فرناز كاميار


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
بخواهید تا به شما عطا شود (آموزش تجلی یافتن آرزوها)
شیوه مردان
  • 47,000 تومان
  • با تخفیف: 47,000 تومان
قدرت سکوت ذهن (روشی برای عاقل ماندن شفاف اندیشیدن و غلبه بر مشکلات در دنیای دیوانه‌ وار امروز)
مثل دود در باد
  • 45,000 تومان
  • با تخفیف: 45,000 تومان
قانون پنجاهم  (قانون فیفتی سنت)
  • 47,000 تومان
  • با تخفیف: 47,000 تومان
راز زندگی استیو جابز
  • 17,000 تومان
  • با تخفیف: 17,000 تومان
9 گام متفاوت انسان‌های موفق
  • 5,000 تومان
  • با تخفیف: 5,000 تومان
48 قانون قدرت
  • 399,000 تومان
  • با تخفیف: 399,000 تومان

بخواهید تا به شما عطا شود (آموزش تجلی یافتن آرزوها)

  • 93,000 تومان

این کتاب شما را برای داشتن زندگی بهتر و رفتن به سوی موفقیت راهنمایی می کند. در زندگی به دنبال چه هستید؟ بهبود روابط؟ بهبود اوضاع مالی؟ بهبود وضعیت سلامتی تان؟ آیا به دنبال شغل مورد علاقه تان هستید؟ یا به دنبال جذب زوج مناسب؟ اگر می خواهید تمامی این موارد را داشته باشید این کتاب راه دستیابی به آنها را به شما می‌آموزد. پس از مطالعه کتاب بخواهید تا به شما داده شود خواهید آموخت که اساسِ قانون جذب این است. احساس خوب = اتفاقات خوب این قانون در مورد تمام جنبه های زندگی صادق است، از جمله پول. برخی افراد با اینکه سالهاست به دنبال کسب ثروت هستند، با وجود تلاش فراوان هنوز به ثروتی که خواهان آن بوده‌اند، دست نیافته‌اند. وقتی افکار و زندگی این افراد را مورد مطالعه قرار می‌دهیم، می‌بینم آن‌ها به جای موضوع ثروت، بر کمبود ثروت و ترس و یأسی که این کمبود در زندگی‌شان پدید می آورد، تمرکز کرده‌اند. آن‌ها مدام احساسِ بدی دارند چون پولی را که خواهان آن هستند، ندارند. در این کتاب خواهید آموخت قانون جذب با احساس شما کار می کند نه با آنچه که می‌خواهید! به عبارت دیگر شاید شما خواهان ورود پول بیشتر در زندگی تان باشید اما اگر در عین حال احساس کمبود و نداری داشته باشید پول بیشتر وارد زندگی شما نمی شود و حتی پول بیشتری از دست شما خارج می شود. مهم نیست شرایط فعلی شما به چه صورت است این کتاب روش های بسیار کارآمدی ارائه خواهد کرد تا بتوانید در تمام جنبه های زندگی تان تغییری بنیادین ایجاد کنید. با خواندن این کتاب متوجه خواهید شد روابط، سلامتی و ثروت تابع قوانینی است که با فهم درست آن قوانین می توانید زندگیتان را متحول کنید. آموزه های این کتاب همانند شاه کلیدی هستند برای حل مشکلات شما در جنبه های مختلف زندگی تان و همچنین شاه کلیدی برای دستیابی به تمام خواسته هایتان. یکی از ارزشمندترین نکات درباره این کتاب آن است که 22 تمرین بسیار کارآمد ارائه می‎کند تا بتوانیم به آن‎چه می‎خواهیم دست یابیم.

شیوه مردان

  • 47,000 تومان

مردان همیشه خود را در میان حیوانات دیده اند، آن ها را ستایش کرده و مدعی بوده اند دودمان نمادینی از حیوانات هستند؛ منشاء خود را تا خدایانی دنبال کرده اند که تا حدودی یا کاملا شبیه حیوانات هستند یا می توانستند به حیوانات تبدیل شوند. هرکول در پوست شیر قدرتمندی که خود شکارش کرده بود، به نمایش درآمده است؛ جنگاوران اسکاندیناوی برای ترساندن دشمنانشان و القای شجاعت وحشیانه در نبرد، پوست گرگ و خرس بر تن می کردند و در ارتش آزتک ها، شوالیه های جگوار بی نظیری بودند که در خط مقدم حضور می یافتند. حتی در عصر حاضر واحدهای نظامی و تیم های ورزشی در سراسر دنیا، برای نشان دادن قدرت و شجاعتشان، نام حیوانات پر ابهت را برای خود انتخاب می کنند. من نیز در این کتاب، مردان را با سگ ها و شامپانزه ها مقایسه کرده ام ؛ هرچند در ورزش، جنگ و زندگی ، فضیلت مردانه ی دیگری بروز می کند که خاص انسان است؛ چرا که تا حدود زیادی نیازمند خردمندی این موجود است.

قدرت سکوت ذهن (روشی برای عاقل ماندن شفاف اندیشیدن و غلبه بر مشکلات در دنیای دیوانه‌ وار امروز)

  • 169,000 تومان

"در جهان امروز، خطرهای بی‌شماری وجود دارد که مهم‌ترین آن‌ها حواس‌پرتی‌های همیشگی و درگیری های جزئی است که باعث می‌شوند بی‌هدف و در مسیری نامشخص تلاش کنیم. رایان هالیدی، از طریق تلفیق استادانه فلسفه شرق و غرب، به همه ما می‌آموزد که چگونه می‌توان در میان این درگیری‌ها و مشکلات طاقت‌فرسای گه و بی‌گاه زندگی قرن بیستم متمرکز ماند و حضور ذهن داشت."

