر و گل جاوید است، شبی طوفانی و برخوردی غیرمنتظره. فرانچسکا ملاندری با قلمی پراحساس و شاعرانه، سرنوشت تکان‌دهنده دو خانواده را تعریف می‌کند: سال 1979، جزیره‌ای در ایتالیا، دو انسان باهم برخورد می‌کنند که به ظاهر هیچ نقطه اشتراکی ندارند: لوئیزا، زنی که مجبور است به تنهایی پنج فرزندش را سرپرستی کند، و پائولو، آموزگاری که هنوز هم نمی‌فهمد تنها پسرش چگونه جذب یک گروه تروریستی شد. هر دو به ملاقات عزیزان دربندشان آمده‌اند. هوای طوفانی مجبورشان می‌کند آن شب در جزیره بمانند و به این ترتیب، آن دو با هم وارد گفت‌وگویی می‌شوند که سال‌ها بعد به معنایش پی می‌برند...

آخرین روزهای والتر بنیامین

  • 295,000 تومان

شاید این رمان انسانی‌ترین، خصوصی‌ترین و نزدیک‌ترین تصویری باشد که از تشویش‌ها، درونیات و زندگی و زمانه یک فیلسوف می‌خوانیم. پاریس 1940: والتر بنیامین را از ورای نظریه‌پردازی‌هایش می‌بینیم، مردی همیشه در پی عشق و مغموم از عشق؛ مردی پناه‌برده به کتاب‌خانه‌ای در پاریس که طی یک دهه گذشته مشغول نگارش شاهکاری هزارصفحه‌ای است. اما تانک‌های نازی‌ها حومه شهر را پشت سر گذاشته‌اند و حالا دارند به قلب پاریس می‌رسند. از دور و نزدیک هشدار می‌رسد که برای زنده ماندن باید گریخت. بنیامین با دست‌نوشته ارزشمندش به امید نجات از کوره‌راه‌های کوهستان پیرنه رهس‍پار مرز می‌شود. این فراز غم‌انگیز با توصیف گذشته پیچیده و جهان‌وطنی بنیامین درهم ‌تنیده است: کودکیِ غرق در رفاهش در برلین، سال‌های مشارکتش در جنبش جوانان آلمانی، سال‌های دانشگاهش و رابطه‌اش با متفکرانی که در حلقه یاران صمیمی بنیامین بین دو جنگ جهانی بودند. آخرین روزهای بنیامین رمان ایده‌هاست، رمانی شاعرانه. به‌علاوه، داستانی است عاشقانه که یکی از تکان‌دهنده‌ترین وقایع فرعیِ جنگ جهانی دوم است، یک تراژدی که گاهی کمدی سیاه می‌شود.

دختر بد خوب

  • 259,000 تومان

بعضی اوقات اتفاقات بد برای افراد خوب می‌افتند، در نتیجه، افراد خوب مجبور به انجام کارهای بد می‌شوند. بیست سال پس از ربوده شدن یک نوزاد از کالسکه، زنی در خانه سالمندان به قتل می‌رسد. این دو اتفاق به نوعی به هم مرتبط‌اند و در این میان، یک دختر بد خوب ممکن است کلید کشف حقیقت باشد. ادیت در هشتاد سالگی در خانه سالمندان است، اما در حال برنامه‌ریزی برای فرار از آنجاست. پیشنس که در آنجا نظافتچی است، از لحاظ عاطفی با ادیت ارتباط برقرار می‌کند. اما او تقریبا درباره همه چیز به ادیت دروغ می‌گوید. کلیو، دختر ادیت، هم با مادرش صحبت نمی‌کند. و در گیرودار کارهای خودش است. با هر دلیلی برای بی‌اعتمادی به یکدیگر، زنان باید معمایی را با سه مظنون، دو قتل و یک قربانی حل کنند. اگر این کار را انجام دهند، ممکن است تازه بفهمند چه اتفاقی برای نوزاد ناپدیدشده و مادری که او را از دست داده افتاده است، و ارتباطاتی را کشف کنند که آنها را به هم پیوند می‌دهد.

درمانگر

  • 279,000 تومان

آلیس و لئو به‌تازگی زندگی مشترکشان را در مجتمع مسکونی زیبایی در لندن آغاز کرده‌اند؛ اما تلاش‌های آلیس برای آشنایی بیشتر با همسایه‌ها رازی ویرانگر و وحشتناک را دربارۀ خانۀ جدیدش آشکار می‌کند و او رفته‌رفته ارتباطی قوی با نینا، درمانگری که پیش از آنها در خانه زندگی می‌کرده، احساس می‌کند. آلیس به‌صورتی وسواس‌گونه درگیر کنار هم چیدن پازل وقایع می‌شود؛ اما هیچ‌یک از همسایه‌های جدیدش نمی‌خواهند دراین‌باره حرفی بزنند. طولی نمی‌کشد که برایش روشن می‌شود اوضاع آن‌طور که به نظر می‌رسد نیست…

