ويدا كرمي


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
رازهای فروش هیپنوتیزمی
  • 249,900 تومان
  • با تخفیف: 249,900 تومان
تکامل زن (به ترس‌هایتان پشت کنید و زندگی‌تان را متحول سازید)
ثروت درون (نقطه شروع کامیابی)
  • 75,000 تومان
  • با تخفیف: 75,000 تومان
فراتر از نظم (12قانون دیگر برای زندگی)
  • 320,000 تومان
  • با تخفیف: 320,000 تومان
غلبه بر جنگ ذهنی (با تغییر ذهنیت خود زندگی‌تان را تغییر دهید)
روانشناسی پول (درس‌هایی ماندگار در باب ثروت فزون‌خواهی و خوشبختی)
رسالت روح (چگونه به نور درون خود دست یابیم)
  • 135,000 تومان
  • با تخفیف: 135,000 تومان
عبارت پنجم
  • 110,000 تومان
  • با تخفیف: 110,000 تومان
هنر خلق نتایج (9 راه قدرتمند برای پاکسازی باورهای محدودکننده)
قدرت لطف خدا (نیرویی که شما را به ورای آرزوهایتان می‌برد)
هواپونوپونو و منظومه‌های خانواده روش شفابخشی بومیان هاوایی برای روابط بخشش و عشق
در وضعیت صفر (راز نهایی وضعیت صفر در جستجوی معجزات از طریق هواوپونوپونو)

رازهای فروش هیپنوتیزمی

  • 249,900 تومان

در کتاب «رازهای فروش هیپنوتیزمی» یاد می‌گیرید که چطور تغییرات کوچک در نامه‌های فروش، ایمیل و بلاگ‌پست‌هایتان می‌توانند خوانندگان و مخاطبان را وارد خلسه‌ای هیپنوتیزمی کنند و آنها را به این عمل وادارند که دست در جیبشان کرده، کارت اعتباری خود را درآورده و محصول یا خدمات شما را بخرند. این کتاب، با راهکارهای فوق‌العاده‌ای که دارد به شما می‌آموزد چگونه با ایجاد این خلسه هیپنوتیزمی، مخاطبان خود را میخکوب محتوای خود کرده و آنها را تا انتهای متن با خود همراه کنید. تکنیک‌های ارزنده این کتاب به شما کمک می‌کند تا با استفاده از خلسه‌ای که ایجاد می‌کنید، افراد بیشتری را متقاعد سازید تا محصولات یا خدمات شما را خریداری کرده، در خبرنامه یا پلت‌فرم‌های شما عضو شده، بر ایمیل شما کلیک کرده یا وارد وب‌سایت شما شوند. در واقع، نوعی تاثیرگذاری را می‌آموزید که از طریق آن، مخاطبان هدف خود را به اقدام مورد نظر وادار خواهید کرد. کتاب «رازهای فروش هیپنوتیزمی»، قواعد ساده اما قدرتمندی را برای نوشتن یک متن متقاعدکننده در اختیارتان قرار می‌دهد. با الگو گرفتن از مثال‌هایی که در این کتاب می‌خوانید، بدون شک به‌راحتی می‌توانید به اهداف بازاریابی خود دست یابید. این کتاب شامل هفت قاعده برای نوشتن محتوای هیپنوتیزمی، چک‌لیست بیست و ‌یک نکته‌ای محرمانه نویسنده، استراتژی بازاریابی هیپنوتیزمی نویسنده، لیست کلمات جادویی و اثرگذار و تبلیغات هیپنوتیزمی است. تمام کسانی که در زمینه بازاریابی، فروش، بازاریابی محتوا (Content marketing)، تولید محتوا، بهینه‌سازی متن (Content seo) و نویسندگی فعالیت دارند می‌توانند از این کتاب به‌عنوان ابزار و منبعی بسیار مفید، کاربردی و جامع استفاده کرده و موفقیت‌های چشمگیری را در پیشبرد اهداف بازاریابی و فروش از طریق محتوا تجربه کنند.

