صدف حكيمي زاده


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
قلاب (چگونه محصولات عادت‌ساز خلق کنیم)
  • 98,000 تومان
  • با تخفیف: 98,000 تومان
هرس ذهن (راهنمای عملی برای زندگی بدون نگرانی اضطراب و افکار منفی)
ستاره دریایی باشید (7 گام برای سهیم شدن با هدف ترغیب دیگران به خرید)
گرگ در لباس میش (درک افراد دغل‌باز و برخورد با آن‌ها)
تختت را مرتب کن (کارهای کوچکی که شاید زندگی‌تان و حتی دنیا را متحول کند)
به جعبه دست بزن (آخرین باری که کاری را برای اولین بار انجام دادی کی بود)
جادوی بداهه‌گویی (در کمتر از 30 ثانیه 1 سخنرانی انجام دهید که سال‌ها فراموش نشود)

قلاب (چگونه محصولات عادت‌ساز خلق کنیم)

  • 98,000 تومان

خواندن این کتاب درست مانند دیدن پشت‌صحنۀ فیلمی پرخرج است و به شما می‌گوید ساخت چنین فیلمی ساده نیست؛ ولی با به‌کارگیری روش‌ها و ابزارهای درست شدنی است. در جهان پرازدحام امروزی بیشتر محصولات برای بقا و شکوفایی چاره‌ای جز عادت‌سازی ندارند. کتاب «قلاب» به شما می‌گوید که اگر هنوز ایده‌تان را عملی نکرده‌اید، آن را زیر ذره‌بین مدل قلاب بگذارید و ظرفیت عادت‌سازی‌اش را بررسی کنید. اگر کسب‌وکاری دارید، آن را با نیم‌نگاهی به مدل قلاب موشکافی و اصلاح کنید. به‌دنبال خلق کاربران وفاداری باشید که به محصولات و خدماتتان عادت کنند. 79درصد افرادی که تلفن هوشمند دارند، هر روز صبح، در بازۀ پانزده‌ دقیقه‌ای پس از بیدار شدن به گوشی خود نگاهی می‌اندازند. بر اساس یافته‌های پژوهشی دانشگاهی در سال 2011، افراد هر روز 34 بار گوشی خود را بررسی می‌کنند، ولی خودی‌های این صنعت می‌گویند این عدد به 150 بار در روز نزدیک‌تر است. واقعیت را بپذیرید: ما گرفتار قلاب این محصولات شده‌ایم. شرکت‌هایی که محصولشان چیزی بیش از چند خط کدِ نمایش‌داده‌شده روی صفحه‌نمایش نیست، چگونه بر افکار کاربرانشان نظارت دارند؟ چه‌چیزی برخی محصولات را این‌چنین عادت‌ساز می‌کند؟ این کتاب شما را با پشت‌صحنۀ ساخت این محصولات آشنا می‌کند و نشان می‌دهد از چه محرک‌هایی برای به دام انداختن کاربران بهره می‌گیرند.

هرس ذهن (راهنمای عملی برای زندگی بدون نگرانی اضطراب و افکار منفی)

  • 134,000 تومان

اگر میخواهید این کتاب را فقط بخوانید بهتر است آن را نخرید. این کتاب مجموعه ‌ای از تمرین‌ها و راهبردهایی عملی است و فقط خواندنش به کارتان نمی‌آید. به‌هم‌ریختگی ذهنی دردی است که بیشتر ما به آن گرفتاریم و این کتاب می‌تواند داروی شفابخش شما باشد به شرطی که خوردن منظم آن را پشت گوش نیندازید.

ستاره دریایی باشید (7 گام برای سهیم شدن با هدف ترغیب دیگران به خرید)

  • 13,000 تومان

وقتی تکه داغی از کلوچه شکلاتی‌مان را جدا می‌کنیم و به دوست‌مان می‌دهیم، این کار را برای برنده شدن در مسابقه، ترفیع شغلی یا فروش انجام نمی‌دهیم. دلیلش این است که تجربه خاص خوردن کلوچه شکلاتی را دوست داریم و می‌خواهیم آن را با شخص دیگری نیز سهیم شویم تا او هم به اندازه ما لذت ببرد. هدف‌مان فروش نیست، بلکه سهیم شدن در آن است. ستاره دریایی بودن. یعنی همین. این کتاب راه رسیدن به این هدف را به شما نشان می‌دهد، آن هم به بهترین نحو. در کتاب «ستاره دریایی باشید: 7 گام برای سهیم شدن با هدف ترغیب دیگران به خرید»، تفاوت بین ستاره دریایی و ماهی فروشنده را می‌فهمید و راهی برای عملی کردن ندای درون‌تان پیدا می‌کنید. بینشی در زمینه ارزشمندی وقت‌تان به دست می‌آورید و می‌فهمید چطور با اضطراب کمتر به همه آرزوهایتان برسید. یاد می‌گیرید مردم چطور خرید می‌کنند و چطور «امور قابل کنترل را کنترل کنید». در نهایت، 10 مرحله چرخه سهیم شدن را طی می‌کنید.

