نير ايال رايان هوور


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
قلاب (چگونه محصولات عادت‌ساز خلق کنیم)
  • 98,000 تومان
  • با تخفیف: 98,000 تومان
قلاب (چگونه محصولی بسازیم که مخاطب را شبانه‌روز درگیر کند)
قلاب شده (چگونه محصولاتی بر مبنای عادت مشتریان بسازیم)

قلاب (چگونه محصولات عادت‌ساز خلق کنیم)

  • 98,000 تومان

خواندن این کتاب درست مانند دیدن پشت‌صحنۀ فیلمی پرخرج است و به شما می‌گوید ساخت چنین فیلمی ساده نیست؛ ولی با به‌کارگیری روش‌ها و ابزارهای درست شدنی است. در جهان پرازدحام امروزی بیشتر محصولات برای بقا و شکوفایی چاره‌ای جز عادت‌سازی ندارند. کتاب «قلاب» به شما می‌گوید که اگر هنوز ایده‌تان را عملی نکرده‌اید، آن را زیر ذره‌بین مدل قلاب بگذارید و ظرفیت عادت‌سازی‌اش را بررسی کنید. اگر کسب‌وکاری دارید، آن را با نیم‌نگاهی به مدل قلاب موشکافی و اصلاح کنید. به‌دنبال خلق کاربران وفاداری باشید که به محصولات و خدماتتان عادت کنند. 79درصد افرادی که تلفن هوشمند دارند، هر روز صبح، در بازۀ پانزده‌ دقیقه‌ای پس از بیدار شدن به گوشی خود نگاهی می‌اندازند. بر اساس یافته‌های پژوهشی دانشگاهی در سال 2011، افراد هر روز 34 بار گوشی خود را بررسی می‌کنند، ولی خودی‌های این صنعت می‌گویند این عدد به 150 بار در روز نزدیک‌تر است. واقعیت را بپذیرید: ما گرفتار قلاب این محصولات شده‌ایم. شرکت‌هایی که محصولشان چیزی بیش از چند خط کدِ نمایش‌داده‌شده روی صفحه‌نمایش نیست، چگونه بر افکار کاربرانشان نظارت دارند؟ چه‌چیزی برخی محصولات را این‌چنین عادت‌ساز می‌کند؟ این کتاب شما را با پشت‌صحنۀ ساخت این محصولات آشنا می‌کند و نشان می‌دهد از چه محرک‌هایی برای به دام انداختن کاربران بهره می‌گیرند.

قلاب (چگونه محصولی بسازیم که مخاطب را شبانه‌روز درگیر کند)

  • 198,000 تومان

این کتاب کارش را با زدن ضربه‌ای محکم به خواننده شروع می‌کند: چند پاراگراف نخست مقدمه کتاب، مانند سیلی محکمی، یک آن ما را به خود می‌آورد تا به این فکر فرو رویم که هر روز بدون تفکر آگاهانه با تلفن هوشمندمان چه کارهایی می‌کنیم، به این که - بی آن که واقف باشیم - چگونه # اسیر و پایبند برنامه‌های دستگاه هوشمند خود شده‌ایم. همان‌طور که نویسنده کتاب اشاره می‌کند، به نظر چاره‌ای نیست و ما به این فناوری‌ها معتاد شده یا، به عبارت دقیق‌تر، در «قلاب» آن‌ها گیر افتاده‌ایم!

قلاب شده (چگونه محصولاتی بر مبنای عادت مشتریان بسازیم)

  • 120,000 تومان

امروزه محصولات نقش اساسی در برطرف کردن نیازهای مشتری بازی می‌کنند و هر روز وقتی به سوپرمارکت‌ها و فروشگاه‌های بزرگ سر می‌زنیم، انبوهی از آنها را با تنوع برند و کاربری متفاوت مشاهده می‌کنیم. اما سوال اساسی این است که چه تعدادی از آنها را به درستی می‌شناسیم و یا کدام یک با نیازهای ما سازگار هستند؟ ما محصولات را چگونه انتخاب می‌کنیم؟ آیا تحت تاثیر بسته‌بندی، لوگو، برند، رنگ، لیبل و جذابیت‌های بصری آنها قرار می‌گیریم؟ یا بالعکس درک درستی از کیفیت ، کاربری و ویژگی‌های آنها داریم. این کتاب یکی از پرفروش‌ترین کتاب‌های بازاریابی دنیا می‌باشد که به صورت کاربردی و عملیاتی، به چگونگی شکل‌گیری عادت در مخاطبان می‌پردازد و آن را به صورت یک فرآیند چند مرحله‌ای معرفی می‌نماید. در هر مرحله مخاطبان با تکنیک‌های شکل‌گیری عادت و نیازآفرینی در مشتریان خود آشنا می‌شوند. به گونه‌ای که خروجی هر مرحله یک ورودی برای مرحله بعد است.

صفحه‌ی 1