حسين شهرابي


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
بنیاد و زمین (مجموعه بنیاد 5)
  • 300,000 تومان
  • با تخفیف: 300,000 تومان
لبه بنیاد (مجموعه بنیاد 4)
  • 290,000 تومان
  • با تخفیف: 290,000 تومان
دژ دیجیتالی
  • 165,000 تومان
  • با تخفیف: 165,000 تومان
پروژه هیل مری
  • 160,000 تومان
  • با تخفیف: 160,000 تومان
آذرداد (7 پادشاهی 2)
  • 99,000 تومان
  • با تخفیف: 99,000 تومان
بنیاد دوم (سه‌گانه بنیاد 3)
  • 120,000 تومان
  • با تخفیف: 120,000 تومان
بنیاد و امپراتوری (سه‌گانه بنیاد 2)
  • 105,000 تومان
  • با تخفیف: 105,000 تومان
بنیاد (سه‌گانه بنیاد 1)
  • 105,000 تومان
  • با تخفیف: 105,000 تومان
اژدهازادگان (3 روایت از خاندان تارگین) طرح آتش
  • 65,000 تومان
  • با تخفیف: 65,000 تومان
اژدهازادگان (طرح اژدها) 3 روایت از خاندان تارگرین
خاستگاه
  • 220,000 تومان
  • با تخفیف: 220,000 تومان
آلیس در سرزمین عجایب
  • 95,000 تومان
  • با تخفیف: 95,000 تومان

بنیاد و زمین (مجموعه بنیاد 5)

  • 300,000 تومان

گولان تروایز، نماینده سابق مجلس بنیاد اول، آینده بشر را انتخاب کرده است: گایا. ابرسازواره‌ای به اندازه یک سیاره که خودآگاه واحد دارد و چنان در هم تنیده که تک‌تک قطرات شبنم و تک‌تک قلوه‌سنگ‌ها و تک‌تک موجوداتش می‌توانند از جانب همه حرف بزنند و از جانب همه احساس کنند. گایا سرزمینی است که خلوت و حریم شخصی نه فقط نامطلوب به حساب می‌آید، بلکه اصلا ادراک‌ناپذیر است. اما آیا تروایز تصمیم درستی گرفته؟ احساس می‌کند که تصمیمش درست است، اما این برایش کافی نیست. باید مطمئن شود. باید بداند که تصمیمش درست بوده.

لبه بنیاد (مجموعه بنیاد 4)

  • 290,000 تومان

پیش از یک قرن پیش، سرانجام جنگ تلخ و پرهزینه میان دو بنیاد به پایان ‌رسید. دانشمندان بنیاد اول پیروز شدند و به سراغ طرح همیشگی‌شان رفتند تا امپراتوری جدید را بر ویرانه‌های امپراتوری قدیم بسازند. اما هنوز هم شایعاتی دهان به دهان می‌چرخد که بنیاد دوم نابود نشده و بازماندگان جان سختش در پی انتقام هستند. حال، دو شهروند تبعیدی بنیاد - یک نماینده سرکش و یک تاریخدان روده‌دراز و ساده‌لوح - از ترمینوس عازم شده‌اند تا سیاره اساطیری زمین را پیدا کنند... زمین را پیدا کنند و ثابت کنند که بنیاد دوم هنوز وجود دارد.

دژ دیجیتالی

  • 165,000 تومان

برای اولین‌بار ابرکامپیوتر شکست‌ناپذیر ان‌اس‌ای با رمزی عجیب دست و پنجه نرم می‌کند که نمی‌تواند بشکند. ان‌اس‌ای به‌رغم تمام قدرت و نفوذی که دارد به گروگان گرفته می‌شود... اما نه با تفنگ و بمب، بلکه با رمزی چنان پیچیده و نبوغ‌آمیز که اگر الگوریتم‌هایش برملا شود قدرت بزرگ‌ترین سازمان اطلاعاتی آمریکا یک‌شبه از بین می‌رود.

