رضا رامز


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
قدرت فکر
  • 99,500 تومان
  • با تخفیف: 99,500 تومان
افزایش میزان وفاداری مشتری (راهکارهای تخصصی پیرامون وفادار کردن و سودآوری مشتری)
  • همراه با تخفیف
سزاوار (اعتماد به نفس خود را تقویت کنید تا ارزش خالصتان رشد کند)
رویای شفاف (کتاب گویا)
  • 35,000 تومان
  • با تخفیف: 35,000 تومان
این‌قدر کار نکن یه کم فکر کن (فرصتی برای فکرکردن نیست)
قدرت نرم
  • 124,500 تومان
  • با تخفیف: 124,500 تومان
آموزش خواب ‌دیدن و به یاد آوردن آن (راهنمای مختصر و مفید جهت هشیاری در رویاها و زندگی)
داستانی درباره خلاقیت و شهامت
  • 84,500 تومان
  • با تخفیف: 84,500 تومان
مدیریت تغییر (10 مقاله‌ از HBR با مقاله رهبری تغییر)
دایره‌المعارف یوگا
  • 32,000 تومان
  • با تخفیف: 32,000 تومان

قدرت فکر

  • 99,500 تومان

فکر چیست؟ روش درست فکر کردن چگونه است؟ آیا ذهن بر جسم اثر می‌گذارد؟ چگونه؟ چنین سوالاتی به ذهن هر انسانی خطور می‌کند و معمولا بی‌جواب می‌ماند. در دهه‌های گذشته اندیشمندان غربی آثاری با عناوین قدرت فکر، اثر ذهن بر جسم و... تالیف کرده‌اند، بی‌آنکه توصیه چندانی پیرامون ساختار فکری انسان ارائه کنند. کتابی که اکنون در دست دارید توسط سوامی شیواناندا که خود پزشک، یوگی و صاحب سبک و خالق بیش از 300 کتاب است، نوشته شده است. او علت گرفتاری‌های امروز جوامع بشری را داشتن نقص در طرز تفکر افراد می‌داند و در این اثر به جای تجویز مسکن، به ارائه راهکارهای موثر پرداخته است. برای داشتن جامعه سالم، باید از خودمان شروع کنیم.

افزایش میزان وفاداری مشتری (راهکارهای تخصصی پیرامون وفادار کردن و سودآوری مشتری)

  • 72,500 تومان

شما برای این که مشتریان‌تان دوباره برگردند و کسان دیگری را هم با خودشان بیاورند، چه می‌کنید؟ اگر برای ایجاد مشتریان وفادار و پول‌ساز نیاز به بهترین راه‌کارها و ایده‌ها دارید اما وقتش را ندارید که آن راه کارها و ایده‌ها را پیدا کنید، این کتاب مخصوص شماست. در اینجا نه دیدگاه مفید و الهام‌بخش یکجا جمع است. این مجموعه مقالات اچ. بی. آر. به شما کمک می‌کند: - مشتریان عصبانی را به وکلای وفادار خود تبدیل کنید. - افراد بیشتری پیدا که شما را توصیه کنند. - با جلب رضایت کارکنان‌تان، میزان رضایت مشتری‌ها را بالا ببرید. - روش مشتریان پولساز تمرکز کنید، چه رفادار باشند چه نباشند. - در تجارت‌تان روی تکنولوژی مدیریت روابط با مشتریان سرمایه‌گذاری کنید. - جهت بازاریابی موثرتر داده‌های مربوط به مشتربان را جمع‌آوری و ذخیره کنید. - ارزش‌های مادام‌العمری مشتریانتان را افزایش دهید.

سزاوار (اعتماد به نفس خود را تقویت کنید تا ارزش خالصتان رشد کند)

  • 65,000 تومان

بعضی‌ها عاشق پول هستند، بعضی‌ها نه چندان، اما وقتی پول نداریم برای پولدار شدن می‌جنگیم. راستی چرا پول ریشه همه نگرانی‌هاست؟ آیا پول آرامش می‌آورد؟ بله! طبق مطالعات و تحقیقات نویسنده نانسی لوین، کلید موفقیت مالی در تغییر شغل نیست، بلکه در تغییر باورهای محدودکننده ماست و ایجاد تغییر در باورهای محدودکننده، چیزی فراتر از یادگیری موضوعات مربوط به سرمایه‌گزاری است. نانسی در این کتاب بر موضوع مهمی تاکید دارد: ارزش خالص (مالی) هر فرد، تاثیر مستقیمی بر اعتماد به نفس او دارد و باعث می‌شود فرد به ریشه مشکلات درونی خود پی ببرد و درونا احساس شایستگی را جایگزین حس بی‌لیاقتی کند. این کتاب الهام‌بخش، که مملو از داستان‌های واقعی افراد است، حاوی پرسش و پاسخ‌هایی تامل‌برانگیز است و نویسنده در 10 مرحله به خواننده کمک می‌کند.

