نازلي نصرالهي


فروشگاه ‌جیحون | مترجم | نازلی نصرالهی

نازلی نصرالهی، متولد 25 شهریور 1367 در تهران است. او در سال 1394 مدرک کارشناسی ارشد خود را رشته‌ی مهندسی مواد و متالورژی از دانشگاه تهران دریافت کرد. او ترجمه‌ی کتاب را از سال 1397 شروع کرد و بیشتر در زمینه‌ی کتاب‌های روان‌شناسی، رمان و داستان و موفقیت در کسب و کار فعالیت دارد. از آثارش می‌توان به ترجمه کتاب‌های «کاتالیزگز»، «اصول اساسی»، «سرخ‌موی گوشه‌نشین»، «آموزش و همکاری در محیط‌های نوین کاری»، «طنین کوهستان» و «کتاب از دست رفته» اشاره کرد. او می‌گوید:«همه‌ی آثاری را که ترجمه کرده‌ام دوست دارم چون هر کدام برایم مانند پنجره‌ای به دنیایی جدید بوده است». او به نواختن سه تار و کشیدن نقاشی علاقه‌ی زیادی دارد اما به‌صورت حرفه‌ای در این زمینه‌ها فعالیت نمی‌کند. نازلی نصرالهی معتقد است «کتاب دوستی است که هرگز انسان را تنها نمی‌گذارد». کتاب‌هایی را که می‌توان به پیشنهاد او مطالعه کرد عبارتند از: «خانواده تیبو»، «بیگانه»، «شاگرد قصاب» و «مانولیتو».


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
مدیر مداخله‌گر نباشیم (بازدهی بهتر با آزادی عمل)
آموزش و همکاری در محیط‌های نوین کاری (شیوه‌های امروزی مربی‌گری در کار)
کاتالیزگر (چگونه سدهای فکری دیگران را بشکنیم تا نظرشان را تغییر دهیم)
طنین کوهستان
  • 207,000 تومان
  • با تخفیف: 207,000 تومان
سرخ‌موی گوشه‌نشین
  • 53,000 تومان
  • با تخفیف: 53,000 تومان
از دست رفته
  • 60,000 تومان
  • با تخفیف: 60,000 تومان
اصول اساسی (زندگی و کار)
  • 445,000 تومان
  • با تخفیف: 445,000 تومان

مدیر مداخله‌گر نباشیم (بازدهی بهتر با آزادی عمل)

  • 157,000 تومان

در جلسه بازخورد آخرین روز کار در یک شرکت، اولین دلیلی که کارمندان برای استعفایشان ذکر می‌کنند «مدیرم» است. بیشتر مدیران نه تنها از این مشکل آشکار بی‌خبرند، بلکه به احتمال زیاد حتی اگر از آن آگاه شوند هم نمی‌دانند باید چه کاری برایش انجام دهند. روش‌های مدیریتی قدیمی مداخله‌گر و نظامی برای کارمندان امروزی موثر نیست زیرا آن‌ها بسیار مستقل و حرفه‌ای هستند و ایده‌های توسعه یافته‌ی خود را دارند. رهبران و مدیرانی که سعی می‌کنند چنین کارمندانی را مدیریت خرد کنند با نارضایتی گسترده، غیبت مداوم از کار و استعفای کارمندانشان مواجه می‌شوند و سطح اضطراب خود و کارمندانشان را بالا می‌برند.. در کتاب مدیر مداخله‌گر نباشیم، چندلر و بلک بینشی جدید را به تمام مدیران ارائه می‌دهند. این کتاب با داستان‌ها، مثال‌ها و فعالیت‌های پویا به هر مدیر تازه‌کار یا باسابقه‌ای نشان می‌دهد چطور به جای اینکه کارمندان را کنترل و وادار به انجام کار کند، آن‌ها را مربی‌گری و هدایت نماید. با این روش، توانایی‌های هر کارمند در فضای مشارکت و هدف‌گذاری متقابل مورد تقدیر قرار می‌گیرد و تقویت می‌شود. استیو چندلر مدیر مداخله‌گر نباشیم را مبتکرانه‌ترین اثرش تا به امروز می‌داند زیرا این کتاب بالاخره مشکل قدیمی مدیران را حل می‌کند: دریافت بهترین عملکرد از افراد بدون ایجاد ناکامی در خود و آن‌ها.

