سارا ميرزايي


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
از برند بازنده تا برند برنده (نکات کلیدی در برندسازی متمایز در کسب و کارهای کشورهای آسیایی)
125 اصل موفقیت وارن بافت (در مدیریت و سرمایه‌گذاری در بورس)
برنده باشیم (خودآموز هدف‌گذاری کلید ایجاد تغییرات اساسی همه ابعاد زندگی)
زاگ (چگونه 1 نام تجاری متمایز بسازیم)
  • 90,000 تومان
  • با تخفیف: 90,000 تومان

از برند بازنده تا برند برنده (نکات کلیدی در برندسازی متمایز در کسب و کارهای کشورهای آسیایی)

  • 25,000 تومان

اصولا کسب و کارهای کشورهای آسیایی سرمایه لازم، طرح تجاری قابل اطمینان، محصولات خوب و باکیفیت و خدمات با قیمت عادلانه همراه با شایستگی برای تولید و قابلیت بالقوه برای فروش را دارند. مشکل قابل ملاحظه این است که آن‌ها قادر به جذب و حفظ مشتریان و کارکنان مد نظر خود نیستند. به نظر می‌رسد مشتریان و کارکنان آینده آن‌ها، جذب برندهایی با نام‌های بزرگ‌تر و شناخته ‌شده‌تر شده‌اند. شرکت‌ها، برند خود را بر مبنای آگاهی و بینش، تعیین اهداف برند، شناسایی مشتریانی که به راستی باید به آن‌ها خدمت‌رسانی شود. بهبود کیفیت محصولات و خدمات، استخدام و تعلیم کارکنانشان (یعنی بزرگ‌ترین داراییشان) و در جهت ارائه مناسب وعده برند به مشتریان پایه‌ریزی نکرده‌اند. آن‌ها بیشتر سرمایه‌شان را صرف مدل‌ها و شیوه‌های کاری کرده و بودجه کمی را به شالوده درونی برند خود اختصاص می‌دهند. این روش محکوم به شکست است و استفاده درازمدت از آن منجر به افتادن در چرخه باطل می‌شود. این کتاب کلیدی است برای راهگشایی و کمک به کسب و کارهای مختلف تا بتوانند ارزش‌های شناخته ‌نشده برند خود را نشان دهند. مجموعه روش‌های این کتاب به منظور پر کردن خلا دانش افراد در پایه‌ریزی برند و مشخص کردن چارچوب مختصری برای کسب و کارها طراحی شده است، تا در مسیر درست شکل بگیرند. فرآیند و مراحل این کار به صورت ساده، کاربردی و قابل درک توصیف شده و خوانندگان به راحتی قادر به درک آن خواهند بود؛ در عین حالی که می‌توانند این اصول را به اجرا درآورند. این روند سبب می‌شود کسب و کارشان با استفاده از قدرت برند بر پایه بروک سریع‌تر رشد کند.

125 اصل موفقیت وارن بافت (در مدیریت و سرمایه‌گذاری در بورس)

  • 225,000 تومان

دنبال یک مشاور خوب برای توسعه و موفقیت در کسب و کار می‌گردید؟ پس چرا معطلید، خواندن کتاب را فور ا آغاز کنید. چه کسی بهتر از وارن بافت نفر اول ثروتمند جهان که در این کتاب مانند یک مشاور، چکیده تکنیک‌های خود را که توانسته به واسطه آن به موفقیت‌های بزرگ اقتصادی برسد، در اختیار شما قرار داده است. این کتاب با پر فروش‌ شدنش در دنیا موجب شده تا همه به این نکته برسند که برای جا انداختن نکات مهم برای موفقیت در مدیریت کسب و کار و سرمایه‌گذاری نیاز به توضیح و تشریح نیست، بلکه می‌توان ماهرانه و در جملاتی کوتاه و کاملا کاربردی، غوغایی به پا کرد.

رمز پیروزی در بازارهای امروزی (چطور از طریق کهن‌الگوها با مصرف‌کنندگان ارتباط برقرار نماییم)

  • 74,000 تومان

این کتاب چیزی فراتر از یک اتفاق تازه در تحلیل رفتار و روان مصرف‌کننده است. اعجاز این کتاب، معرفی روانکاوی مصرف‌کننده به زبانی سلیس، روان و کاربردی است. مباحث مبتنی بر تئوری آرکی‌تایپ روانکاو شهیر سوئیسی، کارل گوستاو یونگ، بنیان گذاشته شده است.

برنده باشیم (خودآموز هدف‌گذاری کلید ایجاد تغییرات اساسی همه ابعاد زندگی)

  • 57,000 تومان

کتاب برنده باشیم کاملا هوشمندانه با تست و تمرین‌های کاربردی، شما را قدم به قدم راهنمایی می‌کند تا بدانید چه اهدافی مناسب زندگی‌تان است. شما هم مثل همه آدم‌ها ممکن است در مسیر دست‌یابی به اهداف‌تان به مشکلاتی برخورد کنید. در این کتاب لیستی از موانع شایع و نحوه بررسی روبه‌رویی با آن در راه رسیدن به هدف در اختیارتان قرار می‌گیرد تا دیگر هیچ چیزی موجب یاس، دلسردی و توقف شما برای برنده‌شدن نشود.

زاگ (چگونه 1 نام تجاری متمایز بسازیم)

  • 90,000 تومان

در عصر عرضه‌ی محصولات تقلیدی و ارتباطات لحظه‌ای، ثبات در میدان رقابت، دیگر یک استراتژی قابل قبول و برنده نیست. امروز، باید فراتر از رقابت رفت. قانون چیست؟ زمانی که هر کسی زیگ (ZIG) می‌کند، شما زاگ (ZAG) کنید. در پرفروش‌ترین کتاب اخیر ( خلا برند)، نویسنده نشان می‌دهد که چطور می‌توان بین استراتژی تجارت و طراحی ارتباط برقرار کرد. در کتاب زاگ ( ZAG)، او بهترین استراتژی برای ساخت نام تجاری متمایز را تشریح می‌کند- تمایزی بنیادی تبلیغات سنتی در یک مارپیچ سخت قرار گرفته‌اند: 1- مردم گفتگوی یک‌طرفه را دوست ندارند. 2- مردم نسبت به تبلیغات بی‌اعتمادند، در نتیجه ترجیح می‌دهند که برای هرچیزی شخصا به سراغش بروند و آن را از نزدیک ببینند. زاگ تحولی در دیدگاه همه‌ی مدیران در مورد نام‌های تجاریشان از تولد تا کنون. بیایید متمایز باشید، تمایز به معنای واقعی.

صفحه‌ی 1