شهرام ظريف


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
والدین سمی (آسیب‌های جسمی و روانی ناشی از برخورد غلط والدین و روش‌های درمان آن)
اثر مرکب
  • 40,000 تومان
  • با تخفیف: 40,000 تومان
قدرت بیان (چگونه با صحبت کردن دیگران را شیفته خود کنیم)

والدین سمی (آسیب‌های جسمی و روانی ناشی از برخورد غلط والدین و روش‌های درمان آن)

  • 69,000 تومان

نویسنده کتاب والدین سمی ریشه بیشتر رفتارهایی که باعث بروز مشکلات جدی در بزرگسالی افراد می‌شود را به چگونگی رفتار والدین مرتبط می‌داند، فرزندانی که قربانی والدین سمی هستند در بزرگسالی از رفتار اشتباه و میراث شوم والدین خود الگوبرداری می‌کنند. بسیاری از مردم در نه گفتن به دیگران مشکل دارند بیشتر افراد قبل از این‌که خود را آماده نه گفتن کنند بله را گفتند به این ترتیب نه گفتن یکی از رایج‌ترین مشکلات رفتاری افرادی است که مورد آزار و اذیت جنسی قرار گرفته‌اند. پدرها و مادرها هم انسان هستند و اشتباه می‌کنند و ناخواسته میراث شوم خود را به فرزندانشان انتقال می‌دهند.

اثر مرکب

  • 40,000 تومان

نوشته‌های این کتاب به ظاهر ساده می‌آیند و غالب افراد به آن توجه نمی‌کنند. ناشر مجله «موفقیت» می‌گوید: همه مطالب این کتاب را خواندم که به ظاهر ساده بود ولی قدرت عجیبی در این کتاب وجود دارد که باید به طرز صحیحی در طول زمان انجام شود تا شما به قدرت آن پی ببرید تا زندگی و دنیایتان به‌ طرز باور نکردنی عوض شود.این کتاب در بخش بوی کاغذ در سایت متمم معرفی شده است.

قدرت بیان (چگونه با صحبت کردن دیگران را شیفته خود کنیم)

  • 79,000 تومان

سرنوشت و تقدیر آدمی تابع اندیشه‌ها و افکارش است چون فرد همانی می‌شود که می‌اندیشد. پس همان طوری که آرزو می‌کنید عمل کنید تا لوازم تحقق آرزوها و رویاهایتان را فراهم آورید مشروط بر آن‌که آرزوهایتان با افکار دیرپایتان سازگاری داشته باشد...

صفحه‌ی 1