گرگ در لباس میش (درک افراد دغل‌باز و برخورد با آن‌ها)

  • 88,000 تومان

رئیسی که ادعا می‌کند قصد حمایت از شما را دارد، اما جلوی تمام فرصت‌های پیشرفت‌تان را می‌گیرد، همکاری که بی‌سر و صدا از شما بدگویی می‌کند تا خودش را در دل مدیر جا کند، همسری که ادعای عشق و محبت دارد، اما زندگی‌تان را تحت کنترل خود درآورده است، فرزندی که انگار همیشه می‌داند دست روی چه چیزی بگذارد تا آنچه را که می‌خواهد به دست بیاورد، همه افراد دغل‌باز هستند. این افراد گرگ در لباس میش‌اند. به ظاهر، جذاب و خوش‌مشرب هستند. اما در باطن، حیله‌گر و بی‌رحم‌اند. این کتاب، هم برای روانشناسان و هم برای عموم مردم نوشته شده است. همه ما در زندگی با چنین افرادی در ارتباط هستیم و باید طرز صحیح برخورد با آن‌ها را بیاموزیم. پس خواندن این کتاب را از دست ندهید.

تختت را مرتب کن (کارهای کوچکی که شاید زندگی‌تان و حتی دنیا را متحول کند)

  • 16,000 تومان

در این کتاب دریاسالار مک‌ریون به بازگویی داستان زندگی خود و سربازانی که با آن ها برخورد داشته، می‌پردازد. داستان‌هایی از فرازونشیب‌ها، سختی‌ها و تصمیماتی که توانسته با عزم و اراده خود، آن‌ها را به نماد افتخار و شجاعت تبدیل کند. این کتاب با توصیه‌های کاربردی‌اش می‌تواند در تاریک‌ترین لحظات زندگی، الهام‌بخش شما باشد. اگر توان مقابله با مشکلات زندگی را ندارید، اگر تصور می کنید این همه سختی و مشقت حق شما نبوده است، اگر حس می‌کنید به بن‌بست رسیده‌اید، و اگر دوست دارید پیشرفت را تجربه کنید، این کتاب کوتاه و الهام‌بخش را از دست ندهید.

به جعبه دست بزن (آخرین باری که کاری را برای اولین بار انجام دادی کی بود)

  • 48,000 تومان

اگر از رویاپردازی راضی هستی، شاید به این کتاب نیاز نداشته باشی. اگر از وضعیت فعلی لذت می‌برید، حتی فکر خواندن این کتاب را هم نکنید. اگر به این راضی هستید که منتظر بمایند تا موفقیت شما را پیدا کند، لطفا این کتاب را زمین بگذارید و یک کتاب دیگر پیدا کند. چرا به جعبه دست بزن این قدر محبوبیت پیدا کرده است؟ چون کتابی است که خوانندگانش را به انجام کاری که از آن وحشت دارند تشویق می‌کند. شاید شما هم به آن نیاز داشته باشید.

جادوی بداهه‌گویی (در کمتر از 30 ثانیه 1 سخنرانی انجام دهید که سال‌ها فراموش نشود)

  • 96,000 تومان

زمانی که برای اولین بار از شما خواسته شد در برابر جمع سخنرانی کنید، چه احساسی داشتید؟ احتمالا این اتفاق به دوران کودکی شما برمی‌گردد. احتمالا در آن زمان استرس زیادی داشتید و حتی شاید نمی‌دانستید صحبت خود را چگونه باید آغاز کنید. بداهه‌گویی، ذاتی نیست. شیوه‌ها و روش‌هایی دارد که با یادگیری آن‌ها می‌توان در زندگی کاری، خانوداگی و اجتماعی موفق بود. پس این کتاب را بخوانید و از آن نهایت استفاده را ببرید. خبر خوب این است که اگر از فرایند مناسبی پیروی کنید، می‌توانید مهارت چشم‌گیری در بداهه‌گویی به دست آورید.

اسرار فروشندگان حرفه‌ای (راهی ساده آسان و سریع برای فروش هر محصولی به هر کسی در هر جایی و هر زمانی)

  • 96,000 تومان

مایک کاپلان، نویسنده اسرار فروشندگان حرفه‌ای، پس از تاسیس چندین شرکت فروش و آموزش فروش حرفه‌ای به هزاران نفر به این نتیجه رسید که همه افراد ظرفیت و ویژگی‌های یک فروشنده موفق را در خود دارند. تنها باید این واقعیت را باور کنند و با آموزش صحیح و تقویت اعتماد به نفس این ویژگی‌ها را در خود پرورش دهند.

صفحه‌ی 1