نازنين فيروزي


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
گربه‌ای که ذن یاد می‌داد
  • 249,000 تومان
  • با تخفیف: 249,000 تومان
طرز فکر (تغییر طرز فکر برای تحقق توانمندی‌ها)
  • 217,000 تومان
  • با تخفیف: 217,000 تومان
شجاعت رنج بردن (چارچوبی درمانی در مواجهه با عمیق‌ترین بحران‌های زندگی)
سفر (پاندای بزرگ و اژدهای کوچک)
  • 249,000 تومان
  • با تخفیف: 249,000 تومان
تمام این مدت
  • 195,000 تومان
  • با تخفیف: 195,000 تومان
پاندای بزرگ و اژدهای کوچک
  • 245,000 تومان
  • با تخفیف: 245,000 تومان
خاطرات 1 کتاب‌فروش
  • 88,000 تومان
  • با تخفیف: 88,000 تومان
باشگاه قتل پنجشنبه
  • 120,000 تومان
  • با تخفیف: 120,000 تومان
دمی آرام گیر و فرزانه شو (چگونه در این دنیای پرتلاطم آرام و آگاه باشیم)

گربه‌ای که ذن یاد می‌داد

  • 249,000 تومان

برای طرفداران کتاب «پاندای بزرگ و اژدهای کوچک» و هر کسی که به‌دنبال پیدا کردن خود است. در شهری بزرگ و پرجنب‌وجوش گربه دانایی زندگی می‌کند که در آرزوی صلح و آرامش است. روزی دوستش موش از درخت کاج کهنسالی در جنگل دوردستی می‌گوید که نشستن روی شاخه‌هایش حکمت و آرامش بی‌پایان به ارمغان می‌آورد. با شنیدن این خبر سفر گربه آغاز می‌شود؛ سفری پرماجرا که او را با حیوانات جدیدی آشنا می‌کند: از میمونی مضطرب و لاک‌پشتی خسته از زندگی گرفته تا ببری که با خشم دست‌و‌پنجه نرم می‌کند، توله گرگی گیج و کلاغی طماع. ولی برخورد غافلگیرکننده‌اش با بچه‌گربه‌ای بازیگوش است که وادارش می‌کند همه چیز را زیر سوال ببرد. گربه چه پند و حکمتی دارد که می‌تواند برای دوستانش بازگو کند و مهم‌تر از آن، خودش چه چیزهای جدیدی می‌تواند یاد بگیرد؟ «فهمیدم خیلی کم پیش می‌آد اون چیزی که می‌خوایم، همون چیزی باشه که بهش نیاز داریم. و اون چیزی که بهش نیاز داریم، تقریباً هیچ‌وقت همون چیزی نیست که می‌خوایم.» «گربه‌ای که ذن یاد می‌داد» با تصویرسازی‌های زیبایش به ما یادآوری می‌کند چطور مهربان‌تر باشیم و با صبر و آگاهی بیشتر به زندگی رضایت‌بخش‌تری برسیم.

طرز فکر (تغییر طرز فکر برای تحقق توانمندی‌ها)

