فاطمه اميني


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
دنیای خود را تغییر دهید
  • 55,000 تومان
  • با تخفیف: 55,000 تومان
پرورش قدرت رهبری
  • 63,000 تومان
  • با تخفیف: 63,000 تومان
نیروی جذبه (چگونه در هر موقعیتی قلب دیگری را تسخیر کنیم)
مدیریت زمان
  • 69,000 تومان
  • با تخفیف: 69,000 تومان
بابا پول‌دار بابا بی‌پول
  • 25,000 تومان
  • با تخفیف: 25,000 تومان

دنیای خود را تغییر دهید

  • 55,000 تومان

اگر به دنیای اطرافمان نگاه کنیمء به راحتی می‌بینیمء در صورت تغییر بعضی چیزهاء اوضاع بهتر می‌شود. اگر مدارس بهتری داشته باشیمء بهتر نیست؟ محدوده زندگی بهتر؟ محل کار مثبت؟ یعنی دوست ندارید روابط خانوادگی‌تان بهتر شود؟ جمع‌هایی که افراد برای سود رساندن به بقیه در آن‌ها حضور دارند و در آن‌ها با هم کار می‌کنند؟ اگر افراد محترمء متحد و مثبت باشندء دنیا جای بهتری برای زندگی نیست؟

21 رمز موفقیت میلیونرهای خودساخته (چگونه سریع‌تر و آسان‌تر از آن‌چه تصور می‌کردیم به استقلال مالی دست پیدا کنیم)

  • 17,000 تومان

تصور کنید هیچ محدودیتی برای تبدیل به یک فرد، داشتن یک چیز یا انجام کاری در زندگی ندارید. اگر توانایی شما نامحدود باشد، برای خود و خانواده‌تان چه زندگی‌ای را به وجود خواهید آورد؟ رویاهای‌تان را از لابه‌لای ابرها پایین بکشید و به آن‌ها با نوشتن‌شان به صورت اهداف خاص، رنگ واقعیت ببخشید. اگر می‌خواهید قدرت خلاقیت خود را قلقلک دهید و قفل توانایی‌های خود را برای تبدیل شدن به یک میلیونر خودساخته بشکنید، تمام فکر و ذکرتان در مورد گام‌هایی باشد که در طول مسیر برخواهید داشت.

پرورش قدرت رهبری

  • 63,000 تومان

در زندگی مهم‌ترین افراد زندگی‌تان خالق دگرگونی باشید. شاید فقط به تعداد انگشتان دست باشند یا صدها نفر، فقط خودتان را مسئول آموزش آن‌ها بدانید تا به توانایی‌های‌شان پی ببرند. گام به گام با آن‌ها پیش روید وخود شاهد تحولات مثبت به وجود آمده در زندگی آن‌ها و خودتان باشید. رهبری، لزوما قدرتی نیست که افراد با آن به دنیا آمده باشند، بلکه می‌توان این قدرت را کسب کرد. این قدرت را در کنار آرزوهای‌تان به کار بگیرید تا به یک رهبر واقعی در تمامی ابعاد زندگی تبدیل شوید. رهبری در یک کلام یعنی تاثیرگذاری و قدرت نفوذ، نه بیشتر و نه کمتر...

نیروی جذبه (چگونه در هر موقعیتی قلب دیگری را تسخیر کنیم)

  • 9,000 تومان

افراد جذاب از این که دیگران را خوشحال می‌کنند، خوشحال‌اند. باید عنصر ارزشمندی چون جذبه را جهت کسب موفقیت به کار بگیرید. در دل جذبه قدرتی نهفته است که موجب می‌شود فرد در مورد خودش احساس خوبی داشته باشد. پس اگر می‌خواهید یک فرد جذاب تمام عیار باشید، تکنیک‌های گوش کردن را یاد بگیرید ـ مخصوصا اگر مرد هستید.

فکرت را تغییر بده تا زندگیت تغییر کند (رازهای قفل‌گشای استعدادها در راه دستیابی به موفقیت و آرمان‌ها)

  • 54,000 تومان

پذیرش خود خشت اولیه بنای عزت‌نفس و مناعت طبع افراد موفق است و دنیای بیرون انعکاس دنیای درون شماست. به محض خلاص شدن از شر افکار محدود، نظیر بادکنکی که از دهانه رها شده و سوی آسمان پرواز می‌کند، می‌توانید آرزوها و خیال‌بافی‌های‌تان را به اهداف واقعی با برنامه‌ریزی خاص تبدیل کنید. ترس مثل عروسک‌گردان می‌ماند و شما عروسک خیمه شب‌بازی. پس با شهامت گام بردارید تا ترس شما را نرقصاند.

مدیریت زمان

  • 69,000 تومان

اگر همه معتقدند مدیریت منحصر به فرد زمان یک مهارت مطلوب است، پس چرا تعداد کمی هستند که می‌توان آنان را منظم، کارآمد و باکفایت دانست؟ باید هدف‌تان این باشد که آن‌قدر زمان را خوب مدیریت کنید تا مردم به وجود شما پی ببرند و در کار خویش شما را الگو قرار دهند. طبق قانون کاشت و برداشت، مدیریت زمان شما را قادر می‌سازد بیشتر و بهتر بکارید، بنابراین در هر زمینه‌ای از زندگی بیشتر و بهتر برداشت خواهید کرد.

بابا پول‌دار بابا بی‌پول

  • 25,000 تومان

رابرت کیوساکی که یکی از پولدارترین مردان هاوایی است، به مردم آموزش می‌دهد چگونه میلیونر شوند، به همین دلیل مردم نام او را معلم مدرسه میلیونرها گذاشته‌اند. «پدر پولدار، پدر بی‌پول» کتابی است که افسانه «درآمد بیشتر لازمه پولدار شدن است» را از بین می‌برد، با تفکر «خانه خود را در حکم یک دارایی به حساب آوردن» به مقابله برمی‌خیزد، به پدر و مادرها نشان می‌دهد چرا نمی‌توانند برای آموزش‌های مالی به فرزندان‌شان به سیستم آموزش مدرسه متکی باشند، یکبار و برای همیشه مفهوم «دارایی» و «بدهی» را برای ما روشن می‌کند و بالاخره به شما یاد می‌دهد چگونه مسائل مالی و نقش پول را به فرزندان‌تان بیاموزید تا آینده مالی موفقی پیش رو داشته باشند. این کتاب نقطه شروعی است برای همه کسانی که مایلند بر آینده مالی خود کنترل قاطعی داشته باشند و هدایت آن را در دست گیرند.

صفحه‌ی 1