جو ويتالي


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
راز به دست آوردن پول (نظامی عملی و معنوی که به رفاه و فراوانی برسیم)
معجزه (6 گام تا روشنگری و بیداری)
  • 78,000 تومان
  • با تخفیف: 78,000 تومان
حضور در وضعیت صفر(آخرین راز محدودیت صفر در جستجوی معجزه از طریق هواپونوپونو)
حضور در وضعیت صفر (در ادامه کتاب محدودیت صفر)
  • 175,000 تومان
  • با تخفیف: 175,000 تومان
در صفر
  • 95,000 تومان
  • با تخفیف: 95,000 تومان
پول عاشق سرعت است (از استرس تا موفقیت)
  • 49,000 تومان
  • با تخفیف: 49,000 تومان
پول عاشق سرعت است (از استرس تا موفقیت)
  • 125,000 تومان
  • با تخفیف: 125,000 تومان
عبارت پنجم هواوپونوپونو (بعد از متاسفم لطفا مرا ببخش  متشکرم عاشقتم چه بگوییم)
عبارت پنجم
  • 110,000 تومان
  • با تخفیف: 110,000 تومان
9 راهکار معجزه‌گر برای موفقیت بی‌نظیر در زندگی

کتاب جامع اسرار قانون جذب (9 روش از قدرتمندترین روش‌های موانع‌زدایی برای موفقیت‌های حداکثری شما)

  • 149,900 تومان

آیا می‌دانی تفاوت موجود زنده و مرده در چیست؟ موجود زنده، هر لحظه دستخوش دگرگونی است. دگرگونی، گواه زنده‌ بودن ماست. رشد کردن، مستلزم دگرگونی است و اگر دگرگونی نباشد، رشدی هم در کار نخواهد بود. آنهایی که نمی‌توانند ذهن و قلب خود را دگرگون کنند، نمی‌توانند هیچ‌چیز دیگری را نیز دگرگون کنند. حقیقت آن است که مسیر زندگی، همواره به پیچ‌های دگرگونی می‌رسد. همه خواهان پیشرفت‌اند، اما پیشرفت را بدون دگرگونی می‌خواهند! این، شدنی نیست. تو باید مدام نگاه خود را به زندگی تازه کنی. کسی که نگاه خود را به زندگی مدام تازه نمی‌کند، هرگز نمی‌تواند اشتباهاتش را تصحیح کند. حقیقت آن است که راه موفقیت، همواره در حال ساخته شدن است؛ یعنی، تو تا جایی که راه ساخته‌ای، پیش می‌روی. برای پیشرفت بیشتر، باید راه بیشتری بسازی. دستورالعمل دیروز برای موفقیت، فقط به درد دیروز می‌خورد. دستورالعمل دیروز برای موفقیت، اغلب، دستورالعملی است برای شکست فردای تو. کسی که شیوه کهنه دیروز را در زندگی امروز به کار می‌گیرد، فردا ورشکست می‌شود. اگر بخواهی ذهنیت خود را ثابت نگه داری، به هیچ‌کجا نمی‌رسی. مطمئن باش که فقط احمق‌ها و مرده‌ها هستند که ذهنیتی ثابت دارند. احمق‌ها نمی‌خواهند ذهنیتشان را دگرگون کنند و مرده‌ها هم نمی‌توانند. تو نه مرده هستی و نه احمق؛ بنابراین، هر روز زندگی را از نو به شیوه‌ای تازه ببین. شیوه تفکری که تو را به جایی رسانده که امروز هستی، لزوما تو را به جایی نمی‌رساند که می‌خواهی بروی. ساعت بعضی از آدم‌ها در نقطه‌ای به خواب می‌رود؛ آنها برای همیشه در همان سن و سال می‌مانند و هرگز بزرگ نمی‌شوند. از دگرگونی نترس؛ دگرگونی، قانون دگرگون‌ناپذیر پیشرفت است. ذهن خود را به روی ایده‌های تازه باز کن. اگر اشتباه کردی، فورا اشتباه خود را تصحیح کن. هرگز از اشتباهات خود دفاع نکن. دفاع از اشتباهات، نشانه آن است که نمی‌خواهی از آنها دست برداری؛ بنابراین، محکوم هستی که اشتباهات خود را تکرار کنی. بعضی آدم‌ها نه‌تنها خودشان درجا می‌زنند، بلکه مانع پیشرفت دیگران نیز می‌شوند. زندگی این‌گونه آدم‌ها به شکل رقت‌انگیزی مضحک است. آدم‌هایی که از دگرگونی می‌ترسند، همواره اندوهگین‌اند. هنگاهی که الگو‌های کهنه و ناکارآمد شکسته می‌شوند، امکاناتی تازه سراغ تو می‌آیند. همه پیشرفت‌‌ها مرهون همت کسانی است که مضمون این ضرب‌المثل را قبول نداشتند که: «گفتم این فتنه است، خوابش برده به!» آنها از دگرگونی نترسیدند. دگرگونی، دشمن تو نیست، بلکه دوست توست.

