حميد هاشمي


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
مثل 1دانشمند موشکی فکر کن (راهکارهایی ساده برای جهش‌هایی بزرگ در کار و زندگی)
تا به آخر با هیتلر (خاطرات پیشکار هیتلر)
  • 129,000 تومان
  • با تخفیف: 129,000 تومان
قانون چاقی (چطور قفل کاهش وزن‌مان را باز کنیم)
بازی بازیگری
  • 45,000 تومان
  • با تخفیف: 45,000 تومان
دختری با کت آبی
  • 38,000 تومان
  • با تخفیف: 38,000 تومان
نوشتن با تنفس آغاز می‌شود (پیکربخشی صدای معتبر)

مثل 1دانشمند موشکی فکر کن (راهکارهایی ساده برای جهش‌هایی بزرگ در کار و زندگی)

  • 239,000 تومان

با خواندن این کتاب، با این‌ که دانشمند موشکی نیستید، می‌توانید مثل یک دانشمند موشکی با مسائل روزمره‌ مواجه شوید؛ سررشته‌ی کارها را در زندگی‌تان به دست بگیرید؛ فرض‌ها، کلیشه‌ها و الگوهای قدیمی فکرتان را زیر سؤال ببرید؛ چیزهایی که به‎نظر دیگران مانع پیشرفت است برای شما فرصتی می‌شود که بتوانید واقعیت‌ها را مطابق میل‌تان تغییر دهید؛ عاقلانه با مسائل مختلف روبه‌رو شوید و راه‌های خلاقانه‌ای بازتعریف کنید که وضعیتِ فعلیِ ایستا را تغییر دهد. با خواندن این کتاب به ابزارهایی مجهز می‌شوید که به شما کمک می‌کند علم را از شبه ‌علم تشخیص دهید تا بتوانید مسیرهای جدیدی ایجاد و راه‌هایی برای غلبه بر مشکلاتِ آینده پیدا کنید. اگر مدیر کسب‌و‌کاری هستید، با خواندن این کتاب سؤال‌های صحیحی از خودتان می‌پرسید، با استفاده از ابزارهای درستی تصمیم‌گیری می‌کنید، دیگر از جریان‌های حاکم پیروی نمی‌کنید، دنبال جدیدترین محصولی که برای همه ساخته‌اند نمی‌روید و هر کاری که رقبا می‌کنند ـ فقط به این دلیل که رقبا انجام می‌دهند ـ انجام نمی‌دهید، بلکه راه‌های جدیدی را بررسی و کارهایی را انجام می‌دهید که دیگران فکر می‌کنند غیرممکن است. به‌این‌ترتیب، جزء نخبگانی می‌شوید که از تفکر دانشمندان موشکی برای پیشبرد کسب‌و‌کار خود استفاده می‌کنند. مثل یک دانشمند موشکی فکر کن کتابی است کاربردی،‌ و به توضیح مزایای تفکر دانشمندان موشکی و مهندسان هوافضا بسنده نمی‌کند، بلکه راهکارهای کاربردی و عملیِ استفاده از این سبک تفکر را هم نشان می‌دهد تا هر کسی، هر جایی که هست ـ در سایت پرتاب موشک، در اتاق هیئت‌مدیره یا در اتاق نشیمن خانه‌اش ـ بتواند از آن استفاده کند. برای نشان‌دادن حالت عملیِ اصول فکری دانشمندان، در این کتاب فرمول‌های علمی دانشمندان را با مثال‌های مرتبطی از تاریخ، کسب‌و‌کار، سیاست و قانون همراه کرده‌ایم تا مسیر ذهنی دانشمندان این حوزه را بهتر تجسم کنید. «این کتاب در واقع به علوم موشکی ربطی ندارد! پر است از توصیه‌ها و راهکارهای مفید و هوشمندانه و داستان‌های الهام‌بخشی که رویکردتان به زندگی را متحول می‌کند و به شما نیرویی می‌دهد تا دنیای‌تان را تغییر دهید.»

تا به آخر با هیتلر (خاطرات پیشکار هیتلر)

  • 129,000 تومان

در میان سروصدای کرکننده انفجار گلوله‌های توپخانه شوروی، صدای تیری در پناهگاه آدولف هیتلر به گوش رسید. وقتی بوی باروت به مشامم رسید، فهمیدم هیتلر به خودش شلیک کرده است. سراغ مارتین بورمان رفتم و از او خواستم با من به اتاق پیشوا بیاید. در را باز کردیم. روی روکش گلدار مبل، رئیس ما، آدولف هیتلر، خونین در کنار همسرش، اوا براون که تازه به طور رسمی با او ازدواج کرده بود، افتاده بود. هر دو مرده بودند. کمی قبل از آن، هیتلر به من گفته بود چکار بکنم؛ باید جسدش را بیرون می‌بردم و می‌سوزاندم.

