تامس آگدن


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
خلاقه‌خوانی (جستارهایی درباره آثار بنیادین روانکاوی)
ماتریس ذهن (روابط موضوعی و گفت و گوی روانکاوانه)
ماتریس ذهن (روابط ابژه و دیالوگ روانکاوانه)
  • 120,000 تومان
  • با تخفیف: 120,000 تومان

خلاقه‌خوانی (جستارهایی درباره آثار بنیادین روانکاوی)

  • 275,000 تومان

در کلامی خلاقه شاید بهترین توصیفی که از این کتاب می‌توان به دست داد، همان عنوانی است که نویسنده انتخاب کرده. کتاب خلاقه‌خوانی به‌حق مجموعه‌ای از خوانش‌ها و تفسیر‌های خلاقانه آگدن روانکاو از متون اساسی تاریخ روانکاوی، خلاصه‌ رویکرد روابط موضوعی، است و خواندن آن به سفری می‌ماند از دل تاریخ روانکاوی و مواجهه‌ای پرهیجان با افکار و آرای تاثیرگذار این وادی. آگدن به لطف دقت و خلاقیت خود نوشته‌‌هایی دوران‌ساز را برگزیده و به خواننده نشان می‌دهد که در این متن چه ایده‌های خفته که با تفسیر خلاقانه از پستوی مستوری بیرون خواهند آمد. کتاب «خلاقه‌خوانی» بی‌شک کتابی مختص عاشقان روانکاوی است؛ برای کسانی که در سودای غور و کنکاش در بحر بی‌انتهای آن‌اند.

ماتریس ذهن (روابط موضوعی و گفت و گوی روانکاوانه)

  • 190,000 تومان

تامس آگدن، روانکاو و جستارنویس و رمان‌نویس امریکایی از چهره‌های تابناک و تراز اول رویکرد «روابط موضوعی» است. تبار مفهوم روابط موضوعی مانند تمام مفاهیم اصلی روانکاوی به فروید بازمی‌گردد. نظریه روابط موضوعی گستره‌ای است از نظریه و درمان که از روانکاوان کلاینی گرفته تا روانکاوان مستقل، هر یک به نوبه خود به آن پرداخته‌اند. و در کل می‌توان مولفه‌های اصلی آن را در سه بخش خلاصه کرد: نخست، سپهر شخصی یا وجوه روانی آدم‌ها از «رابطه» ساخته می‌شود و در بستر ماتریسی از ارتباط تحول و تکامل می‌یابد. دوم اینکه نیاز به ارتباط حیاتی است و چیزی جای آن را نمی‌گیرد. و سرانجام آنکه، نظریه‌های روابط موضوعی با نظریه‌های بین شخصی یکی نیستند. این کتاب یکی از متون مهم در زمینه روابط موضوعی است و نیز کتابی جذاب و بدیع که هم تحلیلگران و هم خوانندگانِ غیر متخصص می‌توانند از آن بهره لازم ببرند.

ماتریس ذهن (روابط ابژه و دیالوگ روانکاوانه)

  • 120,000 تومان

دکتر تامس آگدن در این کتاب هیجان‌انگیز و بدیع، تحلیلی از نظریه ذهنی کلاینی ارائه می‌دهد که هم بسیار قدرشناسانه است و هم انتقادی. از مواضع ملانی کلاینی درباره حالات پارانوئید-اسکیزوئید و افسرده بحث می‌کند و با استفاده از آثار بیون، فربرن و به ویژه وینیکات و برای روشن‌تر کردن نظریه غریزه فروید، کار کلاین را دوباره تفسیر می‌کند. هدف او این است که جنبه‌هایی از کار این نظریه‌پردازان را شفاف‌سازی کند و به شکلی موثر و گیرا شرح دهد که ذهن انسان چگونه رشد می‌کند.. آگدن در ادامه رشد و گسترش مفهوم ابژه‌ها و روابط درونی را مورد بررسی قرار می‌دهد. مطالب این کتاب که به آرا و اندیشه‌های وینیکات در تاریخ تفکر روانکاوی می‌پردازد اصالت و عمق قابل توجهی دارد. این کتاب خواندنی و تامل‌برانگیز را نه‌تنها متخصصان روان‌درمانی، بلکه همه علاقه‌مندان به نحوه عملکرد روانشناسانه ذهن با اشتیاق و علاقه خواهند خواند.

صفحه‌ی 1