فرزانه نوري


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
استرس دلیل اصلی همه بیماری‌ها
  • 45,000 تومان
  • با تخفیف: 45,000 تومان
توصیه‌های جادویی برای موفقیت (مجموعه‌ای از ایده‌های خردمندانه لطیفه‌های بامزه)
بزرگ کردن نوجوان (توصیه‌های جادویی برای زندگی بهتر3)

استرس دلیل اصلی همه بیماری‌ها

  • 45,000 تومان

این کتاب جنبه آموزشی دارد و تنها هدف آن تعلیم کندوکاو درونی و اجرای تمرینات مربوط است. اگر بیمارید یا فکر می‌کنید بیماری و مشکل سلامتی دارید به یک کارورز پزشک واجد شرایط و با صلاحیت مراجعه کنید و توصیه ها فنون دانش ایده‌ها و رهنمودهای این کتاب را بدون مشورت با پزشگ خود استفاده نکنید.

توصیه‌های جادویی برای زندگی رهبری (نکات عملی برای ایجاد اطمینان جذبه و قابلیت اعتماد روش‌های جادویی برای نوآوری در هر موقعیت داستان‌های جذاب از رهبران واقعی)

  • 39,900 تومان

در زندگی رهبری کنید، موفقیت به دنبال آن خواهد بود! با خواندن این کتاب می‌آموزید: رهنمودهایی برای بهره‌مندی از تفکر خلاق و بدیع. رهبری اصولی و قاعده‌مند. روش‌هایی برای پیروزمند ظاهرشدن به عنوان رهبر گروه. شرح حال مختصر از رهبران و جستجوی روش‌های موفقیت آن‌ها. شیوه‌های رهبری خود را بیاموزید و از آن استفاده کنید. کلیدهایی برای رهبری چندفرهنگی. تاکید بر نکات مثبت رهبر دوراندیش. نکات انگیزه‌دهنده برای رهبران گروه. گروه خود را قدرتمند کنید، بدون این‌که اشتیاق خود را از دست بدهید. گروه خود را در بحران رهبری کنید. به دیگران کمک کنید. نیروی بالقوه‌ی خود را برای موفقیت توسعه دهند .

توصیه‌های جادویی برای موفقیت (مجموعه‌ای از ایده‌های خردمندانه لطیفه‌های بامزه)

  • 59,900 تومان

با خواندن این کتاب: درمی‌یابید موفقیت چه معنایی برای شما دارد. مسیری شفاف برای رسیدن به اوج ترسیم می‌کنید. از تغییرات کوچک، نتایجی بزرگ به ‌دست آورید. روابط خوب را در خانه و محل کار پرورش می‌دهید. پیشرفت خود را با 10 الگوی موفقیت زیگ ارزیابی می‌کنید.

بزرگ کردن نوجوان (توصیه‌های جادویی برای زندگی بهتر3)

  • 18,900 تومان

تبریک می‌گویم! با خواندن کتاب توصیه‌های جادویی برای زندگی می‌توانید به نوجوان خود کمک کنید. کیت کلی، نویسنده این کتاب و مادر سه فرزند، تحقیقات کاملی در مورد نوجوانان انجام داده است و توصیه‌هایی صمیمانه و سودمند ارائه می‌دهد که سرشار از اطلاعات مهم است. توصیه‌های او مستقیم به هدف اشاره می‌کند، نوجوان شما خواه کمال‌گرا باشد، خواه کسی که موفقیت کمتری دارد یا کسی که می‌خواهد گواهی‌نامه رانندگی بگیرد یا به دنبال بورس تحصیلی دانشگاه است، کیت به همه نکته‌ها اشاره می‌کند، از ناتوانی‌های یادگیری تا کنترل کردن حساب بانکی.

صفحه‌ی 1