جين سينسرو


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
تو کله خری (چگونه تردید درباره موفقیت را برای آغاز 1 زندگی موفق کنار بگذاریم)
تو کله‌خر هستی
  • 245,000 تومان
  • با تخفیف: 245,000 تومان
تو کله خر هستی برو پیش انگیزه‌ات را حفظ کن
  • 99,900 تومان
  • با تخفیف: 99,900 تومان
تو کله خر هستی شک نکن موفق می‌شوی
  • همراه با تخفیف
  • 98,000 تومان
  • با تخفیف: 93,100 تومان
تو کله‌خر هستی برو پیش پول‌دار می‌شوی
  • 299,900 تومان
  • با تخفیف: 299,900 تومان

عادت‌های کله خری (افزایش آگاهی تعیین حد و مرزها و اصلاحات رفتاری روزانه‌ای که نیاز دارید تا عادت‌ها را درون خود نهادینه کنید)

  • 69,900 تومان

جین سینسرو، نویسنده کتاب های پرفروش نیویورک تایمز، از تغییر به معنای واقعی آن سخن می گوید: ترک عادت های نامطلوب، پرورش عادت های مطلوب و پایدار کردن آنها به گونه ای که تاکنون اتفاق نیفتاده اند. عادت های کله خری با بیانی قابل فهم و آسان کشفیات موفق آمیزی را در اختیار ما قرار می دهد و نشان می دهد عادت ها چگونه نسخه کنونی ما را می سازند و از این حکایت دارد که چه رفتارهای ناچیز و کم اهمیتی که در خلوت خود انجام می دهیم و چه نسخه واضحی از خودمان را که در شبکه های اجتماعی در معرض دید همگان قرار می دهیم، همه و همه برگرفته از عادت های ما هستند. عادت های کله خری با قلم جذاب و گیرای جین سینسرو، با استفاده از دانش متعارف، برداشت تازه ای را درباره موضوع قدیمی عادت ها ارائه می دهد. جین فرایند پرورش و ترک عادت ها را در قالب یک دورۂ قدرتمند 21روزه بیان می کند و دیدگاه فکری جدیدی را آشکار می کند که به ما آموزش می دهد چگونه با تعلیم دادن ذهنمان به برترین نسخه خودمان تبدیل شویم؛ ما را به مهارت های تعیین حدومرز مجهز می کند و داستان های الهام بخش افرادی را منتشر می کند که موفق شده اند نظم و اراده را به ستون اصلی زندگی خود تبدیل کنند. این کتاب سرگرم کننده با ارائه حدومرزهای سالم، دانش آگاهی از خواسته ها و یک برنامه ریزی رفتاری قابل اجرا را به ما نشان می دهد که چگونه با شادی عادت های جدید را درون خود نهادینه کنیم و از نتایج پایدار آنها که ممکن است تاکنون به ذهنمان خطور نکرده باشد، بهره مند شویم جین سینسرو، نویسنده معروف جهانی، مربی موفقیت و سخنران انگیزشی است که بیش از یک دهه از عمرش را وقف تغییر دادن زندگی هم نوعانش کرده است.

تو کله خری (چگونه تردید درباره موفقیت را برای آغاز 1 زندگی موفق کنار بگذاریم)

  • 56,000 تومان

کشیش مایکل برنارد بکویت: معتاد سابق که به کشیش معنوی امروزی تغییر شخصیت داد. قبل‌ترها فکر می‌کردم نقل قول‌های این‌چنینی صرفا مشتی چرندیات هستند. همین‌طور درک نمی‌کردم درباره چه جهنمی صحبت می‌کنند. به طور واضح‌تر بگویم اهمتی نمی‌دادم. آدم خیلی خونسردی بودم. درباره‌ی دنیای معنویت و خودیاری هم اطلاعات کمی داشتم که به طور مسخره ای چرند و پرند بود: پر از احساس ناامیدی و حقایق عجیب و غریب. اصلا نمی‌خواهم بگویم که چقدر درباره خدا بدبین بودم. همان زمان بود که ناامیدانه تصمیم گرفتم تمام این چیزها درباره‌ی زندگی‌ام را تغییر دهم و اگر می‌توانستم از پس روحیه‌ی خودبرتر پنداری‌ام برآیم مطمئنا می‌توانستم از کمک‌هایی بهره ببرم. منظورم این است که در کل خوب عمل کردم.

