هكتور گارسيا فرانسيس ميرالس


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
شین‌رین یوکو (استحمام جنگلی درمان جنگی هنر جوان‌سازی شادابی و تمدد اعصاب به روش ژاپنی)
ایکیگای
  • 105,000 تومان
  • با تخفیف: 105,000 تومان
ایچی‌گو ایچی‌ئه (هنر بهره‌مندی از هر لحظه)
  • 95,000 تومان
  • با تخفیف: 95,000 تومان
ایچی‌گو ایچی‌یه (هنر نهایت بهره‌بردن از هر لحظه زندگی به روش ژاپنی)
ایکیگای (اسرار ژاپنی‌ها برای 1 زندگی طولانی و شاد)
ایکیگای برای همه (راهنمای یافتن معنای زندگی همراه با کتابچه تمرین)
سفر ایکیگای (راهنمایی کاربردی برای پیدا کردن شادی و هدف در زندگی به روش ژاپنی‌ها)
سفر ایکیگای
  • 280,000 تومان
  • با تخفیف: 280,000 تومان
ایکیگای (راز ژاپنی‌ها برای زندگی طولانی و شاد)
ایکی‌گای (راز ژاپنی‌ها برای داشتن زندگی‌ای‌ شاد و طولانی)
ایچی گو ایچی یه (هنر بهره‌ بردن از هر لحظه به شیوه ژاپنی‌ها)
ایچی‌گو ایچی (هنر کسب بیشتر لذت از زندگی طریق ژاپنی)

شین‌رین یوکو (استحمام جنگلی درمان جنگی هنر جوان‌سازی شادابی و تمدد اعصاب به روش ژاپنی)

  • 159,900 تومان

بودیسم، شینتو و فرهنگِ سِلت از دیرباز به نقشِ طبیعت بر سلامتِ پِی برده بودند و اکنون تحقیقات علمی نیز خواص حضور در طبیعت را ثابت کرده است. نویسندگانِ پرفروش، فرانسیس میرالس و هکتور گارسیا در این کتاب نشان می‌دهند که چگونه و چرا، حضور در طبیعت، برای تقویت سلامتیِ عاطفی و بهبودِ سلامت عمومی‌مان مؤثر است. کشورهایی همچون ژاپن، طبیعت‌درمانی را به عنوان برنامۀ درمانی تحت پوشش بیمه ارائه می‌دهند که افراد با حضور و پیاده‌روی در جنگل، سیستم ایمنی بدنِ خود را تقویت کرده، و حس و حال خوبی نسبت به خود و جهان می‌یابند و تا بازدیدِ بعدی از جنگل، کاملاً پرانرژی هستند. این کتاب دستورالعمل‌های ساده ولی عمیقی را به ما ارائه می‌دهد تا بتوانیم زندگی معنادارتر، سلامت‌تر و شادتر داشته باشیم.

ایکیگای

  • 105,000 تومان

بنابر آموزه‌های فرهنگ ژاپنی هر کس دلیلی برای زندگی -ایکیگای- دارد و پیدا کردن این دلیل یا «ایکیگای» کلید اصلی یک زندگی شادتر و طولانی‌تر است. داشتن حسی قوی از ایکیگای، چیزی که عاشقش هستید، کاری که در آن مهارت دارید و بابت انجام آن درآمد خوبی کسب می‌کنید به این معنی است که هر روزتان سرشار از معنی است. با یافتن چنین کاری دلیلی برای هر روز صبح از خواب بیدار شدن می‌یابید و به همین دلیل هم است که ژاپنی‌ها به ندرت بازنشسته می‌شوند. چون آنها دلیل واقعی زندگیشان و شادی حاصل از همیشه مشغول بودن را یافته‌اند، همیشه فعال هستند و کاری را انجام می‌دهند که از آن لذت می‌برند. ایکیگای اسرار طول عمر و شادی آن را فاش می‌کند. بنابراین شما نیز، پس از کشف ایکیگای مختص خودتان با پیگیری و پرورش هر روزه آن به زندگی‌تان معنی می‌بخشید.

