علي رضا طهماسب


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
درآمدی نو بر روانکاوی (نظریه و درمان)
  • 430,000 تومان
  • با تخفیف: 430,000 تومان
دگرگونی زندگی‌ها (تحولی در روان‌درمانی پویشی)
زندگی علمی من
  • 58,000 تومان
  • با تخفیف: 58,000 تومان

درآمدی نو بر روانکاوی (نظریه و درمان)

  • 430,000 تومان

جنبش روانکاوی در یک صد سال اخیر گسترش یافته و از بسیاری جهات دگرگون شده است. درآمدی نو بر روانکاوی (نظریه و درمان) سهم مکاتب مختلف را بررسی می‌کند و تشابهات و اختلافات میان فرویدهای معاصر، اندیشمندان مستقل، کلاینی‌ها نظریه روابط موضوعی، نظریه بین شخصی، روانشناسی خود و روانکاوی لاکانی را شرح می‌دهد. نویسندگان به پرسش‌های بنیادین درباره تاثیر روانکاوی در روان‌پزشکی می‌پردازند، و نگاهی نیز به آینده دارند. این کتاب انباشه از ارجاعات متعدد و مثال‌های بالینی روشنگر است و از این رو برای دانشجویان و متخصصان روان‌پزشکی، روانشناسی، مددکاری اجتماعی و خدمات مرتبط با سلامت روان نیز مرجعی ممتاز و کارآمد است.

دگرگونی زندگی‌ها (تحولی در روان‌درمانی پویشی)

  • 75,000 تومان

«عمق و جنبه کاربردی این کتاب در پرداختن به هیجانات منحصر به فرد است. زبانی سرراست به همراه پرمایه‌ترین توصیفی از هفت مورد درمانی که می‌توان انتظار داشت. خواننده می‌آموزد که چگونه درمانگر در عمل درمان را پیش می‌برد و بدین ترتیب روان‌درمانی را یاد می‌گیرد. نمی‌توانم کتابی را بیش از این تحسین کنم. با خواندن آن می‌توان شیوه پرداختن به هیجانات و تجارب جسمانی را آموخت. خواننده از رهگذر توصیفات ملموس و پرمایه درمی‌یابد که چگونه درمانگر با دفاع بر ضد نزدیکی عاطفی و هیجانی، و نیز بر ضد خشم و اندوه انکار شده، که در بطن بیشتر تجارب و آشفتگی‌های آدمی نهفته، رو به رو می‌شود. درمانگر بدین طریق تجربه مستقیم و تمام عیار این احساسات دفن شده را ممکن می‌کند. اثرات درمانی مشاهده شده شاهدی است بر این واقعیت که تجربه مستقیم هیجانات کلید شفایافتگی در روان‌درمانی است.»

زندگی علمی من

  • 58,000 تومان

زندگی علمی من شرحی است که فروید از سهم‌اش در شکل‌گیری و تحول روان‌کاوی به‌دست می‌دهد. زیگموند فروید در این کتاب کوچک از تبار یهودی‌اش در نخستین سال‌های پدیدآیی روان‌کاوی و ... سخن می‌گوید. روان‌کاوی در آغاز گونه‌ای روش درمانی از راه گفتگو با بیمار بود، اما بعدها به دانشی گسترده درباره کارکرد ذهن بدل شد. او عمدتا بر پایه بررسی رویاها به یافته‌های بنیادی‌اش در حیطه نیروهای ناهشیاری که اعمال و افکار روزمره آدمیان را متاثر می‌کند دست یافت.

صفحه‌ی 1