مهدي حسيني بيرجندي


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
مشاوره و خانواده‌درمانی با رویکرد اسلامی
  • 51,000 تومان
  • با تخفیف: 51,000 تومان
مشاوره و روان‌درمانی خانواده با رویکرد فرهنگ ایرانی
نظریه‌ها و فنون خانواده‌درمانی
  • 200,000 تومان
  • با تخفیف: 200,000 تومان
آموزش و مشاوره قبل از ازدواج
  • 88,000 تومان
  • با تخفیف: 88,000 تومان
اصول و روش‌های راهنمایی و مشاوره
  • 240,000 تومان
  • با تخفیف: 240,000 تومان

مشاوره و خانواده‌درمانی با رویکرد اسلامی

  • 51,000 تومان

کتاب حاضر مطالب مربوط به راهنمایی و مشاوره ازدواج و خانواده را از دیدگاه اسلام مورد بحث و بررسی قرار می‌دهد. نویسنده تلاش کرده است که عوامل استحکام خانواده و رفتارهای مخربی که باعث عدم استحکام خانواده می شود را از دیدگاه اسلام مورد بحث و بررسی قرار داده و نحوه رفع آن‌ها را از طریق مشاوره و کمک به مراجعان، ارائه نماید.

مشاوره و روان‌درمانی خانواده با رویکرد فرهنگ ایرانی

  • 75,000 تومان

بررسی متون اسلامی و فرهنگ ملی در رابطه با امور مختلف بخصوص علوم انسانی و اجتماعی و تحقیق و بررسی در این زمینه می‌تواند منجر به نظریات و رویکردهایی گردد که نتیجه‌اش توسعه و بهبود وضعیت زندگی اجتماعی است. یکی از مواردی که فرهنگ ملی و اسلامی از منابع غنی برخوردار است مسأله خانواده است. متخصصان خانواده در غرب با تحقیق و پژوهش نظریاتی ارائه داده‌اندکه دانستن آنها لازم هست ولی برای استفاده از نتایج آنها در جامعه ایرانی، کافی نیست. متخصصان خانواده در ایران باید با استفاده از منابع اسلامی و مطالعه در فرهنگ ملی تلاش و کوشش را تا جایی ادامه دهند که منجر به نظریات و رویکردهایی گردد که علاوه بر کاربرد آن‌ها در کشور به غنی‌کردن تحقیقات بین‌المللی نیز منجر گردد. در کتاب حاضر گام اول در این راه برداشته شده و مطالب مطروحه ضمن توجه به نظریه‌های تخصصی خانواده‌درمانی، برگرفته از متون اسلامی و فرهنگ رایج ملی است.

نظریه‌ها و فنون خانواده‌درمانی

  • 200,000 تومان

خانواده‌درمانی عبارت است از ارائه خدمت به خانواده‌ها به منظور بالا بردن احساس وحدت، انس، آرامش، رحمت و مؤدت از طریق اعمال فنون و رویکردهای مختلف در جهت رفع مشکلات و مسائل آنان. مشاوران خانواده پس از کسب تجربه روی تعداد زیادی از خانواده‌ها به این نتیجه رسیدند که خانواده‌درمانی یک روش نیست، بلکه یک بینش خاص در مورد مشکلات انسانی است.

آموزش و مشاوره قبل از ازدواج

  • 88,000 تومان

کتاب آموزش و مشاوره قبل از ازدواج کتابی است که پاسخگوی نیازمندی‌های دختران و پسران در رابطه با ازدواج می‌باشد. آموزش بخشی از این مطالب در بسیاری از مدارس و دانشگاه‌ها در کشورهای غربی جز برنامه‌های رسمی است. فقدان این برنامه‌ها از کاستی‌های مدارس ما محسوب می‌شود. برای جبران این کاستی ضرورت دارد دانش‌آموزان، دانشجویان و کلیه دختران و پسران قبل از ازدواج با مطالعه این کتاب بصیرت لازم را بدست آورند و با بینش کافی به عرصه ازدواج قدم بگذارند. مطالب طوری تهیه شده است که علاوه بر مشاوران خانواده، روانشناسان و یاری‌کنندگان خانواده‌‌ها برای جوانان بخصوص جوانان دم بخت مفید و راه‌گشای زندگی گرم و صمیمی و با نشاط در طول عمر می‌باشد.

اصول و روش‌های راهنمایی و مشاوره

  • 240,000 تومان

این کتاب براساس آخرین یافته‌های علمی تألیف شده و سال‌ها در کلیة دانشکده‌ها و مراکز عالی در رشته‌های روان‌شناسی، علوم تربیتی، راهنمایی و مشاوره و در دانشگاه و مراکز تربیت معلم تدریس شده است و یکی از منابع آزمون ورودی دوره‌های کارشناسی ارشد محسوب می‌شود. کتاب دارای بیست و نه فصل است که عناوین برخی از این فصول عبارتند از: مبانی راهنمایی و مشاوره، انواع راهنمایی، مشاور و متخصصان راهنمایی، راهنمایی در مقاطع تحصیلی مختلف، مشاوره در مؤسسات و سازمان‌ها، فنون راهنمایی، گروه‌سنجی، فنون عملی در مشاوره، خانواده‌درمانی.

صفحه‌ی 1