شكوه نوابي نژاد نادره سعادتي مهدي رستمي


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
نظریه‌ها و فنون مشاوره حرفه‌ای توان‌بخشی و بهداشت روانی
مبانی مشاوره زوج‌ها ازدواج و خانواده
  • 32,000 تومان
  • با تخفیف: 32,000 تومان
شکایت‌های رایج در زوج‌درمانی (روش‌های نوین در درمان تعارض زوجین)

نظریه‌ها و فنون مشاوره حرفه‌ای توان‌بخشی و بهداشت روانی

  • 75,000 تومان

همان‌طور که در مقدمه ذکر شد، هدف از نگارش کتاب حاضر ارائه آخرین و پیشرفته‌ترین درمان‌هایی است که با نظریه‌ها و فنون غایب در مشاوره و روان‌درمانی از دیدگاه توانبخشی مرتبط است. فصل پیش رو موضوعات مقدماتی متعددی را ارائه می‌دهد؛ از جمله تعاریف و اصطلاحات، اهمیت مشاوره در شیوه‌های حرفه‌ای توان‌بخشی، زمینه‌های تاریخی برای درک نظریه‌های مشاوره و روان‌درمانی، و ثمربخشی مشاوره و روان‌درمانی. علاوه بر این، مروری کوتاه بر ادامه کتاب نیز آمده است.

مبانی مشاوره زوج‌ها ازدواج و خانواده

  • 32,000 تومان

این کتاب درسی از دانش تخصصی برای هر فصلی که ارائه شده، کمک می‌گیرد و برای استفاده در برنامه‌های آماده‌سازی مشاوران در سطح لیسانس و بالاتر تالیف شده است. مقتضیات شورای اعتباردهی مشاوره و برنامه‌های آموزشی مربوطه (CACREP) و سایر انجمن‌های دارای گواهی، بسیاری از برنامه‌های دانشگاه را در آموزش مشاور پیش برده‌اند تا دوره مبانی مشاوره زوج‌ها، ازدواج و خانواده را برای همه دانشجویان، صرف نظر از تخصص (مدرسه، سلامت روان، توان‌بخشی، شغلی، کارکنان و...) الزام یا پیشنهاد کنند.

اکت و آر اف تی در روابط (کمک به مراجعان مشتاق صمیمیت و حفظ تعهدات سالم با استفاده از درمان مبتنی بر پذیرش و تعهد و نظریه چهارچوب رابطه)

  • 14,000 تومان

به مراجعان خود کمک کنید تا صمیمیت و ارتباط را در روابط خود به دست آورند. عشق احساسی فراگیر و ژرف است. اما وقتی سخن از روابط رمانتیک به میان می‌آید، عشق می‌تواند پیچیده شود. حتی اگر شما مشاور خانواده نباشید، با مراجعانی سر و کار داشته‌اید که در روابط خود مشکل داشته‌اند. به منظور کمک به چنین مراجعانی، ابتدا باید کمکشان کنید تا ارزش‌های بنیادین خود را درک کنند، اینکه چگونه این ارزِ‌ش‌ها روابط‌شان را آگاهی می‌بخشند و چگونه رفتار آنها سبب تخریب تلاش‌هایشان به منظور یافتن صمیمیت و ارتباط می‌شود. ACT و RFT در روابط با ترکیب عناصر درمان مبتنی بر پذیرش و تعهد و نظریه چهارچوب روابط تمرکز خود را بر رویکردهای رفتاری به زبان و شناخت قرار می‌دهد و نکات کاربردی برای کمک به مراجعان ارائه می‌‌کند تا آنها بتوانند انتظارات خود را حول روابط شناسایی کنند که چگونه بتوانند این انتظارات را به طرز موثرتری با طرف خود در میان بگذارند. با شناسایی انتظارات و ارزش‌های شخصی و با نشان دادن الگوهی مرکزی رفتار می‌توانید به مراجعان خود کمک کنید تا صمیمیت را با شریک خود ایجاد و حفظ کنند و در مجموع درکی بهتر از رابطه خود به دست آورند.

شکایت‌های رایج در زوج‌درمانی (روش‌های نوین در درمان تعارض زوجین)

  • 14,000 تومان

در این کتاب نویسنده قصد دارد، با شرح اختلالات شخصیتی گوناگون (مرزی، خودشیفته) چگونگی ارتباط آنها را با مکانیسم‌های دفاعی و ممانعت از توانایی در برقراری ارتباط عاشقانه و ارتباط سالم اشیا نشان دهد. این کتاب بر روی شکایات بین فردی تمرکز دارد و هر بخش آن درباره نوع مشخصی از شخصیت و برخوردهایی بحث می‌کند که پیامد آن موقعیتی ویژه است، چرا که هر فرد، هر بیمار، هر زوج و هر فرهنگ شکایات خاص خود را دارند.

صفحه‌ی 1