توني بوزان


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
تند‌خوانی (شیوه‌ای انقلابی برای افزایش سرعت خواندن درک مطلب و اطلاعات عمومی)
مهارت در نقشه ذهنی (راهنمای کامل یادگیری و استفاده از قدرتمندترین ابزار تفکر در جهان)
قدرت هوش جسمانی (کتاب گویا)
  • 32,000 تومان
  • با تخفیف: 32,000 تومان
قدرت پذیرش تغییرات (کتاب گویا)
  • 42,000 تومان
  • با تخفیف: 42,000 تومان
قدرت حافظه درخشان
  • 114,500 تومان
  • با تخفیف: 114,500 تومان
معجزه تغییر
  • 122,000 تومان
  • با تخفیف: 122,000 تومان
تندخوانی پیشرفته به روش تونی بازان
  • 210,000 تومان
  • با تخفیف: 210,000 تومان
نقشه‌های ذهنی در محیط کار و زندگی
  • 84,000 تومان
  • با تخفیف: 84,000 تومان
قدرت تصویرسازی ذهنی (نقشه‌پردازی ذهنی)
  • 99,500 تومان
  • با تخفیف: 99,500 تومان
مغزت را درست به کار بینداز (روش‌های نوین یادگیری و تفکر برای بهره‌مندی از قوای ذهنی)
قدرت پذیرش تغییرات
  • 184,500 تومان
  • با تخفیف: 184,500 تومان
تمرکز و تقویت حافظه
  • 150,000 تومان
  • با تخفیف: 150,000 تومان

تند‌خوانی (شیوه‌ای انقلابی برای افزایش سرعت خواندن درک مطلب و اطلاعات عمومی)

  • 145,000 تومان

چنان که به خوبی می‌دانیم، تونی بوزان، که بنیان‌گذار تکنیک‌های نقشه‌برداری ذهن است، در این کتاب با استفاده از به‌روز‌ترین و خلاقانه‌ترین روش‌ها به ارائه و توصیف روش‌های تندخوانی می‌پردازد و در این راستا، از ساختا‌رها و متدهای زبانی مختص به زبان هر ملت بهره می‌گیرد از این رو، مخاطب با شناخت و بهره‌گیری از ساختارهای زبان مورد استفاده خود و راهکاری این اثر، می‌تواند سرعت خواندن را به طور چشم‌گیری ارتقا بخشد.

مهارت در نقشه ذهنی (راهنمای کامل یادگیری و استفاده از قدرتمندترین ابزار تفکر در جهان)

  • 95,000 تومان

هرکسی که در پی کسب آموزش‌های گوناگون است، به یقین در یادگیری آن‌ها با مشکلاتی مواجه شده است. اما در این میان، یکی از سودمندترین و به روزترین روش‌های آموزش ترسیم نقشه‌های ذهنی و به یادسپاری و انتقال اطلاعات از این روش است. در این کتاب به منظور طبقه‌بندی اصولی اطلاعات، با روش‌هایی نوین آشنایی یافته و در زمینه حفظ و به روزرسانی آموخته‌های خود به موفقیت‌هایی فراتر از تصورتان دست خواهید یافت.

قدرت هوش جسمانی (کتاب گویا)

  • 32,000 تومان

تونی بوزان برای مغز همان کاری را خواهد کرد که استیفن هاوکینگ برای جهان هستی کرد. هوش جسمانی فقط در داشتن قدرت عضلانی و تناسب اندام نیست. در برخورداری از قدرت و برازندگی ذهن است که می‌تواند جسمی را که فقط متناسب است، به انجام شاه‌کارهایی که مستلزم نیرو و قدرت بیشتر است وادارد. اگر هوش جسمانی داشته باشید، می‌توانید هر ورزشی را که بخواهید انجام دهید و هرقدر جسمتان متعادل‌تر و متناسب‌تر شود، مغزتان متعادل‌تر و از نظر ذهنی متناسب‌تر خواهد شد.

قدرت پذیرش تغییرات (کتاب گویا)

  • 42,000 تومان

استاد تغییر شوید و به اهداف خود برسید. تغییر جنبه‌ای از زندگی ماست. هر آنچه در اطراف ما وجود دارد و حتی هر آنچه در درون ما قرار دارد، پیوسته در حال تغییر همیشگی است، فارغ از اینکه از این نکته خوشحال باشیم یا خیر. در آخرین کتاب پرفروش خود، تونی بوزان از روش نقشه ذهنی تکنیک‌های پیشرفت ذهنی کارآمد خود کمک می‌گیرد تا به شما در فهم تغییر و استاد شدن در آن کمک کند. فارغ از وضعیت کنونی‌تان، او شما را قادر می‌سازد اعتماد به نفس خود را در مواجه با تغییر افزایش دهید و توانایی خود را در تحول بخشیدن به آینده‌تان را تقویت کنید.