ایچی‌گو ایچی‌ئه (هنر بهره‌مندی از هر لحظه)

  • 95,000 تومان

هر لحظه از زندگیمان تنها یک بار اتفاق می‌افتد و اگر به آن بی‌توجه باشیم برای همیشه از دستمان رفته است و این مفهوم کلی عبارت ژاپنی «ایچیگو ایچی‌ئه» می‌باشد. این عبارت ژاپنی بیشتر در مواقعی استفاده می‌شود که به کسی خوش‌آمد می‌گوییم یا از او خداحافظی می‌کنیم تا تاکید نماییم این برخورد برای ما تا چه حد استثنایی و منحصر به فرد بوده است. در کتاب ایچی‌گو ایچی‌ئه، شما یاد خواهید گرفت که: - قدردان زیبایی زودگذر باشید، روشی که ژاپنی‌ها هر ماه آوریل برآمدن شکوفه‌های گیلاس را به مدت دو هفته جشن می‌گیرند، زیرا می‌دانند که باید یک سال دیگر منتظر بمانند تا دوباره شکوفه‌ها سر بزنند تا آنها را ببینید. - از هر پنج حواس برای تثبیت خود در زمان حال استفاده کنید تا به شما کمک کند که: ترس، غم، خشم و سایر احساسات منفی ناشی از حوادث گذشته یا آینده را رها کنید. - مراقب جادوی تصادفات باشیم که به ما کمک می‌کنند تا در میان رویدادهای جداشده زندگی‌مان معنا بخشیم. - از «ایچی‌گو ایچی‌ئه» برای کمک به کشف ایکیگای یا هدف زندگی خود استفاده کنید، زیرا فقط با یادگیری زندگی در زمان حاضر و هماهنگ شدن با آنچه شما را در لحظه، هیجان‌زده می‌کند، می‌توانید تشخیص دهید که چه چیزی بیشتر به شما انگیزه می‌دهد و برایتان شادی به ارمغان می‌آورد.

ایچی‌گو ایچی‌یه (هنر نهایت بهره‌بردن از هر لحظه زندگی به روش ژاپنی)

  • 99,900 تومان

ایچی‌گو ایچی‌یه را می‌توان به عنوان «یک بار، یک ملاقات» و همچنین به عنوان (در این لحظه، یک فرصت) ترجمه کرد. به‌عبارتی آنچه می‌گوید این است که هر ملاقات و هر چیزی که تجربه می‌کنید، گنجینه‌ای منحصربه‌فرد است که دیگر هرگز به همان شکل تکرار نخواهد شد. آگاهی از ایچی‌گو ایچی‌یه به شما کمک می‌کند پای خود را از روی پدال گاز بردارید و به یاد داشته باشید هر روزی که در دنیا سپری می کنید، هر لحظه‌‌ای که با فرزندانتان و عزیزانتان می‌گذرانید بی‌نهایت ارزشمند است و سزاوار توجه کامل شماست مهم‌ترین و اصلی‌ترین نکتة زندگی همین است که شما نمی‌دانید زندگی چه زمانی به پایان می‌رسد. هر روز می‌تواند آخرین روز زندگی شما باشد هیچ‌کس نمی‌تواند مطمئن باشد که وقتی می‌خوابد صبح روز بعد دوباره چشمان خود را باز خواهد کرد. در پایان این کتاب، شما شکارچی لحظات خاص خواهید شد و می‌آموزید چگونه می‌توانید از این لحظات نهایت بهره و لذت را ببرید؛ زیرا زندگی پر از تجربه‌های منحصربه‌فرد و بی‌مانندی است که فقط یک بار تجربه‌شان می‌کنید.