  • 217,000 تومان

برای دستیابی به موفقیت در کسب‌و‌کار، فرزندپروری، تحصیل و روابط، طرز فکر را کشف کنید. در این کتاب می‌آموزید چگونه باوری ساده در مورد خودتان، یعنی همان باوری که ما در تحقیقات‌مان به آن رسیدیم، هدایت بخش بزرگی از زندگی‌تان را به دست گرفته و درواقع در تمام بخش‌های زندگی‌تان رخنه کرده است. بخش اعظم آن‌چه فکر می‌کنید شخصیت شماست، درواقع از این «طرز فکر» نشئت می‌گیرد. بسیاری از چیزهایی که ممکن است مانع تحقق توانمندی‌های‌تان شوند نتیجه‌ی همین طرز فکرند. تاکنون هیچ کتابی این طرز فکر را توضیح نداده و به افراد نگفته چطور از آن در زندگی‌شان استفاده کنند. به‌یک‌باره بزرگان علم و هنر، ورزش و تجارت و نیز آن‌هایی را که می‌توانستند فرد بزرگی شوند درک خواهید کرد. همسر، رئیس، دوستان و فرزندان‌تان را درک خواهید کرد. پی خواهید برد چگونه قابلیت‌های خود و فرزندان‌تان را از بند رها کنید. کارل اس. دوک، روان‌شناس مشهور دانشگاه استنفرد، پس از دهه‌ها تحقیق روی موضوع دستاورد و موفقیت، مبحث نوینی را معرفی کرده است: قدرت طرز فکر. دوک توضیح می‌دهد که چرا صرفا توانایی‌ها و استعدادهای ما نیستند که موفقیت را برای‌مان به ارمغان می‌آورند، بلکه نوع طرز فکرمان است که ما را به موفقیت نزدیک یا از آن دو می‌کند. او توضیح می‌دهد که چرا تعریف و تمجید از هوش و توانایی باعث افزایش عزت‌نفس و دستیابی به موفقیت نمی‌شود و حتی ممکن است موفقیت را به خطر بیندازد. در این کتاب دوک ما را با پدیده‌ی جدیدی به‌نام طرز فکر رشد اشتباه آشنا می‌کند و با راهنمایی‌هایش هدایتگر ما به سمت طرز فکر رشد عمیق‌تر و درست می‌شود. با طرز فکر درست رشد، می‌توانیم به فرزندان‌مان انگیزه بدهیم و کمک‌شان کنیم تا نمره‌های‌شان را بهتر کنند و همچنین به اهداف شخصی و حرفه‌ای خودمان برسیم. می‌توانیم به کسانی که رهبری‌شان می‌کنیم، آموزش‌شان می‌دهیم و دوست‌شان داریم انگیزه بدهیم و زندگی آن‌ها و خودمان را متحول کنیم. دوک چیزی را آشکار می‌کند که تمام والدین، معلمان، مدیران، نوازندگان و ورزشکاران بزرگ می‌دانند؛ این‌که چطور باوری ساده در مورد ذهن، عشق به یادگیری و تاب‌آوری ایجاد می‌کند و اساس دستاوردهای بزرگ در تمامی زمینه‌ها می‌شود. «دوک در این کتاب جذاب، از طریق تحقیقاتی هوشمندانه، نشان می‌دهد که باورهای ما در مورد توانایی‌های‌مان چطور بر نحوه‌ی یادگیری ما و مسیرهایی که در زندگی انتخاب می‌کنیم تاثیری فوق‌العاده می‌گذارند.» -بیل گیتس

شجاعت رنج بردن (چارچوبی درمانی در مواجهه با عمیق‌ترین بحران‌های زندگی)

  • 185,000 تومان

داستان رنج هرگز ساده نیست، بلکه شامل درد، فقدان و پرسشگری و همچنین شجاعت، رشد و هدفمندی است. چیزی نیست که بتوان بر آن پیروز شد، بلکه بخشی گریز‌ناپذیر از زندگی ا‌ست. همه رنج خواهیم برد، ولی مهم نحوه‌ی رنج‌بردن‌مان است و از آنجا که همه‌ی ما با این قطعیت‌های وجودی روبه‌رو می‌شویم، به ما یادآوری می‌شود که زندگی هدیه است و ما می‌توانیم انتخاب کنیم چه کاری با این هدیه انجام دهیم. مری الیور به‌طور جان‌سوزی این تجربه‌ی انسانی را در خطوط پایانی شعر «روز تابستانی» توصیف می‌کند: «مگر نه آنکه عاقبت همه‌چیز خیلی زود از بین می‌رود! به من بگو چه خواهی کرد با یگانه زندگی عنان‌گسیخته و گران‌بهای خود!» این کتاب درست به‌موقع و در سال 2020 منتشر شده است؛ زمانی که بشریت در جستجوی واقعیت‌های جدید زندگی امروز و دچار بحران‌های وجودی بزرگ است. زندگی هیچ انسانی بدون رنج نیست، اما رنج‌هایی وجود دارند که چنان عمیق و بی‌رحمانه‌اند که تاروپود هستی آدمی را برای همیشه تغییر می‌دهند. در «شجاعت رنج بردن»، درل و سارا ون تانگرن چارچوبِ درمانی جدیدی را معرفی می‌کنند که با پرورش معنا، به شکوفایی در بحبوحه‌ی رنج کمک می‌کند. این مدل تلفیقی با استفاده از مطالعات علمی، مثال‌های بالینی و داستان‌های شخصی از خسران و اندوه، به کسانی کمک می‌کند که با چنین رنج‌هایی مواجه‌اند. «راهنمایی متهورانه، متأثرکننده و مفید برای شجاعت داشتن در فرازونشیب‌های زندگی.» - دکتر اِوِرت ال. ورتینگتون، نویسنده‌ی کتاب چگونه ببخشم؟ «اگر در دوره‌ی سختی هستید، این کتابی ا‌ست که باید بخوانید. درل و سارا با پروراندن شجاعتِ پرداختن به رنج، چارچوب جدیدی برای وظیفه‌ی مهم کمک به شکوفایی و یافتن معنا در میانه‌ی رنج به ما می‌دهند.» - دکتر جیمی آتن.

