فريبا جعفري نميني


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
اصل‌گرایی (با جست و جویی هدفمند و منضبط و با کار کمتر به نتایج بیشتر برسید)
8 قانون عشق (چگونه عشق را بیابیم چگونه آن را حفظ کنیم و چگونه به تماشای رفتنش بنشینیم)
زندانبان افکار خود نباشید
  • 69,900 تومان
  • با تخفیف: 69,900 تومان
احساسات منفی را خالی کنید تا برای شادی و خوشبختی جایی باز نمایید
آرزو‌ی تو دستور توست
  • 329,900 تومان
  • با تخفیف: 329,900 تومان
شکستن عادت‌های بد خود (ذهنی جدید برای آینده‌ای جدید)
ماورای طبیعی شدن
  • 469,900 تومان
  • با تخفیف: 469,900 تومان
داره فاجعه می‌آد (دختر خودت را جمع و جور کن)
  • 29,900 تومان
  • با تخفیف: 29,900 تومان
آخرین دروغ
  • 69,900 تومان
  • با تخفیف: 69,900 تومان
فکرت را متوقف کن (همین جا وایستا)
  • 52,900 تومان
  • با تخفیف: 52,900 تومان

اصل‌گرایی (با جست و جویی هدفمند و منضبط و با کار کمتر به نتایج بیشتر برسید)

  • 249,900 تومان

آیا تا به حال احساس کرده‌اید که لازم است زندگی شغلی‌تان را ساده‌تر کنید؟ آیا اغلب حس می‌کنید وظایفی را بیش از حد توانایی‌تان برعهده گرفته‌اید؟ آیا احساس می‌کنید زیاد کار می‌کنید اما به نتایج مناسبی نمی‌رسید؟ آیا اغلب مشغول هستید اما حاصلی به دست نمی‌آورید؟ آیا احساس می‌کنید وقت شما به‌طور مداوم صرف رساندن دیگران به اهدافشان می‌شود؟ اگر به یکی از این سوالات پاسخ مثبت داده‌اید، راه‌حل در اصل‌گرایی است. اصل‌گرایی انجام بیشترین کار در کمترین زمان را به شما یاد نمی‌دهد بلکه این روش به شما می‌آموزد فقط کارهای درست را انجام دهید. اصل‌گرایی، استراتژی مدیریت زمان یا تکنیک بهره‌وری نیست، یک دیسیپلین و برنامه منظم برای آن است که بدانید چه چیزهایی کاملا اساسی هستند و سپس هر آنچه که اساسی نیست را حذف کنید تا بتوانید بیشترین مقدار ممکن از کارهایی را که واقعا مهم هستند، انجام دهید. با اعمال یک معیار انتخابی برای کارهایی که واقعا اساسی هستند، انجام کارهای دیگری که زمان و انرژی‌تان را می‌گیرند تحت کنترل شما درخواهند آمد. بدین شکل بر خلاف اینکه به دیگران اجازه دهید تا به جای شما انتخاب کنند زندگی‌تان باید صرف چه اموری شود، خودتان تعیین می‌کنید که می‌خواهید زندگی‌تان را چگونه بگذرانید. اصل‌گرایی، تکنیکی ساده نیست، روشی کاملا جدید برای انجام دادن همه کارهاست. اصل‌گرایی دگرگونی لازمی برای زندگی شماست. چیزی که زندگی‌تان به آن نیاز دارد. کتابی ضروری برای هر رهبر، مدیر یا فردی که می‌خواهد کمتر کار کند، اما زندگی بهتر، ساده‌تر و منظم‌تری داشته باشد.

