پيتر سنگه


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
مدرسه یادگیرنده (تغییرات بزرگ با گام‌های کوچک آغاز می‌شوند)
خلق محیط یادگیرنده در کلاس مدرسه جامعه
  • 25,000 تومان
  • با تخفیف: 25,000 تومان
پنجمین فرمان (خلق سازمان یادگیرنده)
  • 400,000 تومان
  • با تخفیف: 400,000 تومان

مدرسه یادگیرنده (تغییرات بزرگ با گام‌های کوچک آغاز می‌شوند)

  • 42,000 تومان

در کتاب مدرسه ی یادگیرنده می خوانیم که: با وجود تمام تغییرات سیستم آموزشی در همه جای دنیا، کماکان چرخه معیوب موفقیت برای موفق ها در مدارس باز تولید می شود و دانش آموزان پیشاپیش خود را در زندگی آینده شان برنده یا بازنده می دانند. چگونه می توان جلوی تکرار این چرخه را گرفت و آن را بهینه کرد؟ چگونه مدارس در مواجهه با مشکلات ریز و درشت، از الگوی مدیر همه فن حریف و راه حل های فوری فوتی عبور کنند و با نگاه سیستمی و کار تیمی، سیر واقع بینانه تعریف کنند تا به چشم انداز و اهدافشان نزدیکتر شوند؟ نویسندگان این کتاب در طول زندگی حرفه ای خود با این مسایل دست به گریبان بوده اند و از تجربه های موفق و ناموفقشان گفته اند. نگاه تازه و راه حل های ملموسی که در این کتاب مطرح شده است می تواند بسیاری از گره های کور سیستم های آموزشی مدارس، دانشگاه ها و هر سازمانی که هدفش یادگیری است را باز کند.

خلق محیط یادگیرنده در کلاس مدرسه جامعه

  • 25,000 تومان

مدرسه‌های یادگیرنده فضایی امن برای دانش آموزان فراهم می‌کنند تا کل مجموعۀ مدرسه بتوانند لذت یادگیری را در کنار هم تجربه کنند. کتاب حاضر به موضوع خلق محیط یادگیرنده در کلاس، مدرسه و جامعه می‌پردازد و مقدمات ایجاد این محیط را ذکر می‌کند. همچنین، با مثال‌های عینی، نشان می‌دهد مدرسه‌ها چگونه با استفاده از ابزار، تکنیک‌ها و منابع ارائه‌شده در این کتاب می‌توانند رشد و تغییر کنند و خود را با تغییرات و چالش‌های دنیای امروز تطبیق دهند.

پنجمین فرمان (خلق سازمان یادگیرنده)

  • 400,000 تومان

پیچیدگی از مشخصات عصر حاضر است. همه ما در زندگی حرفه‌ای و شخصی خود با مسایل دشوار و ناگزیری روبه‌رو می‌شویم و باید برای حل آنها چاره‌ای بیندیشیم. بسیاری از علمای علوم اجتماعی به خیال چنین چاره‌هایی بوده و کوشش زیادی در این راه مبذول داشته‌اند. هر چند این تلاش‌ها بی‌ثمر نبوده، ولی هر یک با آفاتی نیز همراه بوده‌اند. ساده‌انگاری شایع‌ترین این آفات است. این کتاب تلاشی است در جهت شناسایی ریشه‌های تفکر ساده‌انگارانه مدیران و تبیین ناتوانی‌هایی که از این رهگذر سازمان‌ها را گرفتار می‌کنند.

صفحه‌ی 1