سفر (پاندای بزرگ و اژدهای کوچک)

  • 249,000 تومان

سفر پاندای بزرگ و اژدهای کوچک داستان سفری معنوی است که هم از خرد کهن سخن می‌گوید و هم روح‌های پریشان امروزی را تسکین می‌دهد؛ کتابی سرشار از الهام و طنز تاثیرگذار درباره دوستی و اکتشاف؛ داستانی ماجراجویانه و دلنشین برای تمام سنین. با ملحق‌شدن به این دو دوست، سیر سفر آن‌ها و چگونگی غلبه‌شان بر موانع زندگی در کنار هم را خواهید دید. آن دو اغلب خود را گم می‌بینند ولی با مشاهده مناظر زیبای مسیر در می‌یابند که مسیر اشتباه هم ممکن است به جاده درست منتهی شود.

تمام این مدت

  • 195,000 تومان

وقتی همه‌چیز از دست‌ رفته، آیا می‌شود عشق واقعی را پیدا کرد؟ رمانی فراموش‌نشدنی از نویسندگان کتاب پنچ قدم فاصله سر باندپیچی‌شده‌ام را به شیشه‌ی خنک پنجره‌ی ماشین تکیه می‌دهم. مامان رانندگی می‌کند و من به جلو نگاه می‌کنم؛ به قطره‌های کوچک باران، در نور قرمز چراغ‌های‌ ترمز. دو هفته‌ی تمام گذشته است و هنوز هم باورم نمی‌شود. فکر می‌کردم جدا‌شدن از او برایم بدترین درد است، اما این را دیگر نمی‌توانم درست کنم. نمی‌توانم دستبند آویزدار را بیرون بیاورم و همه‌چیز را درست کنم. او واقعاً رفته است. پنج روز پیش، در مراسمی در قبرستان محلی، به خاک سپرده شد و من آن‌قدر وامانده بودم که نتوانستم بروم. به خانه که می‌رسیم، زیر باران می‌ایستم و جعبه‌ی مقوایی‌ای را که از بیمارستان آورده‌‌ام به سینه‌ام می‌چسبانم. داخلش کفش‌های مجلسی، بقایای پاره‌پاره‌ی کت‌وشلوارم و دستبند آویزداری است که در آن درهم‌وبرهمی پنهان شده و آن حلقه‌های بدون آویز زنجیر که هرگز پر نمی‌شوند. باران ناگهان بند می‌آید. سرم را بلند می‌کنم و می‌بینم که چتری مشکی روی سرم آمده است. مامان می‌خواهد به پانسمان خیس از باران دور سرم دست بزند، اما من آرام دستش را کنار می‌زنم. نمی‌خواهم به من دلداری بدهند یا از من مراقبت کنند. به‌ هر حال دیگر فایده‌ای نخواهد داشت. -از متن کتاب «داتری و لیپینکات (نویسندگان کتاب پنج قدم فاصله) هنرمندانه عاشقانه‌ای افسانه‌ای برای آن خوانندگانی خلق کرده‌اند که به شانس دوم و سوم و همچنین به عشق بعید اما مقدر باور دارند.» ـ پابلیشرز ویکلی «قصه‌‌ای عاشقانه‌ درباره‌ی دو نوجوان که افسرده‌ی غم از‎دست‌دادن عزیزی‌ هستند و التیام را در یکدیگر می‌یابند.» ـ کرکس ریویوز «آن‌هایی که عاشق #پنج_قدم_فاصله شدند، این یکی را درسته قورت می‌دهند.» ـ بوک‌لیست

