مجيد نوريان


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
راه اندازی استارت آپ از 0 تا 100
  • 104,000 تومان
  • با تخفیف: 104,000 تومان
هنر خدمت به مشتری (52 اصل مهم که همه متخصصان تبلیغات و بازاریابی باید بدانند)
علی بابا (خانه‌ای که جک ما ساخت)
  • 173,000 تومان
  • با تخفیف: 173,000 تومان
درس‌هایی از برترین کتاب‌های بازاریابی
  • 67,000 تومان
  • با تخفیف: 67,000 تومان
مدیریت موفق به سبک چینی (آنچه مدیران می‌توانند از کارآفرینان پیشگام چینی بیاموزند)
اسرار فروشندگی موفق (راز واقعی آنچه در کسب و کار بیشترین اهمیت را دارد)
ام بی ای به زبان ساده
  • 39,000 تومان
  • با تخفیف: 39,000 تومان
چگونه از مشتریانتان مراقبت کنید (52 بسته آموزشی برای جلب رضایت مشتریان)
تجربه استارباکس (5 اصل طلایی تبدیل چیزهای معمولی به خارق‌العاده)
داستان وال‌مارت (روش کار قدرتمندترین شرکت دنیا و اینکه چگونه اقتصاد آمریکا را دگرگون ساخت)

راه اندازی استارت آپ از 0 تا 100

  • 104,000 تومان

کتاب راه اندازی استارت آپ از صفر تا صد، نوشته برادران ریوم- که سرمایه‌گذاران موفق و بانکدار پیشین در زمینه سرمایه‌گذاری در شرکت، گلدمن سارکز هستند- یک کتاب راهنمای عملی، هم برای کارآفرینان بلندپرواز و هم برای کارآفرینان باران‌دیده و با تجربه است، ، که برای به حداکثر رساندن دامنه کسب و کار شما سرشار از رهنمودهای نامتعارف، و در عین حال در دسترس است.

حلقه‌ وفاداری مشتری (دانش ایجاد تجارب فراموش نشدنی و اثرگذاری ماندگار چرا مردم می‌خرند بیشتر می‌خرند و دوباره می‌خرند)

  • 62,000 تومان

یاد بگیرید که چگونه می‌شود حلقه‌های خریدی آفرید که کمک کمی‌کنند مشتریان شما برای خرید بیشتر دوباره نزد شما بیایند. کتاب حلقه وفاداری مشتری، رازهای اثبات‌شده‌ای برخوردار از پشتوانه روان‌شناختی برای ایجاد ارتشی از مشتریان وفادار ارائه می‌کند مشتریانی که منجی کسب و کار شما خواهند بود بارها از شما خرید خواهند کرد، و عملا از معامله با شما لذت خواهند برد.

آیا به خوبی کار می‌کند (آن‌چه مدیران تبلیغات و بازاریابی برای موفقیت در کسب و کار دیجیتال باید بدانند)

  • 54,000 تومان

«کتابی است کاربردی مانند یک نقشه راه... که اندیشه‌ورزی را تشویق می کند.» سر مارتین سورل «بسیار دوست‌داشتنی، حقیقی و جذاب. کتاب «آیا به خوبی کار می‌کند؟» برای هر میزان از تجربه، مفید و حاوی راهنمایی‌های کاربردی برای تدوین راهبرد و زبدگی در اجراست.» کیه‌راه هانون «مسیر اندیشه‌ای ساخته شده از آجر زرد که می‌تواند به بازاریابان پیشتاز کمک کند تا میان هنر و دانش بازاریابی دیجیتال موازنه شکننده‌ای برقرار کنند.» مایکل کوتیک ...

هنر خدمت به مشتری (52 اصل مهم که همه متخصصان تبلیغات و بازاریابی باید بدانند)

  • 54,000 تومان

هنر خدمت به مشتری، به زبان ساده تنها کتابی است که مدیران امور مشتریان برای درک اینکه در برقراری روابط ممتاز با مشتریان در جهان تبلیغات، بازاریابی، و رسانه‌های اجتماعی و دیجیتال، به چه چیزی نیاز دارند، آن را ارزشمند خواهند یافت. رابرت سولومون عصاره تجربه‌ای دراز مدت و موفقیت‌آمیز را در کتاب کوچک، سرگرم‌کننده، و بصیرت‌افزایی گرد آورده است که خواندنش برای همه اعضای تیم خدمات مشتریان شرکت برند ماسل ضروری است.

