مينا حيدر زادگان


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
هرگز سازش نکنید (مینی بوک)
  • 45,000 تومان
  • با تخفیف: 45,000 تومان
گندزدایی از مغز (راهکارهای عملی برای رهایی از اضطراب افسردگی خشم هراس و وسواس)
بزن قدش (این 1 قانونه خودباوری کلید کنترل زندگی) مینی‌بوک
کتابخانه نیمه شب (مینی بوک)
  • همراه با تخفیف
  • 25,000 تومان
  • با تخفیف: 24,250 تومان

هرگز سازش نکنید (مینی بوک)

  • 45,000 تومان

کتاب هرگز سازش نکنید به ما می‌گوید که مذاکره، دو نقش متمایز و حیاتی در زندگی و کسب و کارها دارد: گردآوری و کسب اطلاعات و نیز تاثیر بر رفتار که شامل هرگونه تعاملی ‌می‌شود که یکی از طرفین چیزی از دیگری می‌خواهد. کار، امور مالی، شهرت، زندگی عاشقانه و حتی گاهی سرنوشت بچه‌های شما منوط به توانایی شما در مذاکره است. کریس واس، نویسنده این کتاب، به خواننده خود توضیح می‌دهد که مذاکره چیزی جز ارتباط با نتایج نیست. همه خواسته‌های شما به به‌دست آوردن چیزی که از دیگران می‌خواهید مربوط می‌شود. در همه روابط، مناقشه بین دو طرف اجتناب‌ناپذیر است؛ بنابراین مفید و حتی حیاتی است که بدانید چگونه بدون تحمل هرگونه آسیبی، برای به‌دست آوردن آنچه می‌خواهید، وارد این مناقشه شوید.

کارخانه محتوا (چگونه تمرکز بر محتوا کمک می‌کند شرکت‌های نوپا مخاطب بیشتر و اساسا کسب و کاری موفق راه بیندازند) مینی بوک

  • 45,000 تومان

دنیای امروز، دنیای محتواست. ما دائما در اخبار، شبکه‌های اجتماعی، رسانه‌ها و... در معرض انواع محتوا هستیم که به ذهنمان جهت می‌دهد و حتی می‌تواند نیازمان را برنامه‌ریزی کند. سال‌هاست که کسب و کارهای بزرگ دنیا از محتوا برای جذب و نگهداری مخاطب هدف استفاده می‌کنند. جو پولیتزی در این کتاب نکات مهمی را برای همه کار‌آفرینان گفته‌ است تا از این مزیت برای قدم برداشتن در مسیر موفقیت استفاده کنند.

گندزدایی از مغز (راهکارهای عملی برای رهایی از اضطراب افسردگی خشم هراس و وسواس)

  • 45,000 تومان

در دنیای امروز موجی از اندوه، افسردگی، خشم، هراس و وسواس به زندگی انسان هجوم آورده و اجازه نمی‌دهد که بشر امروز طعم شیرین آرامش، سلامتی و حس و حال خوب را تجربه کند. در این بین بسیاری از دانشمندان، روانشناسان و مشاوران تلاش می‌کنند که این احساسات بد را از انسان دور کنند و تاکنون اقدامات خوبی هم انجام داده‌اند. کتاب گندزدایی از مغز یکی از آثار درجه یک و بسیار خوبی است که به ما کمک می‌کند با استفاده از علم و دانش، خودمان را از شر این احساسات بد نجات دهیم. کتاب گندزدایی از مغز یکی از کتاب‌های بی‌نظیر روانشناسی و مدیریت فردی است که فیث جی. هارپر آن را براساس پژوهش‌های عالی و کاملا علمی نوشته است. در صورتی که بتوانید راهکارهای این کتاب را به کار ببندید، مطمئن باشید که کمک زیادی به خودتان و اطرافیان‌تان خواهید کرد.

بزن قدش (این 1 قانونه خودباوری کلید کنترل زندگی) مینی‌بوک

  • 45,000 تومان

اگر تو هوای خودت و رویاهایت را نداشته باشی پس چه کسی این کار را انجام دهد؟ زمانی که در آینه به خودت نگاه می‌کنی و فکر می‌کنی آدم دوست‌داشتنی‌ای به نظر نمی‌رسی پس بقیه چطور تو را دوست‌داشتنی بدانند؟ وقتی تو خودت را دوست داشته باشی و حامی خودت باشی، بی‌شک بر روی روابطت با دیگران هم تاثیر می‌گذاری. کتاب «بزن قدش»، همانند یک اثر هنری با مهارت و به زیبایی، به ما به عنوان یک فرد، همچنین کشمکش‌ها و پیچیدگی‌های روزمره ما با خودمان توجه دارد. متن این کتاب به ما می‌گوید: علی‌رغم سختی‌ها و مشکلاتی که در زندگی با آن‌ها مواجه می‌شویم تا زمانی که فردی کنارمان قرار گرفته که ما را قضاوت نمی‌کند، تلاش‌های ما را ارزشمند می‌داند و تحت هر شرایطی حامی ماست، اوضاع رو به راه خواهد بود؛ فقط کافی است حواسمان به خودمان باشد و هر وقت لازم شد بزنیم قدش...

کتابخانه نیمه شب (مینی بوک)

  • 25,000 تومان

کتابخانه نیمه شب تالیف مت هیگ (نویسنده پرفروش نیویورک‌تایمز) در سال 2020 منتشر شد. در این کتاب هیگ به واسطه شخصیت اصلی، نورا که دست به خودکشی می‌زند مسائل عمیق و موثر را هدف می‌گیرد و با گیر‌افتادن در حائلی میان مرگ و زندگی به درک جدیدی از مسائل می‌‌رسد. کتاب همچنین با موضوعاتی از قبیل اینکه رفتار‌های به‌ظاهر ناچیز و کوچک که از صمیم قلب بروز می‌کنند می‌توانند تاثیر بسزایی داشته باشند با ما حرف می‌زند؛ همچنین از اهمیت ادراک با ما صحبت می‌کند. این کتاب در بخش داستانی برنده جایزه گودریدز و پر‌فروش‌ترین کتاب بین مردم شد. مت هیگ را همچنین با کتاب‌های «دلایلی برای زنده ماندن» که برنده ساندی تایمز شد، «پسری به نام کریسمس» و رمان کودک، « چگونه زمان را از حرکت بیندازیم» و «کتاب آرام باش بی اعصاب» و غیره می‌شناسیم.

صفحه‌ی 1