جرمي هولمز


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
هنر روان‌درمانی استور
  • 70,000 تومان
  • با تخفیف: 70,000 تومان
طرح‌واره درمانی هیجانی
  • 55,000 تومان
  • با تخفیف: 55,000 تومان
رویکرد طرح‌واره ‌درمانی هیجانی
  • 230,000 تومان
  • با تخفیف: 230,000 تومان
رهایی از بندهای نگرانی در 8 هفته
  • 35,000 تومان
  • با تخفیف: 35,000 تومان
نسخه اضطراب را بپیچید
  • 230,000 تومان
  • با تخفیف: 230,000 تومان
نسخه افسردگی را بپیچید
  • 150,000 تومان
  • با تخفیف: 150,000 تومان
تکنیک‌های شناختی رفتاری برای افسردگی و اختلالات اضطرابی (با سی‌دی)
طرح‌واره درمانی هیجانی
  • 150,000 تومان
  • با تخفیف: 150,000 تومان
درمان نگرانی (7 گام برای غلبه بر نگرانی)
  • 175,000 تومان
  • با تخفیف: 175,000 تومان

هنر روان‌درمانی استور

  • 70,000 تومان

هنر روان‌درمانی اثر مشهور آنتونی استور است که برای کار بالینی در دنیای امروز با دقت به‌روزرسانی و بازنویسی شده و همچنان به عنوان راهنمایی عالی برای کار واقعی روان‌درمانی محسوب می‌شود. پروفسور جرمی هولمز، دوست و همکار استور که خود روان‌پزشکی برجسته است این اثر آموزنده و قابل فهم در حوزه روان‌درمانی پویا را مجددا سازماندهی و بازنویسی کرده است. برخی از تازه‌های ویراست جدید عبارت‌اند از : ارزیابی و صورت‌بندی در روان‌درمانی - دلبستگی و نقش آن در روان‌درمانی - تجدید نظر در رویکردهای تشخیصی برای مشکلات شخصیتی - شواهدی برای روان‌درمانی پویا - مهارت‌های روان‌درمانی پس از کسب مدرک - طیف وسیع شاغلین روان‌درمانی در دنیای امروز

طرح‌واره درمانی هیجانی

  • 55,000 تومان

طرح‌واره درمانی هیجانی چیست؟ تفاوت آن با طرح‌واره درمانی و رویکرد هیجان‌مدار چیست؟ این رویکرد چه توصیه‌ای به درمانگران و مراجعین دارد؟ درمانگران چگونه می توانند با پاسخ‌های هیجانی مراجعین‌شان برخورد موثر داشته باشند؟ وقتی مراجعی از ترس، حسد و رشک خود می‌گوید، درمانگر چگونه می‌تواند به مراجع کمک کند؟ دکتر لیهی در این کتاب با روشی تازه فنون جدیدی را برای شناخت، ارزیابی و پذیرش هیجان ارائه داده است که به درمانگران نوع نگاه جدیدی به هیجان را می‌آموزد. نظریه طرح‌واره هیجانی، نظریه‌ای شناختی - اجتماعی در مورد هیجان و تنظیم آن است...

رویکرد طرح‌واره ‌درمانی هیجانی

  • 230,000 تومان

«این کتاب پراهمیت نشان می‌دهد که نظریه‌های مربوط به هیجان، راهبردهای تنظیم هیجان و فرآیندهای فراهیجانی فرد، چطور می‌تواند بهزیستی و تجارب وی را تحت تاثیر قرار دهد. این اثر لیهی بسیار بنیادین است، چون ایده‌ها و تجربه بالینی او حوزه‌های هوش هیجانی، شناخت، خود ـ نظم‌بخشی و کاربست درمان‌های روان‌شناختی را به یکدیگر گره می‌زند. ایده‌های مطرح شده در این کتاب، برای بالین‌گران متعلق به تمامی رویکردها بسیار ارزشمند خواهد بود.» دکتر آدرین ولز. «لیهی نسخه‌ای از شناخت‌درمانی را ارائه می‌دهد که از هر جهت دربرگیرنده هیجان است و با ظرافت و سنجیده‌کاری، به آن می‌پردازد. این نسخه، با شناخت‌درمانی سنتی‌ای که می‌شناسیم فرق دارد. این کتاب بسیار آموزنده بود و اطمینان دارم که حتی خوانندگان غیر شناخت‌درمان‌گر نیز بعد از خواندن آن با من هم‌عقیده خواهند بود.» دکتر پل واکتل.