آموزش و همکاری در محیط‌های نوین کاری (شیوه‌های امروزی مربی‌گری در کار)

  • 129,500 تومان

اگر می‌خواهید استفاده بیشتری از مربی‌گری داشته باشید، کتاب درستی را انتخاب کرده‌اید. اگر می‌خواهید اثری را که مربی‌گری روی سازمانتان می‌گذارد گسترده‌تر کنید یا قصد دارید فرهنگی را ایجاد کنید که در آن یاد گرفتن از دیگران رفتاری نهادینه شده باشد، امیدوارم پاسخ سوال‌هایتان را در این صفحه‌ها بیابید. رویکرد مدیریت سنتی بر این ایده دلالت دارد که مربی‌ها افراد خاصی هستند و تنها افراد معدودی شایسته به اشتراک‌گذاری دانششان هستند. واقعیت این است که هیچ‌کس تمام جواب‌ها را ندارد، پیوند زدن تمام آمال و آرزوهای شغلی‌تان به یک نفر بیهوده است. دنیای ما چنان سریع تغییر می‌کند و آن‌قدر پیچیده است که هیچ فردی وجود ندارد که بتواند برای تمام عمر مربی‌تان باشد و شما را در هر قدم از مراحل شغلتان راهنمایی کند.

کاتالیزگر (چگونه سدهای فکری دیگران را بشکنیم تا نظرشان را تغییر دهیم)

  • 89,500 تومان

همه افراد چیزی دارند که می‌خواهند تغییرش بدهندء کارمندان می‌خواهند نگرش روسایشان را عوض کنندء رهبران می‌خواهند سازمان‌ها را تغییردهند و والدین می‌خواهند رفتار فرزندانشان را بهبود ببخشند.اما تغیر سخت است. ما دیگران را متقاعد می‌کنیمء گولشان می‌زنیمء تحت فشارشان می‌گذاریم اما بعد از تمام این کارها اغلب هیچ چیز عوض نمی‌شودء ممکن است راه بهتری وجود داشته باشد؟ این کتاب رویکرد متفاوتی را انتخاب می‌کندء افرادی که در ایجاد تغییر موفق هستند می‌دانند که موفقیت‌شان به خاطر اعمال فشار مضاعف یا فراهم کردن اطلاعات بیشتر نیستء بلکه به خاطر کاتالیزگر بودن است. کاتاتلیزگرها سدها را از میان برمی‌دارند و موانع تغییر را کاهش می‌دهند. کاتالیزگرها کار متقاعد کردن افراد را با یک سوال اساسی شروع می‌کنند: چرا آن افراد قبلا تغییرنکرده‌اند؟ چه چیزی مانع‌شان شده است؟

طنین کوهستان

  • 207,000 تومان

در سال 1933 الی و خانواده‌اش پس از بحران اقتصادی تقریبا همه‌چیزشان را از دست می‌دهند و برای شروع یک زندگی تازه به کوهستان اکو می‌روند. خواهر الی، استر، از کوهستان متنفر است اما الی در آنجا عاشق طبیعت می‌شود. او در کوهستان آزاد و رهاست و رمز و رازهای آن را کشف می‌کند. اما کم‌کم با معماها و مشکلاتی مواجه می‌شود: شناسایی کسی که برایش در گوشه و کنار کوهستان هدیه می‌گذارد، پیدا کردن راهی برای درمان پدر که دچار حادثه شده است، روبه‌رو شدن با کیت، جادوگر مطرود و آشنایی با لارکین، پسری اهل کوهستان...