علی بابا (خانه‌ای که جک ما ساخت)

  • 173,000 تومان

جک ما کیست؟ مردی که تجارت الکترونیکی علی بابا را پایه گذاری کرد و با سرعت محیر العقولی سهمش از بازار اینترنتی را چنان ارتقا داد که اکنون حائز رتبه یک دنیاست و گوی سبقت را از آمازون ربوده است. امروزه علی بابا یکی از فعالترین و مهمترین شرکت های تجارت الکترونیک در جهان است که با عرضه خدمات خود برای ده ها میلیون نفر اشتغال ایجاد کرده و احتیاجات روزمره صدها میلیون مصرف کننده چینی را که به آن وابسته شده اند به آنها ارئه میدهد.

درس‌هایی از برترین کتاب‌های بازاریابی

  • 67,000 تومان

سنت خلاصه کردن کتاب، هر چند در ایران خیلی جا افتاده نیست، در غرب جایگاه خاص خودش را دارد و ظاهرا بنیادش را موسسه ریدرز دایجست گذاشته است. در این شیوه، ناشر، چند کتاب را در یک موضوع واحد کنار هم خلاصه می‌کند و در یک مجلد به فروش می‌رساند. از علل رواج این شیوه در عرضه کتاب می‌توان به این موارد اشاره کرد: مطالعه خلاصه کتاب در این عصر تولیدات انبوه و ناکافی بودن فرصت مطالعه کامل یک کتاب، در اختیار داشتن چند کتاب با زوایای دید متفاوت در یک موضوع واحد در یک مجلد، خرید چند کتاب به قیمت یک کتاب (که این هم شیوه‌ای نو در بازاریابی محصول است)، و رسیدن سریع به اصل مطلب به جای خواندن حواشی و اضافات و غیره. در کتاب حاضر نیز از همین سنت پیروی شده و هفده کتاب با موضوع بازاریابی (اما با نگاه‌های متفاوت) خلاصه و در یک جلد عرضه شده است.

مدیریت موفق به سبک چینی (آنچه مدیران می‌توانند از کارآفرینان پیشگام چینی بیاموزند)

  • 39,000 تومان

دونالد سول نویسنده کتاب، با بررسی وقایع و رویدادهای تاریخی و اقتصادی چین به تحلیل شرایطی که منجر به ظهور شرکت‌ها و کارآفرینان بزرگ چینی شده است می‌پردازد. او نویسنده بیش از پنجاه مقاله و مطالعات موردی بوده است. از وی چهار کتاب از جمله «احیای مناسب‌ترینها، چرا شرکت‌های لایق فاسد می‌شوند» منتشر شده است.

اسرار فروشندگی موفق (راز واقعی آنچه در کسب و کار بیشترین اهمیت را دارد)

  • 32,000 تومان

برای شما، در مقام یک حرفه‌ای در زمینه فروش یا کسب و کار، چه چیزی بیش از همه اهمیت دارد؟ خیلی از افراد به شما خواهند گفت که بیان درست، برقراری تماس‌های هیجان‌ برانگیز، یا داشتن تکنیک نیرومند در ایجاد صمیمیت از همه مهمتر است. بعضی‌ها خواهند گفت چیزی که از همه مهم‌تر است، آموزش، تجربه، شناخت محصول، عنوان شغلی، حوزه عملکرد، یا طرز لباس پوشیدن است. برخی دیگر استدلال می‌کنند که شهرت شرکت، آگاهی از برند، محصول، قیمت، یا ضمانت خدمات از همه مهم‌تر است. حتی کسانی هم هستند که می گویند سرمایه‌گذاری در آخرین نرم‌افزارها یا ابزارهای فروش یا راهبرد رسانه‌ای از همه مهم‌تر است. ولی جب بلانت می‌گوید هیچکدام. حقیقت این است که موفقیت، ناشی از توانایی شما در حل مشکلات مشتری است. وقتی مشکلات را برطرف می‌کنید، کار شما تمام است و فروش انجام شده. اما چطور به آن نقطه برسیم؟ در این کتاب، بلانت یک نظام متعارف بر پایه روانشناسی فروش ارائه می‌کند که به شما کمک خواهد کرد تا: بر سه تصور غلط در زمینه روابط که شما را عقب نگه داشته‌اند غلبه کنید. از پنج اهرم که درها را برای ایجاد روابط نیرومند باز می‌کنند استفاده کنید، روابطی که به سرعت میزان فروش را افزایش می‌دهند، سود را زیاد می‌کنند، حفظ مشتریان را بهبود می‌بخشند و باعث پیشبرد کار شما می‌شوند.