التیام حسادت (چگونه بتوانم به همسرم اعتماد کنم چگونه رابطه خود را نجات دهم چگونه با وجود خیانت دوباره به زندگی مشترک برگردم)

  • 100,000 تومان

حسادت هیجانی است که می‌تواند ما را منکوب کند، ما را در مقابل شخص محبوب‌مان قرار دهد، ما را وادار به انجام کاری یا بر زبان آوردن سخنی کند که ممکن است مایه پشیمانی شود و حتی رابطه‌ای که از شکست آن می‌ترسیم، نابود کند. این احساس محدود به فرهنگ، سن، جنس، قومیت، تحصیلات و حتی سطوح اجتماعی ـ اقتصادی خاصی نیست. اکثر ما انسا‌ن‌ها، بعضی اوقات احساس حسادت را تجربه کرده‌ایم و بعد از مدت زمان اندکی حل و فصل شده است، ولی گاهی به یک معضل تبدیل می‌شود. اگر پاسخ‌تان به سؤال‌های زیر مثبت است، بهتر است این کتاب را تا پایان مطالعه کنید، چون مطالب آن می‌تواند افق دید تازه‌تری درباره این احساس برای شما فراهم کند. آیا دائما در حال چک کردن شریک زندگی‌تان هستید؟ آیا موبایل، لپ‌تاپ و شبکه‌ دوستان شریک زندگی (هم در دنیای واقعی و هم در دنیای مجازی) را اکثر اوقات زیر و رو می‌کنید؟ آیا از روش‌های مختلف تعهد و پایداری شریک‌ زندگی‌تان را مورد ارزیابی قرار می‌دهید؟ آیا دائما نگران ارتباط شریک زندگی‌تان با جنس مخالف هستید؟ آیا رفت و آمدهای شریک زندگی‌تان را کنترل می‌کنید و آن‌ها را مورد تجزیه و تحلیل قرار می‌دهید؟ آیا متوجه می‌شوید که نمی‌توانید از احساسات و افکار حسودانه خود دور شوید؟ آیا این احساسات طوری شما را می‌ربایند که احساس می‌کنید هیچ انتخابی در رفتار خود ندارید؟ پرفسور رابرت لیهی در کتاب حاضر سعی می‌کند با زبانی ساده، اما مؤثر ابتدا ما را با احساس حسادت و ریشه‌های تکاملی آن آشنا کند، سپس سعی می‌کند با پل زدن بر سبک‌های دلبستگی‌ دوران کودکی ما، علت احساس حسادت در رابطه فعلی ما را تبیین کند. در ادامه می‌کوشد با ارائه راه‌حل‌های خلاقانه، کاربردی و عملی ما را از چنگال حسادت نجات دهد. کتاب «التیام حسادت» گام را فراتر می‌نهد و مسیری سخت، ولی مؤثر پیش‌پای همه افرادی قرار می‌دهد که مورد خیانت واقع شده‌اند. در نهایت این کتاب به ما می‌آموزد چگونه بتوانیم دوباره به همسرمان اعتماد کنیم، چگونه رابطه ترک خورده خودمان را نجات دهیم و چگونه با وجود خیانت دوباره به زندگی مشترک برگردیم.

رهایی از بندهای نگرانی در 8 هفته

  • 35,000 تومان

این کتاب مجموعه مطالبی‌ست که طی سال‌های 2008 و 2009 به صورت سلسله‌وار از دکتر رابرت لی‌هی در پایگاه اینترنتی www.psychologytoday.com در بخش Anxiety files منتشر شده‌اند. دکتر رابرت لیهی از متخصصان برجسته حوزه نگرانی‌ست. کتاب حاضر از هشت فصل و در واقع، هشت هفته تشکیل شده است و گام به گام یاد می‌دهد که چگونه از بندهای نگرانی رهایی یابید. کتاب رهایی از بندهای نگرانی در هشت هفته مختصر اما مفید است. از این رو، آن‌ها را بارها و با دقت بخوانید و آن چه را از شما خواسته است، تمام و کمال انجام دهید.