8 قانون عشق (چگونه عشق را بیابیم چگونه آن را حفظ کنیم و چگونه به تماشای رفتنش بنشینیم)

  • 239,900 تومان

دانش‌آموزی از آموزگارش پرسید: «تفاوت بین دوست داشتن و عشق چیست؟» آموزگار پاسخ داد: «وقتی گلی را دوست دارید، آن را می‌چینید. وقتی عاشق گلی هستید، روزانه به آن آب می‌دهید». این گفت‌وگو تصویری از عشق به ما می‌دهد که یکی از ایده‌های موردعلاقة من درمورد عشق است. در این تعریف،‌ دوست داشتن یعنی اینکه ما جذب زیبایی شده‌ایم -آرزوی آن را داریم- و آن را برای خودمان می‌خواهیم. این همان گلی است که می‌چینیم و از آن لذت می‌بریم، اما این جاذبه، مانند شاخه‌گل بریده‌شده، سرانجام پژمرده می‌شود و آن را دور می‌اندازیم، اما وقتی جذابیت به عشق تبدیل می‌شود، به مراقبت بیشتری نیاز دارد. وقتی می‌خواهیم گلی را زنده نگه داریم، آن را از شاخه نمی‌چینیم و در گلدان نمی‌گذاریم. زمانی‌که عاشق گل باشید، به آن نور خورشید، خاک و آب می‌دهید. تنها زمانی که عاشق باشید، همواره و بی‌وقفه از یک گل مراقبت می‌کنید، تمام تلاش خود را برای نگهداری از آن انجام می‌دهید و آن را زنده نگه می‌دارید تا زیبایی‌اش را به‌طور کامل تجربه کنید و از طراوت، رنگ، عطر و جوانه زدنش لذت ببرید. زمانی که عاشق باشید، متوجه جزئیات ظریف روی هر گلبرگ می‌شوید، واکنش آن را به تغییر فصول تماشا می‌کنید، از ظاهر شدن یک جوانة جدید، در خود شادی و رضایت می‌یابید و وقتی شکوفا می‌شود، احساس هیجان می‌کنید.

زندانبان افکار خود نباشید

  • 69,900 تومان

این کتاب از چه سخن می‌گوید؟ طبیعت همه انسان‌ها به شکلی است که برای خود عادت‌های گوناگون خلق می‌کنند. ما همیشه به دنبال نوعی از زندگی هستیم که همه ابعادش قابل پیش‌بینی باشد و در چارچوب «نقطه ایمنی» ما بگنجد. ما وابسته روزمرگی‌هایمان هستیم و در اغلب زمینه‌های زندگی، طرح‌های ذهنی از پیش تعیین شده‌ای را آموخته و پذیرفته‌ایم. در حقیقت، راه‌هایی که ما در ذهن خود می‌سازیم، درست مانند کوره‌راه‌هایی هستند که در علفزار ایجاد می‌شود. از آنجا که این طرح‌ها همگی به‌طور خودکار اجرا می‌شوند، ما باور کرده‌ایم که هیچ تسلطی بر عادات رفتاری و فکری خود نداریم. به نظر می‌رسد که زندگی از قبل همه رویدادها را برای ما ساخته و پرداخته است و ما تنها ناچاریم به فرمان آن گوش بسپاریم. با پذیرفتن چنین طرحی، نه تنها همه پاسخ‌های نادرست ما به زندگی منطقی به نظر می‌رسند، بلکه در دام نیروهایی می‌افتیم که توانایی‌های نهان ما را به‌عنوان انسان، محدود و غیرقابل استفاده می‌سازند.

احساسات منفی را خالی کنید تا برای شادی و خوشبختی جایی باز نمایید

  • 99,900 تومان

کتاب پیش رو به قلم واعظ، کشیش مسیحی و نویسنده ی پر فروش نیویورک تایمز نگارش شده تا به مخاطب بیاموزد چگونه خود را از احساسات منفی و ناخوشایندی که وجودش را احاطه کرده اند خالی کند و فضا و ظرفیت کافی و مورد نیاز را برای ورود احساسات خوشایند و مثبت بگشاید. وجود احساساتی که ما را سنگین می کند از ورود عناصری که خوشبختی و حال خوش را به ما هدیه می دهند پیشگیری می کند و دور ریختن آن ها راه را برای پیشروی در مسیری صحیح می گشاید، راهی که سعادت را به دنبال دارد و ما را به جایگاهی که حقیقتا به آن تعلق داریم می رساند.

