هاشم پوريامهر


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
زوج‌درمانی با رویکرد گاتمن
  • 75,000 تومان
  • با تخفیف: 75,000 تومان
عشق پایدار (شیوه‌های بنا کردن اعتماد و پیشگیری از خیانت رمز و رازهایی از آزمایشگاه عشق)
علم عشق
  • 490,000 تومان
  • با تخفیف: 490,000 تومان

زوج‌درمانی با رویکرد گاتمن

  • 75,000 تومان

نویسنده در این کتاب ضمن به چالش کشیدن برخی اسطوره‌ها و نظریه‌های متداول درباره آناتومی درگیری زن و شوهرها به بررسی علل و فرایند موفقیت و شکست ازدواج‌ها از منظر زوج‌درمانی با رویکرد گاتمن ( GMCT ) می‌پردازد و تصویر روشنی از ساختار و فرایند انجام مداخلات درمانی بر روی زوج‌های آشفته ارائه می‌دهد و در ادامه ، به کالبدشکافی و نحوه پیاده‌سازی برخی اهداف مهم درمانی از جمله تقویت عاطفه‌ی مثبت در خلال درگیری و لحظات غیردرگیری ، ایجاد هماهنگی‌های فراهیجانی ، خلق نظام معانی مشترک و … بر اساس رویکرد زوج‌درمانی گاتمن می‌پردازد . این کتاب ، در نوع خود ، اثر کم‌نظیری است و امید و اطمینان دارد که مطالعه‌ی آن برای جامعه‌ی روانشناسی و مشاوره به ویژه زوج‌درمانگرها و مشاوران خانواده و همچنین روانپزشکان و مددکاران اجتماعی بسیار سودمند خواهد بود .

عشق پایدار (شیوه‌های بنا کردن اعتماد و پیشگیری از خیانت رمز و رازهایی از آزمایشگاه عشق)

  • 210,000 تومان

اعتماد، تار و پود زندگی با معنی، شاد و پایدار زناشویی است. بدون اعتماد زندگی زناشویی آغاز نمی‌شود اما همچون هر فضیلت دیگری همواره نیازمند مراقبت، رشد و بالندگی است. بنابراین شناسایی عوامل ویران‌کننده اعتماد، چگونگی عبور از موانع و برقراری مجدد اعتماد از دست رفته، نیازمند تامل و تمرین دائمی می‌باشد. مطالعه کتاب نه تنها برای زوج‌های جوان و میانسال، بلکه برای روانشناسان، روان‌پزشکان، مشاوران و مددکاران نیز مفید و کارساز می‌باشد.

علم عشق

  • 490,000 تومان

کتاب حاضر، در نوع خود اثر کم‌نظیری درباره روابط عاطفی و زناشویی است. این کتاب محصول سال‌ها تجربه علمی گروهی است که رفتارهای زوجین را به طور خلاقانه‌ای صورت‌بندی ریاضی کرده‌اند. کتاب شامل ارائه 46 اصل عشق، چهارسوار ویرانگر، پنج دستور‌العمل ایجاد، حفظ و تداوم روابط خوب و انواع پنج‌گانه زوج‌ها پرداخته است. خواننده ممکن است در آغاز، عنوان کتاب را قدری غریب و نامعمول ببیند زیرا بارها این شعر را زمزمه کرده است که: بشوی اوراق، اگر هم‌درس مایی / که درس عشق در دفتر نباشد. نویسنده کتاب با پشتوانه چهل سال کار و تحلیل رفتار زوج‌ها در موقعیت‌های مختلف، به این نتیجه مهم نایل شده که وقتی عشق در روابط میان زوج‌ها جاری می‌شود، بررسی آن به مدد علم امکان‌پذیر و روند آن پیش‌بینی‌پذیر می‌شود. با روش‌هایی که در این کتاب توصیف و تبیین شده، با درصد بالایی از اطمینان ـ حالت‌های مختلف نظیر روابط شاد پایدار ـ ناشاد پایدار ـ شاد ناپایدار و ناشاد ناپایدار و وقوع طلاق را می‌شود پیش‌بینی کرد...

صفحه‌ی 1