شايسته دستخط گشني


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
اصول سخنرانی و فن بیان به روش Ted (مینی بوک)
  • 45,000 تومان
  • با تخفیف: 45,000 تومان
رهبران آخر غذا می‌خورند (مینی‌بوک)
  • 45,000 تومان
  • با تخفیف: 45,000 تومان
بیندیشید و ثروتمند شوید (مینی‌بوک)
  • 45,000 تومان
  • با تخفیف: 45,000 تومان
پدر پولدار پدر بی‌پول (مینی‌بوک)
  • 25,000 تومان
  • با تخفیف: 25,000 تومان

اصول سخنرانی و فن بیان به روش Ted (مینی بوک)

  • 45,000 تومان

اصول سخنرانی و فن‌بیان به روش TED کتاب جامعی برای یادگیری سبک سخنرانی TED است که امروزه خیلی‌ها آن را می‌شناستد. کریس امدرسون یک کار‌آفرین انگلیسی و سرپرست TED است. TED یک مجموعه کنفرانس در سطح جهانی است که در سال 1984 ریکی ورمن و هری ماکز آن را ارئه کرده‌اند. این کتاب برای خوانندگانی کاربرد دارد که دوست دارند در ارائه سخنرانی‌های موثر تبحر یابند. در واقع نکات، ترفند‌ها و ابزار‌های کاربردی را ارائه می‌دهد. مهارت‌های توصیف شده در کتاب را می توان برای هر نوع سخنرانی کوچک و بزرگ به کار گرفت: از ارائه یک مطلب کاری در اتاق کنفرانسی کوچک گرفته تا سخنرانی در برابر هزاران نفر، اگرچه خیلی از ادم‌ها از صحبت در مقابل مردم می‌ترسند. هنر ارائه سخنرانی‌های عالی را می‌توان درست مثل خیلی از مهارت‌های دیگر آموخت. برای ارائه سخنرانی‌ عالی سبک واحد و مشخصی وجود ندارد و سخنران‌ها باید سبک و روش ارائه‌ای را بیابند که تناسب کامل دقیقی با آن‌ها دارد.

رهبران آخر غذا می‌خورند (مینی‌بوک)

  • 45,000 تومان

کتاب رهبران آخر غذا می‌ خورند، اثری پرفروش نوشته سایمون سینک است که اولین بار در سال 2014 منشر شد. سینک در طول تجارب کاری خود بال موسسات مختلفی در سراسر جهان، به این نکته پی برد که برخی گروه‌ها به قدری به هم اعتماد دارند که حتی حاضرند جانشان را نیز برای منفعت سایر اعضای گروه به خطر بی اندازند. از طرف دیگر، تیم‌هایی وجود دارند که صرف نظرازحقوق و مزایا ، محکوم به درگیری ، تفرقه و شکست هستند، اما دلیل این تفاوت چیست؟ سینک جواب این سوال را در حین گفت و گویی با یکی از ژنرال‌های نیروی دریایی به دست آورد. او به سینک گفت «افسران، آخر سر غذا می‌خورند .» سینک می دید که کم رتبه ترین سربازان ابتدا غذا می‌خورند و ارشد‌ترین آن‌ها در آخر صف می‌ایستادند. این موضوع را می‌توان به ‌تمامی جنبه‌های زندگی تعمیم داد: رهبران بزرگ، راحتی و حتی بقای خود را فدای منافع زیر دستان خود خواهند کرد. خلاصه‌ای از این کتاب در پادکست نوآنس ارائه شده است.

بیندیشید و ثروتمند شوید (مینی‌بوک)

  • 45,000 تومان

نقطه شروع همه موفقیت‌ها میل و آرزو استء این نکته را همواره به خاطر داشته باشید. میل ضعیفء نتایج ضعیفی به همراه داردء همان‌طور که شعله‌ای کوچک گرمای کمی ایجاد می‌کند. ادوین سی. بارنز آرزوی بزرگی داشتء او می‌خواست همکار تجاری دانشمند معروفء توماس ادیسون شودء اما دو مشکل وجود داشت! 1- ادوین بارنز ادیسون را نمی‌شناخت. 2- ادوین بارنز کاملا ورشکسته بود. او حتی برای خرید بلیط قطارش پول کافی نداشت. بسیاری از افراد میل به ثروت دارندء اما میل آن‌ها به اندازه کافی قوی نیستء بنابراینء به محض روبه رو شدن با یک یا دو چالش با امیال خود خداحافظی می‌کنندء اما بارنز مردی با اراده‌ای قوی بود و آرزویش برای همکاری با ادیسون نیز به همین میزان شدت داشت.

پدر پولدار پدر بی‌پول (مینی‌بوک)

  • 25,000 تومان

رابرت کیوساکی در کتاب پدر پولدار پدر بی‌پول معتقد است دلیل مشکلات اکثر مردم این است که سال‌ها در مدرسه درس خوانده اندء اما هیچ چیز در مورد پول یاد نگرفته‌اند. وی می‌گوید: مردم یاد می‌ گیرند تا برای پول کار کنندء اما هرگز یاد نمی‌گیرندء کاری کنند تا پول برایشان کار کند.

صفحه‌ی 1