جان آرمسترانگ


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
قدرت پنهان زیبایی (چرا خوشبختی در نگاه تماشاگر نهفته است)
چگونه کمتر نگران پول باشیم
  • 56,000 تومان
  • با تخفیف: 56,000 تومان
شرایط عشق (فلسفه صمیمیت)
  • 120,000 تومان
  • با تخفیف: 120,000 تومان

قدرت پنهان زیبایی (چرا خوشبختی در نگاه تماشاگر نهفته است)

  • 38,000 تومان

زیبایی چیست؟ آیا کیفیتی در اشیاست یا در نگاه تماشاگر؟ چرا کسی در شیئی زیبایی می‌بیند و دیگری در همان شی‌ء زیبایی نمی‌یابد؟ چه قدرت مرموزی در زیبایی نهفته است؟ آیا درک زیبایی تربیتی خاص می‌طلبد؟ زیبایی چگونه به زندگی ما غنا می‌بخشد؟ جان آرمسترانگ در این کتاب به این پرسش‌ها و پرسش‌های دیگری از این دست می‌پردازد. او در این کتاب مصور، به زبانی خودمانی و روشن و با کمک گرفتن از مثال‌های گویا، اهمیت و جایگاه زیبایی را در زندگی ما عیان می‌کند و ما را به دقت در جهان پیرامون و بازنگری در آن چیزهایی که از کنارشان می‌گذریم فرا می‌خواند.

چگونه کمتر نگران پول باشیم

  • 56,000 تومان

آیا پول می‌تواند باعث خوشبختی شما شود؟ ارتباط ما با پول، ارتباطی است که تا پایان عمر با آن سر و کار داریم. با این حال، کتاب‌ها بیشتر به یک یا دو موضوع کلیشه‌ای زیر می‌پردازند: چطور می‌توان پول بیشتری به دست آورد؟ چطور می‌توان با فقر کنار آمد؟ جان آرمسترانگ عکس این مباحث را مطرح می‌کند و صرفا درباره خود پول حرف نمی‌زند، بلکه به این نکته می‌پردازد که ما چه ارتباطی با پول داریم، پول چطور هدایت‌مان می‌کند، یا ما را به وحشت می‌اندازد؟ آیا پول می‌تواند دنیا را به مکانی بهتر تبدیل کند؟ ما واقعا چقدر لازم داریم؟ این کتاب‌ با راهکارها و نگاه جدیدی شما را ترغیب می‌کند که احساس خود را نسبت به پول درک کنید و در نهایت پی ببرید که در دنیا چه چیزی واقعا برای‌تان مهم است.

شرایط عشق (فلسفه صمیمیت)

  • 120,000 تومان

این کتاب حکایت مواجهه‌ای دیگر است با یکی از دیرینه‌ترین و بحث‌انگیزترین تجربه‌های بشری: تجربه عاشق شدن و عشق ورزیدن. آرمسترانگ می‌کوشد از منظری فلسفی و با بهره جستن از پاره‌ای آثار تامل‌برانگیز ادبی، زوایای مهمی از عشق را بررسی کند و ضمن برشمردن خاستگاه‌ها، پیچ و تاب‌ها و صورت‌های گوناگون تجربه عاشقی، ظرایف پیدا و پنهان آن را روشن سازد تا آنچه را بلوغ و پختگی می‌نامد با تجربه عشق ورزیدن خویش همراه سازیم.

صفحه‌ی 1