نسخه اضطراب را بپیچید

  • 230,000 تومان

اگر از حضور در جمع دیگران مضطرب می‌شوید، اگر نمی‌توانید سر کلاس درس سوال‌هایتان را بپرسید، اگر نمی‌توانید به دیگران «نه» بگویید، اگر از وسواس رنج می‌برید، اگر دائما دست‌هایتان را می‌شویید و احساس تمیزی نمی‌کنید، اگر دائما در حال تمیز و مرتب کردن وسایل خانه هستید و از این کار خسته شده‌اید ولی نمی‌توانید آن را رها کنید، اگر اکثر اوقات، افکار مزاحم و ناخواسته‌ای تمام فضای ذهن شما را اشغال می‌کند، به نحوی که تمرکز شما را مختل می‌کند، اگر به طور مکرر درب اتومبیل و منزل‌تان را چک می‌کنید، اگر دائما نگران آینده هستید و از وقوع اتفاقات ناخوشایند در آینده به شدت می‌ترسید، اگر شب‌ها قبل از خواب، دفترچه نگرانی‌هایتان را باز می‌کنید و به جای خوابیدن، مشغول بررسی اتفاقات احتمالی آینده هستید، اگر همیشه نگران سلامتی خود و اطرافیان‌تان هستید، اگر دائما دلشوره و بی‌قراری دارید، اگر همواره به دنبال آرامش هستید و هیچ‌وقت به آن نمی‌رسید، اگر از رفتن به مکان‌های پر ازدحام، مترو و فضاهای بسته امتناع می‌کنید، اگر می‌ترسید که در یک فضای بسته، دچار خفگی و تنگی نفس شوید، اگر می‌ترسید به تنهایی رانندگی کنید و به تنهایی به فروشگاه بروید، اگر از خون و جراحت به شدت واهمه دارید، اگر از سوسک، گربه و برخی حیوانات ترس شدیدی دارید، اگر از سوار شدن بر آسانسور و هواپیما می‌ترسید، آیا از این که اضطراب دارید، مضطرب هستید؟ آیا فکر می‌کنید از بس که حافظه‌تان از کار افتاده، نکنه به بیماری فراموشی مبتلا شده باشید؟ و... لطفا بی‌درنگ به مطالعه این کتاب بپردازید. بی‌شک با تمرین تکنیک‌های موجود در این کتاب، می‌توانید با روش‌هایی غیر از مبارزه و تلاش برای حذف اضطراب، آن را بهبود ببخشید... و اما یک نکته مهم و به ظاهر عجیب... اضطراب شما را دوست دارد که دائما به شما سر می‌زند، آیا شما هم او را دوست دارید؟ فراموش نکنید برای خلاص شدن از دست اضطراب، باید او را دوست داشته باشید!

نسخه افسردگی را بپیچید

  • 150,000 تومان

آیا دائما درگیر گذشته هستید و آن را نشخوار می‌کنید؟ آیا از متوسط بودن متنفرید و تمام تلاش‌تان بر این است که عالی باشید؟ آیا حوصله انجام هیچ کاری را ندارید، حتی غذا خوردن، آیا احساس می‌کنید دیگران، بدون اینکه شما را درک کنند، فقط از شما می‌خواهند غمگین نباشید؟ آیا در زندگی به بن‌بست رسیده‌اید؟ آیا به آینده امیدوار نیستید؟ آیا دائما خودتان را سرزنش و تحقیر می‌کنید؟ آیا نمی‌توانید به راحتی تصمیم بگیرید؟ آیا احساس می‌کنید سربار دیگران هستید؟ آیا احساس تنهایی تمام وجود شما را فرا گرفته است؟ باید به شما بگویم تنها نیستید. حداقل حدود پانزده درصد افراد جهان در برهه‌ای از زندگی خود از افسردگی رنج می‌برند. این هیولای سر برآورده از زندگی مدرن، بدون توجه به سن، جنس، نژاد، تحصیلات، شغل، زیبایی و ثروت، سالانه میلیون‌ها نفر از افراد جهان را مقهور خویش می‌سازد.

تکنیک‌های شناختی رفتاری برای افسردگی و اختلالات اضطرابی (با سی‌دی)

  • 290,000 تومان

اکنون پروتکل‌های درمان شناختی ـ رفتاری برای تمامی اختلالات اضطرابی و افسردگی موجود است. در مطالعات تجربی اثربخشی این پروتکل‌ها در کاهش علائم بیماران نشان داده شده است. برنامه درمانی مطرح شده در هر فصل شامل توصیف اختلال، دستورالعمل‌هایی برای ارزیابی بیماران، فرم‌های ارزیابی، توصیف دقیق مداخلات درمانی برای درمان اختلال، برنامه درمانی جلسه به جلسه، نمونه‌ای از علائم و اهداف، فرم‌های اطلاعات و تکالیف خانوادگی می‌باشد.

طرح‌واره درمانی هیجانی

  • 150,000 تومان

پدیدار شدن این مساله در تاریخ به عنوان اثرات «هیجان شناسی» و چگونگی تغییرات هیجان در جوامع مختلف و دوره‌های تاریخی متفاوت مورد توجه قرار گرفته و چگونگی بیان هیجانات به صورت اجتماعی درآمده است. در واقع، مطالعه تاریخی هیجان، شواهد ارزشمندی در مورد ساختار اجتماعی هیجان به خصوص اینکه کدام هیجان ارزشمند است. کدام سرکوب شده و چگونه قوانین بیان هیجان تغییر پیدا کرده است، را به ما نشان می‌هد.

درمان نگرانی (7 گام برای غلبه بر نگرانی)

  • 175,000 تومان

«دستورالعمل‌های این کتاب بسیار شفاف هستند و اجرای آنها ساده و راحت است ... اگر دستورالعمل‌های این کتاب را اجرا کنید مثل این است که دکتر لیهی که یکی از روانشناسان مشهور و صاحب‌نام است، به عنوان درمانگر شما در طی مراحل درمان با شما همراه است. درک و بینش بی‌نظیر لیهی از نگرانی به او اجازه داده است که به نگرانی نگاهی خردمندانه و منطقی داشته باشد، در حالی که نگرانی ظاهرا مشکلی چاره‌ناپذیر است.»

صفحه‌ی 1