گلن گابارد


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
عشق و نفرت در قاب تحلیل
  • 185,000 تومان
  • با تخفیف: 185,000 تومان
خودشیفتگی و ناخوشنودی‌های آن ( دوراهه‌های تشخیصی و راه‌بردهای درمانی در بیماران خودشیفته)
روان‌درمانی روان پویشی بلند مدت
  • 205,000 تومان
  • با تخفیف: 205,000 تومان
مرزها و تخطی از مرزها در روانکاوی
  • 105,000 تومان
  • با تخفیف: 105,000 تومان
مبانی روان‌درمانی روان‌پویشی درازمدت
  • 175,000 تومان
  • با تخفیف: 175,000 تومان
انتقال متقابل در درمان روان‌شناختی گلن گابارد
روانپزشکی روان پویا برای متخصصان بالینی گابارد بر اساس دی اس ام فایو

عشق و نفرت در قاب تحلیل

  • 185,000 تومان

سوالات شما در باب عشق و در قاب تحلیل در این کتاب پاسخ داده می‌شوند؛ عشق و نفرت دو روی یک سکه! آیا عشقی که بیمار یا روانکاو تجربه می‌کند «واقعی» است؟ روانکاو چگونه باید به بیماری که به عشق اقرار می‌کند پاسخ دهد؟ چه میزان از این عشق «واقعا» معطوف به شخص روانکاو است و چه میزان با دیگر چهره‌های گذشته‌ی بیمار جایگزین شده است؟ چگونه یک فرد می‌تواند به بیماری که با عشق انتقالی درگیر است کمک کند؟ مفهوم‌سازی عشق به عنوان «مقاومت» در کار تحلیلی به چه معناست؟ «عشق» روانکاو به بیمار تا چه اندازه می‌تواند نقش ایفا کند؟

خودشیفتگی و ناخوشنودی‌های آن ( دوراهه‌های تشخیصی و راه‌بردهای درمانی در بیماران خودشیفته)

  • 160,000 تومان

کتاب «نارسیسزم و ناخوشنودی‌های آن»، با تلفیق پژوهش‌های جدید و معاصر با نظریه‌ی روان کاوی، به بالینگران راه‌بردهایی را، برای پرداختن به موقعیت‌های پیچیده‌ای که در درمان بیماران دچار اختلال شخصیت نارسیستی رخ می‌دهند، ارایه می‌دهد. با توجه به ماهیت چند شکلی اختلال شخصیت نارسیستی، خود تعریف کردن نارسیسزم هم می‌تواند کاری دشوار باشد، و در این کتاب به پیچیدگی‌های تشخیصی در زمینه‌ی این پدیده پرداخت شده است. این کتاب راه‌نما، به جای این که بالینگر و بیمار را ملزم به پی‌روی سخت و سفت از روش‌هایی بر مبنای دستور‌عمل و دست‌نامه‌ی درمان کند، روی کرد‌های روان کاوانه و روان درمانگرانه‌ی متعددی را برای سازگار کردن درمان با بیمار ارایه می‌دهد. فصلی از کتاب درباره‌ی جنبه‌های فرهنگی نارسیسزم است و به ارتباط بین زندگی در زمانه‌ی اینترنت و رسانه‌های اجتماعی با پدیده‌ی نارسیسزم می‌پردازد. در بخش‌های دیگر کتاب، فازغ از انواع عرصه‌ها و شرایطی که در درمان آن انجام می‌شود -روان کاوی، روان درمانی، دارو درمانی، بیمارستان پاره وقت یا شرایط بستری - روی کرد‌های فراوانی را برای درمان گروه‌های مختلف بیماران، با تنوع و چالش‌های خاص خود، ارایه می‌دهد. گابارد و کریسپ این کتاب را طوری نوشته‌ناد که می‌تواند مخاطبان متنوعی داشته باشد، و خوانندگان فرهیخته‌ی غیر متخصص، دانشگاهیان، و روان درمانگران می‌توانند از آن بهره ببرند. سبک نگارش این کتاب می‌تواند به مثابه الگویی برای تمام تک‌نگار‌های بالینی مورد استفاده قرار بگیرد. در این کتاب، مفاهیم و موضوعات نظری مرتبط با نارسیسزم در کنار جنبه‌های کاربردی و درمانی ارایه شده؛ و با ذکر نمونه‌های بالینی با‌ارزش، به بالینگران کمک می‌شود تا با در نظر‌گرفتن تنوع فراوان بیماران و چالش‌های ذاتی کار با آنان، بتوانند در درمان هر بیمار به جنبه‌های یک‌تا و منحصر‌به فرد‌او توجه کنند و به اصطلاح«قبای درمان را بر قامت بیمار بدوزند.»

