سوزان كوييليام


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
چگونه شریک زندگی‌مان را انتخاب کنیم (مدرسه زندگی)
اسرار زبان بدن (به راز این نشانه‌ها پی ببرید و آن‌گاه به عشق ثروت و شادمانی دست یابید)
مثبت‌اندیشی و مثبت‌گرایی
  • 100,000 تومان
  • با تخفیف: 100,000 تومان

چگونه شریک زندگی‌مان را انتخاب کنیم (مدرسه زندگی)

  • 135,000 تومان

انتخاب شریک زندگی، با توجه به ابعاد مختلف زندگی معاصر است. ولی ابعاد مختلف زندگی مدرن- یعنی رفت و آمد بیشتر از این سر دنیا به آن سر دنیا، آزادی‌های اجتماعی و فرصت‌های شغلی گسترده‌تر (گرچه با ساعات کاری بیشتر) - موجب شده پیدا کردن شریک زندگی دیگر آن‌قدر ها دشوار و مهم نباشد. سوزان کوییلیام ما را در فرآیند پیدا کردن شریک مناسب راهنمایی می‌کند. او با ارجاع به منابع فرهنگی غنی در این زمینه و با اتکا به پیش‎زمینۀ کار خود در روانکاوی روابط عاشقانه، انتخابِ شریک زندگی را سیروسلوکی در مسیر خودسازی می‌داند، سیروسلوکی که کمک می‌کند خودمان، دیگران و زندگی را بهتر بشناسیم و بدانیم چطور می‌خواهیم زندگی کنیم.

اسرار زبان بدن (به راز این نشانه‌ها پی ببرید و آن‌گاه به عشق ثروت و شادمانی دست یابید)

  • 89,900 تومان

زوج‌هایی که در حال حاضر با هم زندگی می‌کنند نیز زبان بدنی را به کار می‌گیرند که رابطه خوب و صمیمانه خود را نشان دهند. از طرز ایستادن یا نشستن یکدیگر تقلید می‌کنند، طوری که به یک حالت دراز می‌کشند یا می‌نشینند. دقت کنید که چگونه لوسیون برنزه کننده پوست را به تن همدیگر می‌مالند: به همان اندازه که هر یک از آنها از مالیدن و پخش کردن لوسیون روی بدن دیگری لذت می‌برد و به طور متقابل از مالیده شدن آن بر بدن خود توسط دیگری، احساس آرامش می‌کند. می‌توان فهمید که رابطه فیزیکی آنها تا کجا پیش رفته است؟ زوج‌هایی که به همراه خانواده‌هایشان هستند ممکن است گه گاه روابطی احساسی با یکدیگر داشته باشند، اما زبان بدن آنها بیشتر متوجه کودکانشان است. تنها با نگاه کردن می‌توانید دریابید کدام کودک دردسر سازتر از بقیه است، کودکی که والدینش بی اختیار و به طرزی وسواسی مراقب او هستند و کدام کودک منزوی است؟ کودکی که جدا از بقیه به بازی مشغول است در حالی که به خانواده پشت می‌کند و توجهی به آنها ندارد کدام کودک ناراضی است یا چندان محبوب نمی‌نماید؟ کودکی که محکم به والدین می‌چسبد یا کودکی که به تنهایی مشغول بازی است، اما پیوسته زیر چشمی به خانواده‌اش نگاه می‌کند.

مثبت‌اندیشی و مثبت‌گرایی

  • 100,000 تومان

مثبت‌گرایی به معنای داشتن دیدی مثبت و نگرشی شادمانه به زندگی، انجام رفتارهای مثبت و برقرار کردن ارتباط مثبت با دیگران است. مطالب این کتاب که به رغم کوچکی، از غنای علمی و عملی زیادی برخوردار است، به خواننده می‌آموزد که چگونه تفکر مثبتی پیشه کند و خوش‌بینی را در خود به وجود آورد تا به یک زندگی پرنشاط دست یابد. محتوای کتاب و به‌ خصوص توصیه‌هایی که در کتاب به همراه عکس و تصویرهای جذاب آورده شده، به خواننده امکان می‌دهد تا با استفاده از حداکثر جنبه‌های بصری، الگوی تفکر خود را بسنجد و آن را مورد بررسی قرار بدهد تا به تغییر افکار منفی در خود اقدام کند. توصیه‌های عملی و تخصصی کتاب، این توانایی را به خوانندگان می‌دهد تا هم در زندگی شخصی و روابط اجتماعی و هم در موقعیت‌های شغلی و حرفه‌ای، به شکلی مثبت تفکر کرده و عمل کنند.

صفحه‌ی 1