رامين اسدي


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
از فرش تا عرش
  • 66,000 تومان
  • با تخفیف: 66,000 تومان
اگر طاقت رویارویی با واقعیت را دارید این کتاب را بخوانید (گستاخانه‌ترین کتاب)
کلید قدرت مغز (فراگیری یادگیری 5 مرحله‌ای مغز)
سفر هیجان‌انگیز ترن‌هوایی کارآفرینان
  • 49,000 تومان
  • با تخفیف: 49,000 تومان
قلابی (پول قلابی اساتید قلابی دارایی‌های قلابی)

از فرش تا عرش

  • 66,000 تومان

هووارد شولتز (بنیان‌گذار شرکت استارباکس)، کارآفرین مشهور و برجسته آمریکایی، برای رسیدن به موفقیت در سطح جهانی فراز و نشیب‌های زیادی را از سر گذرانده که در قالب داستان‌های واقعی در این کتاب ارزشمند برای تمامی خوانندگان و به‌ویژه صاحبان کسب و کار نقل شده است. بدون شک راز برتری و چگونگی اوج‌گیری شرکت استارباکس به‌عنوان یکی از بزرگ‌ترین غول‌های تجاری جهان بیش از 30 هزار شعبه در 80 کشور و ارزشی بیش از 24 میلیارد دلار در سطر به سطر این اثر برجسته توسط نویسنده کتاب بیان شده است.

اگر طاقت رویارویی با واقعیت را دارید این کتاب را بخوانید (گستاخانه‌ترین کتاب)

  • 48,000 تومان

«گستاخانه‌ترین کتاب» با زبانی ساده و کاملا شفاف و بدون پرده سعی دارد دیدگاه ها و ایده هایی به خواننده ارائه بدهد که به مدد آن‌ها ذهن خود را از مسائل بی‌اهمیت رها کند. با مطالعه این اثر منحصر به فردء به واقعیت زندگی چیزی متفاوت از آنچه والدینء دوستان یا سایت های اینترنتی شنیده‌ایمء پی می‌بریم. نویسنده به ما می‌آموزد تا در مواجهه با رویدادها و مسائل زندگیء عقاید و ایده‌های منحصر به خود داشته باشیم و پایبند تصور قالبی که در جامعه جریان دارد یا عقایدی که سینه به سینه به ما رسیده استء نباشیم. او به ما گوشزد می‌کند که منتظر معجزه یا دارویی سحرآمیز نباشیمء هیج انسان دیگری در این جهان فانی به ما کمک نخواهد کردء مگر آنکه منفعت یا انگیزه‌ای از آن داشته باشد. کمال و بزرگی در درون ما برمی‌خیزد و نباید آن‌را در تایید و رضایت دیگران جستجو کنیم. در دنیایی که بعد از مرگ ما را به یاد نخواهد آوردء بها دادن به ارزش‌ها و عقاید تعریف‌شده و محدودکننده دیگران کاری عبث و بیهوده است. نویسنده این کتاب با بیان واقعیت زندگی و تجربیاتی که با آن‌ها رو به رو می‌شویمء راه صحیح لذت بردن از زندگی را به ما نشان می‌دهد.

کلید قدرت مغز (فراگیری یادگیری 5 مرحله‌ای مغز)

  • 64,000 تومان

دکتر کارولین لیف ، در اثر ارزشمند کلید قدرت مغز به شما کمک می‌کند تا به توانایی‌های نامحدود خود برای تفکر واقعی و مثبت پی ببرید، با خواندن برگ برگ این کتاب، شاگرد او می‌شوید، و در می‌یابید که چگونه طرز تفکرتان ممکن است زندگی شما را یکنواخت و راکد نگه دارد و چگونه یادگیری روش‌هایی که در طول ده‌ها سال تحقیق و کاربرد عملی ثابت شده، می‌تواند زندگی تان را تغییر دهد. اگر می‌خواهید ذهن خود را از افکار آشفته و بی حاصل پاک‌سازی کنید. ضریب هوشی خود را بالا ببرید و فرماندهی و سکان زندگی‌تان را در دست بگیرید. مطالعه این کتاب بسیار موثر و مفید خواهد بود.

سفر هیجان‌انگیز ترن‌هوایی کارآفرینان

  • 49,000 تومان

دارن هاردی نویسنده مشهور و بزرگ کتاب‌های موفقیت، شاهکار دیگری را با نام سفر هیجان‌انگیز ترن هوایی کارآفرینان خلق کرد. این کتاب با ارزش، حاصل سال‌ها مصاحبه با بزرگترین و موفق‌ترین کارآفرینان جهان و تحقیقات بسیار در مورد رازهای موفقیت آنهاست. وی با سبک نگارش طنزگونه خود و شفافیت در بیان رازهای ارزشمند موفقیت در مسیری که در قالب سفر ترن هوایی کارآفرینان ترسیم کرده است، فراز و نشیب‌ها و مشکلات این سفر چالش برانگیز را با راه‌حل‌های کارآمد و موثر به خوانندگان نشان می‌دهد.

قلابی (پول قلابی اساتید قلابی دارایی‌های قلابی)

  • 78,000 تومان

پول قلابی این قابلیت را دارد که افراد پولدار را پولدارتر کرده و باعث فقیر تر شدن فقرا و افراد طبقه متوسط شود . در مدرسه چه آموزش‌هایی در مورد پول به شما داده شده است؟ جواب بسیاری از مردم در پاسخ به این سوال یک کلمه است : ((هیچ .)) اعتقاد شخصی من این است که بسیاری از معلمان، انسان‌های والایی هستند، اما این سیستم آموزشی موجود است که معیوب، منسوخ و ناکارآمد می‌باشد و توانایی تربیت دانش آموزان برای مقابله با زندگی واقعی را ندارد. مورد دیگری که شما در این کتاب آموزش خواهید دید، نامرئی بودن پول است، اما جدول‌ها و نمودار‌ها به شما این امکان را می‌دهند که میزان ورود و خروج این پول نامرئی به بازارهای مختلف را رصد کنید . در کتاب ((پدر پولدار، پدر فقیر)) من به تبیین اهمیت جریان نقدینگی اشاره کردم. پدر پولدار من همیشه می‌گفت: ((جریان پول برای پولدارها همیشه به صورت ورودی است، در حالی که برای فقیران و طبقه متوسط این جریان اغلب به سمت خارج می‌باشد.)) استراتژی من در نگارش این کتاب، بیان مطالب به ساده ترین شکل ممکن می‌باشد و دقیقا به همین دلیل است که در خلال توضیح مطالب کتاب به دفعات از ابزار‌های بصری نظیر جدول‌ها و نمودارها به جای اعداد و ارقام که برای بیشتر مردم خسته کننده هستند، استفاده کرده‌ام . هدف من از نوشتن این کتاب و کتاب‌های قبلی و حتی ابداع ((بازی گردش پول)) این است که بتوانم به مردم عادی جامعه، مردمی نظیر من و شما که جزء طبقه ممتاز نیستند، این امکان را بدهم که در بحران مالی پیش رو بتوانند دوام بیاورند و حتی از شرایط به وجود آمده استفاده کرده و پولدار شوند. 9

صفحه‌ی 1