روان‌درمانی روان پویشی بلند مدت

  • 205,000 تومان

مبانی روان درمانی روان پویشی ، وجوه متمایز و تشابه با سایر رویکردهای روانکاوی در فصل اول و سنجش و فرمو‌ل‌بندی ، شواهد پژوهش اثر بخش این روش با سایر شیوه‌های روان‌درمانی در فصل دوم کتاب توضیح داده می‌شود . چینش اتاق درمان ، ملاحظات اخلاقی ، کار با فضای مجازی ، وظایف درمانگر ، چگونگی مواجه شدن با مقاومت مراجع ، کاربرد رویاها و فانتزی‌ها ، انتقال متقابل ، بن‌بست درمانی و اتمام درمان ، فرایند نظارت و سرانجام ارزیابی صلاحیت در روان‌درمانی پویشی از جمله عناوینی است که در دیگر فصول کتاب با دقت مورد بررسی قرار می‌گیرد . بی‌تردید علاقه مندان به این حوزه درمانی از مطالعه این کتاب بهره‌مند خواهند شد .

مرزها و تخطی از مرزها در روانکاوی

  • 105,000 تومان

اولین چاپ کتاب مرزها و تخطی از مرزها در روانکاوی حدود 20 سال قبل بود و گامی بود در جهت مطرح کردن موضوعاتی که در آن زمان تابو محسوب می‌شد. چاپ جدید و تجدید نظر شده این کتاب شامل تعداد زیادی از موضوعات جدیدی است که منعکس کنندۀ دانش و نگرش امروزه دربارۀ تخطی از مرزها می‌باشد. این کتاب بر اساس تجربۀ 30 ساله نویسنده آن نوشته شده که بیش از 300 موردی را که دچار تخطی از مرزهای حرفه‌ای شده بودند، مورد ارزیابی، درمان و مشاوره قرار داده است. خواندن این کتاب برای روانکاوان، رزیدنت‌های روانپزشکی و درمانگرانی که به‌طور حرفه‌ای خدمات سلامت روان را ارائه می‌کنند، ضروری است. شاید واضح‌ترین شکل تخطی از مرز حرفه‌ای، برقراری رابطه جنسی با مراجع است و در این کتاب نویسنده به این موضوع می‌پردازد که چگونه چنین موقعیتی شکل می‌گیرد و چگونه روانکاوان مختلف از مرزهای حرفه‌ای با انگیزه‌های مختلف خودآگاه و ناخودآگاه عبور می‌کنند. بقیه اشکال تخطی از مرزها هم در این کتاب مورد بحث قرار می‌گیرند که شامل بخشی آموزنده و جذاب در باره تخطی‌های سایبری است، نوعی از تخطی از مرز، که 20 سال قبل قابل پیش‌بینی نبود.

