استفان كاوي


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
اعتمادسازی و الهام‌بخشی (رهبران بزرگ عظمت وجود دیگران را شکوفه می‌کنند)
7 عادت مردمان موثر
  • 269,000 تومان
  • با تخفیف: 269,000 تومان
7 عادت مردمان موثر (کتاب تمرین)
  • 145,000 تومان
  • با تخفیف: 145,000 تومان
7 عادت مردمان موثر
  • 98,000 تومان
  • با تخفیف: 98,000 تومان
7 عادت مردمان موثر
  • 10,000 تومان
  • با تخفیف: 10,000 تومان
سرعت اعتماد (عامل دگرگونی)
  • 250,000 تومان
  • با تخفیف: 250,000 تومان
7 عادت مردمان موثر
  • 55,000 تومان
  • با تخفیف: 55,000 تومان
7 عادت مردمان موثر (درس‌هایی قدرتمند برای تغییر زندگی)
7 عادت بازاریابان شبکه‌ای موثر
  • 8,500 تومان
  • با تخفیف: 8,500 تومان
زندگی موثر (قوانین و دستیابی به زندگی موثر)
  • 34,000 تومان
  • با تخفیف: 34,000 تومان
7 عادت خوب خانواده
  • 21,900 تومان
  • با تخفیف: 21,900 تومان
7 عادت مردمان موثر (نکاتی عمیق و قدرتمند برای ایجاد تغییرات فردی)

اعتمادسازی و الهام‌بخشی (رهبران بزرگ عظمت وجود دیگران را شکوفه می‌کنند)

  • 199,000 تومان

ما در محیط کار، مدرسه یا خانه، همان سبک رهبری را اجرا می‌کنیم که مدت‌های مدید بر ما حاکم بوده است. بسیاری از رهبران به جای اینکه نقش باغبان را در خود ببینند نقش مکانیک و تعمیرکار را بازی می‌کنند. اولویت نخست این رهبران انجام دادن کار است و نقش آنها حداکثر بهره‌برداری از منابع و کارکنانی است که در اختیار دارند تا کار خود را انجام دهند. در این کتاب، این سبک رهبری را «سبک دستور دادن و کنترل کردن» می‌نامیم. آیا این سبک رهبری موفق بوده است؟ آیا این سبک رهبری برای شما موثر یا مناسب است؟ واقعیت این است که بسیاری از ما همواره به دنبال روش دیگری برای رهبری بوده‌ایم و مایل بوده‌ایم ما را نیز با روش دیگری رهبری و هدایت کنند. اما تاکنون فقط توانسته‌ایم اندکی نسبت به گذشته پیشرفت کنیم. فهمیده‌ایم که باید از سبک دستور و کنترل عبور کنیم اما دقیقا نمی‌دانیم به کجا می‌خواهیم برسیم. این کتاب، راه‌حل را ارایه خواهد کرد. وقتی یک رهبر می‌کوشد تا به نتایج مثبت و مفیدی برسد، رویکرد دستور و کنترل؛ به اعمال زور، تسلیم، کنترل و در نهایت به رکود منجر می‌شود. در حالی که رهبر اعتمادساز و اهل ترغیب که به دنبال همان نتایج مثبت و مفید است، با ایجاد تعهد، خلاقیت و شکوفا کردن استعدادها و قابلیت‌های کارکنان، به اهداف خود می‌رسد. با توجه به این که جهان و بازی کاملا تغییر کرده است، چرا این همه افراد همچنان از الگوی قدیمی رهبری استفاده می‌کنند؟ این روش برای واقعیت امروز جهان شرایط بازی‌ای که تغییر یافته به هیچ‌وجه مناسب نیست. اعتمادسازی و ترغیب یا اعتمادسازی و الهام‌بخشی، روش جدید رهبری است. هدف آن شکوفا کردن استعدادها و توانمندی‌های کارکنان است،‌نه سلطه و کنترل‌ آنها. تا کار درست را انجام داده و بتوانند در جهان آشفته‌ی ما موفق، ‌موثر و هدفمند باشند.