تصویر دریان گری (شومیز)

  • 380,000 تومان

دریان گری که هنوز از تابلو چشم برنگرفته بود، زیر لب گفت: «چه غم‌انگیز است، چه غم‌انگیز! من پیر خواهم شد، زشت و ترسناک! ولی این نگاره همیشه جوان خواهد ماند. تا ابد در همین روز ماه ژوئن باقی می‌ماند. کاش برعکس این می‌بود! کاش من همیشه جوان می‌ماندم و این تصویر پیر می‌شد! برای این- بله، برای چنین چیزی- حاضرم دار و ندارم را بدهم! برای این جوانی ماندگار از هیچ‌چیز دریغ نمی‌داشتم و حاضر بودم روحم را هم بفروشم!» «تصویر دریان گری»، تنها رمان اسکار وایلد و احتمالا مشهورترین اثر او، رمانی نامتعارف است، رمان یک شاعر، رمان یک نمایشنامه‌نویس، رمان یک نویسنده قصه‌های پریان، رمان یک منتقد ادبی و خلاصه رمان هرکسی جز یک رمان‌نویس. در واقع، کتاب هم از این‌همه بهره دارد و هم هیچ‌یک از اینها نیست. نثر آن گاه به شعر پهلو می‌زند و با اشعار منثور خود وایلد تفاوت چندانی ندارد. صحنه‌ها اغلب خصلتی سخت نمایشی به خود می‌گیرند که بذله‌گویی‌ها و حاضرجوابی‌های لرد هنری، یکی از دو شخصیت اصلی، به آن سرزندگی خاصی می‌بخشد. پیرنگ اصلی آن، داستان جوانی که هرگز پیر نمی‌شود، به مضامین قصه‌های پریان شباهتی آشکار دارد. به‌علاوه، بسیاری از بحث‌های شخصیت‌ها در باب هنر و زندگی و نسبت آنها با یکدیگر و چیستی و چرایی اثر هنری در نهایت از مباحث نقد ادبی و هنری نسب می‌برد. افزون بر این، وایلد با تعریف بخصوصی که از وظیفه هنرمند دارد، به آفرینش در آفرینش نیز دست می‌زند و می‌کوشد با توصیفی از اشعار گوتیه یا نمایشنامه‌های شکسپیر اثری به موازات آثار آنان بیافریند.

دنیای شگفت‌انگیز نو

  • 265,000 تومان

دوست جوان عزیزم، تمدن به شرافت یا دلاوری هیچ نیازی ندارد. این چیزها نشانه‌های ناکارآمدی سیاسی است. در جامعه بسامانی مثل جامعه ما هیچ‌کس اصلاً فرصت ندارد شریف یا دلاور باشد. تنها در شرایط مطلقاً بی‌ثبات است که چنین فرصتی دست می‌دهد. وقتی جنگ هست، وقتی دودستگی هست، وقتی وسوسه‌هایی هست که باید در برابرشان مقاومت کرد، وقتی معشوقه‌هایی هست که باید به خاطرشان جنگید یا دست به دفاع زد... در چنین موقعیت‌هایی شرافت و دلاوری البته معنایی دارد، اما امروزه جنگی در کار نیست. در نهایت دقت و مراقبت از عشق ورزیدن بیش از حد ممانعت به عمل می‌آید. چیزی به نام دودستگی هم یافت نمی‌شود، زیرا آدمی را چنان شرطی‌سازی می‌کنند که جز انجام آنچه باید بکند چاره‌ای ندارد. هرگاه رمانی دیستوپیایی را برای خواندن در دست می‌گیریم، قاعدتاً انتظار داریم تصاویری هولناک از آینده پیش چشممان ظاهر شود. سرزمینی هرز، فضایی آخرالزمانی، نظام‌های سیاسی خشن و سرکوبگر نومیدی مردمان از بهبود اوضاع، تلاش برای بقا و البته قحطی و انواع و اقسام بلاهایی که نوع بشر قادر است بر سر خود بیاورد. اما در رمان «دنیای شگفت‌انگیز نو» با چنین تصاویر دهشتناکی روبه‌رو نیستیم. مردم در اینجا همگی در رفاه و خوشبختی به سر می‌برند: نه خبری از بیماری و پیری است و نه از فقر و جنگ؛ همه شهروندان سرگرم تفریح و بازی‌اند و دولت یکپارچه جهانی هم هرگز به خشونت متوسل نمی‌شود. اما در طول زمان رفته‌رفته جامعه‌ای خیالی در آینده برای خواننده ترسیم می‌گردد که از هر کابوسی ترسناک‌تر است، جامعه‌ای با سیطره کامل تکنولوژی بر همه ابعاد زندگی مردم کل جهان، از پیش از تولد تا دم مرگ.