پروژه هیل مری

  • 160,000 تومان

رایلند گریس تنها بازمانده ماموریت فضایی‌اش است... بشر خودش را به آب و آتش زده تا این ماموریت را به سرانجام برساند و تمام منابع زمین را صرف آن کرده است. اگر او شکست بخورد، شاید زمین از میان برود. اما رایلند از همه این هایی بی‌خبر است؛ چون حتی اسمش را به خاطر نمی آورد، چه برسد به این که بداند وظایفش چیست و چطور باید انجام‌شان بدهد. فقط می‌داند که در خواب مصنوعی بوده و هیچ کس همراهش نیست مگر جسد خدمه فضاناوش...

آذرداد (7 پادشاهی 2)

  • 99,000 تومان

سرزمینِ درّه‌سار غرق در شورش و آشوب است. حاکمان و زمین‌دارانِ شمال و جنوب سربازانشان را آماده‌ی نبرد با شاه ناشِ جوان می‌کنند. کوه‌ها و جنگل‌ها پر از جاسوس و راهزن و یاغی و آدم‌های خطرناک است. آذرداد هم در میانه‌ی این آشوب زندگی می‌کند. او آخرین انسان «هیولا» است. در دره‌سار، گاهی انسان‌ها یا حیوان‌هایی به دنیا می‌آیند که رنگ پوست یا موهای‌شان متفاوت است و مردم دره‌سار آن‌ها را هیولا می‌نامند. هیولاها می‌توانند ذهن دیگران را در اختیار بگیرند. آذرداد دوست ندارد از قدرتش استفاده کند و ذهن دیگران را بازی بدهد. اما شاه ناش برادرش را به‌سراغ او می‌فرستد تا او را به دربار بیاورد. شاه می‌داند که توطئه‌ای پیچیده بر ضد او در کار است. آذرداد وقتی به دربار می‌رسد می‌فهمد که قدرتش حتی از آن‌چه تصور می‌کرد بیش‌تر است وبه‌راستی می‌تواند دره‌سار را نجات بدهد. اما می‌ترسد خود او هم مانند پدرش هیولایی بی‌رحم و آزارگر بشود.

بنیاد دوم (سه‌گانه بنیاد 3)

  • 120,000 تومان

سیاره‌ی ترمینوس، معروف به بنیاد، قرار است بذری باشد که درختِ امپراتوريِ دومِ کهکشانی از آن بروید. اما ساکنانِ بنیاد فهمیده‌اند که جایی هم هست به نامِ بنیاد دوم، شامل بر دانشمندانی که بر علومِ ذهنی تسلط دارند. بنیادی‌ها می‌ترسند اختیارِ زندگی‌شان روزی در دستِ ستمگرانی باشد که قدرتِ بازی‌دادنِ ذهنِ میلیاردها نفر را داشته باشند. دانشمندانِ بنیادِ دوم اعتقاد دارند که تنها هدف‌شان خدمت به طرحِ سلدون است و کمک به بنیاد برای برپایيِ امپراتوريِ کهکشانی. ساکنانِ بنیادِ اول باید مکانِ بنیادِ دوم را پیدا کنند و نابودش کنند. ساکنانِ بنیادِ دوم می‌دانند که باید پیدا شوند ولی...

بنیاد و امپراتوری (سه‌گانه بنیاد 2)