مثل دود در باد

  • 45,000 تومان

چگونه ممکن است امروز چهره فردای تو را نشناسم، همان چهره‌ای که بیش از این وجود داشت یا در زیر چهره‌ای که به من نشان می‌دهی یا نقابی که بر صورتت می‌گذاری، شکل می‌گیرد؛ همان چهره‌ای را که درست زمانی که تصورش را نمی‌کنم، به من نشان خواهی داد؟

قانون پنجاهم (قانون فیفتی سنت)

  • 47,000 تومان

در کتاب قانون پنجاهم، رابرت گرین، با دیدگاه موشکافانه خود، از دل رنج و سیاهی‌های زندگی کورتیس در محله فقیرنشین ساوتساید کوئینز، قوانینی طلایی کشف می‌کند؛ قوانینی که گاه با اصول زندگی فرمانروا ناپلئون بناپارت، فردریک داگلاس نویسنده، جو لوئیس بوکسور و روبین کارتر حقوقدان مشابه‌اند. رابرت گرین در این کتاب تلاش می‌کند اسطوره‌ای معاصر (فیفتی سنت) را به مخاطب خود معرفی کند و به وی یادآوری نماید که همواره از دل سختی‌ها می‌توان راهی تازه به بیرون یافت؛ مسیری که گاه خود الگویی برای دیگران خواهد شد. او معتقد است زندگی ریتم و گام خاصی دارد؛ جریانی بی‌پایان از تغییرات که می‌تواند تند یا کند باشد؛ اما نخستین و مهم‌ترین گام این است که از کنترل مستقیم موقعیت‌ها دست بکشید؛ یعنی، لحظات تغییر و پر از هرج ‌و مرج زندگی رابدون ترس پذیرا باشید و چشم انگیزه و موقعیت به آن نگاه کنید. از روش اجرایی گذشته دست بکشید و استراتژی‌هایتان را با حال همیشه جاری منطبق کنید. او شما را دعوت می‌کند که همچون آب از کنار موانع یا از روی آن‌ها عبور کنید و همیشه از صخره‌ها رد شوید! این دقیقا همان ایده‌ای است که در محله ساوتساید کوئینز جریان دارد...

راز زندگی استیو جابز

  • 17,000 تومان

بعضی وقت‌ها زندگی مثل سنگ توی سر شما می‌کوبد ولی شما ایمان‌تان را از دست ندهید. من مطمئن هستم تنها چیزی که باعث شد من در زندگی‌ام همیشه در حرکت باشم این بود که کاری را انجام می‌دادم که واقعا دوستش داشتم... هفده سالم بود جایی خواندم اگر هر روز جوری زندگی کنید که انگار آن روز آخرین روز زندگی‌تان باشد شاید یک روز این نظر به حقیقت تبدیل بشود. این جلمه روی من تاثیر گذاشت و از آن موقع به مدت سی و سه سال هر روز وقتی که توی آینه نگاه می‌کنم از خودم می‌پرسم اگر امروز آخرین روز زندگی‌ام باشد آیا باز هم کارهایی را که امروز باید انجام بدهم، انجام می‌دهم یا نه. هر موقع جواب این سوال نه باشد می‌فهمم تو زندگی‌ام به یک سری تغییرات احتیاج دارم. به خاطر داشتن این که بالاخره روزی خواهم مرد، برایم به یک ابزار مهم تبدیل شده بود که کمک کرد خیلی از تصمیم‌های زندگی‌ام را بگیرم؛ چون که تمام توقعات بزرگ از زندگی، تمام غرور، تمام شرمندگی از شکست، در مقابل مرگ رنگی ندارند.

9 گام متفاوت انسان‌های موفق

  • 5,000 تومان

راهنمایی‌های خود را از کتاب قدرتمند و بسیار موثر «نه گام متفاوت انسان‌های موفق» بگیرید. این کتاب به معرفی استراتژی‌ها و اهداف موفق‌ترین افراد دنیا می‌پردازد و به خوبی بر روی ویژگی‌هایی که بیشترین تاثیر را بر عملکرد آن‌ها داشته است، تمرکز می‌کند و دقیقا نکته همین‌جاست: افراد موفق به اهداف خود می‌رسند به خاطر آن‌چه انجام می‌دهند؛ نه به خاطر آنکه هستند.

48 قانون قدرت

  • 399,000 تومان

کتاب «چهل و هشت قانون قدرت» راهنمایی عملی برای همه افرادی است که تشنه‌ی قدرت‌اند. می‌خواهند قدرت را ببینند، داشته باشند و در برابرش مسلح شوند. قوانین این کتاب قدرتمند، چکیده‌ای از تاریخ سه هزارساله‌ی قدرت هستند که از استراتژیست‌ها و چهره‌های تاریخی، مثل نیکولو ماکیاوللی، سان‌تزو، کارل وون کلوزویتز، ملکه الیزابت اول، هنری کسینجر و پی.تی بارنام گرفته شده‌اند. هر قانون فصلی مجزا دارد که با سرپیچی و پیروی از آن قانون و استثنا تکمیل می‌شود. چهل و هشت قانون قدرت کتابی پرفروش در عرصه بین‌المللی است که تنها در آمریکا بیش از یک میلیون نسخه از آن به فروش رسیده است.

صفحه‌ی 1