ایکیگای (اسرار ژاپنی‌ها برای 1 زندگی طولانی و شاد)

  • 179,900 تومان

ژاپنی‌ها بر این باورند که هر کسی یک ایکیگای دارد؛ دلیلی که هرروز صبح او را از تختش بیرون می‌کشد. الهام‌بخش و آرام‌بخش‏، این کتاب ابزارهای تغییر زندگی را به شما می‌دهد تا ایکیگای شخصی خودتان را بیابید. این کتاب به شما نشان خواهد داد که چطور ضرورت‌ها و فوریت‌ها را پشت سر بگذارید و هدفتان را بیابید، دوستی‌هایتان را تقویت و با اشتیاق زندگی کنید.

ایکیگای برای همه (راهنمای یافتن معنای زندگی همراه با کتابچه تمرین)

  • 120,000 تومان

آیا کسی در جهان هست که آرزوی رسیدن به طول عمر بالای صد سال، همراه با شادی و سلامتی، را نداشته باشد؟! هکتور گارسیا و فرانسس مرالس راه را یافته‌اند: «ایکیگای». آن‌ها به روستای اوگیمی (دهکده صد ساله‌ها) سفر کردند و رازها را برای‌مان بازگو می‌کنند. این تمام ماجرا نیست؛ کتاب‌های زیادی در رابطه با ایکیگای منتشر شده است اما در کتاب «ایکیگای برای همه»، علاوه بر بررسی ایکیگای در فرهنگ ژاپن، درمی‌یابیم که شخصیت‌های برجسته جهان، از مایکل جردن تا اپراوینفری، چگونه ایکیگای را یافته‌اند و از آن استفاده کرده‌اند. پس وقت را از دست ندهید و، به کمک این کتاب، ایکیگای‌تان را بیابید و از آن لذت ببرید...

سفر ایکیگای (راهنمایی کاربردی برای پیدا کردن شادی و هدف در زندگی به روش ژاپنی‌ها)

  • 80,000 تومان

کتاب سفر ایکیگای ما را به سفری به مقصد علاقه‌مندی‌ها و اهداف‌مان دعوت می‌کند، سفری که در آن از ایستگاه‌های زیر گذر می‌کنیم: چه چیز پیش روی‌مان است، چه امیدهایی برای آینده داریم؟ چطور می‌توانیم برای خودمان هدف تعیین کنیم و چه ابزار و مسیرهایی به ما کمک می‌کنند تا بدون تاخیر و حواس‌پرتی به اهداف‌مان برسیم؟ چه درس‌هایی را می‌توان از تجربیات و تصمیمات خوب و بدمان گرفت؟ چطور می‌توانیم تجربیاتمان را به چراغ راهی تبدیل نماییم که مسیر حال و آینده‌مان را روشن می‌کند؟ در حال حاضر چطور زندگی می‌کنیم، برای آن‌که حال را لحظه به لحظه زندگی کنیم و زندگی پر بار و شادی داشته باشیم، چه باید بکنیم؟ سفر ایکیگای 35 مسیر مختلف با تمریناتی عملی پیش روی‌مان می‌گذارد تا به مقاصد انتخابی‌مان برسیم و در عین حال شادی و سلامتی‌ای که درون ما نهفته است را تقویت کنیم.

سفر ایکیگای

  • 280,000 تومان

سفرایکیگای ما را به سفر به سوی علاقه‌مندی‌ها و اهدافمان فرا می‌خواند؛ سفری که ایستگاه‌هایش از این قرارند: موانع پیش رویمان چیست؟ رؤیاهای آینده‌مان کدامند؟ چگونه قدم در راه تحققِ اهداف شخصی‌مان بگذاریم؟ و در این راه کدام مسیرها و چه ابزاری به یاری‌مان خواهد آمد. از تجربیات گذشته، خوب یا بد، چه می‌توان آموخت؟ سفر ایکیگای سی‌وپنج مسیر پیـشِ پایمان می‌گذارد تا روشنای راه ما در تحقق بخشیدن به رؤیای شخصی‌مان باشد.

