ملودي بيتي


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
معجزه در 40 روز (داشته‌هایتان را به خواسته‌هایتان تبدیل کنید)
هم‌وابستگی جدید (یاری و راهنمایی برای نسل امروز)
به هم وابستگی بس است
  • 195,000 تومان
  • با تخفیف: 195,000 تومان
به هم وابستگی بس است (کتاب کار)
  • 135,000 تومان
  • با تخفیف: 135,000 تومان
هم‌وابستگی متقابل (کتاب تمرین)
  • 10,500 تومان
  • با تخفیف: 10,500 تومان
هم‌وابستگان و 12 قدم (راهنمای جامع کاربردی کارکرد قدم‌های دوازده‌گانه هم‌وابستگان)
هم‌وابستگی (نگاهی تازه برای نسل امروز) وابستگی متقابل 2
هم‌وابستگی جدید
  • 58,000 تومان
  • با تخفیف: 58,000 تومان
معجزه در 40 روز (داشته‌هایتان را به خواسته‌هایتان تبدیل کنید)
هم‌وابستگی (چگونه از کنترل دیگران دست برداریم)
رهایی (مراقبه برای نجات از وابستگی‌های ناسالم)
  • 180,000 تومان
  • با تخفیف: 180,000 تومان

معجزه در 40 روز (داشته‌هایتان را به خواسته‌هایتان تبدیل کنید)

  • 200,000 تومان

ملودی بیتی در طی بیست و پنج سال، دوست قابل اعتماد میلیون‌ها خواننده شده است و در کتاب «معجزه در چهل روز»، عصاره همه آموخته‌هایش درباره شکرگزاری، تسلیم و اتصال با قدرت حقیقی را ارائه می‌دهد. بیتی در برنامه ابتکاری شش هفته‌ای خود به ما کمک می‌کند معجزاتی را که مایلیم بیافرینیم، پایه‌ریزی کنیم و سپس گام به گام در تمرین معجزه - که از ترکیب قدرتمندترین اصول معنوی و درمانی شکل گرفته است و می‌توان آن را به تنهایی، با یار یا در گروه انجام داد - ما را همراهی می‌کند. او در طی مسیر، تجربه خودش و شرکت‌کنندگان کارگاه معجزه از معجزه‌آفرینی را برای ما آشکار می‌سازد. این سرگذشت‌های موثر و حاکی از چیرگی بر سختی‌ها و دست‌یابی به پذیرش و بخشایش، نشان می‌دهند که دگرگونی و تحول در دسترس ماست و اشتیاق پیش‌روی با شوری تازه برای زندگی را در دل ما بیدار می‌کنند.

هم‌وابستگی جدید (یاری و راهنمایی برای نسل امروز)

  • 280,000 تومان

سال‌ها پس از آن که ملودی بیتی با اثر پیشگامانه‌اش به نام (پایانی بر هم‌وابستگی)ء جهان را با این واژه آشنا کردء هنوز این پرسش باقی‌ست که هم‌وابستگی چه هست و چه نیست. بیتی در این کتاب مکمل برای ما روشن می‌کند که چه برداشت‌هایی از هم‌وابستگی نادرست هستند. همچنین یادآوری می‌کند که بیش‌تر رفتار‌های هم‌واستهء رفتارهایی عادی هستند که از حد گذشته‌اند. گاهی زیادی تلاش می‌کنیمء زیادی علاقه نشان می‌دهیمء کم‌تر احساس می‌کنیم یا بیش از حد درگیر می‌شویم. او نشان می‌دهد هم‌وابستگی بیماری نیستء بلکه مجموعه‌ای از رفتارهاست که می‌توان تجزیه و تحلیل کرد و به خوبی بر آنها پیروز شد. بیتی در طول راهء سرگذشت الهام‌بخش خود و دیگران را به شیوه‌ای اثربخش تعریف می‌کند تا بتوانیم از نقش قربانی خارج شویم. او نشان می‌دهد اگر چه شاید در حل حاضر چنین رفتاری ناممکن به نظر برسدء اما صرف نظر از شرایط موجودء ما قدرت مراقبت از خودمان را داریم. (هم‌وابستگی جدید) که از سادگی و خرد نهادینه بیتی برخوردار استء‌ کتاب راهنمایی‌ست برای یادگیری آن که همان کسی که هستیم باشیم و ابزاری ضروری به ما می‌دهد تا با کنار گذاشتن رفتارهای ناسالمء زندگی خود را پس بگیریم.