آرزو‌ی تو دستور توست

  • 329,900 تومان

جایی که به این نتیجه می‌رسید قوانین پر‌فروش‌ترین کتاب در زمینه موفقیت فردی، یعنی کتاب راز برایتان موثر نیست، همان جایی است که باید کتاب آرزوی تو، دستور توست را بخوانید. کتاب‌هایی چون راز به شما وعده می‌دهند که می‌توانید میلیون‌ها تومان در‌آمد کسب کنید، شاد باشید و به تمام خواسته‌های خود برسید. اما باید بدانید، هیچکدام از آن‌ها به مهم‌ترین عنصر کلیدی پنهان که موجب می‌شود این اطلاعات به راستی کار کند، نمی‌پردازند؛ به همین دلیل اکثر افرادی که این کتاب‌ها را می‌خوانند به نتایج مورد نظر خود نمی‌رسند. واقعیت این است ! یک عنصر کلیدی مفقود شده وجود دارد و آن به عمد از این کتاب‌ها و کتاب‌هایی نظیر آن‌ها حذف شده‌اند! این نکته کلیدی مهم‌ ترین تفاوت را ایجاد می‌کند! این عنصر کلیدی کاری می‌کند تا به رویاهایتان، هر چیزی که می‌خواهید در زندگی به آن برسید، دست یابید! کتاب آرزوی تو دستور توست نحوه استفاده از قوانین راز را در زندگی به شما آموزش می‌دهد.

شکستن عادت‌های بد خود (ذهنی جدید برای آینده‌ای جدید)

  • 349,900 تومان

شما محکوم به زندگی با طرح ژنتیکی خود نیستید. شما مجبور نیستید مسیر شخصی را در زندگی طی کنید و به یک مقصد از پیش تعیین شده برسید. دانش جدیدی در حال ظهور است که همه انسان‌ها را قادر می‌سازد تا همان واقعیتی را برای زندگی‌شان انتخاب کنند که خود می‌خواهند. دکتر جو دیسپنزا، نویسنده، سخنران، پژوهشگر و پزشک مشهور، در کتاب شکستن عادت‌های خود علوم فیزیک کوانتوم، عصب‌شناسی، شیمی مغز، بیولوژی و ژنتیک را با هم ترکیب می‌کند تا به شما نشان دهد که به راستی توانایی شما در ساختن زندگی‌ای که خواهانش هستید تا چه اندازه است. در این کتاب نه تنها به شما دانش لازم برای تغییر دادن هر جنبه‌ای از زندگی‌تان آموزش داده می‌شود، بلکه گام به گام ابزارهایی در اختیارتان قرار داده می‌شود تا آنچه را می‌آموزید به‌کار بگیرید و تغییراتی محسوس و قابل اندازه‌گیری در هر زمینه از زندگی خود ایجاد کنید. دکتر جو دیسپنزا از رازهای باستانی پرده برمی‌دارد و فاصله بین علم و معنویت را از بین می‌برد. وی در کارگاه‌ها و سمینارهای قدرتمندش به هزاران نفر در 24 کشور مختلف کمک کرده است تا از این اصول برای تغییر خود و زندگی‌شان استفاده کنند. وقتی عادت خود بودن را ترک کنید و ذهنتان را تغییر دهید، زندگی شما دیگر هرگز مثل سابق نخواهد شد!