رویای شفاف (کتاب گویا)

  • 35,000 تومان

استفن لابرگ از نظر علمی ثابت کرده است که افراد هم زمان با خواب و دیدن رویا، می‌توانند در رویاهایشان کاملا هوشیار باشند. مولف کتاب روانشناسی هوشیاری دکتر رابرت اورنشتاین می‌گوید: رویای شفاف، یعنی خواب و رویا دیدن، ضمن آن‌که در رویاهایتان کاملا هوشیار هستید، درمی‌یابید که کل دنیای خواب ساخته ذهن شماست و با این هوشیاری همراه با شعف، سفرهای رویا شبانه را کاوش و درک می‌کنید، تا از خودتان شناخت بیشتری پیدا کنید.

این‌قدر کار نکن یه کم فکر کن (فرصتی برای فکرکردن نیست)

  • 62,500 تومان

این کتاب نشان می‌دهد که چطور عملکرد کاری و فرهنگ رسانه‌ای و سیستم آموزشی ما در حال حاضر، برای نوآوری زیان‌آور است. معمولا بهترین ایده‌های ما زمانی به وجود می‌آیند که مجاز باشیم به تفصیل و در محیطی بدون مزاحمت فکر کنیم. کریس لوئیس راهکار نو آورانه و یکپارچه‌ای را پیشنهاد می‌کند، که ضامن تحقیقاتی پیشرو و مطابق آخرین روش‌های علمی در هنر و فلسفه باشد، تا بتواند هشت ویژگی‌ای را (باور، سکوت، رویا دیدن، رهایی، آسایش، تکرار، بازی و آموزشی) که شما نیاز دارید تا خلاقیت خود و تیم‌تان را احیا کنید را ایجاد کند. کاندید با طیف گوناگونی از رهبران کسب و کار، هنرمندان، دانشگاهیان، روانشناسان و سیاستمداران و همچنین بر سرشناسان ارتشی و مذهبی مصاحبه می‌کند و گزارش‌های شخصی جذابی را از موفقیت‌های تخیلی، خلق ایده‌ها و رهبری ارائه می‌کند.

قدرت نرم

  • 124,500 تومان

هیلاری گالو در کتاب «قدرت نرم» راه موثری را برای به دست آوردن آن‌چه می‌خواهید چه در داخل و چه در خارج اتاق هیئت رئیسه ارائه می‌کند. هیلاری، که به عنوان یک وکیل سال‌ها در مذاکره برای انجام معاملاتی به ارزش میلیون‌ها پوند دست‌اندرکار بوده، نتوجه شد که رفتارهای زورگویانه و سختگیرانه به ندرت او و موکلینش را به نتایج دلخواه می‌رسانند. ظرف سال‌ها او راه جدیدی برای مذاکره ابداع کرد: «قدرت نرم» و به زودی متوجه شد که کار و زندگی خانوادگی‌اش غنی‌تر شده است. معمولا ما در زندگی و در کار، آسیب‌پذیری‌های درونی‌مان را زیر نقاب سختگیری، تزلزل‌ناپذیری و نهایتا رویکردهای ناموثر پنهان می‌کنیم. در عوض گالو ثابت می‌کند که قدرت واقعی ما ریشه در نیرو گرفتن از هسته ذهنی‌مان و برقراری تعادل میان نیروهای درونی‌مان با ظاهری نرم‌تر و قابل دسترس‌تر دارد. او به ما یاد می‌دهد با نادیده گرفتن قضاوت‌ها و پیش‌داوری‌هایمان و متمرکز کردن نیروهایمان روی آن‌چه ما عملا نیاز به انجامش داریم، واقعیت را واضح‌تر ببینیم. آنچه در ابتدا یک تاکتیک مذاکره بود، به فلسفه زندگی تبدیل شد. هدف شما چه انجام یک معامله تجاری باشد، چه به رختخواب فرستادن فرزندانتان، کتاب «قدرت نرم» روشی برازنده، کل نگرانه و مهم‌تر از همه روشی موثر است برای آن که به خواسته‌تان برسید و در عین حال مهربان باشید.