تکامل زن (به ترس‌هایتان پشت کنید و زندگی‌تان را متحول سازید)

  • 139,900 تومان

همه ما دچار ناملایمات می‌شویم، مورد آزمایش قرار می‌گیریم و خرابکاری می‌کنیم، اما تمرکز نباید روی شکست و ناکامی باشد. شما نباید بر کسی که بودید تمرکز کنید، بلکه باید در جست‌وجوی کسی باشید که می‌توانید به آن تبدیل شوید. در کتاب «تکامل زن»، سارا جیکز رابرتز به شما کمک می‌کند تا بفهمید هدف شما در زندگی تغییر نمی‌کند، بلکه دگرگون می‌شود و تکامل می‌یابد. حوا با اشتباهی که در باغ عدن مرتکب شد، به اولین زنی تبدیل شد که پس از گذشته خود، به بازسازی زندگی‌اش پرداخت. حوا کار بهتر را می‌دانست، اما کار بهتر را انجام نداد. در این کتاب، در چهارچوب داستان حوا و با راهنمایی نویسنده، خودتان را همان‌گونه می‌بینید که خداوند می‌بیند و با هویت اصلی خود به او اعتماد می‌کنید. همچنین، نحوه خارج شدن از تاریکی و جست‌وجوی رابطه‌ای حقیقی با خدا را درمی‌یابید و متوجه می‌شوید چرا مراقبت از خودتان بسیار مهم است و در نهایت، بذر زیبایی که خداوند در درونتان نهاده است را به حرکت در می‌آورید. شاید ترس‌ها و احساس عدم امنیت، نگاهتان را به خداوند، خودتان و دیگران تغییر داده است، اما در کتاب «تکامل زن»، می‌توانید بر ترس‌ها غلبه کنید و از اشتباهات گذشته خود برای متحول کردن و تکامل یافتن زندگی‌تان استفاده کنید. شما نیز همانند حوا مجبور نیستید آینده خود را با گذشته خود تعریف کنید.

ثروت درون (نقطه شروع کامیابی)

  • 75,000 تومان

همه ما از زندگی خودمان تصوری داریم. تصورات شما از زندگی چه شکلی است؟ آیا خود را در حال رشد، غلبه بر موانع و زندگی در فراوانی می‌بینید؟ یا خودتان را در حال مبارزه، شکست خوردن، معتاد بودن و اضافه وزن داشتن تصور می‌کنید؟ تصوری که در ذهن‌تان به آن بال و پر می‌دهید تعیین کننده‌ی نوع زندگی شماست، اما آنچه خداوند و جهان خلقت برای شما می‌خواهند این است که در برکتی زندگی کنید که دیگران در آن زندگی می‌کنند. جرات داشته باشید و برای یک زندگی پربار، چشم‌اندازی وسیع رسم کنید و به خدا اعتماد کنید تا آن را تحقق بخشد. جول اوستین در کتاب ثروت درون به شما کمک می‌کند تا طرز فکر شکست خورده‌تان را تغییر دهید و به جای داشتن یک رویا، خودِ رویا را زندگی کنید. پس از خواندن این کتاب، تفکر شما به واقعیت تبدیل خواهد شد. «جایی که رویا و خیال نباشند بشر نابود می‌شود.»

فراتر از نظم (12قانون دیگر برای زندگی)