شخصیت شما همیشگی نیست (شخصیتتان را از نو بسازید راهنمایی برای از بین بردن باورهای محدودکننده و چگونگی آفرینش سرنوشتی تازه)

  • 219,900 تومان

در کتاب شخصیت شما همیشگی نیست، بنجامین هاردی با استفاده از تحقیقات روان‌شناختی این باور غلط عمومی که شخصیت- نگرش‌ها و رفتارهای ثابت یک شخص- ذاتی و تغییرناپذیر است را رد می‌کند. دکتر هاردی ما را از این باور محددودکننده که خود واقعی ما باید کشف شود و ناچاریم بر اساس آن رفتار کنیم، آزاد می‌کند و نشان می‌دهد که چگونه می‌توانیم آگاهانه خود مطلوبمان را ایجاد کنیم و با کمک آن به اهداف شگفت‌انگیزی دست یابیم.

ماورای طبیعی شدن

  • 469,900 تومان

در این کتاب می‌خوانید: - پاک کردن 7 مرکز انرژی بدن و اینکه چگونه می‌توانید برای شفا یافتن آن‌ها را متعادل کنیدء - چگونه می‌توانید با ترمیم جسم و ساختن ذهن جدید، خود را از گذشته برهانیدء - چگونه می‌توانید با تغییر انرژی خود، به رویاهایتان جامه واقعیت بپوشانیدء - تفاوت بین ایجاد بعد سوم و ایجاد بعد پنجمء - دانش‌های بیان نشده در مورد غده پینه‌آل و نقش آن در دستیابی به قلمروهای عرفانیء - تمایز بین واقعیت‌های فضا - زمان در مقابل زمان - فضاء - و چیزهایی بسیار بیشتر.

داره فاجعه می‌آد (دختر خودت را جمع و جور کن)

  • 29,900 تومان

ترس، غم و اندوه، از دست دادن عزیزان، خیانت و... ریچل هالیس همه این‌ها را تجربه کرده است و می‌داند که شما هم چنین مشکلاتی را در زندگی خود دارید و از این‌رو نشانتان می‌دهد که این بحران‌ها را چگونه پشت‌سر بگذارید. ریچل‌هالیس، نویسنده کتاب‌های پرفروش نیویورک تایمز با شوخ‌طبعی ذاتی، صداقتی صمیمانه و داستان‌هایی واقعی از زندگی خود به خوانندگان نشان می‌دهد که چگونه از دل لحظات سخت، تجربه‌هایی برای یادگیری، درس‌هایی ارزشمند و راه‌هایی برای رشد به دست آورند. ریچل هالیس شما را می‌بیند. وی همان‌طور که تغییر و تحول را در میلیون‌ها خواننده کتاب‌های پرفروش تو شاهکاری دختر، دیگه عذرخواهی نکن دختر، شرکت کنندگان در کنفرانس‌های «به‌پا‌خیز» ودنبال کنندگان خود در شبکه‌های اجتماعی را مشاهده کرده است، می‌خواهد شما را نیز متحول کند. وقتی صحبت از «فصول سخت» زندگی می‌شود –مرگ یکی از عزیزان، طلاق، از دست دادن شغل- وقتی غم و عدم اطمینان بر روز‌های شما سایه می‌افکند، تغییرغیرممکن به نظر می‌رسد. به خصوص در زمانی‌هایی چون این روز‌ها که خودتان می‌بینید آینده چندان روشن و زیبا به نظر نمی‌رسد، هیچ کس نمی‌خواهد زمانش را به برنامه‌ریزی برای آینده اختصاص دهد. اما، همان‌طور که ریچل هالیس می‌نویسند،این به شما بستگی دارد که درد خود را چگونه تحمل کنید؛ می‌توانید آن را با تغییر به سمت شرایط بهتر و با یادگیری و رشد همراه کنید، یا در همان‌جایی باقی بمانید که هویت شما در آن ریشه دارد و همچنان آزار ببینید و گذشته پردرد خود را به دوش بکشید. از نظر ریچل هالیس، خوب زندگی کردن هدف مهمی است که باید تمام موارد ضروری زندگی بر آن متمرکز شود. این کتاب کوچک در مورد احساسات بزرگ است احساساتی الهام‌بخش، انگیزه‌دهنده و اطمینان‌بخش که نشان می‌دهند می‌توان از دل تاریک‌ترین روز‌های زندگی بیرون آمد و آن را دوباره زیباتر و درخشان‌تر از همیشه ساخت.