مبانی روان‌درمانی روان‌پویشی درازمدت

  • 175,000 تومان

کتاب «مبانی روان‌درمانی روان‌پویشی دراز مدت» مروری است جامع، روشن و شفاف بر مبانی نظری، تکنیک‌های اصلی، و کاربردهای عملی این شیوه اساسی روان‌درمانی. این کتاب، با تعاریف واضحی که از مفاهیم و روش‌ها به ‌دست می‌دهد، و نیز با نمونه‌های عملی که از کاربرد آن‌ها در موقعیت‌های بالینی گوناگون ارائه می‌کند، راهنمایی روزآمد، بسیار جالب و مفید برای فراگیران روان‌درمانی است. کتاب گابارد، با مروری روزآمد بر پژوهش‌های تجربی در زمینه کارآمدی این نوع درمان، و دانش در حال شکل‌گیری در زمینه دستگاه‌های عصب‌زیست‌شناختی دخیل در فعال شدن تعارض‌ها، روان‌درمانی روان‌پویشی را در زمره پیشرفت‌های درمانی معاصر برای اختلالات روانی قرار می‌دهد.

انتقال متقابل در درمان روان‌شناختی گلن گابارد

  • 90,000 تومان

انتقال متقابل به قلب تکنبک و نظریه روان تحلیل‌گری و روان‌درمانی رسیده است. این اصطلاح از مفهوم پردازی محدود انتقال درمانگر به بیمار شروع شده و تا پدیده‌ای پیچیده که مشترکا بین بیمار و درمانگر ایجاد شده و در فرآیند درمان نفوذ فراگیری دارد، تکامل یافته است. تناسب بین آنچه بیمار به درمانگر فرافکنی می‌کند و ساختارهای پیش از موجود حاضر در دنیای درونی درمانگر تاحدود زیادی تعیین کننده انتقال متقابل هستند. نوشته‌های موجود مروبط به این تکنیک حاکی از این هستند که اجرا و برون‌ریزی‌‌های جزئی و گریزناپذیر انتقال متقابلی که در فرایند درمان روی می‌دهد باید بیشتر از این‌ها تحمل شوند. اجرا و برون‌ریزی‌های انتقال متقابل اطلاعات ارزشمندی درباره آنچه در شرایط روان‌تحلیل‌گری یا روان درمانی دوباره خلق می‌شود، آشکار می‌کنند. از این حیث، درمان‌گران باید بدانند که در طول دوره درمان به درون نقش‌های گوناگونی کشیده خواهند شد و حفظ کناره‌جویی تصنعی مطلوب و سودمند نیست. اختلاف نظر درباره فایده درمانی اجرا و برون‌ریزی در مقابل تحلیل گذشته‌نگر آن و ارزش افشای مستقیم احساسات انتقال متقابل کماکان ادامه دارد.

روانپزشکی روان پویا برای متخصصان بالینی گابارد بر اساس دی اس ام فایو

  • 300,000 تومان

ویراست پنجم روان‌پزشکی روان‌پویا برای متخصصان بالینی که دیری است انتظارش می‌رفت، چاپ و منتشر شد. این ویراست، در پرتو طبقه‌بندی‌های جدید DSM-5 کاملا اصلاح شده است. البته، تمرکز خود بر نیازها و پیچیدگی‌های خاص بیمار را همچنان حفظ کرده است. مولف متن کتاب را بازسازی کرده است تا سودمندی آن به حداکثر برسد و خوانندگان آن را هرچه بیشتر و بهتر بفهمند. تمرکز بخش نخست، بر اصول بنیادی و رویکردهای درمانی است. این بخش، شالوده محکمی را برای کارآموزان و متخصصان بالینی فراهم می‌کند. بخش بعدی، رویکردهای پویا به اختلال‌های DSM-5 را معرفی می‌کند. هر فصل روزآمد شده است تا تغییرات در مفهوم‌پردازی تشخیصی، پژوهش‌های جدید، و خرد بالینی را در بر بگیرد. این کتاب پرفروش، در کلاس‌ها و کارگاه‌های سرتاسر دنیا تدریس می‌شود. از سویی، متخصصان سلامت روان در اقصی نقاط جهان، آن را اثر کلاسیک (برجسته) در نظر می‌گیرند. مولف با بازآرایی متفکرانه خود، تغییرات DSM-5 را بدون اینکه کوچک‌ترین خدشه‌ای به ویراست‌های قبلی وارد شود، در متن ادغام کرده است. از این رو، از اعتبار چنین اثر دوران‌سازی کاسته نشده است.

صفحه‌ی 1