ایکیگای (راز ژاپنی‌ها برای زندگی طولانی و شاد)

  • 98,000 تومان

ژاپنی‌ها معتقدند هر فرد ایکیگای خود را دارد؛ یعنی دلیلی برای اینکه هر روز صبح از رختخواب بیرون بپرد. این کتاب الهام‌بخش و آرام‌بخش به شما ابزارهایی برای تغییر زندگی و کشف ایکیگای خودتان ارائه می‌دهد. به شما نشان می‌دهد که چطور زندگی با عجله و استرس را پشت سر بگذاریدء هدفتان را پیدا کنید، دوستی‌هایتان را بیشتر و تقویت کنید و خود را در علایقتان غرق کنید. با ایکیگای، به هر روز زندگی‌تان معنا و شادی ببخشید.

ایکی‌گای (راز ژاپنی‌ها برای داشتن زندگی‌ای‌ شاد و طولانی)

  • 42,000 تومان

با مطالعه این کتاب پرفروش بین‌المللیء راز زندگی شاد و طولانی ژاپنی‌ها را کشف کنید! ژاپنی‌ها بر این باورند که هرکس ایکی‌گایی داردء دلیلی که صبح‌ها به خاطرش از تخت برمی‌خیزد. ایکی‌گای شما چیست؟ اگر هنوز نمی‌دانید اشکالی ندارد. این کتاب به شما کمک می‌کند تا ایکی‌گای حقیقی زندگی‌تان را پیدا کنید و همین‌طور به شما نشان می‌دهد تا چطور در زندگی آرامش بیشتری داشته باشیدء هدف‌تان را پیدا کنیدء به روابط‌تان برسید و زندگی خود را وقف چیزی که به آن علاقه قلبی دارید کنید. با ایکی‌گای روزهایتان را سرشار از شادی و معنا کنید...

ایچی گو ایچی یه (هنر بهره‌ بردن از هر لحظه به شیوه ژاپنی‌ها)

  • 144,500 تومان

هر لحظه از زندگی‌مان تنها یک بار پیش می‌آید و اگر بگذاریم از کفمان برود، آن را برای همیشه از دست می‌دهیم. این تفکر در عبارتی ژاپنی ایچی گو ایچی یه در بر گرفته شده است. ایچی گو ایچی یه که اغلب اوقات برای رساندن مفهوم منحصر به فرد و خاص بودن یک تجربه یا یک مواجهه به کار برده می‌شود، از اصول ذن بودیسم است و به یکی از استادان مراسم چای ژاپنی نسبت داده می‌شود که در قرن شانزدهم می‌زیسته است. مراسم چای یا «مراسم توجه» مراسمی پیچیده است که ما را وادار می کند بر لحظه حال تمرکز کنیم. نوع جدیدی از ذهن آگاهی از این مفهوم باستانی ایجاد شده است. هر یک از ما کلیدی داریم که می‌تواند در را رو به توجه، هماهنگی با دیگران و عشق به زندگی باز کند و ایچی گو ایچی یه هما ن کلید است.

ایچی‌گو ایچی (هنر کسب بیشتر لذت از زندگی طریق ژاپنی)

  • 30,000 تومان

خود را از قید هر چیزی که ضروری نیست، رها کن. خبره بودن مسافر از چیزهایی معلوم می‌شود که با خود به سفر نمی‌برد؛ نه آن چیزهایی که در چمدان می‌گذارد. زندگی یک ماجرای هیجان‌انگیز است که بهترین رویه برای آن، سبک سفر کردن است تا هر روز و هر زمان که احساس می‌کنی زیر فشار هستی، از خودت بپرسی چه چیزی رارمی‌توانم کنار بگذارم؟ ایچیگو ایچی به قابلیت ما در گوش کردن، دیدن، لمس کردن، بوییدن و چشیدن طعم هر لحظه، انجام تنها یک کار در هر زمان و وقف قلب و روح‌تان در آن بستگی دارد؛ طوری که انگار آن کار آخرین چیزی است که روی این کره خاکی تجربه خواهیم کرد.

1  صفحه‌ی 1