راهبی که فراری‌اش را فروخت (داستانی خارق‌العاده درباره تحقق رویاها)

  • 289,000 تومان

رابین شارما یکی از پرخواننده‌ترین نویسنده‌های جهان است؛ نویسنده‌ای که کتاب‌هایش در 60 کشور و به 70 زبان مختلف منتشر شده است و علاوه ‌بر کتاب‌ها، وب‌سایت او نیز بسیار پرطرفدار است. او در هزاران برنامه تلویزیونی و رادیویی و هزاران سمینار شرکت کرده و توانسته است تاثیری جاودان در زندگی بسیاری بگذارد تا زندگی پرمعناتری داشته باشند. از میان کتاب‌های او «راهبی که فراری‌اش را فروخت» را دیگر می‌توان به‌عنوان یکی از آثار کلاسیک حوزه انگیزشی و توسعه فردی محسوب کرد. در این کتاب مخاطب داستانی الهام‌بخش و تامل‌برانگیز هستید؛ روایتی توامان سرگرم‌کننده و آموزنده، که شما را به فکر فرو می‌برد و وادارتان می‌سازد در باب بسیاری از موضوعات در زندگی خود بازاندیشی کنید. داستان سقوط و صعود انسان، روایت شکست خوردن‌ها و برخاستن‌ها.

قلب جنگجوی خورشید

  • 290,000 تومان

شینگ‌ین پس از اینکه اژدهایان را آزاد می‌کند و آزادی مادرش را از امپراتور افلاک پس می‌گیرد، به خانه‌اش در ماه بازمی‌گردد و زندگی آرامی را در کنار او آغاز می‌کند. ولی مانند فصل‌ها که در جهان فانیان مدام در حال تغییر هستند، جریان زندگی در امپراتوری افلاک نیز دچار فرازونشیب‌هایی شده است. نیروهایی ناشناس برای دست‌یافتن به قدرت اسرارآمیز درخت روی ماه تلاش می‌کنند و جستجوی شینگ‌ین برای پیدا کردن آن‌ها، او را به کشف رازهایی جدید در جهان فانیان می‌رسانند؛ رازهایی که می‌بایست سربه‌مهر باقی می‌ماندند. همچنان که دشمنی خطرناک با استفاده از جادویی ممنوعه هستی فانیان و نامیرایان را تهدید می‌کنمد، شینگ‌ین و دوستانش یک بار دیگر برای دفاع از دو جهان برمی‌خیزند، درحالی‌که شینگ‌ین امیدوار است علاوه‌بر نجات این جهان دوپاره بتواند قلب خود را نیز که میان لیوای و ونژی دوپاره شده نجات دهد.

تاراس بولبا

  • 130,000 تومان

یک‌دندگی بولبا حد و مرزی نداشت. از آن شخصیت‌های سرسختی بود که تنها در چنان زمان و مکانی می‌شد نظیرش را یافت، در قرن وحشی پانزدهم و در اروپای شرقی و فرهنگ نیمه‌ عشایری‌اش. در این دوران، شاهزادگان روس جنوب روسیه‌ آن زمان را یکسره به حال خود رها کرده و وحشیان مغول بارها سراسر آن سرزمین را به باد تاراج داده و به آتش کشیده بودند. در چنین دورانی بود که انسانِ آواره و بی‌خانمان دل و جرئت یافت و در ویرانه‌های سوخته‌ آن دیار، چهره ‌به ‌چهره‌ همسایگان مخوف و خطرهای همیشگی، ساکن شد و عادت کرد چشم در چشم دشمنان خود بدوزد و نام ترس و وحشت را از یاد ببرد. در این زمان بود که روح صلح‌جو و کهن اسلاوی با آتش سلحشوری درآمیخت و منش قزاقی پدید آمد.

مرگ به وقت بهار

  • 157,000 تومان

به این شکل زندگی‌ کردن عادت کرده بود و وقتی مردم فکر کردند دیگر انسان نیست و قفس را باز کردند، چیزی عوض نشد. همان‌جا ماند. هیچ‌چیز برایش مهم نبود، چه می‌ماند پشت میله‌ها چه نمی‌ماند. خودش زندان خودش بود. هرکسی زندان خودش است، چیزی عوض نمی‌شود، فقط عادت‌های ما هستند که عوض می‌شوند. «مرگ به وقت بهار»، کتابی است پر از خشم، وحشت، انزجار و درعین‌حال زیبایی که زبان صریح و زنده‌ و قدرت خیال‌انگیزی آن در صفحه‌به‌صفحه‌اش مشهود است. پرواضح است که این کتاب اثری هنری و حقیقتاً بی‌بدیل است. به قول راوی داستان هنگام توصیف چشمه‌ای کوهستانی: «چیز زنده‌ای بود فرای درک و فهم.» و بی‌شک کتابی است که به‌هیچ‌وجه فراموش نمی‌شود. جان سلف

1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  صفحه‌ی 1