آخرین دروغ

  • 69,900 تومان

این‌بار ماری کوبیکا همراه بیوه‌ای جوان که در آرزوی کشف حقیقت است، به تاریک‌ترین گوشه‌های ذهن او سفر می‌کند. جهان کلارا سولبرگ با سانحه رانندگی نیک، همسرش، و دختر چهارساله‌شان از هم می‌گسلد. نیک در این حادثه جان خود را از دست می‌دهد و حال میسی، دخترشان، اصلا خوب نیست. پلیس عامل این تصادف را بی‌دقتی راننده اعلام کرده بود تا اینکه... پس از آن، میسی کابوس‌هایی می‌بیند و با وحشت از خواب می‌پرد. هذیان‌های او حاوی نکته‌هایی است که باعث می‌شود کلارا به این فکر فرو برود که درآن بعدازظهر سرنوشت‌ساز به راستی چه اتفاقی افتاده است. کلارا در حالی که با غم و اندوه مرگ نیک دست‌وپنجه نرم می‌کند، به جست‌و‌جوی حقیقت می‌رود. چه کسی می‌خواسته نیک بمیرد؟ و از آن مهم‌تر، چرا؟ هیچ‌چیز نمی‌تواند کلارا را از جست‌و‌جو برای کشف دلیل قتل نیک بازدارد و این سر آغاز این داستان پیچیده و اسرارآمیز است. ماری کوبیکا استاد خلق داستان‌های پیچیده و مرموز، با شرح داستان خود از زبان کلارا و نیک، دیدگاه هردوی آن‌ها را بیان می‌کند و بدین شکل، مهیج‌ترین داستان خود تا به امروز را پیش می‌برد. ماری در این داستان به بررسی شکاف‌های تاریک یک ذهن خرد‌شده از اندوه می‌پردازند و نشان می‌دهد که گاه بهتر است برخی از اسرار به خاک سپرده شوند.

فکرت را متوقف کن (همین جا وایستا)

  • 52,900 تومان

بسیاری از عقاید ما در بخش ناخودآگاه ذهن ما زندگی می‌کنند. چانا میسن در این کتاب با معرفی روش و ابزارهایی به شما می آموزد که تمرکز خود را روی باورهای درست و افکاری که شادابی بیشتری به زندگی ما می‌بخشند معطوف کنیم. با مطالعه این کتاب می‌توانید یاد بگیرید که چگونه افکار خود را به شکل موثری زیر سوال ببرید و ذهن خود را آزاد کنید.

معادله جادویی (2 تصمیم که بزرگ‌ترین آرزوهای شما را از یک احتمال به خواسته‌ای باورکردنی و سپس امری بدیهی بدل می‌کند)

  • 219,900 تومان

ممکن است قفسه‌های کتابخانه شما آن‌قدر با کتاب‌های موفقیت و پیشرفت شخصی پر شده باشد که فرصت خواندن همه آن‌‌ها را نداشته باشید یا مرتب در انواع سخنرانی‌ها و همایش‌های چگونه زندگی خود را تغییر دهید شرکت می‌کنید اما هنوز هم احساس می‌کنید چیزی در این میان گم شده است. هدف‌ها هنوز هم دور از دسترس به‌نظر می‌رسند. موجودی حساب‌بانکی‌تان هنوز آنقدر نیست که شما را راضی کند. زندگی مشترکان هنوز در شرایطی نیست که برایتان رضایت‌بخش باشد... هیچ‌چیز هنوز به آن شکلی که باید باشد نیست. شاید در تلاش باشید که کسب و کار خودتان را راه‌اندازی کنید شغلی بیابید که مناسب شما باشد یا فقط می‌خواهید خوشبختی را در زندگی روزمره‌تان پیدا کنید.

1  2  صفحه‌ی 1