راز به دست آوردن پول (نظامی عملی و معنوی که به رفاه و فراوانی برسیم)

  • 65,000 تومان

جوزف ویتالی یا جو ویتال‏‏؛ متولد 12 دسامبر 1953، موسیقیدان، سخنران و معلم معنوی اهل ایالت متحده آمریکا، ‏در شهر نیلز اوهایو متولد شد. او بازمانده سوء رفتارهای خانگی بود و در سنین جوانی به کتاب‌خوانی علاقه‌مند شد و کتاب را منبع آرامش و خرد یافت. او را به‌دلیل حضورش در فیلم «راز» و نوشتن کتاب‌های «عامل جذب‌کننده » و «محدودبت صفر» می‌شناسند. دکتر جو ویتالی، نه‌تنها متفکر که درمانگر است و ضمیر ناخودآگاه مردم را از باورهای محدودکننده پاک می‌کند. همچنین پزشک معتبر هواپونوپونی مدرن، شفادهنده،‏ متخصص چی کونگ‏، هیپنوتیزم بالینی معتبر، پزشک معتبر ان ال پی و وزیر منصوب و دکترای علوم متافیزیک است. در این کتاب ارزشمند، دکتر جو ویتالی بهترین راه‌کارهای عملی و روانی را برای آشکار ساختن نظامی جدید آموزش می‌دهد تا برنامه‌ای برای جذب پول بنویسید و خلاص شوید. بر اساس اصول معنوی که زیربنای جهان مادی است، کتاب جذاب جو به شما می‌آموزد که چگونه به‌آسانی پول را به روشی سالم، شاد و آسان به دست آورید. جو به شما می‌آموزد که چگونه تجارتی را که مناسب رسیدن به هدف نهایی‌تان است ایجاد کنید؛ همچنین مفاهیمی ارزشمند و بدیع در بازاریابی برایتان برملا می‌کند.‏‎‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‎

معجزه (6 گام تا روشنگری و بیداری)

  • 78,000 تومان

جو ویتالی در کتاب معجزه به ما کمک می‌کند تا علت نهان در پس باور‌های ناخود‌آگاهمان را کشف کنیم و سپس نشان می‌دهد که با راهکار‌ها، مراقبه‌ها و تمرینات آنها را تغییر دهیم. او کمک می‌کند تا هر روز معجزات را خلق و با آنها زندگی کنیم.

حضور در وضعیت صفر(آخرین راز محدودیت صفر در جستجوی معجزه از طریق هواپونوپونو)