قدرت حافظه درخشان

  • 114,500 تومان

برای کسب موفقیت، تکنیک‌ها و فنون پیشگامانه تونی بوزان را کشف کنید. - حافظه خود را چگونه ارزیابی می‌کنید؟ خوب یا به؟ - آیا نگران توانایی خود در فراخوانی و یادآوری اطلاعات، چه در محیط کار و چه در امتحانات هستید؟ - آیا دوست دارید همه محفوظات ذهن خود را به یاد آورید؟ در این کتاب کوچک، تونی بوزان چکیده‌ای از فنونی را ارائه می‌دهد که پیروی کردن از آن‌ها سهل و آسان است و همه ما می‌توانیم به کمک این فنون حافظه خود را تقویت کنیم و مشکلات مربوط به حافظه را به فراموشی بسپاریم . تونی بوزان مخترع نقشه‌های ذهنی و از صاحب‌نظران برجسته دنیا در زمینه مغز و یادگیری است. کتاب‌های او موفقیت بسیاری را در بیش از 100 کشور دنیا کسب کرده‌اند و به 30 زبان ترجمه شده‌اند.

معجزه تغییر

  • 122,000 تومان

تغییر، یکی از ویژگی‌های زندگی بشری است و چه بخواهیم و چه نخواهیم دنیای درونی و برونی ما مدام در حال تغییر است! تونی بازان در این اثر پرفروش، به ما می‌آموزد که چطور می‌توانیم اعتماد به نفس خود را افزایش دهیم و به استقبال تغییر برویم و از این راه، حال و آینده خود را به نحو مطلوب تغییر بدهیم. با مطالعه کتاب حاضر می‌توانید: ـ موضوع تغییر را به خوبی درک کنید و به نحو تاثیرپذیری از آن واقف شوید. ـ دریابید که می‌توانید در برابر تغییر، از خود انعطاف به خرج بدهید. ـ از ابزارها و تکنیک‌های ارائه شده در این کتاب، استفاده کنید و تغییر را به فرصت مبدل سازید. هم‌چنین با مطالعه کتاب حاضر، می‌توانید در مواجهه با تنها اصل تغییرناپذیر زندگی یا همان اصل تغییرپذیری به خوبی برخورد کنید و با تسلط بر آن، به اهداف معقول و منطقی خود، دست یابید..

تندخوانی پیشرفته به روش تونی بازان

  • 210,000 تومان

اهداف کتاب تندخوانی این کتاب 6 هدف اصلی دارد که سعی می‌کند در فصل‌های مختلف آنها را دنبال کند: 1 - پیشرفت چشمگیر و تاثیرگذار شما در تندخوانی 2- پیشرفت و حفظ قدرت تحلیل و درک مطلب شما 3 - بالا بردن سطح آگاهی شما از تاثیر عملکرد چشم‌ها و مغزتان برای درک بیشتر مطالب و نقش مهم ارتباط آنها در یادگیری و در هنگام خواندن و مطالعه و استفاده هوشمندانه شما از آنها در زندگی روزمره، حرفه‌ای و شخصی خودتان. 4- کمک به پیشرفت همزمان شما هم در زمینه یادگیری دانستنی‌های عمومی و هم در زمینه بالا بردن دایره لغات جدید. 5 - صرفه‌جویی در زمان و استفاده بهتر از وقت. 6 - بالا بردن اعتماد به نفس و احساسا رضایت درونی...

نقشه‌های ذهنی در محیط کار و زندگی

  • 84,000 تومان

فروشنده پرفروش جهانی، تونی بازان، سیستم متحول کننده نقشه‌های ذهنی را وارد دنیای کسب و کار می‌کند. تونی بازان از سیستم نقشه‌های ذهنی ثبت شده خود برای آموزش میلیون‌ها نفر در سراسر دنیا استفاده می‌کند تا یاد بگیرند. اکنون بازان «نقشه‌های ذهنی در محیط کار و زندگی» را خلق کرده، یک راهنمای عملی برای رسیدن به موفقیت و رضایت‌مندی در محیط کار. نقشه‌های ذهنی، یک ابزار متحول کننده تفکر نظام‌مند است. ابزاری تصویری و رنگی از نکته‌برداری که هم‌زمان خلاقیت و منطق ما را شکوفا می‌سازد. این کتاب با آوردن یک سری داستان‌های واقعی و موفقیت ـ هم چون نتایج شگفت‌انگیزی که سیستم بازان برای شرکت‌هایی مثل بویینگ، کان ادیسون و کامپیوتر اپل به همراه داشته ـ توانسته افراد، گروه‌های کاری و شرکت‌های بزرگ و کوچک را راهنمایی کند تا چگونه برنامه‌ریزی و استراتژی‌سازی موثری داشته باشند. مسایل و مشکلات را خلاقانه حل کنند و واقعیات را به راحتی به خاطر بیاورند. چیزی که باعث می‌شود خلاقیت و بهره‌وری هر فردی به حداکثر میزان خود برسد.