به هم وابستگی بس است

  • 195,000 تومان

آیا مشکل دیگری، مشکل شما می‌شود؟ در نمایشنامه مراقبت و تیمارداری از دیگری، اگر مانند بسیاری از مردمان، زندگی خودتان را از یاد برده‌اید، می‌توانید فرد به ‌هم‌ وابسته‌ای باشید و خود را در این کتاب بیابید. این کتابی است که خواندن آن به تمامی دست‌اندر کاران رشته‌های پزشکی، درمانی، پرستاری، مددکاری، آموزش و پرورش و تمامی کسانی سفارش می‌شود که پیشه‌شان در زندگی کار با دیگران است و در این راستا می‌توانند زندگی خود و مسئولیت نسبت به خود را نادیده بگیرند.

به هم وابستگی بس است (کتاب کار)

  • 135,000 تومان

کتاب کار به هم وابستگی بس است ملودی بیتی که آن را بر بنیان کتاب اصلی خود با همین نام نوشته و بر پایه 12 گام رهایی از اعتیادهای گوناگون است، نوشته بی‌همتایی برای خودشناسی و رهایی از وابستگی است. نگرانی درباره دیگران نه کمکی به آنها می‌کند و نه مشکلی را از پیش پا بر می‌دارد و نه به ما کمکی می‌کند. خواننده با نمونه‌هایی که ملودی بیتی از تجربه شخصی خود و دیگران و تمرین هایی که می‌دهد، در‌می‌یابد که چگونه کنترل دیگران باعث شده که نیازهای خود را برای زندگی همراه با رضایت و خرسندی نادیده بگیرد.

هم‌وابستگی متقابل (کتاب تمرین)

  • 10,500 تومان

گرفتار عشقی بی‌فرجام شده‌اید؟ با اعتیاد خود یا یکی از عزیزانتان دست به گریبانید؟ تغذیه‌ای نامتعادل دارید؟ رفتاری ویرانگر، چه از جانب خودتان و چه از طرف دیگران آزارتان می‌دهد؟ وابستگی شما به هر شکل که باشد. این کتاب راه حل‌هایی عملی و آسان در اختیارتان می‌گذارد تا به سلامت روحی و روانی دست یابید، عشق و بخشندگی را تجربه کنید و از رفتارهای آزاردهنده خلاص می شوید.

هم‌وابستگان و 12 قدم (راهنمای جامع کاربردی کارکرد قدم‌های دوازده‌گانه هم‌وابستگان)

  • 15,000 تومان

قدم‌‌های دوازده‌گانه، ابزاری جادویی برای تغییر هستند. به همین خاطر است که من در مورد آنها کتاب‌هایی نوشته‌ام. در این کتاب نیز تلاش نموده‌ام تا به شما نشان دهد که قدم‌های دوازده‌گانه چگونه می‌توانند برای درمان هم‌وابستگی به کار گرفته شوند. با این همه، نوشتن در مورد این قدم‌ها بازتاب ضعیفی است از آنچه که هستند و آنچه که می‌توانند انجام دهند. معجزه، راز و قدرتی که در این قدم‌ها نهفته است، تنها زمانی می‌تواند کشف شود که ما این قدم‌ها را در زندگی شخصی خود درست به کار گیریم. تنها در این صورت است که آنها از قالب یک تیتر یا نوشته خارج می‌گردند و به ابزاری کاربردی در زندگی فردی و اجتماعی ما تبدیل می‌شوند.

