شيدا فروغي


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
اکنون زمان استقلال مالی است
  • 289,900 تومان
  • با تخفیف: 289,900 تومان
شکوفا شو (5 نکته برای عبور از موانع و برخوردار از زندگی فوق‌العاده)
در پس کمان‌ها رستوران مک‌دونالد
  • 289,900 تومان
  • با تخفیف: 289,900 تومان
چرا ثروتمندان ثروتمندتر می‌شوند (به راستی آموزش مالی چیست)

اکنون زمان استقلال مالی است

  • 289,900 تومان

اکنون زمان استقلال مالی است! برای زنان سراسر جهان. وقت آن است که... از موانع بگذرید. فراتر از توان‌تان قدم بردارید. وقت آن است که به سوی نبوغ مالی‌تان بروید. کیم کیوساکی در سبک منحصربه‌فرد و کاملا شخصی‌اش، رویکرد بی‌پرده و مستقیم خود را برای دستیابی به شجاعت، غلبه بر سردرگمی‌ها و ایجاد اعتماد به نفس برای مواقعی که واقعا لازم است، برای تحقق رویاهای مالی شما، نمایان می‌کند. کیم داستان‌های عملی تجاری و سرمایه‌گذاری واقعی خود و سایر زنان را در زندگی واقعی با شما به اشتراک می‌گذارد که موجب روشنفکری، تشویق و حیرت‌تان می‌شود. «اکنون زمان استقلال مالی است!» فراخوانی برای شما زنان سراسر جهان است تا به چالش‌های شخصی‌ای که با آنها مواجه بوده و هستید و شکست‌هایی که داشته‌اید، نگاه دقیق‌تر و عمیق‌تری بیندازید. وقت آن است که قدم بردارید، توشه سفر ببندید و برای دستیابی به آن زندگی سرشار از ثروتی که سزاوارش هستید، دست به کار شوید.

شکوفا شو (5 نکته برای عبور از موانع و برخوردار از زندگی فوق‌العاده)

  • 199,900 تومان

ما برای یک زندگی متوسط، بدون پاداش یا تحقق نیافته خلق نشده‌ایم. جوئل اوستین، نویسنده پرفروش نیویورک‌تایمز، در این کتاب پویا، الهام‌بخش و ایمان‌ساز، شیوه‌های عملی و دلگرم‌کننده‌ای را ارائه می‌دهد که برای ایجاد یک زندگی بدون محدودیت لازم است. این کتاب در شکوفایی و رهایی از بند‌ها کمکتان می‌کند تا بتوانید بهره‌‌وری خویش را افزایش دهید، روابطتان را بهبود ببخشید و باور داشته باشید که دستیابی به رویا‌های بزرگ‌تر امکان‌پذیر است. این کتاب که سراسر نقل ایمان و الهامات گوناگون است، شما را برای ایجاد دیدگاه جدید به چالش می‌کشد، اجازه نمی‌دهد چیزی مانعتان شود و هر گونه محدودیتی را رد می‌کند. جوئل اوستین به شما این انگیزه را می‌دهد که دریابید نگرش تغییر‌دهنده زندگی از ذهن شما سرچشمه می‌گیرد: «وقتی از نظر ذهنی به این باور برسید که پیروز خواهید شد، موجب می‌شود تا اعتمادبه‌نفس داشته باشید و بیندیشید قادرید بالاتر بروید و موانع را پشت سر بگذارید. در آن صورت، خداوند، درونتان قدرتی جاری می‌سازد که به شما امکان می‌دهد که از یک زندگی عادی فراتر بروید و به سوی زندگی خارق‌العاده‌ای که برایش طراحی شده‌اید قدم بگذارید.»

در پس کمان‌ها رستوران مک‌دونالد

  • 289,900 تومان

مک دونالد داستان موفقیت کسب‌کاری است که در دنیای صنایع گوناگون به موفقیت دست یافت. شرکتی که مفهوم سخت‌کوشیء نبوغء آزمون‌ و خطاء شهود و بصیرت را به اثبات رساند. جان اف لاو نویسنده مقالات تجاریء در کتاب در پس کمان‌های مک‌دونالدء داستان شگفت‌انگیز افرادء استراتژی‌هاء ابداعات و نوآوری‌هایی را به رشته تحریر درآورده است که دکه کوچک همبرگرفروشی را به شرکتی میلیون‌دلاری تبدیل کردند. شرکتی که نه ‌تنها روی فرهنگ امریکاء بلکه اکنون بر کل جهان تاثیر گذاشته است.

چرا ثروتمندان ثروتمندتر می‌شوند (به راستی آموزش مالی چیست)

  • 75,900 تومان

کتاب «چرا ثروتمندان ثروتمندتر می‌شوند» درباره آموزش مالی واقعی است، نه افسانه‌هایی که می‌گفتند: «مدرسه برو، شغلی پیدا کن، پس‌انداز کن، خانه بخر، بدهی‌ات را صاف کن و در بازار سهام سرمایه‌گذاری بلندمدت داشته بش.» کتاب حاضر، نسخه تکمیلی کتاب «پدر ثروتمند، پدر فقیر» است. اگر دنبال ایده های جدید در مورد چگونگی بقا و پیشرفت در آینده هستید، این کتاب مناسب‌تان است.

صفحه‌ی 1