ام بی ای به زبان ساده

  • 39,000 تومان

کتاب ام بی ای به زبان ساده در مورد مدیریت کسب‌وکار است؛ یعنی به مباحثی می‌پردازد که مدیران باید بدانند و عمل کنند. این کتاب؛ دومین کتاب انتشارات مبلغان در حوزه ام بی ای است. نیاز وافر مدیران به دانستن مباحث مدیریتی روز آمد بسیار گسترده‌تر از آن است که منابع موجود به آن پرداخته‌اند. این کتاب؛ چکیده‌ای از ده‌ها کتاب موجود و انسجام مطالب مطرح شده در آن؛ به خوبی به توانایی نویسنده در این حوزه‌ها دلالت دارد. مباحثی چون دنیای استراتژی که به ماهیت استراتژی و استفاده از آن در حوزه کاری مدیران می‌پردازد؛ یا بازاریابی که موضوعاتی چون تبلیغات؛ بخش‌بندی بازار؛ قیمت‌گذاری و چرایی رفتار خرید از سوی مردم را می‌پوشاند؛ مباحث مالی و حسابداری که به جای پرداختن به فرمول‌های خشک ریاضی؛به ماهیت اعداد و نشانه‌های پشت هر عدد می‌پردازد؛ سرمایه انسانی که به موضوعاتی چون استراتژی منابع انسانی و به حداقل رساندن هزینه تولید؛ اشاره دارد؛ به غنای کتاب افزوده‌اند. سایر فصل‌های کتاب شامل عملیات فناوری و تغییر؛ رهبری تیم؛ سلوک با همکاران؛ مدیریت در سرتاسر سازمان؛ مدیریت کردن خود؛ مهارت‌های روزمره مدیریت؛ و در انتها اداره کردن شغل خود؛ موضوعات ناب؛ از دانش مدیریت را به ما عرضه می‌کنند که خواندن آنها بسیار نافع و اثر‌گذار است.

چگونه از مشتریانتان مراقبت کنید (52 بسته آموزشی برای جلب رضایت مشتریان)

  • 37,000 تومان

آیا در سازمان خود به قدر کافی در نزد مشتریان، احساس وفاداری می‌کنید؟ کتاب چگونه از مشتریانتان مراقبت کنید 52 ایده اثبات شده و قابل استفاده برای ارائه خدمات خارق‌العاده، افزایش فروش و اطمینان از موفقیت مستمر کسب و کار ارائه می‌کند. با اجرای هفته‌ای یک تکنیک، یک بسته مراقبتی کامل را برای خدمات استثنایی به مشتریان ارائه خواهید کرد.

تجربه استارباکس (5 اصل طلایی تبدیل چیزهای معمولی به خارق‌العاده)

  • 39,000 تومان

نگاهی هوشمندانه به قدرت دگرگون‌ساز استارباکس استارباکس چطور یک فنجان قهوه را تبدیل به پدیده‌ای تجاری در سراسر دنیا کرد؟ جوزف میچلی با دسترسی منحصر به فرد به منابع و پرسنل شرکت استارباکس، پنج اصل طلایی رهبری را شناسایی و تفکیک کرده‌است که یک ایدة معمولی را تبدیل به تجربه‌ای خارق‌العاده کردند. اصل اول: آن را متعلق به خود می کنید. اصل دوم: هر چیزی مهم است. اصل سوم: غافلگیری و شعف. اصل چهارم: استقبال از مقاومت. اصل پنجم: اثر خود را بر جای بگذارید. مراقب باشید. کتابی که می‌خواهید مطالعه کنید، بی‌نهایت داغ است.

داستان وال‌مارت (روش کار قدرتمندترین شرکت دنیا و اینکه چگونه اقتصاد آمریکا را دگرگون ساخت)

  • 42,000 تومان

مهمترین کتاب درباره مهمترین شرکت روز وال‌مارت دیگر فقط یک فروشگاه، یا بنگاهی عظیم، یا یک پدیده نیست. وال‌مارت شکل دهنده جایی است که ما خرید می‌کنیم، محصولاتی که می‌خریم، و بهایی که می‌پردازیم، حتی برای کسانی که هیچ‌وقت در آنجا خرید نمی‌کنند.

1  صفحه‌ی 1