قدرت تصویرسازی ذهنی (نقشه‌پردازی ذهنی)

  • 99,500 تومان

با تکنیک‌های مبتکرانه تونی بوزان برای موفقیت آشنا شوید. پرورش اندیشه‌های نو و خلاقانه. برنامه‌ریزی یک سخنرانی، گزارش یا کنفرانس. برنامه‌ریزی هدف‌های شخصی و حرفه‌ای. به دست گرفتن زمام امور زندگی خود. تصویرسازی ذهنی، ابزاری پویا و خارق‌العاده برای همین منظور است. این نقشه‌ها که توسط تونی بوزان، در زمان دانشجویی، به وجود آمدند، وسیله‌ای قدرتمند،‌سریع و هوشمندانه برای حل مشکلات و اندیشه گشایی، برنامه‌ریزی،‌یادداشت برداری، ‌مرور و بسیاری کارهای دیگر است. کتاب‌های تونی بوزان در بیش از 100 کشور جهان به موفقیت‌های عظیم دست یافته و به بیش از 30 زبان گوناگون ترجمه شده‌اند.
کلمات کلیدی: علوم پایه، علوم رفتاری، تونی بوزان، شکوه آرونی

مغزت را درست به کار بینداز (روش‌های نوین یادگیری و تفکر برای بهره‌مندی از قوای ذهنی)

  • 110,000 تومان

از سال 1974 که اولین نسخه این کتاب وارد بازار شد، تاکنون به 27 زبان زنده دنیا ترجمه شده و در بیش از 100 کشور مختلف از 5 قاره دنیا چاپ شده است. کتابی که به فروش‌های میلیونی دست یافته و هنوز هم تقاضا برای آن ادامه دارد! نویسنده این کتاب، «تونی بازان»، اکنون به سراسر جهان مسافرت می‌کند و روش‌های تفکر، یادگیری و تقویت حافظه خود را به افرادی که دوست دارند از ابر کامپیوتر درون خود یعنی مغزشان به بهترین نحو استفاده کنند، یاد می‌دهد.

قدرت پذیرش تغییرات

  • 184,500 تومان

استاد تغییر شوید و به اهداف خود برسید. تغییر جنبه‌ای از زندگی ما است. هر آنچه در اطراف ما وجود دارد و حتی هر آنچه در درون ما قرار دارد، پیوسته در حال تغییر همیشگی است، فارغ از اینکه از این نکته خوشحال باشیم یا خیر. در آخرین کتاب پرفروش خود، تونی بوزان از روش نقشه ذهنی تکنیک‌های پیشرفت ذهنی کارآمد خود کمک می‌گیرد تا به شما در فهم تغییر و استاد شدن در آن کمک کند. فارغ از وضعیت کنونی‌تان، او شما را قادر می‌سازد اعتماد به نفس خود را در مواجهه با تغییر افزایش دهید و توانایی خود در تحول بخشیدن به آینده‌تان را تقویت کنید. تغییر را درک کنید و از نحوه تاثیرگذاری آن بر خود آگاه شوید. دریابید که در پاسخ به تغییر تا چه حد انعطاف‌پذیر هستید. با استفاده از ابزار بوزان برای تحول، تغییر را به فرصت تبدیل کنید.

تمرکز و تقویت حافظه

  • 150,000 تومان

کتاب «تمرکز و تقویت حافظه» دقیقا برای کمک به شما در رسیدن به اهداف نگاشته شده است. این کتاب شما را با آخرین یافته‌های هزاره سوم در مورد تقویت حافظه آشنا می‌کند و روش شگفت‌انگیز و فوق‌العاده کاربردی «ماتریس تقویت حافظه» را به شما یاد می‌دهد. این روش این امکان را در اختیار شما قرار می‌دهد تا هر چیزی را از ده مورد گرفته تا پنجاه هزار مورد به راحتی به خاطر بسپارید و در عین حال قدرت حافظه خود را نیز به صورت چشمگیری افزایش دهید.

1  2  صفحه‌ی 1