سارا زرگر


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
خشنودی (35 روش موثر در توسعه فردی و شادکامی)
  • 145,000 تومان
  • با تخفیف: 145,000 تومان
زندگی بدون حسرت (چگونه از پول و زندگی‌مان بیشترین بهره را ببریم)
چرا بی‌عرضه ها بیشتر رئیس می‌شوند
  • 34,000 تومان
  • با تخفیف: 34,000 تومان

خشنودی (35 روش موثر در توسعه فردی و شادکامی)

  • 145,000 تومان

پیش‌تر شنیده‌اید که: فقط مثبت فکر کن! فقط باور کن! اما هیچ راه‌حل سریعی برای دست‌یابی به زندگی‌ای شاد وجود ندارد. «خشنودی» راهنمایی عملی برای ایجاد 35 عادت روزانه است که کمک‌تان کند به جای صرفا زنده ماندن در زندگی شکوفا شوید. تکنیک‌های موجود در این کتاب براساس علم روان‌شناسی مثبت و درمان مبتنی بر پذیرش و تعهد است. با تنظیم برنامه روزانه خود با این ابزار قدرتمند به نسخه شادتر خود تبدیل شوید. هیچ عادتی مهم‌تر از آنی نیست که به رشد شما کمک کند و از آنجا که ابزارهای این کتاب برای استفاده سریع، ساده و لذت‌بخش ارائه شده‌اند، ادغام آن در زندگی روزمره‌تان آسان است. خشنودی یک حالت عاطفی است که پیدا کردن آن سخت و نگه‌داشتنش سخت‌تر است. با استفاده از این ابزارها در زندگی خود می‌توانید کنترل این حالت ناپایدار را به دست آورید. دکتر ربکا ری روان‌شناس بالینی، نویسنده و سخنران است. طی دو دهه مشاوره، جلسات سخنرانی و تالیف کتاب صدها انسان را تشویق کرده است که بر جهان تاثیر بگذارند و زندگی‌ای رضایت‌بخش و آزاد داشته باشند. تخصص ربکا ری او را به یکی از پرتقاضاترین و معتبرترین صداهای کشور استرالیا در فضای توسعه فردی تبدیل کرده است.

زندگی بدون حسرت (چگونه از پول و زندگی‌مان بیشترین بهره را ببریم)

  • 96,000 تومان

تصور کنید تا هنگامی که عمر شما به سر برسد، هر کاری را که به شما گفته شده انجام داده‌اید. سخت کار کرده‌اید، پول خود را پس‌انداز کرده و بی‌صبرانه چشم به راه دوران بازنشستگی بوده‌اید تا در آن به استقلال مالی برسید. خب باید بگوییم، در این صورت، تنها چیزی که در این راه تلف کرده‌اید زندگی‌تان بوده است! کتاب «زندگی بدون حسرت» فلسفه حیرت‌انگیز جدیدی درباره استفاده بهینه از پول و امکانات، قبل از فرارسیدن مرگ، به شما ارائه می‌کند و همچون راهنمایی عملی گام به گام با شما پیش می‌رود. بیل پرکینز با ذکر داستان‌های الهام‌بخش و حکایت‌های هشداردهنده، درباره زندگی دیگران، شما را به فکر وامی‌دارد. خلاصه بگوییم او می‌خواهد شما را از پس‌انداز زیاد و زندگی کم‌رونق رهایی بخشد. او در این کتاب روی یک موضوع متمرکز شده است: کامیاب شدن، نه فقط زنده ماندن. نویسنده، خود، درباره کتاب «زندگی بدون حسرت» می‌گوید: این کتاب در مورد نحوه بهبود وضعیت مالی‌تان نیست، بلکه در مورد نحوه بهبود زندگی‌تان است.

چرا بی‌عرضه ها بیشتر رئیس می‌شوند

  • 34,000 تومان

کتاب «چرا بی‌عرضه‌ها بیشتر رئیس می‌شوند؟» به این موضوع می پردازد که چرا افرادی با صفات منفی همچون خودمحوری، حق به جانبی و خودشیفتگی بیشتر در مناصب مدیریتی ظاهر می‌شوند و کنترل منابع و قدرت را در گروه به دست می‌گیرند. هدف این کتاب کمک به شناسایی ویژگی‌هایی کلیدی است که باعث می شود افراد به مدیران نالایق و یا ـ بالعکس ـ به مدیرانی شایسته تبدیل شوند. با درک تفاوت‌های رایج بین مدیران و آن هایی که در واقع به اثرگذار بودن مدیران کمک می‌کنند، می‌توانیم از معیارهای موجود برای انتخاب مدیر، که موجب گسترش رهبری بد می‌شود، دوری کنیم. تنها زمانی می‌توانیم جلوی چیزی را بگیریم که آن را دیده باشی.

صفحه‌ی 1