قانون چاقی (چطور قفل کاهش وزن‌مان را باز کنیم)

  • 55,000 تومان

تمام تصوراتی که درباره اضافه وزن و چربی بدن دارید، اشتباه‌اند و باید فراموش‌شان کنید. بی‌دلیل نیست که هرچه تلاش می‌کنیم وزن‌مان را کم کنیم، نمی‌توانیم. در این کتاب با اسناد معتبر و آمار دقیق و علمی می‌آموزید چطور در این چند دهه تبلیغات پر زرق و برق جهانی با کمک برخی پزشک‌ها و آزمایشگاه‌ها ذهن ما را کنترل کرده است و ما را به سمت عادت‌های غذایی‌ای سوق داده است که باعث می‌شوند روزبه‌روز وزن‌مان بیش‌تر شود. ما نه‌تنها تناسب اندام خود را از دست داده‌ایم، بلکه داریم به چاقی بیمارگونه مبتلا می‌شویم. راه‌حل نهایی مشکل چاقی را در این کتاب بخوانید.

بازی بازیگری

  • 45,000 تومان

کتابی که پیش رو دارید محصول سی سال تلاش کارگردانی است که با هنرمندانی از کشورهای مختلف در چند گوشه دنیا تئاتر کار کرده و نتیجه مشاهدات و تلاش‌های خود را به کارگاه‌هایی تبدیل کرده است؛ از همین رو است که متخصصین کار عملی تئاتر در هر سطح و سبکی ارزش آن را به خوبی می‌دانند. کارگاه‌های ذکر شده در این کتاب بسیار جزئی، ملموس و عینی هستند، و تا جای ممکن به تمام مسائل مربوط به تنفس، گرم کردن، بیان، داستان گویی، آناتومی و غیره می‌پردازند که می‌تواند به عنوان مرجعی برای تربیت بازیگران مورد استفاده قرار گیرد. در این کتاب ایده‌هایی برای گرداندن انواع کارگاه‌ها ارائه شده که بسیار ساده‌اند و در عین حال اگر با دقت و بر اساس توضیحات آن اجرا شود می‌تواند تاثیر شگفت‌انگیزی به همراه داشته باشد.

دختری با کت آبی

  • 38,000 تومان

غم و غصه من این طوری. مثل یه اتاق خیلی به هم ریخته که برقش رفته. تاریکی‌ش به خاطر ماتمیه که برای باس گرفتم. اولین چیز بدی که تو این خونه‌س همینه. به محض این که وارد خونه می‌شی، اولین چیزی که می‌بینی همینه که رو همه‌چی سایه افتاده، ولی اگه بشه چراغو روشن کنی، می‌بینی خیلی چیزها تو اتاق هست که درست نیست یا سر جاش نیست. ظرف‌ها کثیفه، روشویی پر کپکه، فرش‌ها کجه. فرش کج ام الزبته. اتاق به هم ریخته‌م الزبته. اگه این‌قدر احساساتم تو تاریکی نپیچیده بود، غصه الزبت رو هم حس می‌کردم. چون الزبت نمرده، الزبت بیست دقیقه اون طرف‌تر با یه سرباز آلمانی زندگی می‌کنه. می‌گه دوسش داره، شاید هم واقعا داره. یه بار دیدمش، اسمش رولفه. خوش‌تیپ و قدبلند بود و لبخند دوستانه‌ای داشت. حرف های درستی هم می‌زد و می‌گفت برای یکی از مقامات بالای اداره گشت کار می‌کنه و من اگه چیزی می‌خوام می‌تونم بهش بگم، چون دوستای الزبت دوستای اونم هستن. باهاش دست دادم و همون لحظه می‌خواستم بالا بیارم.

نوشتن با تنفس آغاز می‌شود (پیکربخشی صدای معتبر)

  • 56,000 تومان

کتاب نوشتن با تنفس آغاز می‌شود محصول قلم نویسنده مبتکر و صاحب ذوقی است که تحصیلات دانشگاهی‌‌اش را در خدمت آموزه‌های عملی نویسندگی گذارده است و با لحنی صمیمی و خردی گسترده راهی برای کشف آنچه عمیق نوشتن می‌نامد به خواننده نشان می‌دهد، مسیری ملموس برای فرآوری تخیل هنری و بیان روان محتوای ذهن.

صفحه‌ی 1