آنوشكا عسكري


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
گفت‌و‌گوهای اگزیستانسیال
  • 170,000 تومان
  • با تخفیف: 170,000 تومان
از چی می‌ترسی آقا خرسه
  • 49,000 تومان
  • با تخفیف: 49,000 تومان
چگونه عاشق جهان بشویم (تمجید دانشمند در وصف زیبایی پنهان جهان)

گفت‌و‌گوهای اگزیستانسیال

  • 170,000 تومان

دنیل چچیک در این اثر ادبی، بی‌مقدمه خوانندگان را به سفری از عمیق‌ترین و تاریک‌ترین دره‌ها تا درخشان‌ترین ارتفاعات ذهن انسان می‌برد. او به پیروی از سنت بزرگ گفت‌و‌گوهای افلاطونی به پرسش‌های مهمی که از هنگام طلوع فلسفه تا به امروز ذهن بشر را تسخیر کرده‌اند، می‌پردازد: محدود بودن فرصت زندگی انسان، مبارزه و تقابل فرد با همرنگی و همراهی با اکثریت، روابط بین نسلی و محدوده‌ی ادراک انسان. دنیل چچیک، یک روان‌درمانگر اگزیستانسیال است. او با الهام از بزرگترین متفکران عصر ما کتابی ارائه می‌دهد که چالش‌ها و تلاطم این ذهن‌های بزرگ را به تصویر می‌کشد. او در پاسخ به سوال مترجم درباره‌ی هدف این اثر می‌گوید: «هدف اصلی‌ من از نوشتن این کتاب، ترغیب انسان‌ها به پرسشگری از خودشان و تجسس درباره‌ی اندیشه‌ها و عقایدشان است.» این کتاب به شیوه‌‌ی مناظره نوشته شده و در آن مردی جوان با خودِ بالغ‌ترش درباره‌ی مسائل بنیادیِ زندگی گفت‌‌وگو می‌کند. آثار دیگر این نویسنده عبارتند از «به دریاچه خیره شو» و «ده راه برای تبدیل شدن به نطفه‌ای بهتر».

از چی می‌ترسی آقا خرسه

  • 49,000 تومان

آقا خرسه دوست دارد خانه‌اش تمیز و مرتب باشد. راستش تنها چیزی که آقا خرسه بیشتر از تمیزی دوست دارد، مراقبت از دوست عروسکی‌اش اورسا است. تا این که آقا خرسه یک تار عنکبوت چسبناک پیدا می‌کند... و جایی که تار عنکبوت باشد، حتما عنکبوت هم هست! مهمان شلخته باید پیدا شود، اما شاید آقا خرسه و اورسا یک دوست تازه پیدا کرده باشند.

چگونه عاشق جهان بشویم (تمجید دانشمند در وصف زیبایی پنهان جهان)

  • 69,000 تومان

«چگونه عاشق جهان شویم» سبک جدیدی از نثر علمی به قلم نویسنده‌ای است که به‌راستی شیفته‌ی دنیای اطرافش است. استفان کلاین، با نثری شاعرانه در ده فصل کوتاه، که هرکدام تمجیدی در وصف یکی از قلمروهای خیره‌کننده‌ی کشفیات است، از اشیا و اتفاقات روزمره به‌عنوان سکوی پرش برای غوطه‌ورشدن در زیبایی علوم بنیادی استفاده می‌کند. کلاین در یک گل سرخ وابستگی درونی کل ابعاد زندگی را می‌بیند؛ یک روز طوفانی به پیش‌بینی‌ناپذیر بودن جهان اشاره دارد و تیله‌ای تولد کیهان را به ذهن متبادر می‌کند. کلاین درحالی‌که درباره‌ی عمیق‌ترین رمز و راز‌ها ـ یعنی ماهیت واقعیت، ماده‌ی تاریک، جایگاه انسان در کهکشان‌ها و بیش از آن ـ تأمل می‌کند، ما را ترغیب می‌کند مانند دانشمندان عاشق جهان شویم؛ با درک ایده‌های اصلی و نظریات فیزیک قرن بیست‌ و یکم که شگفتی‌ هرچیزی را نمایان می‌کند، نگاهتان به گل سرخ ـ یا دنیای ما ـ دیگر چون گذشته نخواهد بود.

صفحه‌ی 1