  • 320,000 تومان

جردن پیترسون روان‌شناس بالینی‏، نویسنده و منتقد فرهنگی و استاد روان‌شناسی در دانشگاه تورنتو است و پیرامون موضوعات با رویکرد روان‌شناسی دین و باور ایدئولوژیک پژوهش می‌کند و می‌نویسد. او در فراتر از نظم، 12 قانون برای پیمودن مسیر پرخطر زندگی مدرن ارائه می‌دهد. دکتر پیترسون در اثر قبلی خود، 12 قانون زندگی، به هزاران نفر کمک کرد تا نظم را بر زندگی آشفته خود چیره کنند و اکنون در این اثر، که دنباله جسورانه اثر قبلی اوست، دوازده اصل نجات‌دهنده دیگر را ارائه می‌دهد که ما با به کار بردن آن‌ها می‌توانیم به زندگی طاقت‌فرسا و آشفته امروزی خود نظم بخشیم. همچنین نویسنده به خواننده هشدار می‌دهد که داشتن امنیت بیش از حد نیز خطرناک است و بر خلاف کتاب قبلی، موضوع اصلی فراتر از نظم نحوه جلوگیری موثر از خطرات امنیت و کنترل بیش‌از‌حد را بررسی می‌کند. جردن پیترسون در این اثر خود استراتژی‌هایی را ارائه می‌دهد که خواننده به کمک آن‌ها می‌تواند بر نیرو‌های فرهنگی، علمی و روانی ای غلبه کند که باعث تمایل ما به استبداد می‌شوند. او به ما می‌آموزد که چگونه، و به‌خصوص وقتی خود را ناتوان می‌بینیم، برای یافتن معنی و هدف به غریزه خود تکیه کنیم.خلاصه‌ای از این کتاب در پادکست نوآنس ارائه شده است.

غلبه بر جنگ ذهنی (با تغییر ذهنیت خود زندگی‌تان را تغییر دهید)

  • 160,000 تومان

آیا افکارتان مانند زندگی‌تان از کنترل خارج شده است؟ آیا می‌خواهید از مارپیچ تفکر مخرب خود رها شوید؟ همه ما سعی کرده‌ایم که عادت‌های بد و الگوهای فکری ناسالم خود را ترک کنیم تا بتوانیم خود را از ذهن مهارناپذیر و زندگی روزمره خارج از کنترلمان رها کنیم. کرگ گروشل، نویسنده پرفروش پاستور و نیویورک تایمز، نیز این جدال روزمره را در برابر اعتماد به‌نفس و افکار منفی درک کرده است و در این کتاب جدید و پرمحتوای خود، «غلبه بر جنگ ذهنی»، استراتژی‌های کشف‌شده‌اش را برای تغییر طولانی‌مدت ذهن و زندگی با ما در میان گذاشته است. او با استفاده از کتاب مقدس و آخرین یافته‌های علوم مغزی، روش‌هایی را ارائه می‌دهد که به کمک آنها شما از چنگال تفکر مخرب نجات می‌یابید و می‌توانید زندگی شاد و آرامی را، که خدا برایتان می‌پسندد، آغاز کنید. این کتاب به شما کمک می‌کند: - نحوه کار مغز و سیم‌کشی مجدد آن را درک کنید؛ - دروغ‌هایی را بشناسید که دشمنانتان می‌خواهند آنها را باور کنید؛ - افکار مخرب خود را بشناسید و بر آنها غلبه کنید؛ - ببینید شکرگزاری چگونه ذهن شما را متحول می‌کند؛ - شیوه‌هایی را گسترش دهید که اجازه می‌دهند افکار خدا به افکار شما تبدیل شود. بگذارید حقیقت خدا نقشه نبرد شما برای پیروزی در جنگ ذهنی‌تان شود!

روانشناسی پول (درس‌هایی ماندگار در باب ثروت فزون‌خواهی و خوشبختی)

  • 190,000 تومان

در روانشناسی پولء مورگان هاوسل داستان‌هایی کوتاه را با خوانندگان به اشتراک می‌گذارد که در آن داستان‌ها روش‌های عجیب و غریب مردم را در به کار گرفتن پول بررسی می‌کنند و به خوانندگان می‌آموزد که چگونه یکی از مهم‌ترین موضوعات زندگی را بهتر درک کنندء زیرا بهره‌برداری مناسب از پول لزوما آنچه تاکنون می‌دانسته‌اید نیستء بلکه به نظر مورگان نحوه رفتار شماست و آموزش رفتار حتی به افراد واقعا باهوش نیز دشوار است.خلاصه‌ای از این کتاب در پادکست نوآنس ارائه شده است.