آموزش خواب ‌دیدن و به یاد آوردن آن (راهنمای مختصر و مفید جهت هشیاری در رویاها و زندگی)

  • 59,500 تومان

استفن لابرگ از نظر علمی ثابت کرده است که افراد همزمان با خواب و دیدن رویا، می‌توانند در روهاهایشان کاملا هوشیار باشند. مولف کتاب روانشناسی هوشیاری دکتر رابرت. ای اورنشتاین می‌گوید: رویای شفاف، یعنی خواب و رویا دیدن، ضمن آنکه در رویایتان کاملا هوشیار هستید، درمی‌یابید که کل دنیای خواب ساخته ذهن شماست و با این هوشیاری همراه با شعف، سفرهای رویای شبانه را کاوش و درک می‌کنید، تا از خودتان شناخت بیشتری پیدا کنید. اسفن لابرگ در این کتاب با معرفی برنامه آموزشی، راهنمایی موجز برای بیداری در رویاها و زندگی‌تان ارائه می‌کند. همچنین یاد می‌گیرید که از این حالت هوشیاری جالب، برای الهام خلاق، شفای عاطفی، بینش‌های عمیق در قلمرو بیداری و سایر موارد استفاده کنید. حاصل تحقیقات بیست‌ساله‌ی لابرگ در دانشگاه استنفورد، و موسسه لوسیدیتی، شامل بسیاری از کشفیات و تکنیکهای جدیدی است، که در این کتاب آسان‌ترین و موثرترین آنها گفته می‌شود، تا شما به کمک آن بتوانید مکاشفات شبانه‌تان را به سوی رویای شفاف آغاز کنید.

داستانی درباره خلاقیت و شهامت

  • 84,500 تومان

کتاب «داستانی درباره خلاقیت و شهامت» به موضوع مهم تنوع نیروی کاری دیدگاه جدیدی می‌بخشد. این کتاب حکایتی است برای عصر ما که به شیوه‌ای بلیغ و جذاب نگاشته شده است. این کتاب بیان‌گر واقعیتی است که همه روزه در سازمان‌های سراسر دنیا اتفاق می‌افتد ـ چگونگی مدیریت افزایش تنوع نیروی کار به منظور جذب استعداد، انرژی و تعهد تمامی کارمندان. این کتاب بیستمین ویرایش اثر فوق بوده و حاوی نکات، ابزارها و راهبردهای جدید برای افرادی است با خصوصیات پنگوئنی و طاووسی. تفاوت‌ها برای جدایی و بیگانه شدن نیستند. ما متفاوت خلق شده‌ایم تا نیاز به یکدیگر را درک کنیم و بفهمیم. انواع مختلف پرندگان باید با هم جمع شوند تا با قرار دادن نبوغ، مهارت‌ها و خلاقیت‌ها در کنار هم بتوانند سرزمین فرصت‌ها را خلق نمایند. تفسیر و توضیح واژه‌های این کتاب دوست‌داشتنی این است: تبادل دانش ما را خردمند می‌کند، و خردمندی موجب موفقیت‌مان می‌شود.

مدیریت تغییر (10 مقاله‌ از HBR با مقاله رهبری تغییر)

  • 115,000 تومان

10 مقاله از بخش مطالعات کسب و کار هاروارد پیرامون مدیریت تغییر اقدامات مربوط به تغییر بیشتر شرکت‌ها با شکست مواجه می‌شود. لازم نیست شرکت شما هم به این وضع دچار شود. اگر تاکنون مطلبی درباره مدیریت تغییر نخوانده‌اید، این 10 مقاله را مطالعه کنید. ما صدها مقاله بخش مطالعات کسب و کار هاروارد را جستجو کرده ومهم‌ترین آن‌ها را برای شما انتخاب کرده‌ایم تا بتوانید سازمان‌تان را رهبری کنید. این کتاب شما را به موارد زیر ترغیب خواهد کرد: از طریق هشت مرحله مهم، موفق به ایجاد تغییر شوید. حس اضطرار ایجاد کنید. به شرایط نامطلوب موجود غلبه کنید. برای اجرای طرح تغییر آماده شوید. افراد منفی‌باف را سرکوب کنید. مشکلات مربوط به تغییر را به حداقل برسانید. بر منابع موجود تمرکز کنید. هنگامی که کسب و کار خوب است برای ایجاد تغییر انگیزه ایجاد کنید.

دایره‌المعارف یوگا

  • 32,000 تومان

این کتاب یکی از سه کتاب مرکز یوگای شیوا ناندا در کانادا است که ضمن آگاهی دادن در زمینه‌های مختلف آموزش یوگا به علاقمندان، می‌تواند به عنوان یک مرجع نیز مورد استفاده قرار بگیرد. مطالبی که در این کتاب به آنها پرداخته شده عبارتند از: پنج نکته در مورد یوگا، سیزده آسانای اصلی، یوگا درمانی، رژیم غذایی یوگا، انواع سسِ سالاد، انواع سالاد، انواع سوپ، غذاهای اصلی، انواع دسر

صفحه‌ی 1