  • 118,000 تومان

آیا آماده‌اید تا رها شوید؟ آیا می‌خواهید معجزات را تجربه کنید؟ آیا حاضرید با هم محدودیت‌ها را به یک باره ذوب کنیم؟ تقریبا تمام آنچه انجام می دهید از ناخودآگاه تان سرچشمه می گیرد. ضمیر ناخودآگاه باعث می شود براساس برنامه ای عمل کنید که روح تان هم از وجود آن بی خبر است. گر بر روی سیستم باورهایتان کار نکنید در واقع بی آنکه بدانید به آن اجازه می‌دهید تمام رشته هایتان را پنبه کند. واقعیت این است که شما خیلی بیشتر از آنچه تصورش را می‌کنید بر روی ناخودآگاه‌تان قدرت و تسلط دارید. کتابی که هم اکنون در دست دارید به شما کمک می‌کند به راحتی مشکلات موجود در برنامه‌هایتان را با تبدیل خود به بخشی از راه حل، و در نهایت با بیدار شدن برطرف کنید. کتاب پیشین جو ویتالی دستاورد بسیار ویژه‌ای است برای خودیاری؛ این کتاب شما را به مرحله چهارم بیداری که رسیدن به روشنگری» است، رهنمون می‌شود. این روش ساده درمان، زندگی ها را زیر و رو می‌کند. شما به کمک فرایند «پاکسازی» و تکرار عبارات «دوستت دارم»، «متاسفم»، «لطفا مرا ببخش» و «سپاسگزارم» موفق خواهید شد همه برنامه‌هایتان و همه باورهایی را که از وجودشان بی خبرید، از ناخودآگاه‌تان پاک کنید و سفر سراسر ماجرای زندگی را به سهولت بپیمایید. هرچه بیشتر پاک کنید به وضعیت صفر، معجزه وار و سحرگونه زندگی، نزدیک تر خواهید شد و از محدودیت ها فارغ تر! زندگی همیشه چالش‌های جدیدی برایتان دارد.

حضور در وضعیت صفر (در ادامه کتاب محدودیت صفر)

  • 175,000 تومان

دکتر جو ویتالی این کتاب را در ادامه کتاب "محدودیت صفر" نوشته است. در این کتاب چهارمین مرحله بیداری را معرفی می‌کند. محتوای این کتاب جذاب در مورد پاکسازی داده‌ها و خاطرات ناخوشایند که ناآگاهانه در ذهن ما جای گرفته‌اند می‌باشد و هو اپونوپونو روشی حیرت‌انگیز و معجزه‌آفرین است که برای پاکسازی آن‌ها به کار برده می‌شود و روشی حیرت انگیز برای کسب ثروتء سلامتیء موفقیت و در نهایتء قرار گرفتن در وضعیت صفر یعنی یکی شدن با روح الهی و دریافت الهامات است.

در صفر

  • 95,000 تومان

کتاب حاضر تکنیک‌ها و ابزارهای بیشتری را برای پاکسازی ضمیر ناخودآگاه از خاطرات، ارتعاشات منفی و انسدادها در اختیارمان قرار می‌دهد تا با آن‌ها بتوانیم درون‌مان را پاک کنیم، با الوهیت همسو شویم و زندگی الهام بخشی را برای خود رقم بزنیم. می آموزیم با خودآگاه خود که دارای قدرت اراده است، تصمیم بگیریم تا هر آنچه را بر سر راه ندای درون‌مان قرار دارد پاک کنیم تا به محدوده صفر، به صفر و ذهنی عاری از هر گونه خاطره و برنامه منفی دست یابیم. و در نهایت به جستجو می‌پردازیم تا دریابیم که هستیم، به دنیا آمده‌ایم تا چه وظیفه‌ای را به انجام برسانیم و خود را سرشار از عشق سازیم؛ عشقی بی قید و شرط، عشقی به دور از هر گونه انتظار و عشقی خدایی و در این میان با به کارگیری چهار عبارت: "دوستت دارم، متأسفم، لطفا مرا ببخش، متشکرم"، به همراه مثال‌ها و ماجراهایی که نویسنده با شما در میان می گذارد قادر خواهید بود به ماهیت معجزه آسای این کلام پی ببرید و دریابید زندگی جز عشق نیست، جز دوستی نیست و جز بخشش نیست.

پول عاشق سرعت است (از استرس تا موفقیت)

  • 49,000 تومان

«پول سرعت را دوست دارد» اصل مهمی است، چون افرادی که اغلب با بیشترین سرعت، عمل می‌کنند، بیشترین پول را در می‌آورند. وقتی ایده‌ای به ذهنتان می‌رسد، باید همه چیز را کنار بگذارید و نهایت تلاشتان را برای عملی کردن و تکمیل و عرضه آن به بازار انجام دهید. همیشه می‌توانید درباره ایده ای که داشتید، تجدیدنظر کنید؛ ولی به طور کلی، اولین فردی که آن را در معرض عموم قرار می‌دهد، اولین فردی است که سود می‌برد.

