حسين ابراهيمي مقدم


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
سبب‌شناسی پیشگیری و درمان اعتیاد به مواد مخدر محرک اینترنت
فیزیولوژی عمومی
  • 50,000 تومان
  • با تخفیف: 50,000 تومان
نوروپسیکولوژی
  • 48,000 تومان
  • با تخفیف: 48,000 تومان

سبب‌شناسی پیشگیری و درمان اعتیاد به مواد مخدر محرک اینترنت

  • 120,000 تومان

اعتیاد به مواد مخدر یکی از مشکلات بهداشتی و اجتماعی قرن حاضر و مهم‌ترین دغدغه‌های فکری و یکی از ناگوارترین آسیب‌های اجتماعی است. امروزه هر کسی به نوعی در معرض تهدید یکی از انواع اعتیادها هست و با وجود اعتیاد رفتاری هر کسی می‌تواند اعتیاد داشته باشد و معتاد صرفا کسی که مواد مخدر مصرف کرده و در جوی و کف خیابان افتاده، اطلاق نمی‌شود. مواد اعتیاد‌آور جدید در حال حاضر به دلیل بالا بردن رفتار های آسیب پذیر توسط کارشناسان ‹‹اعتیاد جدید›› معرفی شده ولی علی‌رغم اینکه امکان یافت مواد سمی مشخص در آن وجود ندارد، همچنان اعتیاد آور بوده و رفتار فرد را تحت شعاع قرار می‌دهد. برخی از این اعتیاد‌های جدید از قبیل کار، انجام خرید، شرط بندی، بازی‌های رایانه‌ای، استفاده از اینترنت و شبکه‌های اجتماعی و غیره را شامل می‌شود.

فیزیولوژی عمومی

  • 50,000 تومان

کوچک‌ترین واحد دستگاه عصبی ما سلول عصبی نام دارد. تعداد کل سلول‌های عصبی ما تخمین زده می‌شود ولی جالب آن است که با این همه سلول عصبی، هیچ دو سلولی را پیدا نمی‌کنیم که دقیقا شبیه هم باشند. با این حال همه‌ی آنها حداقل از سه قسمت اصلی تشکیل یافته‌اند: از جسم سلولی، شاخه‌های کوتاهی به نام دندریت‌ها منشعب می‌شود و آکسون هم زائده‌ای بلند و باریک است که پیام‌ها را به سایر نرون‌ها (یا به عضلات و غدد) انتقال می‌دهد.

نوروپسیکولوژی

  • 48,000 تومان

دانش نوروپسیکولوژی از میان رفتارها و فرآیندهای ذهنی، به کارکردهای عالی روانی مانند تفکر، زبان، یادگیری و حافظه در سطوح عالی انسانی، ادراک حسی و ... که وجوه اساسی در تمایز بین انسان و حیوان است، می‌پردازد. در این زمینه از علم، قشر مخ و کارکردهای مربوط به آن بیش از هر بخش دیگری از دستگاه‌های زیستی بررسی می‌شود. بنابراین می‌توان گفت: نوروپسیکولوژی بیش از هر چیز به مطالعه پیوند میان قشر مخ و کارکردهای عالی روانی علاقه‌مند است. هدف از این درس آشنایی با اساس فیزیولوژیک و عصبی پدیده‌های روانی و رفتاری و نیز شناخت چگونگی مطالعه و تحقیق در نابهنجاری‌های رفتاری در ارتباط با فیزیولوژی، اعصاب و غدد است.

صفحه‌ی 1