7 عادت مردمان موثر

  • 269,000 تومان

امروزه یک طرز تفکر اشتباه در میان مردم وجود دارد. آن ها فکر می کنند که شکست‌ها و ضعف‌های والدینشان از طریق ژن‌ها به آنها منتقل شده است. در نتیجه افرادی که به این موضوع اعتقاد دارند، هرگز برای پیشرفت خودشان کاری انجام نمی‌دهند و حس می کنند برای موفقیت هیچ شانسی ندارند. استفان کاوی معتقد است که جبرگرایی این افراد موجب تسلیم آنها در برابر شرایط می شود. اگر می خواهید شخصیتی قوی و سالم داشته باشید، کتاب هفت عادت مردم موثر به شما کمک می کند تا این فکرها را از ذهن بیرون کنید و ایمان داشته باشید که شما فردی آزاد هستید. پذیرفتن این موضوع باعث می‌شود برای تغییر دادن خود دست به کار شوید. عادت‌های شما، شخصیت شما را می سازند. با انجام دادن و تکرار کردن رفتارهای سالم و سازنده، عادت‌های جدیدی در خود شکل دهید. کتاب هفت عادت مردمان موثر برنامه‌ای برای ایجاد تغییر بنیادی و پایدار است مشروط بر اینکه آنها را به خوبی بیاموزید و متعهد شوید که در زندگی روزمره به کار گیرید. بسیار پُر واضح است که همه ما خواهان موفقیت در زندگی هستیم، یکی از راه های رسیدن به موفقیت، شناسایی عادت هاییست که می توانند به ما کمک کنند. کتاب هفت عادت مردمان موثر نوشته استفان کاوی کتابی برای خودسازی است. نویسنده در این کتاب می‌گوید که نحوه دیدن ما از جهان کاملاً بر اساس ادراک خودمان است. برای تغییر یک موقعیت، باید خودمان را تغییر دهیم و برای تغییر خود، باید بتوانیم ادراک خود را تغییر دهیم. این کتاب با توضیحی درباره تعداد زیادی از افرادی که به درجه بالایی از موفقیت دست یافته‌اند، شروع می‌شود که هنوز با نیاز درونی خود برای توسعه اثربخشی شخصی و رشد روابط سالم با افراد دیگر دست و پنجه نرم می‌کنند. کاوی در مطالعه بیش از 200 سال ادبیات در مورد مفهوم “موفقیت” تغییر بسیار مهمی را در روشی که انسان ها موفقیت را در طول زمان تعریف کرده اند شناسایی کرد.

7 عادت مردمان موثر (کتاب تمرین)

  • 145,000 تومان

این کتاب ضمن بررسی اصول و مفاهیم "هفت عادت مردمان موثر" از منظری متفاوت، تمریناتی را برای درونی کردن این الگوها و تبدیل شان به عادت برایتان تدارک دیده است. شما در هر بخش این کتاب نخست اوضاع و احوال خود را در آن زمینه ارزیابی می کنید تا به ترمزها و موانع شخصی تان از آن بابت پی ببرید. برایتان روشن شود که در آن عرصه به پیش می تازید، یا راکد مانده اید و یا سیر قهقرایی در پیش گرفته اید. آنگاه تمریناتی در دسترس تان قرار می گیرد تا با تلاش و جدیت اصول مبتنی بر کارایی را جایگزین افکار و الگوهای ناکارآمد و کم بازده کنید.

7 عادت مردمان موثر

  • 98,000 تومان

امروزه زندگی پیچیده و پر از استرس و نیاز اسا. ما از عصر صنعتی به عصر اطلاعات رسیده ایم که نتایج بسیاری به دنبال داشته است. از زمان اولین انتشار کتاب هفت عادت مردمان موثر تا حال، تحولات شگفت‌انگیزی در جهان پدید امده است و از سوی دیگر، با چالش‌های فراوانی نیز در زندگی شخصی، خانوادگی و حرفه‌ای خود روبه‌رو هستیم که تا یکی دو دهه ی پیش قابل پیش بینی نبود.

7 عادت مردمان موثر

  • 10,000 تومان

عادت‌های ما، فصل مشترک میان دانش، مهارت و خواسته‌های ما هستند. بنابراین برای ایجاد یک عادت نو، باید روی تمامی این زمینه‌ها کار کنیم. هفت عادتی که قرار است راجع به آن‌ها صحبت کنیم شامل رویکردی متوالی و قدم ‌به قدم برای تمام کسانی است که وابستگی متقابلی به دیگران دارند. اصول ذکر شده در این کتاب، برای سازمان‌ها، خانواده ها و همچنین اشخاص، به صورت گسترده‌ای کاربردی هستند. به شما توصیه می‌کنم هنگامی که این کتاب را می‌خوانید، درهای تغییر را به روی خود باز کنید، زیرا تغییر چیزی است که در درون آدمی شکل می‌گیرد و نمی‌توان کسی را مجبور به تغییر کرد.

سرعت اعتماد (عامل دگرگونی)

  • 250,000 تومان

کتاب سرعت اعتماد، درمان عملی، قابل ارزیابی و مطمئن برای موضوع بسیار مهم اعتماد است و مطالب آن فقط به تجربه‌های داستانی و شخصی محدود نمی‌شود، بلکه با تکیه بر پژوهش‌های عملی از آن حکایت دارد که سرعت اعتماد چگونه ممکن است در روابط افراد و معادلات مهم درون سازمان‌ها و روابط مربوط به آن وارد شود. برعکس آنچه بیشتر مردم می‌پندارند، اعتماد کیفیتی لطیف و فریبنده نیست که یا از آن برخوردار باشید یا نباشید، بلکه اعتماد سرمایه‌ای عملی، عینی و قابل پیگیری است که می‌توانید آن را خیلی سریع‌تر از آنچه فکرش را بکنید خلق کنید.

