كارول پيرسون


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
قهرمان درون (6 کهن‌الگویی که ما با آنها زندگی می‌کنیم)
پرسفونه (4 قدرت مهم زنان برای کسب موفقیت و آرامش در دنیای امروز)
نقشه ‌راه خودشناسی عمقی و کاربردی
  • 310,000 تومان
  • با تخفیف: 310,000 تومان
نقشه راه خودشناسی عمقی و کاربردی
  • 136,000 تومان
  • با تخفیف: 136,000 تومان
قهرمان درون (6 کهن الگویی که با آن‌ها بسر می‌بریم)
بیداری قهرمان درون (12 کهن‌الگوی یاری‌گر برای یافتن خویش و دگرگونی جهان درون)

قهرمان درون (6 کهن‌الگویی که ما با آنها زندگی می‌کنیم)

  • 279,000 تومان

دکتر کارول اس. پیرسون، استاد نامدار جهانی در زمینه روانشناسی درونی و هدایت‌گری متحول‌کننده است. دوره‌ها، کارگاه‌ها و مشاوره‌های پیرسون همواره در خدمت یاری رساندن به افراد برای رسیدن به مرحله‌ای ژرف‌تر در آگاهی‌ست. نتایج پژوهش‌های او، افراد، گروه‌ها و سازمان‌ها را قادر می‌سازد که موفق‌تر باشند و نیز برای کارمندان تجربه احساسی عمیق‌تر از شادی و رضایت درونی را در شغلشان به ارمغان می‌آورد. او مدیریت و تدریس این اهداف را در مؤسسه عالی ،پاسیفیا، دانشگاه‌های مریلند، کلرادو و جرج‌تاون دنبال می‌کند. پیرسون سخنرانی پرطرفدار و آموزگار کارگاه‌های رشد شخصی‌ست، افزون بر این پیرسون در سال 1990 با همکاری شارون وی. سیورت، مری لئونارد و هیو مار پرسش‌نامه‌ای به نام «ای» طراحی کرد که تعیین‌کننده شاخص اسطوره شخصی‌ست و ابزاری کارا برای شناسایی کهن‌الگوهای فعال در زندگی هر شخص می‌باشد. این کتاب که ابزاری مناسب برای خودکاوی و نوسازی شخصی است، برای همه انسان‌ها با هر سن و موقعیتی نوشته شده است، اما پیش از آن، برای همه کسانی که می‌خواهند قهرمان درون خود و دیگران را بیدار کنند مفید است. این کتاب به‌ویژه برای کسانی که به روشن کردن موقعیتشان در جهان و بهره‌مندی از توانایی‌های نهفته‌شان علاقه دارند، سودمند و کاربردی است. همچنین می‌توان این کتاب را به‌عنوان الگویی تشخیصی بر مبنایی غیرآسیب‌شناسانه برای تشخیص چالش پرورشی در وضعیت کنونی فرد، به‌عنوان راهی برای درک و گرامیداشت گوناگونی انسان‌ها، ابزاری کمک آموزشی در راه موفقیت و پژوهشی درباره حقایق ازلی و ابدی مربوط به کهن‌الگوها به کار برد.

پرسفونه (4 قدرت مهم زنان برای کسب موفقیت و آرامش در دنیای امروز)

  • 387,000 تومان

فشارهای شغلی و خانوادگی عصر حاضر، زنان امروزی را با چالش‌های جدی روبرو کرده است و این بدان معناست که شما برای این که بانویی «همه چیز تمام» شوید راه دشوار ولی به گفته این کتاب شدنی را در پیش دارید. شاید هم بزرگ‌ترین چالش شما، از بین بردن دو باور ریشه‌ای باشد که عده‌ای بر طبل آن می‌کوبند. عده‌ای، زنان را به مردانه زیستن تشویق می‌کنند با این تصور که به کامیابی و موفقیت آنان کمک کرده‌اند و عده‌ای نیز بر این باورند که مورد توجه مردان قرار گرفتن، زمینه‌ساز لذت بردن زنان از زندگی خواهد شد. هر دو، زن را به نوعی وابسته و در خدمت اهداف مردسالارانه می‌بینند. این کتاب به تبع همان چیزی که از یک فرد پیرو مکتب پروفسور کارل گوستاو یونگ انتظار می‌رود، به دور از هر شعارزدگی و با بهره‌گیری از راهبردهای قدرتمند به بانوان این امکان را می‌دهد تا هم کامیابی و موفقیت و هم شادمانی را نصیب خود سازند....