پاندای بزرگ و اژدهای کوچک

  • 245,000 تومان

پاندای بزرگ پرسید: «کدومش مهم‌تره، سفر یا مقصد؟» اژدهای کوچک گفت: «همسفر.» پاندای بزرگ و اژدهای کوچک داستان همراهی و گفتکوی دو دوست عجیب و دوست‌داشتنی است که به سفری دور و دراز می‌روند. در این سفر، فصل‌ها را پشت سر می‌گذارند و به زیبایی‌های طبیعت و وجود خودشان پی می‌برند، بارها اشتباه می‌کنند و گم می‌شوند، اما در همین بیراهه‌رفتن‌ها به چیزهای شگفت‌انگیزی دست پیدا می‌کنند. جیمز نوربری از ترکیب مشکلات شخصی خود، فلسفه شرق و صحبت با کسانی که می‌خواستند از تنهایی اضطراب رها شوند، کتابی زیبا با سخنانی حکیمانه و تصاویری ماندگار خلق کرده که آرام‌بخش و نوری راهگشا برای هر کسی است که دوران سخت و تاریکی را پشت سر می‌گذارد. وقتی هوا طوفانی است، به صدای برخورد قطره‌های باران روی سنگ گوش کن.

خاطرات 1 کتاب‌فروش

  • 88,000 تومان

این کتاب در واقع خاطرات روزانه نویسنده طی یک سال است؛ خاطرات یک کتاب‌‌فروش به زبان طنز نوشته شده و خواندن آن برای هر کسی می‌تواند جالب باشد. شان بایتل در ویگتون، فروشگاه کتابی را اداره می‌کند که بزرگ‌ترین فروشگاه کتاب دست‌دوم اسکاتلند است. از نظر او،مشتری رویایی مجموعه‌داری است که به اندازه دویست پوند کتاب شعر مصور می‌خرد. مشتری خوب کسی است که حتی اگر یک کتاب بخرد، سر قیمتش چک‌ و جانه‌ای نمی‌زند. مشتری بد چیزی نمی‌خرد یا بدون این‌که خجالت بکشد، قیمت‌های کتابفروشی را با قیمت‌های آمازون مقایسه می‌کند و مشتری‌هایی هم هستند که اصلا مشتری نیستند، مثل آن‌هایی که منتظرند تا داروخانه سر خیابان نسخه‌شان را آماده کند.

باشگاه قتل پنجشنبه

  • 120,000 تومان

این کتاب ، داستان چهار دوست عجیب است که در یک دهکده آرام وخلوت، هر پنجشنبه دور هم جمع می­شوند تا با هم درباره پرونده‌های جنایی حل نشده، صحبت کنند و این جلسات خود را باشگاه قتل پنجشنبه می­نامند. الیزابت (مامور مخفی بازنشسته)، جویس(پرستار بازنشسته)، آبراهام(روانپزشک بازنشسته) و ران (رئیس بازنشسته اتحادیه) که همگی بالای هفتاد سال سن دارند، اعضای این باشگاهند. این ماجرا ادامه دارد تا یک قتل واقعی در دهکده آنها اتفاق می‌افتد که منجر به قتل دیگری در نزدیکی منزل آنها می‌شود. اعضای این باشگاه تخصص، نظرات و انرژی خود را به کار گرفته و به دو بازرس به نام‌های دوتا و کریس کمک می­کنند.

دمی آرام گیر و فرزانه شو (چگونه در این دنیای پرتلاطم آرام و آگاه باشیم)

  • 52,000 تومان

این همه غوغا در جهان برپاست یا در ذهن ما؟ جهان به سرعت در حرکت است، اما این بدان معنی نیست که ما نیز مجبور به چنین کاری هستیم. این کتاب مناسب تمام کسانی است که در زندگی به دنبال آرامش و خوشحالی هستند و بر ای رسیدن به خودآاگاهی تلاش می‌کنند یا در زندگی به مشکلاتی برخورده‌اند و نیاز دارند که امید و نیروی انرژی‌بخش‌شان را ترمیم کنند.

صفحه‌ی 1