تو کله‌خر هستی

  • 245,000 تومان

ما در دنیایی زندگی می‌کنیم که امکانات نامحدودی دارد، پس باید بتوانیم خواست‌مان را برای دگرگون ساختن زندگی به تصمیمی راسخ تبدیل کنیم. ما قربانی عادت‌ها، باورها، و قوانینی هستیم که با آن‌ها زندگی می‌کنیم و اگر بخواهیم زندگی‌یی تجربه کنیم که تا به حال شاهدش نبوده‌ایم، باید کارهایی را انجام دهیم که تا به حال انجام نداده ایم. کتاب حاضر راهنمایی است برای رسیدن به رویاها، برای کنترل ذهن، برای درک موجودیت‌مان و ورای همه، برای ایجاد ارتباط با عالم هستی. پس نگرانی‌ها را کنار بگذاریم و به هدف‌مان تمرکز کنیم چون هرآنچه به دنبالش هستیم، هم اکنون و همین‌جا در اختیارمان قرار دارد. برای این‌که بتوانم یاری تان دهم به خواسته‌تان برسید، از شما می‌خواهم این کتاب را با دقت بخوانید و از شما می‌خواهم که با ذهنی باز این کار را انجام دهید. راستش، دلم می‌خواهد فریاد زنان به شما بگویم:«باید ذهن‌تان باز باشد چون در غیر این صورت با مشکل رو به رو خواهید شد.» این را جدی می‌گویم و واقعا مهم است. در حال حاضر جایگاه شما در زندگی به دلیل کارهایی است که تاکنون انجام داده‌اید. پس اگر از شرایط فعلی رضایت ندارید، واضح است باید وضعیت زندگی‌تان را تغییر دهید و این کتاب گام به گام و مرحله به مرحله به شما کمک می‌کند تا به رویاهای‌تان دست یابید.

تو کله خر هستی برو پیش انگیزه‌ات را حفظ کن

  • 99,900 تومان

این کتاب کم حجم پر محتوا سبب می‌شود به خودت تلنگری بزنی تا: - توانایی‌هایت را شناسایی و آشکار کنی - موانع زندگی‌ات را بشناسی و بر آن‌ها غلبه کنی - عذر و بهانه را کنار بگذاری - شم و شهودت را تقویت کنی - عادت‌های بد خود را از بین ببری و عادت‌های خوب را جایگزین کنی - برای رسیدن به اهدافت قدرتمندانه عمل کنی - بر چالش‌ها غلبه کنی - شادی، آرامش و خیر و برکت بیشتری را به زندگی‌ات جذب کنی - به موفقیتی بیش از حد تصورت برسی

تو کله خر هستی شک نکن موفق می‌شوی

  • 98,000 تومان

محتوای این کتاب بی‌نظیر را به دقت مطالعه کنید و با شجاعتی که حاکی از جسارت است به سمت موفقیت حرکت کرده و هراسی به دل راه ندهید. یقین داشته باشید که پیروزی از آن شماست چرا که این کتاب با داستان‌ها مصداق‌ها و تمام پندهایش شما را در جهت شناخت نقاط ضعف افکار منفی و اعتقادات ویرانگر و عکس‌العمل‌های نابجای‌تان راهنمایی‌تان کرده و به شما کمک می‌کند تا گیرایی‌تان را بالا برده و انرژی مثبت اطراف را دریافت کنید و زندگی شاد و مملوء از عشق و امید به آینده را برای خود بسازید. در هر صورت شما باجربزه هستید پس به سمت موفقیت حرکت کنید...

تو کله‌خر هستی برو پیش پول‌دار می‌شوی

  • 299,900 تومان

اگر با وجود تمام تلاش‌هایت نمی‌توانی ثروتمند شوی، اگر از ایجاد تغییر و تحول در زندگی‌ات برای ثروتمند شدن وحشت داری، اگر از شغل خودت راضی نیستی ولی می‌ترسی برای درآمد بیشتری که سزاوار آن هستی آن را رها کنی و کسب و کار خودت را راه بیندازی، می‌توانی به کمک راهکارهای نویسنده این کتاب که خودش را از فقر مطلق به ثروت رساند، ثروتمند شوی. برای ثروتمند شدن باید: نگرش و طرز فکرت را تغییر بدهی. رئیس خودت باشی. بر ترس‌ها و شک و تردیدهایت غلبه کنی. با دور کردن احساس قربانی بودن از خودت، واقعیت زندگی‌ات را شکل بدهی. با تلنگر زدن به نیروی درونی‌ات هر قدر بخواهی پول پارو کنی...

تو کله‌خر هستی (کله‌خرها نمی‌ترسند پیش می‌روند و موفق می‌شوند تو دل و جرئت داری نترس برو پیش)

  • 269,900 تومان

این کتاب عالی را بخوان. با شهامت تمام عیاری که نشانه بی‌پروایی است، پیش برو. نترس. مطمئن باش موفق می‌شوی. راهکارهای این کتاب در قالب داستان، توصیه و تمریناتی مفید تو را راهنمایی می‌کند تا افکار منفی، باورهای مخرب، واکنش‌های نامناسب و عیب و ایرادهای خودت را شناسایی کنی. ارتعاش خود را بالا ببری و زندگی سرشار از عشق و امید خلق کنی. با تشخیص چالش‌های زندگی می‌توانی به خواسته‌هایت برسی. با توکل به خدا و حمایت‌ او می‌توانی همسر دلخواه، شغل آرمانی و درآمدی کلان و غیرقابل تصور را به دست بیاوری. به عظمت خودت شک نکن. از همین حالا زندگی موفقیت‌آمیز را شروع کن. به هر حال تو دل و جرئتش را داری. برو پیش. موفق می‌شوی.

صفحه‌ی 1