نقشه ‌راه خودشناسی عمقی و کاربردی

  • 310,000 تومان

به همه ما این فرصت داده شده است تا بتوانیم نهایت لذت را از زندگی‌مان ببریم و از آن احساس رضایت کنیم. رسیدن به چنین جایگاهی نیاز به طی کردن مسیری زمان‌بر، ولی ارزشمند دارد که در این کتاب به آن "سفر قهرمانی" اطلاق شده است. شما برای طی کردن این راه نیاز به نقشه دارید که این کتاب آن را به خوبی برای‌تان ترسیم می‌کند و قدم به قدم شما را هدایت و راهبری می‌نماید. شما با انجام تمرینات کاربردی و آزمونی که در این کتاب ارائه شده درمی‌یابید کجاها در «سفر قهرمانی»تان دچار وقفه شده و به زودی دچار بحران خواهید شد، یا حتی اگر در زندگی دچار بحرانی شده‌اید برای برطرف کردن ریشه‌ای آن باید از کجا شروع کنید. این نقشه برگرفته از دیدگاه‌های روانکاو شهیر سوییسی، پروفسور کارل گوستاو یونگ است.

نقشه راه خودشناسی عمقی و کاربردی

  • 136,000 تومان

به همه ما این فرصت داده شده است تا بتوانیم نهایت لذت را از زندگی‌مان ببریم و از آن احساس رضایت کنیم. رسیدن به چنین جایگاهی نیاز به طی کردن مسیری زمان‌بر، ولی ارزشمند دارد که در این کتاب به آن "سفر قهرمانی" اطلاق شده است. همه ما امکانات لازم برای قرار گرفتن در این جاده و مسیر را داریم. فقط برای طی کردن راه نیاز به نقشه‌ای داریم که این کتاب آن را به خوبی برا‌یتان ترسیم می‌کند و قدم به قدم شما را هدایت و راهبری می‌نماید. شما با انجام تمرینات کاربردی و آزمونی که در این کتاب ارائه شده درمی‌یابید کجاها در "سفر قهرمانی"تان دچار وقفه شده و به زودی دچار بحران خواهید شد، یا حتی اگر در زندگی دچار بحرانی شده‌اید برای برطرف کردن ریشه‌ای آن باید از کجا شروع کنید. شما در نهایت علاوه بر این که می‌توانید در "سفر قهرمانی" خودتان موفق عمل نمایید، با درک این مسیر و منزلگاه‌هایی که هم‌قطاران شما در آن به سر می‌برند، درک بهتری از ایشان یافته و ارتباطات‌تان نیز دچار تحول بنیادی خواهد شد.

قهرمان درون (6 کهن الگویی که با آن‌ها بسر می‌بریم)

  • 120,000 تومان

خانم کارول پیرسون در پژوهش اندیشمندانه‌اش شش کهن الگوی قهرمانی را که در همه ما وجود دارد توصیف می‌کند. کهن الگو‌هایی که هر یک درس‌هایی را به ما می‌آموزند تا سرانجام به کیمیاگر درون برسیم.

بیداری قهرمان درون (12 کهن‌الگوی یاری‌گر برای یافتن خویش و دگرگونی جهان درون)

  • 550,000 تومان

کتاب پیش رو به سفر هزارلا و مارپیچ‌گونه زندگی آدمی می‌پردازد که لازم است همچون یک قهرمان دلیر در پاسخ به ندای وجود خود رهسپار آن شود و به گنج نهان دورن دست یابد. این سفر، آکنده از دام‌گاه‌هایی هراسناک و بیراهه‌هایی ناپیداست، اما رهاورد، همان گنج بی‌همتاست که اسرار جان را به ما می‌نمایاند و فرصت‌هایی پیش رویمان می نهد تا هدایای منحصر به فردمان را نثر جهان کنیم. نویسنده در جایگاه راهنمای این سفر جان‌افزا از نقش تاثیرگذار اسطوره‌ها و کهن‌الگوها کمک می‌گیرد تا راه و کژراهه‌ها را به ما نشان دهد. کهن‌الگوها عناصر سازنده ناخودآگاه هستند و گاهی از آنها به عنوان تصویرهای اسطوره‌ای و الگوهای جمعی نیز یاد می‌شود.

صفحه‌ی 1