رسالت روح (چگونه به نور درون خود دست یابیم)

  • 135,000 تومان

شاید شما هم مانند بسیاری از افرادی که روی این کره خاکی زندگی می‌کنند، از خود بپرسید که هدف از این زندگی چیست؟ من برای چه هدفی به این دنیا آمده‌ام؟ آیا من واقعا همان کسی هستم که فکر می‌کنم؟ آیا من واقعا همان کسی هستم که دیگران فکر می‌کنند؟ اگر به زندگی های متوالی اعتقاد دارید، شاید فکر کنید که دلیل حضور شما در این دنیا،مجازات شدن برای فرا نگرفتن درس‌های زندگی‌های گذشته است. شاید فکر کنید که در زندگی‌های گذشته، انسان شرور و پلیدی بودید و حالا زمان تسویه حساب است. مطمئنم که یکی از سوالات شما این است که آیا هدف زندگی من، بیدار شدن در ساعت پنج صبح برای رسیدن به متروی شلوغ یا گیر کردن در ترافیک صرفا جهت داشن شغلی‌ست که هیچ‌کس قدر زحماتم را نمی‌داند! و صدای کسانی را می‌شنوم که روابطی را مورد ارزیابی مجدد قرار می‌دهند که در راستای هدف زندگی آن‌ها نیستند. چنین روابطی، انرژی را از شما و روحتان گرفته و شما را تبدیل به یک باطری خالی و بدون شارژ می‌کنند. حقیقت چنین روابطی دروغ است. اگر شما هم شرایطی مشابه موارد ذکر شده را تجربه می‌کنید، این کتاب، راهنمای شماست تا چشمان خود را بر حقایق باز کنید.

عبارت پنجم

  • 110,000 تومان

در عبارت پنجم هواپونوپونو را عمیق‌تر و پیشرفته‌تر از آنچه قبلا خوانده‌اید خواهید شناخت. عبارتی که به سادگی چهار ذکر متاسفم ، لطفا مرا ببخش ، سپاسگذارم ، دوستت دارم ، نیست ، اما معنایی بس عمیق دارد و به زندگی شادتر و دگرگون‌تری منجر می‌شود. این عبارت می‌گوید که شما قضاوت نمی‌شوید ، بلکه حقیقتا دوست داشته می‌شوید ، زیرا اولوهیت فقط می‌خواهد بدانیم که دوستمان دارد.

هنر خلق نتایج (9 راه قدرتمند برای پاکسازی باورهای محدودکننده)

  • 109,000 تومان

راز گمشده‌ی رسیدن به اهدافتان چیست؟ دکتر جو وایتلی، یکی از ستاره‌های فیلم پربازدید راز، راه‌های فوق‌العاده‌ای را پیش پایتان قرار می‌دهد تا در سریع‌ترین زمان ممکن، به بزرگ‌ترین اهدافتان برسید. دکتر وایتلی شما را عازم سفری می‌کند که باورهای محدودکننده و انسدادهای انرژی خود را پاکسازی کرده و به نتایج مطلوب دست یابید. او در این کتاب، هنر خلق نتایج را به شما می‌آموزد. با مطالعه‌ی این کتاب ارزشمند، پاسخ پرسش‌های حیاتی زیر را پیدا خواهید کرد: -چرا رسیدن به نتایج دلخواهتان، دشوار بوده است؟ -سریع‌ترین راه پاکسازی موانع دست‌یابی به موفقیت کدام است؟ -باورها چه تأثیری در خلق واقعیت شما داشته و چگونه می‌توان باورها را تغییر داد؟ -نُه تکنیک پاکسازی جهت تسریع در حصول نتایج کدامند؟ در این کتاب، با مطالبی مسحورکننده و قدرت‌بخش مواجه خواهید شد.

قدرت لطف خدا (نیرویی که شما را به ورای آرزوهایتان می‌برد)

