رابرت باب سالو


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
مدیر الهام‌بخش (چگونه بهترین توانایی‌های کارمندانمان را آشکار کنیم)
برانگیختن شوق یادگیری
  • 115,000 تومان
  • با تخفیف: 115,000 تومان
دانش‌آموز با انگیزه (ایجاد اشتیاق برای یادگیری)
به کودکان شاد بودن را بیاموز
  • 110,000 تومان
  • با تخفیف: 110,000 تومان

مدیر الهام‌بخش (چگونه بهترین توانایی‌های کارمندانمان را آشکار کنیم)

  • 70,000 تومان

این کتاب به ما می آموزد که مدیر الهام‌بخش چگونه باید چشم‌انداز گذشته را کنار بگذارد و از چشم‌اندازهای جدید بهره گیرد. باب سالو معتقد است بیش‌تر مطالب این کتاب با عقل متعارف در تضاد است، زیرا ما را به چالش می‌کشد و حتی از ما می‌خواهد خود را به چالش بکشیم. او می‌گوید اگر الهام‌بخش کارمندان باشید، زندگی‌شان با معناتر و لذت‌بخش‌تر می‌شود و شرکتتان در عرصه رقابت امتیازی مهم کسب می‌کند. اگر قصد دارید به مدیری الهام‌بخش تبدیل شوید که به کارکنانش کمک می‌کند را در کار با کیفیت پیدا کنند، به خواندن این کتاب ادامه دهید، در غیر این صورت وقتتان را هدر ندهید.

برانگیختن شوق یادگیری

  • 115,000 تومان

باب سالو در این کتاب بحث‌‌های ارزشمندی پیرامون یادگیری ارائه کرده است. او می‌گوید: «سعی ما بر این نیست که به دانش‌آموزان انگیزه یادگیری بدهیم بلکه می‌کوشیم فضاهایی در کلاس ایجاد کنیم که انگیزه ذاتی دانش‌آموزان جلب شود و این کار احتمال شرکت فعالانه دانش‌آموزان را در یادگیری افزایش می‌دهد.» او در این کتاب می‌کوشد عملا روانشناسی کنترل درونی را جایگزین روانشناسی کنترل بیرونی قرار دهد. این کار با ایجاد عشق به یادگیری در دانش‌آموزان، به آن‌ها روحیه تازه‌ای می‌بخشد و به ضرورت ایجاد فضایی شاد پی می‌برند تاکید باب سالو مدام بر دعوت به خودارزیابی است و پیشنهاد می‌کند از دانش‌آموزان سوالاتی بپرسید که موجب تسهیل در امر خودارزیابی شود و تا جایی که ممکن است آن‌ها را نصیحت نکنید، بلکه سوالاتی بپرسید که سطح انگیزه آن‌ها را مشخص کند و به چالش بکشدشان تا به نقش و مسولیت‌های خود واقف شوند.

دانش‌آموز با انگیزه (ایجاد اشتیاق برای یادگیری)

  • 146,000 تومان

باب سالو از مربیان برجسته موسسه ویلیام گلاسر است که حاصل سال‌ها تجربه‌اش در آموزش تئوری انتخاب و کاربست‌های آن در مدارس کیفی را برای معلمان و اهالی مدرسه به نگارش درآورده است. او در این کتاب فرض را بر این گذاشته که ایده‌های ما در ایجاد انگیزه در مسیر نادرستی حرکت می‌کنند و لذا پیشرفت دانش‌آموزان را محدود کرده‌اند. تا زمانی که شیوه‌های آموزش خود را بر اساس پاداش و تنبیه برنامه‌ریزی می‌کنیم با تعداد زیادی از ترک تحصیلی‌ها و دانش‌آموزان ناکام مواجه می‌شویم. این کتاب راهکارهایی را معرفی می‌کند تا در مهارت‌هایمان به کار گیریم و از اقداماتی سخن می‌گوید که باید از آن‌ها پرهیز کنیم. باب سالو پیشنهاد می‌کند کتاب را یک‌بار از اول تا آخر بخوانید، سپس راهکاری خاص را که علاقه دارید در آموزشتان به کار گیرید انتخاب کنید و دقت کنید که معلم برای مشارکت دانش‌آموزان چه کار می‌کند. او بر این باور است که انگیزه دانش‌آموز مهم‌ترین موضوع در آموزش امروز است و ما باید کشف کنیم چگونه انگیزه دانش‌آموز را بالا ببریم. راهکارهای این کتاب به این پرسش پاسخ مناسبی داده است.

به کودکان شاد بودن را بیاموز

  • 110,000 تومان

این کتاب حاصل ‌بکارگیری همزمان و درخور توجه رویکردهای تئوری انتخاب و واقعیت‌درمانی است. گروهی از معلمان این نظریه را به شکلی موفقیت‌آمیز به ‌کار گرفته‌اند، معلمانی که به ایده‌های من در مدرسه کیفی علاقه‌مندند. ویرایش مجدد به کودکان شاد بودن را بیاموز ایده‌های بیشتری را برای معلمان و والدین فراهم آورده است تا وقتی سفرشان را به سوی موفقیت و کیفیت آغاز می‌کنند، از آن‌ها در تعامل با کودکان خردسال بهره گیرند. دکتر ویلیام گلسر.

صفحه‌ی 1