پول عاشق سرعت است (از استرس تا موفقیت)

  • 125,000 تومان

«پول عاشق سرعت است» اصل مهمی استء چون افرادی که اغلب با بیشترین سرعتء عمل می‌کنندء بیشترین پول را در می‌آورند. وقتی ایده‌ای به ذهنتان می‌رسدء باید همه‌چیز را کنار بگذارید و نهایت تلاشتان را برای عمل کردن و تکمیل و عرضه آن به بازار انجام دهید. همیشه می‌توانید درباره ایده‌ای که داشتیدء تجدید نظر کنیدء ولی به‌طور کلیء اولین فردی که آن را در معرض عموم قرار می‌دهدء اولین فردی است که سود می‌برد.

عبارت پنجم هواوپونوپونو (بعد از متاسفم لطفا مرا ببخش متشکرم عاشقتم چه بگوییم)

  • 50,000 تومان

«جو› در این کتاب پرده از پنجمین عبارت هواوپونوپونو برمی‌دارد که مدت‌ها انتظارش را می‌کشیدیم و قبل از این فقط مراجعانی که مدرک پیشرفته هواوپونوپونو را داشتند، از آن باخبر بودند. این عبارت بعد کاملا جدیدی به این سیستم کهن هاوایی اضافه کرده است. او مطالب بدیعش را درباره هواوپونوپونو تا یک سطح جدید و پیشرفته پیش می‌برد و یادتان می‌دهد چطور باید به مرحله بعدی رشد معنوی که نامش را بیداری می‌گذارد، برسید. این کتاب پیشروترین مطالبی را در خود دارد که «جو» تا به حال به آن‌ها پرداخته است. همان‌طور که به زودی می‌فهمید، «جو» قرار نیست این ایده‌های پیشرفته را مثل یک مرشد منزوی معنوی به شما منتقل کند. مثل همسفری در یک سفر معنوی کنارتان قدم برمی‌دارد و به این ایده‌ها می‌پردازد.

عبارت پنجم

  • 110,000 تومان

در عبارت پنجم هواپونوپونو را عمیق‌تر و پیشرفته‌تر از آنچه قبلا خوانده‌اید خواهید شناخت. عبارتی که به سادگی چهار ذکر متاسفم ، لطفا مرا ببخش ، سپاسگذارم ، دوستت دارم ، نیست ، اما معنایی بس عمیق دارد و به زندگی شادتر و دگرگون‌تری منجر می‌شود. این عبارت می‌گوید که شما قضاوت نمی‌شوید ، بلکه حقیقتا دوست داشته می‌شوید ، زیرا اولوهیت فقط می‌خواهد بدانیم که دوستمان دارد.

9 راهکار معجزه‌گر برای موفقیت بی‌نظیر در زندگی

  • 35,000 تومان

من تکنیک‌های اثبات شده‌ای را یافته‌ام که می‌توانند برای رسیدن به دستاوردهای مطلوب مفید باشند . درک می‌کنم بی‌خوابی شبانه و اضطراب برای این که چگونه صورتحساب‌های‌تان را پرداخت کنید، چه حسی دارد. می‌دانم سرگردانی در بحران‌های زندگی تا چه اندازه آزاردهندهاست. می‌دانم سردرگمی، تردید و تلاش برای پیدا کردن راه تحقق دستاوردهای مطلوب چه معنایی دارد. در این کتاب 9 تکنیک اصلی را برای پاک‌سازی ذهن و طراحی مجدد باورهایتان در جهت نیل به دستاوردهای مطلوب در اختیارتان قرار می دهم . توصیه می‌کنم این تکنیک‌ها را به همان ترتیبی که ارائه شده‌اند، مطالعه کنید به این ترتیب یک شناخت زیربنایی از هر کدام از این تکنیک‌ها و شیوه عملکرد‌شان پیدا خواهید. بعد می‌توانید بگویید من راهکار 3 یا 7 را دوست دارم یا تکنیک‌های 2 تا 5 را می‌پسندم. می‌توانید هر کدام را که می‌خواهید انتخاب کنید . این کتاب را مجموعه‌ای از تکنیک‌های پاکسازی بدانید بعد از بررسی سطرها و مشاهده‌ محتوایشان می‌توانید از هر کدام از آنها یادداشت بردارید و بگویید من این دومی را دوست دارم . دوباره به آن برمی‌گردم . از تکنیکی استفاده کنید که بیشترین جذابیت را برای شما دارد.

صفحه‌ی 1