  • 105,000 تومان

هر تمدنی که دست به ابداع و نوآوری نزند، هر تمدنی که پاسخِ پرسش‌هایش را در تحقیقاتِ گذشتگان بجوید، هر تمدنی که دانسته‌هایش بیش‌تر از ندانسته‌هایش باشد، محکوم به نابودی است. امپراتوری کهکشانی هم به مدتِ دوازده‌هزار سال بر بیست میلیون سیاره‌ی بشر حُکم رانده و در تمامِ این دوران صلح و آرامش را برقرار کرده. اما به آن مشکلاتی دچار شده که تمدن‌های دیگر را به نابودی کشانده و در نتیجه فروپاشی‌اش نزدیک است. بااین‌همه، تنها هری سلدونِ ریاضیدان این مسئله را می‌داند. سلدون علمی ابداع کرده است به نام «روان‌تاریخ» که با کمكِ آن می‌تواند آینده را «ببیند». ریاضیاتِ او نشان می‌دهد که وقتی امپراتوری فروبپاشد، سی‌هزار سال بربریت و بی‌تمدنی بر کهکشان حاکم خواهد شد تا امپراتوريِ تازه‌ای سر بربیاورد. سلدون می‌داند که دیر شده و دیگر نمی‌توان جلوِ این فروپاشی را گرفت؛ اما می‌توان مدتِ فِترَت، یعنی دوران میانِ دو امپراتوری، را به هزار سال کاهش داد. برای این کار باید بهترین دانشمندانِ امپراتوری را گرد هم بیاورد و به سیاره‌ای دورافتاده بفرستد تا علومِ امپراتوری را برای نسل‌های آینده حفظ کنند: سیاره‌ی ترمینوس یا بنیاد. دهه‌ها و سده‌ها می‌گذرند و سیاره‌ی ترمینوس در معرضِ خطراتِ بسیاری قرار می‌گیرد: سیاراتی که سیاست‌شان «کشورگشایی» است، جنگ‌سالارانی که با کاهشِ نفوذِ امپراتوری قدرت می‌گیرند، مخالفتِ سیارات با برقراريِ رابطه‌ی بازرگانی با بنیاد و غیره. بنیاد هم برای مقابله با این مشکلات هیچ سلاحی ندارد مگر علم و قدرتِ تاریخ. اما آیا چنین چیزی برای بقا کافی است؟

بنیاد (سه‌گانه بنیاد 1)

  • 105,000 تومان

هر تمدنی که دست به ابداع و نوآوری نزند، هر تمدنی که پاسخِ پرسش‌هایش را در تحقیقاتِ گذشتگان بجوید، هر تمدنی که دانسته‌هایش بیش‌تر از ندانسته‌هایش باشد، محکوم به نابودی است. امپراتوری کهکشانی هم به مدتِ دوازده‌هزار سال بر بیست میلیون سیاره‌ی بشر حُکم رانده و در تمامِ این دوران صلح و آرامش را برقرار کرده. اما به آن مشکلاتی دچار شده که تمدن‌های دیگر را به نابودی کشانده و در نتیجه فروپاشی‌اش نزدیک است. بااین‌همه، تنها هری سلدونِ ریاضیدان این مسئله را می‌داند. سلدون علمی ابداع کرده است به نام «روان‌تاریخ» که با کمكِ آن می‌تواند آینده را «ببیند». ریاضیاتِ او نشان می‌دهد که وقتی امپراتوری فروبپاشد، سی‌هزار سال بربریت و بی‌تمدنی بر کهکشان حاکم خواهد شد تا امپراتوريِ تازه‌ای سر بربیاورد. سلدون می‌داند که دیر شده و دیگر نمی‌توان جلوِ این فروپاشی را گرفت؛ اما می‌توان مدتِ فِترَت، یعنی دوران میانِ دو امپراتوری، را به هزار سال کاهش داد. برای این کار باید بهترین دانشمندانِ امپراتوری را گرد هم بیاورد و به سیاره‌ای دورافتاده بفرستد تا علومِ امپراتوری را برای نسل‌های آینده حفظ کنند: سیاره‌ی ترمینوس یا بنیاد. دهه‌ها و سده‌ها می‌گذرند و سیاره‌ی ترمینوس در معرضِ خطراتِ بسیاری قرار می‌گیرد: سیاراتی که سیاست‌شان «کشورگشایی» است، جنگ‌سالارانی که با کاهشِ نفوذِ امپراتوری قدرت می‌گیرند، مخالفتِ سیارات با برقراريِ رابطه‌ی بازرگانی با بنیاد و غیره. بنیاد هم برای مقابله با این مشکلات هیچ سلاحی ندارد مگر علم و قدرتِ تاریخ. اما آیا چنین چیزی برای بقا کافی است؟این کتاب در برنامه‌ی تلویزیونی کتاب‌باز معرفی شده است.