7 عادت مردمان موثر

  • 55,000 تومان

برای 25 سال، راهنمای گام به گام استفان کاوی، به عنوان اثری پرفروش، به میلیون‌ها نفر کمک کرد تا در تمام عرصه‌های زندگی به موفقیت و رضایت دست یابند. 7 عادت مردمان موثر، عبارت است از متن اصلی 7 عادت انسان‌های موثر، نمونه‌هایی برای مطالعه و شکل‌های گرافیکی مرتبط که خوانندگان را در مسیر تغییرات فردی‌شان کمک می‌کند. این کتاب راهنمای فوق‌العاده‌ای است برای آن‌ها که می‌خواهند در زندگی فردی و حرفه‌ای‌شان تفاوتی خلق کنند. کاوی از 7 اصل مدیریت زندگی پرده برمی‌دارد و به ما می‌گوید چگونه می‌توان هر روز از آن‌ها استفاده کرد. مردم با خواندن این کتاب تاثیری خواهند گرفت که بتوانند آینده‌ی خود را در درست گیرند.

7 عادت مردمان موثر (درس‌هایی قدرتمند برای تغییر زندگی)

  • 125,000 تومان

یک زندگی مفید، اصولی مشخص دارد که مردم فقط با رعایت آن‌ها می‌توانند به موفقیت و رضایت همیشگی دست یابند. بر این مبنا، افرادی که در زندگی به تاثیرگذاری و موفقیت دست می‌یابند، از هفت عادت کلیدی برخوردارند. این کتاب، که از جمله مشهورترین آثار در مورد موفقیت فردی است، به بررسی این عادات و روش اعمال آن‌ها در زندگی افراد موفق می‌پردازد...

7 عادت بازاریابان شبکه‌ای موثر

  • 8,500 تومان

عادات و سرمشق‌ها و الگوهای رفتاری، حاصل سه جز جدایی‌ناپذیر است که عبارتند از دانش، بینش (نگرش) و مهارت. این سه جز چون آموختنی هستند و ربطی به ارثی بودن ندارند، عادت ثانوی ما را تشکیل می‌دهند. عادت‌هایی که نتیجه آن‌ها موثر بودن است از عادات مطلوب است که باید آن‌ها را حفظ و تقویت کرد اما عاداتی که حاصل آن‌ها عدم موثر بودن است، آموختنی نیستند و باید از آن‌ها پرهیز کرد.

زندگی موثر (قوانین و دستیابی به زندگی موثر)

  • 34,000 تومان

کتاب زندگی موثر، دورنمای یک زندگی جدید و بنیادین را ارائه می‌دهد تا به خودباوری و خویشتن‌سازی برسید. اصولی که در قالب نقل و قولهایی در مجموعه‌ای جدید و الهام‌بخش طراحی شده است، چه برای نسلی که در آغاز راه است و چه آنهایی که دکتر کاوی از دیرباز مشوق آنها بوده که انسانهایی جستجوگر باشند و کار و زندگی‌شانرا بر پایه اصول بنا کنند. شما همچنین یادداشت‌هایی فردی را خواهید یافت که شما کمک می‌کنند در فرایندکار به دانش و بصیرتی دست یابید که از مطالب کتاب بهره‌مند شوید. این کتاب بیش از یک الهام دهنده است و معرف اصول مهمی است که برای داشتن زندگی موثر به آنها نیاز می‌باشد.

7 عادت خوب خانواده

  • 21,900 تومان

در این کتاب می‌خوانید: چگونه می‌توانیم در یک خانواده، «من» را تبدیل به «ما» کنیم؟ چگونه باید تنش‌ها و بگومگوهای مخرب خانوادگی را تبدیل به گفتگوهای سازنده کنیم؟ چگونه وقت خود را برای رسیدن به فرزندان تنظیم کنیم؟ چگونه به فرزندانمان برای انجام تکالیفشان کمک کنیم؟ چگونه با فرزندانی که حاضر نیستند به حرف والدین خود گوش کنند، رفتار کنیم؟ چگونه می‌توانیم بدون تنبیه، انضباط را به فرزندانمان آموزش دهیم؟ چگونه می‌توانیم به درخواست‌های غیر ممکن و نشدنی فرزندانمان برخورد کنیم. طوری که رابطه‌ها خراب نشوند؟

7 عادت مردمان موثر (نکاتی عمیق و قدرتمند برای ایجاد تغییرات فردی)

  • 99,000 تومان

از زمانی که کتاب هفت عادت مردمان موثر برای اولین بار چاپ شد، اوضاع دنیا به شدت تغییر کرده و زندگی پیچیده‌تر و پرتنش‌تر و خواسته‌ها نیز بیشتر شده است. هفت عادت زندگی‌ کردن نیازمند تلاشی دائمی است، چون هرچه بیشتر بر اساس این هفت عادت زندگی کنید، این چالش‌ها ماهیتاً تغییر بیشتری پیدا می‌کند.

1  صفحه‌ی 1