سرخ‌موی گوشه‌نشین

  • 53,000 تومان

این که در سر مردی مثل مایکا چه می‌گذرد آدم را به فکر فرومی‌برد. چنین مرد کوته‌فکر و محدودی؛ آن‌قدر منزوی. چیزی ندارد که برایش لحظه‌شماری کند، چیزی که درباره‌اش خیال‌پردازی کند. صبح یک روز دوشنبه بیدار می‌شود و می‌بیند که نوری خاکستری، ناامیدکننده و گرفته از پنجره باریک می‌تابد و همه خبرهای رادیوی ساعتی هم به طرزی باورنکردنی ناراحت‌کننده است. گروهی در کنیسه تیراندازی کرده‌اند؛ همه اعضای خانواده‌ها در یمن می‌میرند؛ کودکان مهاجری که از والدین‌شان جدا شده‌اند دیگر در اثر اتفاقی بسیار نامحتمل فردا دوباره با خانواده‌هایشان به هم بپیوندند. مایکا با کسالت به همه این‌ها گوش می‌کند. این اخبار او را غافلگیر نمی‌کند.

از دست رفته

  • 60,000 تومان

عشق در یک نگاه؛ سارا و ادی یکدیگر را می‌بینند، بلافاصله ارتباط برقرار می‌کنند و عاشق هم می‌شوند. سارا پیش از این هرگز از چیزی تا این حد مطمئن نبوده، انگار ادی هم تمام زندگی‌اش منتظر او بوده. ادی به سفری از قبل برنامه‌ریزی‌شده می‌رود و قول می‌دهد از فرودگاه با سارا تماس بگیرد اما هیچ تماسی گرفته نمی‌شود. دوستان سارا به او توصیه می‌کنند که ادی را فراموش کند، اما سارا از عهده چنین کاری برنمی‌آید. او مطمئن است که اتفاقی رخ داده و باید توضیحی برای غیبت ادی وجود داشته باشد. دقایق، روزها و هفته‌ها می‌گذرند و نگرانی سارا مدام بیش‌تر و بیش‌تر می‌شود. اما نهایتا درمی‌یابد حق با او بوده. ناپدید شدن ادی دلیلی داشته و این دلیل همان چیزی است که آن‌ها به یکدیگر نگفته بودند: حقیقت.

اصول اساسی (زندگی و کار)

  • 445,000 تومان

در سال 1975، ری دالیو شرکت بریج واتر را در آپارتمان دوخوابهاش در شهر نیویورک تأسیس کرد. چهل سال بعد، بریج واتر پنجمین شرکت خصوصی مهم ایالات متحده آمریکا (فورچیون) است و بیش از هر شرکت دیگری در تاریخ آمریکا، در زمینهی تأمین سرمایه برای پوشش دادن خطرات سرمایه گذاری، در آمد داشته است (بلومبرگ). در طول مسیر، دالیو مجموعه ای از اصول اساسی منحصر به فرد را کشف کرده است که باور دارد دلیل موفقیتش هستند. اکنون او آنها را در این کتاب در میان می گذارد. با وجود اینکه کتاب اصول اساسی سرشار از ایده های بدیع است، هسته‌ی آن نگرشی شفاف و صریح به امر تصمیم گیری است، شامل فرآیند ابتکاری «ارزشیابی قابل قبول بودن» دالیو، که هر کس به دنبال هر چیز باشد، می تواند از آن استفاده کند. این کتاب همچنین نقشه ساختی فراهم می کند برای ایجاد: «شایسته سالاری فکر شفاف و صادقانه، در زمینهی کسب و کار و روابط معنادار»، که دلیل موفقیت بریج واتر است. در اینجا توسط مردی که از جانب مجله سی آی ا «استیو جابز سرمایه گذاری» لقب گرفته است، فرصتی نادر برای استفاده از توصیه هایی اثبات شده وجود دارد، که به هیچ کدام از چیزهایی که در مطبوعات تجاری عادی پیدا می کنید، شبیه نیستند.

صفحه‌ی 1