اژدهازادگان (3 روایت از خاندان تارگین) طرح آتش

  • 65,000 تومان

شاهزاده دیمون تارگرین و دخترک ریزنقش پوست‌قهوه‌ای، نتلز، مدت‌ها دی پی ایموند تک‌چشم به هر سو رفتند اما راه به جایی نبردند. به دعوت کوتوال مانفرید موتون که مدام در هراس از یورش واگار به شهرش بود در بکر آبگیر اقامت گزیدند...

اژدهازادگان (طرح اژدها) 3 روایت از خاندان تارگرین

  • 23,000 تومان

"رقص اژدهایان" نامی‌ غلط‌انداز است در اشاره به جنگ‌های خانمان‌سوز و سبعانه‌ای‌ که در سال‌های ۱۲۹ تا ۱۳۱ پس از فتوحات ایگون میان دو شاخه‌ی رقیب از خاندان تارگرین بر سر اورنگ آهنین در وستروس در گرفت.توصیف اعمال خونین و آشوب‌انگیز این دوران به رقص کاری غریب و ناشایست است. مرگ اژدهایان درمجموع عبارت مناسب‌تری است اما سنت و مرور زمان این تعبیر شاعرانه‌نر را بر صفحات تاریخ داغ زده است و از این رو ما نیز می‌بایست هم‌رنگ دیگران باشیم و هماهنگ با ایشان برقصیم.

خاستگاه

  • 220,000 تومان

بیلبائو، اسپانیا.... رابرت لنگدان، استاد نمادشناسی دانشگاه هاروارد، به موزه‌ی گوگنهایم می‌رود تا در برنامه‌ای مهم شرکت کند: اعلام کشفی که «علم را زیر و زبر خواهد کرد». میزبان برنامه ادموند کرش است، آینده‌شناس میلیاردری که اختراعاتش و پیش‌بینی‌های دقیقش او را به شخصیتی مشهوردر سرتاسر جهان مبدل کرده است. کرش که سال‌ها پیش از اولین دانشجویان لنگدان در هارواد بود قرار است پیشرفت بزرگی را در دنیای علم و دنیای فلسفه رقم بزند... پیشترفتی که جواب دو پرسش بنیادی بشر را درباره‌ی دلیل وجودی‌اش خواهد داد.

آلیس در سرزمین عجایب

  • 95,000 تومان

خیلی وقت بود که به اندازه واقعی‌اش نبود. به خاطر همین، حالا احساس عجیبی داشت. ولی در عرض چند دقیقه عادت کرد و مثل همیشه مشغول حرف زدن با خوش شد. «خب، نصف نقشه‌ام اجرا شد! چقدر این همه تغییر آدم را گیج می‌کند! ‌یعنی حتی مطمئن نیستم یک دقیقه بعد چه شکلی می‌شوم ! ولی خب به اندازه واقعی‌ام برگشته‌ام. کار بعدی‌ام این است که بروم به آن باغ زیبا... اما چطور این کار را بکنم؟» این را که گفت، ناگهان از مکانی باز سردرآورد که خانه ای کوچک، به ارتفاع کمتر از یک متر و نیم، در آن پیدا بود. آلیس با خودش گفت: «کسی توی همچین جایی زندگی بکند جرئت ندارد با من که الان به این اندازه هستم جرف بزند؛ حتما از ته دل می‌ترسانم‌شان!» به همین خاطر، دوباره یک گاز به قارچ توی دست راستش زد و نزدیک خانه نرفت تا آن‌که قد خودش را حدود 25 سانت کرد.

1  صفحه‌ی 1