  • 155,000 تومان

شما برای پیروزمندانه زیستن با لطف الهی و داشتن یک زندگی متفاوت انتخاب شده‌اید. با مطالعه‌ی این کتاب درک می‌کنید چطور اظهار داشتن عشق الهی، شما را غرق در نعمت و برکت می کند. این کتاب، هدیه‌ای فوق‌العاده برای کسانی ست که خواستار موفقیت و الهام معنوی هستند. خداوند شما را یاری می‌کند تا به چیزهایی دست یابید که به تنهایی توانایی دستیابی به ‌آن‌ها را ندارید. زیر سایه لطف الهی، در میان هزاران نفر، برجسته می‌شوید و به جایگاهی می‌رسید که فراتر از شایستگی شماست. لطف خداوند همانند یک محافظ ما را احاطه کرده است یعنی هر کجا که برویم از قدرت و امتیاز برخورداریم. با جملاتی که در این کتاب می‌خوانید دستان پر مهر و یاری‌رسان خداوند را در لحظه لحظه زندگیتان خواهید دید. او می‌خواهد شما را به سطوح جدیدی از موفقیت فراوانی و پیروزی برساند. وقتی به این باور برسید که برای برکات و نعمات الهی انتخاب شده اید و خدایی دارید که عاشق به شکوه رساندن بندگانش است، قدرت لطف او را حس کرده و بر تمامی چالش‌های دشوار زندگیتان غلبه خواهید کرد

هواپونوپونو و منظومه‌های خانواده روش شفابخشی بومیان هاوایی برای روابط بخشش و عشق

  • 28,000 تومان

ابن کتاب برای افرادی نوشته شده است که به دنبال داشتن یک زندگی شاد و مطلوب از طریق ایجاد روابط محبت‌آمیز و دست‌یابی به ثروت‌های مادی و معنوی هستند. در این کتاب، روش منظومه خانواده و هواپونوپونو به عنوان دو ابزار فوق‌العاده کارآمد و مکمل، برای برطرف کردن پیش موانع پیش روی‌تان به بحث گذاشته می‌شوند. علاوه بر این، مطالب جدیدی در مورد روش پاکسازی هواپونوپونو خواهد خواند که حتما برایتان جالب خواهد بود. هدف ما این است که به شما بیاموزیم چطور می‌توانید موانع موفقیت را در زندگی پشت سر گذاشته و روابط خود را بهبود و شفا ببخشید. دست‌یابی به فرصت‌های موفقیت‌آفرین در زندگی، فقط با داشتن روابط خوب و موثر با خودتان، دیگران، کائنات و سرچشمه حیات میسر خواهد شد.

در وضعیت صفر (راز نهایی وضعیت صفر در جستجوی معجزات از طریق هواوپونوپونو)

  • 185,000 تومان

کتاب در وضعیت صفر حاوی داستان ها و فرآیندهای جدیدی است که به تشریح مرحله ی چهارم هواوپونوپونو یعنی بیداری می پردازند. کتاب قلبی جو وایتلی (محدودیت صفر) شیوه ی منحصر به فردی در زمینه ی خودیاری ارائه میدهد که به افراد پر مشغله و مضطرب کمک میکند تا بر موانع و محدودیت ها غلبه کرده و به اهدافشان دست پیدا کنند. این اولین باری است که یک روش اسرار آمیز متعق به بومیان هاوایی با نام هواوپونوپونو؛ سلامتی، ثروت، سعادت و بیش از اینها را برای افراد به ارمغان می آورد. این کتاب به هزاران خواننده کمک کرده است که بر همه ی اتفاقات زندگی خود مسلط شوند تا به رویاهای خود دست یابند. کتاب در وضعیت صفر در ادامه ی مطالب کتاب محدودیت صفر نوشته شده است. این کتاب حاوی داستان متفاوتی است که فرایند جدیدی را شرح میدهند و چهارمین مرحله (بیداری) از مراحل ذکر شده در کتاب محدودیت صفر را نیز معرفی میکند. مطالب این کتاب نشان میدهند که چگونه فرایند پاک سازی؛ داده ها و باورهایی که ناآگاهانه به ذهن ناخودآگاه خود انتقال داده اید را از درون ذهن تان پاک میکند. همچنین، این کتاب نشان میدهد که چطور تکرار چهار عبارت «متاسفم، لطفا مرا ببخش، سپاسگزارم و دوستت دارم» می تواند شما را در رسیدن به وضعیت صفر و بدون داده کمک میکند. زندگی همواره پر است از چالش ها و مشکلات رنگارنگ،انجام دادن هواوپونوپونو شما را برای رهایی از موانع و دست یابی به فرصت های ناب در زندگی یاری میکند.

1  صفحه‌ی 1