مرجان منشي


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
7 عادت مردمان موثر
  • 55,000 تومان
  • با تخفیف: 55,000 تومان
تئوری انتخاب
  • 95,000 تومان
  • با تخفیف: 95,000 تومان
قدرت لحظات (چرا برخی تجارب خاص تاثیری خارق‌العاده دارند)

7 عادت مردمان موثر

  • 55,000 تومان

برای 25 سال، راهنمای گام به گام استفان کاوی، به عنوان اثری پرفروش، به میلیون‌ها نفر کمک کرد تا در تمام عرصه‌های زندگی به موفقیت و رضایت دست یابند. 7 عادت مردمان موثر، عبارت است از متن اصلی 7 عادت انسان‌های موثر، نمونه‌هایی برای مطالعه و شکل‌های گرافیکی مرتبط که خوانندگان را در مسیر تغییرات فردی‌شان کمک می‌کند. این کتاب راهنمای فوق‌العاده‌ای است برای آن‌ها که می‌خواهند در زندگی فردی و حرفه‌ای‌شان تفاوتی خلق کنند. کاوی از 7 اصل مدیریت زندگی پرده برمی‌دارد و به ما می‌گوید چگونه می‌توان هر روز از آن‌ها استفاده کرد. مردم با خواندن این کتاب تاثیری خواهند گرفت که بتوانند آینده‌ی خود را در درست گیرند.

تئوری انتخاب

  • 95,000 تومان

این کتاب درباره اهمیت روابط خوب در یک زندگی موفق نگاشته شده است. در این کتاب می‌خواهم بیان کنم که به غیر از بیماری، فقر، عوارض ناشی از کهنسالی که ما درگیر آن هستیم مشکلات و مصائب اصلی و مهم بشر از جمله خشونت، جرم و جنایت، بدرفتاری با کودکان، سوء رفتار نسبت به همسر، مصرف الکل و اعتیاد به مواد مخدر، افزایش روابط جنسی بدون عشق و بلوغ زودرس و ناهنجاری‌های خانوادگی نیز از روابط ناراضی کننده و ناخوشایند نشات می‌گیرد. این کتاب چگونگی رخ دادن این وقایع را شرح می‌دهد و به ما می‌گوید که چه کاری انجام دهیم تا بتوانیم با یکدیگر روابط بهتری داشته باشیم. هنگام خواندن این کتاب متوجه خواهید شد که من به جای استفاده از کلمه «رابطه» از اصطلاح «روابط رضایت‌بخش » استفاده کرده‌ام. من هیچ تفاوتی بین این دو نمی‌بینم. پیشنهاد می‌کنم حتما این کتاب را مطالعه کنید.این کتاب در بخش بوی کاغذ در سایت متمم معرفی شده است.

قدرت لحظات (چرا برخی تجارب خاص تاثیری خارق‌العاده دارند)

  • 35,000 تومان

این کتاب دنبال رمز و رازهای جذاب تجربه است. می‌خواهیم بدانیم چرا دوست داریم بهترین و بدترین لحظه یک تجربه را به ذهن بسپاریم و مابقی را به دست فراموشی بسپاریم. چرا «وقتی همه چیز مشخص است، احساس آرامش داریم اما وقتی این‌طور نیست، سرزنده‌تریم.» و بالاخره چرا ارزنده‌ترین و ناب‌ترین خاطراتمان از دل دوره‌های کوتاهی در جوانی بیرون آمده است. در این کتاب با ما همراه باشید تا ببینیم چطور تجربه‌های کوچک می‌تواند یک زندگی را متحول کند، تجربه‌ای مانند دو غریبه‌ای که در یک اتاق همدیگر را می‌بینند و چهل و پنج دقیقه بعد بهترین دوست هم شده‌اند یا جوان‌ترین زن میلیاردر جهان، که جهش بزرگش را در زندگی، مدیون سوالی است که پدرش شبها سر میز شام از او می‌پرسید. به راستی آن سوال ساده چه بود؟...

صفحه‌ی 1