بيل ادي


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
5 تیپ شخصیتی سمی (راهنمای تقابل با آدم‌های خودشیفته منفی‌باف شکاک سلطه‌گر و فریبکار)
ویران‌گران زندگی (5 تیپ شخصیتی که می‌توانند زندگی شما را خراب کنند)

رهبران سمی (چرا افراد خودشیفته و ضداجتماعی را انتخاب می‌کنیم و چگونه با این انتخاب مقابله کنیم)

  • 260,000 تومان

سیاستمداران خودشیفته و ضداجتماعی پرتعارض، بزرگ‌ترین تهدید برای بشر و دموکراسی هستند. آنها فراتر از سیاست، به دلیل اختلالات شخصیتی، مسبب اکثر مصائب جهان در طول تاریخ بوده‌اند. متاسفانه شرایط امروز نیز مانند گذشته است و این رهبران و سیاستمداران هنوز و همچنان وجود دارند. این کتاب مهم که نویسنده بارها می‌گوید درباره سیاست نیست و درباره شخصیت آدم‌هاست، ما را به سوی شناخت رهبران مستبد در طول تاریخ می‌برد که علیرغم نالایق بودن توانسته‌اند مردم را فریب دهند و به موقعیت‌های بالایی برسند و اثرات ویرانگری بر جای بگذارند؛ افرادی همانند هیتلر، استالین، مائو تسه‌تونگ، مک‌کارتی، نیکسون، ترامپ و ... . نکته مهم این کتاب آنجاست که به خوانندگان کمک می‌کند تا اگر با این جنس از رهبران در خانه، محل کار و جامعه دست‌وپنجه نرم می‌کنند، بتوانند از پس آنها برآیند و راهکاری برای نجات بیابند. این کتاب که خواندنش برای هر شهروندی ضروری است، ابتدا شما را نگران می‌کند، بعد به شما آگاهی می‌دهد و در نهایت به سوی عمل سوق می‌دهد؛ عملی معقول و موثر.

5 تیپ شخصیتی سمی (راهنمای تقابل با آدم‌های خودشیفته منفی‌باف شکاک سلطه‌گر و فریبکار)

  • 162,000 تومان

« همه ما با شخصیت‌های پرتعارض مواجه شده‌ایم؛ در زندگی شخصی، محل کار و در محله‌های‌مان. افرادی که می‌توانند زندگی ما را خراب کنند. این کتاب نقشه و ابزار لازم برای زنده ماندن در مقابل این افراد را در اختیار خواننده قرار می‌دهد. ما نمی‌توانیم شخصیت افراد را تغییر دهیم، اما با این کتاب می‌توانیم یاد بگیریم که چگونه آن‌ها را به طور موثری مدیریت کنیم.» هدف کتاب حاضر این است: «یادگیری و تشخیص علائم هشداردهنده‌ای که اکثر مردم نادیده می‌گیرند یا نمی‌بینند تا در پس آن، با اندیشه‌ای که درباره نحوه ارتباط با اشخاص ناسازگار به دست می‌آورند، بتوانند نسبت به این افراد واکنش‌های طبیعی نشان دهند و نگذارند دیگر زندگی‌شان خراب شود.»

ویران‌گران زندگی (5 تیپ شخصیتی که می‌توانند زندگی شما را خراب کنند)

  • 120,000 تومان

کتاب ویران‌گران زندگی دومین کتاب عمومی است که انتشارات رشد با موضوع اختلالات شخصیت منتشر می‌کند. کتاب نخست با عنوان عشق دیوانه‌وار با ترجمه مترجم کتاب حاضر آقای مهرداد فیروزبخت در سال 1395 به چاپ رسید و چاپ سوم آن در سال 1397 در اختیار خوانندگان قرار گرفت. پدران مادران همسران فرزندان همکاران و دوستانی که ارتباط نزدیک و درازمدت و گاه ناگسستنی با بیماران دارای اختلال شخصیت دارند آرام آرام از سرزندگی و آرامش دور می‌شند از پیشرفت و فراروندگی باز می‌مانند و دیری نمی‌گذرد که نهال خرم و با طراوت عزت‌نفس معناخواهی و هدفمندیشان پژمرده و مچاله می‌شود!

صفحه‌ی 1