هم‌وابستگی (نگاهی تازه برای نسل امروز) وابستگی متقابل 2

  • 230,000 تومان

ملودی بیتی با کتاب وابستگی متقابل، که هم اکنون در زمره کتاب‌های کلاسیک مدرن درآمده، خود را در صدر نویسندگان مبحث خودیاری قرار داده است. وجود کتاب وابستگی متقابل کمک کرد تا دو واژه تخصصی و پر چالش استقلال فردی و ایجاد چارچوب ارزش‌های فردی مبدل به بخشی ثابت و قابل درک در فرهنگ همگانی شود. وی اکنون این کتاب را در دنباله کتاب وابستگی متقابل به نگارش درآورده است. اینک بدون شک اگر ابهامی در کتاب اول وجود داشته، اینجا به طور واضح و مشخص به توضیح واژه‌ها و رفتارهای متغییر هم‌وابستگی می‌پردازد. این‌بار ملودی بیتی با دقت و صراحت هم‌وابستگی برای نسل جدید را با ترسیم نقشه راهنما و با استفاده از سرگذشت شخصی خود و دیگران نشان می‌دهد و این نسل را به سوی بهبودی و خوشبختی هدایت می‌کند تا برای همیشه از ورطه نقش یک قربانی بودن رهایی یابند.

هم‌وابستگی جدید

  • 58,000 تومان

کتاب (هم‌وابستگی جدید) حاصل تاملات، سادگی و صراحت ملودی بیتی است. او در این کتاب ما را راهنمایی می‌کند تا یاد بگیریم همان کسی باشیم که هستیم، یعنی خود اصیل‌مان. همچنین ابزار لازم را در اختیار ما می‌گذارد تا با کنار گذاشتن عادت‌های ناسالم، زندگی خود را دوباره بسازیم.

معجزه در 40 روز (داشته‌هایتان را به خواسته‌هایتان تبدیل کنید)

  • 40,000 تومان

اگر هم اکنون می‌توانستید معجزه‌ای درخواست کنید، چه می‌خواستید؟ همه ما در زندگی گاه در شرایطی قرار داشته‌ایم که امور از دست ما خارج یا چاره‌ناپذیر به نظر می‌رسیده است. ملودی بیتی در این کتاب شوق‌انگیز به ما نشان می‌دهد که می‌توانیم تقریبا برای هر وضعیتی که پیش‌روی داریم، معجزه‌ای بیافرینیم.

هم‌وابستگی دیگر بس است کسی نمی‌تواند حال ما را بد کند جز خودمان (چگونه کنترل‌کردن دیگران را رها کنیم و مراقبت از خود را شروع کنیم)

  • 360,000 تومان

آیا در خانواده و اطرافیان شما، فردی وجود دارد که درگیر مشکلات او شده‌اید؟ آیا مشکل او را مشکل خود می‌دانید، به‌طوری‌که در تلاش نجات او هستید؟ آیا سعی می‌کنید او را تغییر دهید و فکر می‌کنید اگر او تغییر کند، حال شما بهتر می‌شود و شاد و خوشبخت خواهید شد؟ اگر چنین است، شما نیز ممکن است مانند بسیاری دیگر که در جریان مراقبت از دیگری و تغیر دادن او، زندگی خود را نادیده گرفته و فراموش کرده‌اند، هم‌وابسته باشید و به احتمال بتوانید خود را در این کتاب بازیابید.

هم‌وابستگی (چگونه از کنترل دیگران دست برداریم)

  • 45,000 تومان

‌آیا مشکلات دیگران تبدیل به مشکلات شما می‌شود؟ ‌آیا زندگی دیگران زندگی شما را تحت تاثیر قرار می‌دهد؟ اگر پاسخ شما مثبت است شاید یک "هم‌وابسته " باشید. مطالعه این کتاب شما را با مفهوم هم‌وابستگی در قالب داستان‌های ‌آموزنده، تمرین‌های متفاوت و خود‌‌آزمایی ‌آشنا می‌کند.

رهایی (مراقبه برای نجات از وابستگی‌های ناسالم)

  • 180,000 تومان

کتابی که اینک در دست مطالعه دارید، کتابی است در رابطه با مراقبه. از جمله اهداف این کتاب یاری نمودن و راهنمایی کردن مطالعه کنندگان می‌باشد تا بتوانند همه روزه لحظاتی را برای بخاطر آوردن آنکه می‌دانند صرف کنند. زندگی آموزگار خوبی است. می‌خواهد مطلبی یاد بگیریم. درس‌هایی که زندگی به ما می‌آموزد، همان درس‌هایی است که به آموختنش نیاز داریم. بعضی‌ها معتقدند این درس‌ها را برای ما انتخاب کرده‌اند.

1  صفحه‌ی 1