ميترا معتضد


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
کلید را بزن
  • 340,000 تومان
  • با تخفیف: 340,000 تومان
زمینی نو (بیدار شدن نسبت به هدف زندگی‌تان)
  • 320,000 تومان
  • با تخفیف: 320,000 تومان
چگونه در کمتر از 8 دقیقه همه را به گفتن بله واداریم (دانش نفوذ)
استخوان‌های دوست داشتنی
  • 55,000 تومان
  • با تخفیف: 55,000 تومان
پیشگویی آسمانی بصیرت دهم همراه با راهنمای مطالعه
بینش آسمانی
  • 70,000 تومان
  • با تخفیف: 70,000 تومان

کلید را بزن

  • 340,000 تومان

چرا تغییر کردن برای شما اینقدر دشوار است؟ روانشناسان کشف کرده‌اند که مغز ما تحت فرمان دو سامانه متفاوت است ذهن منطقی و ذهن احساس که برای سلطه یافتن با هم رقابت می‌کنند. ذهن منطقی اندامی متناسب می‌خواهد. ذهن احساسی شکلات و شیرینی می‌خواهد. ذهن منطقی می‌خواهد چیزی را در محل کار عوض کند. ذهن احساسی برنامه روزمره راحت را می‌خواهد. این کشمکش می‌تواند یک تلاش تغییر را نابود کند. اما اگر برای آن غلبه شود،‌ تغییر به سرعت رخ می‌دهد.

زمینی نو (بیدار شدن نسبت به هدف زندگی‌تان)

  • 320,000 تومان

سیاره زمین یکصد و چهارده میلیون سال قبل، صبحگاهی پیش از طلوع خورشید، نخستین گل روی کره زمین پدیدار می‌شود. گل می‌شکفد تا پرتو خورشید را دریافت کند. پیش از این رویداد مهم که پیام‌آور دگرگونی تکاملی در حیات گیاهان است، میلیون‌ها سال بود که روییدنی‌ها سیاره زمین را فرا گرفته بودند. اکهارت توله در دومین کتاب خود در زمینه رسیدن به روشن‌بینی معنوی تکنیک‌های گسترده‌ای را پیش روی شما خواننده عزیز قرار می‌دهد تا شما را که در لحظه ساکن شده‌اید به دنیایی جدید هدایت کند.

چگونه در کمتر از 8 دقیقه همه را به گفتن بله واداریم (دانش نفوذ)

  • 75,000 تومان

در عرض دهه گذشته، تحقیقات علمی بینش‌های تازه و جالبی درباره تاثیر ترغیب آشکار ساخته است. در کتاب چگونه در کمتر از 8 دقیقه همه را به گفتن "بله" واداریم، کوین هوگان، کارشناس ترغیب و نفوذ، تازه‌ترین تحقیقات و فنون نفوذ در مردم را آزموده و بهترین عقاید و شیوه‌ها را ارائه می‌کند. این کتاب با توضیح مؤثر‌ترین فنون سنتی ترغیب چکیده‌ای ساده، مختصر و عملی از آنچه موثر واقع می‌شود و آنچه مؤثر واقع نمی‌شود به شمار می‌رود. برای فروشنده‌ها، بازار‌یاب‌ها، و هرکسی که برای امرار معاش دیگران را تشویق به خرید می‌کند، دیگر بهانه‌ای برای دسترسی نداشتن به تازه‌ترین مؤثر‌ترین ابزار و فنون را در سامانه‌ای انقلابی ادغام می‌کند که در کمتر از 8 دقیقه هر کسی را به گفتن "بله" وامی‌دارد. با وجود بهترین عقاید و فنون تازه- به همراه اسرار ترغیب که تاکنون برملا نشده بود- این کتاب به شما نشان می‌دهد چگونه: ظاهری آراسته و متقاعد‌کننده داشته باشید پیام‌های زبان اشارات بدن را قوی و مؤثر بخوانید و ارسال کنید از ملاحت خود با بیشترین تاثیر بهره جویید سبب شوید هدفتان از صحبت با شما احساس آرامش کند با طرح پرسش‌هایی از معیار‌ها، تمایلات، نیاز‌ها و عقاید شخص مورد هدف‌تان آگاه شوید. از ابزاری سری به سرعت برای ایجاد اعتبار استفاده کنید شخص مورد هدف‌تان را از بابت پیامد‌های منفی پاسخ "نه" متقاعد کنید مصر- و نه مزاحم- باشید.

استخوان‌های دوست داشتنی

  • 55,000 تومان

سوزی سمن دختر 14 ساله‌ای است که به شکل هولناکی به قتل رسیده و روایت اندوهبار مرگ خود را با زبانی کودکانه و در عین حال جذاب بیان می‌کند. استخوان‌های دوست‌داشتنی داستانی است برکشش، با نثری جذاب و روان که با ایجاد حس تعلیق، خواننده را لحظه‌ای به خود رها نمی‌کند. ترجمة این کتاب به بیش از سی زبان و تیراژ چند میلیونی آن نشانگر آن است که آلیس زیبولد در بیان ایده‌هایی دربارة زندگی پس از مرگ، نیروی عشق، وفاداری پاکی انسان‌ها، بهشت و ... از توانایی و قریحة سرشاری برخوردار است. روایت اول شخص و رگه‌های طنز پنهان نویسنده، بر جذابیت‌های داستان افزوده است. از ویژگی های بارز کتاب آن است که مترجم با آوردن پانوشت‌های لازم، برخی از اصطلاحات نامانوس را برای خواننده فارسی زبان روشن کرده است.

پیشگویی آسمانی بصیرت دهم همراه با راهنمای مطالعه

  • 120,000 تومان

بصیرت دهم ادامة پیشگویی آسمانی است که نویسنده در آن کماکان کشف حقایق را به سبکی جدید و بدیع مدنظر قرار داده است. او عنوان می‌کند که برای چه به دنیا می‌آییم و ادراک معنوی ما از جهان چیست. به عقیدة نویسنده، هر موجودی که به جهان می‌آید با نیتی پاک پا به عالم هستی می‌گذارد. از آغاز حتی پیش از آنکه نطفة موجودی بسته شود، همه چیز بر او آشکار است. اما پس از ورود به دنیای مادی و نشو و نما، به تدریج اهداف راستین به فراموشی سپرده می‌شود و انسان در قید و بند دلبستگی‌های مادی اسیر می‌شود. او معتقد است که انسان از طبیعت برخاسته و به طبیعت بکر بازخواهد گشت. در طبیعت آدمی خود و خدای خود را بازمی‌یابد و این راهی است برای بازگشت به منشاء و فطرت و آفرینش و رموز آن.

بینش آسمانی

  • 70,000 تومان

نویسنده در این کتاب موضوعاتی چون عرفان، جهان پس از مرگ، تجسم سرنوشت بشر، نبرد قدرت و غیره را بررسی می‌کند. در بینش آسمانی، تاریخ بیداری انسان و فداکاری‌های او به منظور به کارگیری شیوه‌های گوناگون زندگی شرح داده شده است.

صفحه‌ی 1